quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:37 schreef saaw het volgende:
[..]
jij bent ook wel aardig hoor
maar zeg nou eerlijk, mensen van onder de 17 zijn een beetje appart en moeten eigenlijk binnen blijven Jij bent net 17?
Ik moet nog 21 worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:37 schreef saaw het volgende:
[..]
jij bent ook wel aardig hoor
maar zeg nou eerlijk, mensen van onder de 17 zijn een beetje appart en moeten eigenlijk binnen blijven
ik sta in het midden...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:38 schreef brainster het volgende:
[..]
Niet twijfelen, gewoon mij stemmen
ik heb vanaf donderdag iets van 5 uur geslapen, kruip zo ook mn bed inquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:38 schreef wappiej het volgende:
ik ga slapen, ben pas 3 dagen wakker
Ik ookquote:
Mwah, voel me niet zo fokkerigquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:38 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Petertjuhhh waar kom jij vandaan?
14.gifquote:
Volgend jaar pas ja.quote:
yeahquote:
En dan ga je in PUB lopen zeiken over mensen onder de 17quote:
zozo, vetquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:40 schreef saaw het volgende:
[..]
yeah
heb mn rijbewijs al in de VS, moet alleen hier ook ff halen want je mag het niet gewoon overzetten want dat rijbewijs is zo'n 16jaar-ding volgende week beginnen mn lessen, maar kheb al naar frankrijk en terug gereden deze zomer dus komt vast wel goed
In de VS rijbewijs halen? Volgens mij is t daar veel makkelijker dan in NL (toch? )?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:40 schreef saaw het volgende:
[..]
yeah
heb mn rijbewijs al in de VS, moet alleen hier ook ff halen want je mag het niet gewoon overzetten want dat rijbewijs is zo'n 16jaar-ding volgende week beginnen mn lessen, maar kheb al naar frankrijk en terug gereden deze zomer dus komt vast wel goed
Ja, maar het duurt minder dan een jaar.quote:
yeahquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dan ga je in PUB lopen zeiken over mensen onder de 17![]()
![]()
Ik wil haar tieten-foto's nog zien.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:41 schreef Duncan-Death het volgende:
Waar is ijsmeis?
En ik wilde d'r nog pesten.
Mjah maar das nog altijd wel lang.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar het duurt minder dan een jaar.![]()
wat voorn oto trouwensquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:40 schreef saaw het volgende:
[..]
yeah
quote:
Ah, ok. Nooit een ban gehadquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:42 schreef saaw het volgende:
[..]
yeah
that's what i'm here for
kindjes pesten
diep diep....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:42 schreef Jaguarized het volgende:
Oh god nou krijgen we de hele saaw historie.....
euh nee hoor, maar daar mag het vanaf je 16, heb ik dus gedaan en die mocht je gewoon overzetten op je 18e, tot januari dit jaarquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:41 schreef Eix het volgende:
[..]
In de VS rijbewijs halen? Volgens mij is t daar veel makkelijker dan in NL (toch? )?
Dude, heb je die nog niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wil haar tieten-foto's nog zien..
stoer of niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
heb ik vandaag ook weer gedaan voor t eerst in een halfjaar ofzo![]()
welke historie?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:42 schreef Jaguarized het volgende:
Oh god nou krijgen we de hele saaw historie.....
Ik ook nietquote:
Ach, ik vind 20 zijn ook best leuk hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mjah maar das nog altijd wel lang.![]()
van hoe je van amerika hier naar komt en nog meer over het rijbewijs enzeau....quote:
Nee, nog steeds niet.quote:
Ik ook wel.....duurt nog 3 maandjes.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, ik vind 20 zijn ook best leuk hoor
Hmm, ik heb gehoord dat je ouders je zelf les konden geven...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:43 schreef saaw het volgende:
[..]
euh nee hoor, maar daar mag het vanaf je 16, heb ik dus gedaan en die mocht je gewoon overzetten op je 18e, tot januari dit jaar![]()
wet veranderd
ghehe sorry hoor maar ze vragen ernaarquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
van hoe je van amerika hier naar komt en nog meer over het rijbewijs enzeau....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |