tja, 'n realitycheck, trust mequote:
Smiley + jaren '80 doet mij weer denken aan:quote:
My name is Alf and I'm stuck on earth.. I can't get back to my place of birth..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:18 schreef sizzler het volgende:
[..]
Smiley + jaren '80 doet mij weer denken aan:
[afbeelding]
virtua fighter 2 deed het wel een tijdje voor me, maar dat is al oud hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:20 schreef George-Butters het volgende:
Weet niemand een leuk schop elkaar verrot spel?
full-contact kickboxen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:20 schreef George-Butters het volgende:
Ik weet wel nog wat kraakpanden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:20 schreef George-Butters het volgende:
van Agt was weer zeer aimabelquote:
Ja dat was echt te treurig voor woorden. Godzijdank hebben we dat soort idioten niet meer in het parlement of in de regering zitten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:41 schreef pberends het volgende:
En Dries van Agt in de Palestijnse gebieden.
Hij was zelf pro-Israelquote:
Met een groep (ex)politici nietwaar?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:41 schreef pberends het volgende:
Maarrrrr, hij heeft wel gelijk.. (je zou nooit zeggen dat ie de 3 van Breda destijds had vrijgelaten..)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:41 schreef pberends het volgende:
Was het Jodendom niet de oorsprong van alle christelijke en islamitische godsdienstvarianten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:49 schreef pberends het volgende:
Waarom is maar 2% van Israël christelijk, terwijl dat de bakermat is van het christendom?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Let op de vraag bovenin:
http://www.google.nl/search?q=Ik+word+minder&hl=nl&c2coff=1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |