misschien welquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:19 schreef Jett het volgende:
FUCK IT
moet ik weer een hele SC bij wonen eer me usericon in de OP staat
ZOquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:19 schreef Jett het volgende:
FUCK IT
moet ik weer een hele SC bij wonen eer me usericon in de OP staat
geeindigt met wat?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:20 schreef Jaguarized het volgende:
hoeveelste was jett geeindigd? gedeeltelijk 1e ofzo?
moeilijke keuze he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met dezelfde poll als deze alleen dan in vrouwelijke versie.quote:
o.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
met dezelfde poll als deze alleen dan in vrouwelijke versie.![]()
alsof elke kandidaat in het vorige lijstje een beeb is.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:22 schreef Saarah het volgende:
[..]
aangezien er hier niet echt hunks zitten... ja![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:22 schreef Saarah het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:22 schreef Chanandler het volgende:
Waarom sta ik erin? Autonerd, lutser![]()
Check mn fotoboek s meid.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:22 schreef Saarah het volgende:
[..]
Hey lul, beantwoord m'n vraag!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
alsof elke kandidaat in het vorige lijstje een beeb is.![]()
tuurlijk niet, ben je gekquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:22 schreef spenky het volgende:
[..]
![]()
ga je nou bij iedereen het fotoboek kijken
[..]
heb ik dat gezegd dan??quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
alsof elke kandidaat in het vorige lijstje een beeb is.![]()
[..]
Same here. Op jezelf stemmen is gewoon zielig.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:23 schreef Gabry het volgende:
[..]
![]()
Ik stem niet op mezelf dus ik verdien een stem
Hey pik, omdat je niet in de OP staat.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:23 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Hey lul, beantwoord m'n vraag!
Jezus wat zwak.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hey pik, omdat je niet in de OP staat.![]()
quote:
125 views, 4 stemmen.quote:
Ik denk dat een paar dat al hebben gedaanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:23 schreef Eix het volgende:
[..]
Same here. Op jezelf stemmen is gewoon zielig.![]()
Ik klikte net niet. Gelukkig.quote:
quote:
ik klikte.. drukte gelijk weer weg... d8 zal tog niet zo zijn...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:25 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik klikte net niet. Gelukkig.![]()
jmmr hè![]()
Join the "Verboden op jag te stemmen" clubquote:
Maar dan moeten ze weer -1 doen want voor hun gevoel telt de eigenstem toch niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:25 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik denk dat een paar dat al hebben gedaan![]()
quote:
Mijn dank is groot.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
ik zal je in de OP toevoegen in wiki zodat je bij het volgende deeltje er bij zit.
leuwkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:26 schreef saaw het volgende:
audio bullys - bang bang
live gezien op lowlands
zij zijn geniaaaaaal![]()
Klikspaanquote:
Maar, ja, geeft niet, ik heb toch op jou gestemtquote:
Stereophonicsquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:26 schreef saaw het volgende:
audio bullys - bang bang
live gezien op lowlands
zij zijn geniaaaaaal![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:28 schreef Eix het volgende:
Zeg, vind niemand me liev aardig en knuffelbaar dan?
ben je 14?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:28 schreef Eix het volgende:
ik wel nog steeds hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:28 schreef Eix het volgende:
ie wie waai weg...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:28 schreef Saarah het volgende:
*heeft nog altijd niet gestemd*
dilemma dilemma
Je bent knuffelbaar voor een agressieve bruine beer.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:28 schreef Eix het volgende:
wat is er knuffelbaar aan mensen van 14?quote:
Als ik op 16 september 1989 geboren ben denk ik zelf van niet.quote:
ga tog skaten manquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:29 schreef anti-virus het volgende:
Mo heeft me erin geluist !ik ook 24 kijken
chrisquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:29 schreef saaw het volgende:
[..]
wat is er knuffelbaar aan mensen van 14?
die moeten allemaal kapot!!![]()
geborgen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:29 schreef Eix het volgende:
[..]
Als ik op 16 september 1989 geborgen ben denk ik zelf van niet.![]()
ik ben lekker ouwderderquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:29 schreef Eix het volgende:
[..]
Als ik op 16 september 1989 geboren ben denk ik zelf van niet.![]()
Mensen van 14 zijn grappigquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:29 schreef saaw het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:29 schreef saaw het volgende:
[..]
Idd, hang vaak op de skatebaan rond (maar mn skates zijn veels te klein... dus ik kan niet meeskaten...quote:
Okidokie, succes!quote:
En ikke dus jonger. Lekker puh, ik heb nog n heel leven voor me.quote:
en weet je wat het leukste isquote:
Welk bouwjaar ben je?quote:
Ik vertypte me, maar heb dus te laat geedit.quote:
die 2 jaartjes die wij schelen krijg ik extra want vrouwen leven langerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:32 schreef Eix het volgende:
[..]
En ikke dus jonger. Lekker puh, ik heb nog n heel leven voor me.![]()
Hoop je.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:33 schreef saaw het volgende:
[..]
die 2 jaartjes die wij schelen krijg ik extra want vrouwen leven langer
alto discussie?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:33 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik vertypte me, maar heb dus te laat geedit.![]()
Krijgen we trouwens zo weer die alto discussie van laatst?![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:32 schreef saaw het volgende:
[..]
en weet je wat het leukste is
ik ga waarschijnlijk bij een coffeeshop werken
denk je dat ik dan korting krijg?
Ja, dat heb ik niet meer nodig dus, want het is al gelukt.quote:
Zo'n capslock is zooo passé.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:34 schreef Jett het volgende:
WAAR BLIJFT ME ICOON IN DE OP DAT IS ALLES WAT IK WIL
mmmkaay?
Eensch, maar dat telt pas als je dood bentquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:33 schreef saaw het volgende:
[..]
die 2 jaartjes die wij schelen krijg ik extra want vrouwen leven langer
je moet meer pratenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:34 schreef Jett het volgende:
mmmkaay?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:33 schreef saaw het volgende:
[..]
alto discussie?
bij deze afgelopen! alle mensen die zichzelf alto noemen moeten kapot
Met vullen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik niet meer nodig dus, want het is al gelukt.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:34 schreef Saarah het volgende:
Ik twijfel tussen Mo, spenky en brainster
Die kun je zelf neerzetten bij de Wiki.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:34 schreef Jett het volgende:
mmmkaay?
precies, dus nu ff niet zeurenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:34 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Eensch, maar dat telt pas als je dood bent
Maaaar...dat mag bij ons niet omdat er in het verleden teveel hebben zitten baggeren in Wiki.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die kun je zelf neerzetten bij de Wiki.
Hij is al gevuldquote:
spenkyquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:34 schreef Saarah het volgende:
Oh ja dan ben je of word je 22 dit jaar.quote:
Belgen zijn cool.quote:
En dan mag ze ook meedoen met jou en Mo?quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:36 schreef Eix het volgende:
[..]
Belgen zijn cool.
Heb Belgische familie, dus wegwezen met die anti-belg houding.
jij bent ook wel aardig hoorquote:
Niet twijfelen, gewoon mij stemmenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:34 schreef Saarah het volgende:
Petertjuhhh waar kom jij vandaan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:37 schreef Petertjuhh het volgende:
* Petertjuhh steekt zn hoofd om de hoek
hoi mensen
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:37 schreef saaw het volgende:
[..]
jij bent ook wel aardig hoor
maar zeg nou eerlijk, mensen van onder de 17 zijn een beetje appart en moeten eigenlijk binnen blijven Jij bent net 17?
Ik moet nog 21 worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:37 schreef saaw het volgende:
[..]
jij bent ook wel aardig hoor
maar zeg nou eerlijk, mensen van onder de 17 zijn een beetje appart en moeten eigenlijk binnen blijven
ik sta in het midden...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:38 schreef brainster het volgende:
[..]
Niet twijfelen, gewoon mij stemmen
ik heb vanaf donderdag iets van 5 uur geslapen, kruip zo ook mn bed inquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:38 schreef wappiej het volgende:
ik ga slapen, ben pas 3 dagen wakker
Ik ookquote:
Mwah, voel me niet zo fokkerigquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:38 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Petertjuhhh waar kom jij vandaan?
14.gifquote:
Volgend jaar pas ja.quote:
yeahquote:
En dan ga je in PUB lopen zeiken over mensen onder de 17quote:
zozo, vetquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:40 schreef saaw het volgende:
[..]
yeah
heb mn rijbewijs al in de VS, moet alleen hier ook ff halen want je mag het niet gewoon overzetten want dat rijbewijs is zo'n 16jaar-ding volgende week beginnen mn lessen, maar kheb al naar frankrijk en terug gereden deze zomer dus komt vast wel goed
In de VS rijbewijs halen? Volgens mij is t daar veel makkelijker dan in NL (toch? )?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:40 schreef saaw het volgende:
[..]
yeah
heb mn rijbewijs al in de VS, moet alleen hier ook ff halen want je mag het niet gewoon overzetten want dat rijbewijs is zo'n 16jaar-ding volgende week beginnen mn lessen, maar kheb al naar frankrijk en terug gereden deze zomer dus komt vast wel goed
Ja, maar het duurt minder dan een jaar.quote:
yeahquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dan ga je in PUB lopen zeiken over mensen onder de 17![]()
![]()
Ik wil haar tieten-foto's nog zien.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:41 schreef Duncan-Death het volgende:
Waar is ijsmeis?
En ik wilde d'r nog pesten.
Mjah maar das nog altijd wel lang.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar het duurt minder dan een jaar.![]()
wat voorn oto trouwensquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:40 schreef saaw het volgende:
[..]
yeah
quote:
Ah, ok. Nooit een ban gehadquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:42 schreef saaw het volgende:
[..]
yeah
that's what i'm here for
kindjes pesten
diep diep....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:42 schreef Jaguarized het volgende:
Oh god nou krijgen we de hele saaw historie.....
euh nee hoor, maar daar mag het vanaf je 16, heb ik dus gedaan en die mocht je gewoon overzetten op je 18e, tot januari dit jaarquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:41 schreef Eix het volgende:
[..]
In de VS rijbewijs halen? Volgens mij is t daar veel makkelijker dan in NL (toch? )?
Dude, heb je die nog niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wil haar tieten-foto's nog zien..
stoer of niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
heb ik vandaag ook weer gedaan voor t eerst in een halfjaar ofzo![]()
welke historie?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:42 schreef Jaguarized het volgende:
Oh god nou krijgen we de hele saaw historie.....
Ik ook nietquote:
Ach, ik vind 20 zijn ook best leuk hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mjah maar das nog altijd wel lang.![]()
van hoe je van amerika hier naar komt en nog meer over het rijbewijs enzeau....quote:
Nee, nog steeds niet.quote:
Ik ook wel.....duurt nog 3 maandjes.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, ik vind 20 zijn ook best leuk hoor
Hmm, ik heb gehoord dat je ouders je zelf les konden geven...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:43 schreef saaw het volgende:
[..]
euh nee hoor, maar daar mag het vanaf je 16, heb ik dus gedaan en die mocht je gewoon overzetten op je 18e, tot januari dit jaar![]()
wet veranderd
ghehe sorry hoor maar ze vragen ernaarquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
van hoe je van amerika hier naar komt en nog meer over het rijbewijs enzeau....![]()
Graagquote:
paps en mams zijn amerikaansquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:44 schreef Eix het volgende:
[..]
Hmm, ik heb gehoord dat je ouders je zelf les konden geven...![]()
Anyway, wieso de VS eigenlijk?
okaay tofquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:45 schreef saaw het volgende:
@ spenky: jup, 2 jaar ofzo, maar dat s al 6 jaar geleden. maar kheb amerikaans paspoort vanaf mn geboorte.
naar frankrijk was trouwens in een rode, 15jaar-oude peugot 205
@ Svensational: nop, nooit gebanned
Dan zal je wel niet zo heel goed in dat pesten zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:45 schreef saaw het volgende:
@ Svensational: nop, nooit gebanned
Hmm, ik vind Nederland anders n fijn land om in te wonen hoor. VS is veels te preuts en vaag.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:46 schreef saaw het volgende:
[..]
paps en mams zijn amerikaans
volgende vraag: waarom in godsnaam nederland?
dat vraag ik me ook steeds af
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:47 schreef saaw het volgende:
[..]
amerika is okee
alleen bush moet kapot
En hun bier is niet te zuipen!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:47 schreef saaw het volgende:
[..]
amerika is okee
alleen bush moet kapot
kleintjes hier raken zo snel in de stress, hoef je niet iets tegen de regels voor te doenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan zal je wel niet zo heel goed in dat pesten zijn.
Limburgquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:47 schreef Eix het volgende:
[..]
Hmm, ik vind Nederland anders n fijn land om in te wonen hoor. VS is veels te preuts en vaag.![]()
VS te preuts?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:47 schreef Eix het volgende:
[..]
Hmm, ik vind Nederland anders n fijn land om in te wonen hoor. VS is veels te preuts en vaag.![]()
alle shit die je over amerika hoort is slecht maar ik heb er gewoond en ben er heel veel geweest en het is gewoon superquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:47 schreef Eix het volgende:
[..]
Oehoeh van Janet Jackson (of hoe heet dat blod wijf) was n tiet te zien. Stop de persen!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:48 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
VS te preuts?
Soms erg conservatief ja, maar preuts kan je het niet noemen.
in nederland was het even erg hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:49 schreef Eix het volgende:
[..]
Oehoeh van Janet Jackson (of hoe heet dat blod wijf) was n tiet te zien. Stop de persen!![]()
Denk het nietquote:
Bush!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:51 schreef Saarah het volgende:
en ik heb gestemd op......
ja wat zegt dat over hoe achterlijk nederland isquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:51 schreef Chanandler het volgende:
Als annemarie jorritsma haar clit laat zien op TV komt dat zelfs op het jeugdjournaal
TLK en ik hebben vandaag bij de appie Euroshopper bier à ¤0,37 gekocht...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:49 schreef saaw het volgende:
[..]
alle shit die je over amerika hoort is slecht maar ik heb er gewoond en ben er heel veel geweest en het is gewoon super
en als je het bier vies vind moet je maar lekker bier kopen. heineken is ook ranzig, zegt dat nu dat we geen enkel lekker bier in nl hebben?
Nou behoorlijk... hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:51 schreef saaw het volgende:
[..]
ja wat zegt dat over hoe achterlijk nederland is
maar je hebt overal opscheppers, en daar wat meer want het is nou eenkeer vrij grootquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:52 schreef Eix het volgende:
[..]
TLK en ik hebben vandaag bij de appie Euroshopper bier à ¤0,37 gekocht...![]()
Overigens denk ik dat in de VS de minderheid wel ok is van de mensen (de meerderheid mag met Bush mee de oorlog in, zei stemden immers op m).Heb n paar Amerikanen op msn en die zijn wel ok, alhoewel sommige wel weer altijd liggen op te scheppen over hoe geweldig de US of the fucking A wel is.
![]()
als jij je kinderen met haar clit wilt opvoeden is dat jou probleem maar het lijkt me niet echt normaalquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:52 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nou behoorlijk... hoor
Ja tog![]()
* Saarah gelooft je nietquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:54 schreef brainster het volgende:
[..]
![]()
* brainster fluisterd porsche
das nationalisme, chauvinisme, opzich niks mis mee, want in Nederland hebben we dat alleen met EK's en WK's, ALS we winnen dan he. En voor de rest HELEMAAL NOOIT! en dat is slechtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:52 schreef Eix het volgende:
[..]
Heb n paar Amerikanen op msn en die zijn wel ok, alhoewel sommige wel weer altijd liggen op te scheppen over hoe geweldig de US of the fucking A wel is.![]()
Ach ja, Amerikanen... Ik zal ze nooit begrijpen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:54 schreef saaw het volgende:
[..]
maar je hebt overal opscheppers, en daar wat meer want het is nou eenkeer vrij groot
en om eerlijk te zijn had ik ook op bush gestemd boven kerry hoor, want die was helemaal een kluns
ik doe er verder ook niet trots over ofzo maar ik vind het daar gewoon oke. mensen zijn veel aardiger en spontaner dan hier
Net als met raschristenen, geen discussie mee te voerenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:57 schreef Eix het volgende:
[..]
Hoewel ik wel geloof dat de mensen daar leuker zijn in vergelijking met t randstad volk. Maar niks gaat boven t heilige Limburg.![]()
![]()
Zeg, wij Limburgers hebben ook Carnaval enzo, en daar zijn we heel fier op! En verder hebben we op school altijd heel boeiende discussies over wat nu de goede kant van t kanaal is, t ware dialect is etc etc. Alleen is dat niet t nationale chauvenisme waar jij op zit te wachten volgens mij.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:55 schreef Boeman het volgende:
[..]
das nationalisme, chauvinisme, opzich niks mis mee, want in Nederland hebben we dat alleen met EK's en WK's, ALS we winnen dan he. En voor de rest HELEMAAL NOOIT! en dat is slecht![]()
Alleen het kan overdreven worden idd![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:58 schreef Boeman het volgende:
[..]
Net als met raschristenen, geen discussie mee te voeren
Een bentley continental GT vond ik toch wel overtuigendquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:00 schreef Saarah het volgende:
[..]
ik kreeg een overtuigendere aanbieding![]()
Ik bood een Porsche carrera gtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:01 schreef Gabry het volgende:
[..]
Een bentley continental GT vond ik toch wel overtuigend![]()
maar ijs is et best![]()
ja, eensch. Ik wil graag nog es naar New York!! (al is dat niet helemaal honder procent representatief voor de rest van de VS, maargoed!)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:00 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat t in de USA zelf goed is hoor.Alleen de buitenlandse houding van de VS zint me niet.
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:02 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik bood een Porsche carrera gt
Dud,quote:
quote:
Hoi Hoi Hoiquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:05 schreef Knoekie het volgende:
hoi
quote:
Bad gayman, bad!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:04 schreef Gabry het volgende:
[..]
Dan heb ik liever een pakje kauwgom![]()
Slijmbalquote:
Daar dacht ik net ook al aanquote:
Ik vergat mn funny smilyquote:
Zometeen vliegt zn string nog in de fikquote:
Eerst tietfoto'squote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:08 schreef Jett het volgende:
nouja. ik EIS gewoon dat ik in de volgende OP kom te staan. anders is al deze moeite voor niks geweest dus
Voor jou waren er geen anderen nee.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:07 schreef Imberr het volgende:
moik dacht dat ik de enige was voor jou
Ben je ookquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:07 schreef Imberr het volgende:
moik dacht dat ik de enige was voor jou
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |