Een nieuw deel openen
Vorige delen
Ik ergens ook wel. Ik ben echter bang dat het niet goed zal zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:10 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe ik nu op een joint zou reageren
Dat is ook wel prettig ja.. Maar of dat voor diegene zelf ook zo prettig is..quote:En paddo's...ik weet niet, het trekt me wel aan, maar inderdaad wel met vertrouwde mensen en ook iemand die zelf niets gebruikt op dat moment!
Ze vinden het zeker niet op een hotel lijken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oprah is wel interessant vandaag. Ze hebben drie niet-criminele keurige vrouwen naar een Max. Security gevangenis gestuurd om te ervaren hoe dat is.
Nee. Ze kwamen erachter dat criminelen gewoon mensen zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:27 schreef Alicey het volgende:
Ze vinden het zeker niet op een hotel lijken?
In de VS behandelen ze je niet als een crimineel, maar als een beest...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:29 schreef Alicey het volgende:
Zo was er ook een vrouw die daar terecht zat die vond dat ze haar daar als een crimineel behandelen.
Ook dat nog eensquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee. Ze kwamen erachter dat criminelen gewoon mensen zijn.
Mjah iddquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
In de VS behandelen ze je niet als een crimineel, maar als een beest...
Vaak vormt je gedrag je wel n.a.v. de wijze zoals je behandeld wordt ja..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oprah: "You treat people like animals, they then become animals".
GMTA
Inderdaad. Naar mijn eigen ervaring zijn de enige mensen die zich inherent misdragen juist die mensen met een duur pak en dito salaris..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Die vrouw werd ervoor gewaarschuwd dat ze kon worden bekogeld met stront of pis. Niet gebeurd. Met de bewaarders gebeuren zulke dingen wel regelmatig. Je hoeft je niet af te vragen waarom...
Ze krijgen niet zo best betaald, hoor. Maar het grootste probleem is dat ze nauwelijks opgeleid worden en dat er nauwelijks functie-eisen gesteld worden. En het systeem doet niets aan misdragingen. De bewaarder wordt altijd geloofd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:49 schreef Alicey het volgende:
Inderdaad. Naar mijn eigen ervaring zijn de enige mensen die zich inherent misdragen juist die mensen met een duur pak en dito salaris..
Ik had het meer over het algemeen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ze krijgen niet zo best betaald, hoor. Maar het grootste probleem is dat ze nauwelijks opgeleid worden en dat er nauwelijks functie-eisen gesteld worden. En het systeem doet niets aan misdragingen. De bewaarder wordt altijd geloofd.
Het hangt nogal van de gevangeniscultuur af. In NL is er weinig plaats voor uitwassen. In de VS wordt je scheef aangekeken als je de gevangenen menselijk behandelt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:56 schreef Alicey het volgende:
Ik had het meer over het algemeen.
Bewaarders wordt die gedachte geleerd, en ze zien het bij andere bewaarders gebeuren. Ik vraag me af hoeveel bewaarders vanuit een "schone" positie dat soort gedrag zouden vertonen, wanneer de groepsdrang er niet is.
Hier gaat steeds alles in de laatste fase verkeerd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:18 schreef miss_sly het volgende:
Nee, gaat hier niet fout, maar heb gewoon geen zin. Heb best veel gedaan, eigenlijk, maar nu is het op.
Welke datum dacht je aan?quote:Ik zal trouwens waarschijnljik niet meer lang in Dordrecht zitten. Dus een mini-meet zou wel leuk zijn voor de vakantie; is vanauit Dordrecht net iets gemakkelijker te doen, aangezien ik dan al in de Randstad zitMaar uit Den Bosch of desnoods uit Wijchen kom ik ook hoor
Nou, ik kan vrijdag (weliswaar uit Den Bosch, maar goed) en volgende week behalve maandag nog iedere dag volgens mijquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hier gaat steeds alles in de laatste fase verkeerd.
[..]
Welke datum dacht je aan?
Ik denk ergens in de loop van de volgende week..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, ik kan vrijdag (weliswaar uit Den Bosch, maar goed) en volgende week behalve maandag nog iedere dag volgens mij
ik dus ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk ergens in de loop van de volgende week..
De spontaniteit is inderdaad een beetje weg dan, maar ik heb deze week een beetje een drukke week.. Liever dus volgende week.
Inderdaad even kijken wie en hoe en wat. Volgende week dinsdag ben ik in de buurt van Amsterdam, dus dat zou evt. ook nog een optie zijn..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik dus ook
We moeten nog eens kijken of er volgende week uberhaupt iemand kan, anders wordt het sowieso na mijn vakantie. Zoals gezegd, ik rij er ook gerust wat verder voor hoor
Voor zover ik weet kan ik dinsdag ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Inderdaad even kijken wie en hoe en wat. Volgende week dinsdag ben ik in de buurt van Amsterdam, dus dat zou evt. ook nog een optie zijn..
tvp mag niet meer hequote:
Dinsdag in Amsterdam doen dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kan ik dinsdag ook
Miss aan de paddo's. Ze zijn natuurlijk het lekkerst als je ze zelf eventjes plukt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:10 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe ik nu op een joint zou reageren
En paddo's...ik weet niet, het trekt me wel aan, maar inderdaad wel met vertrouwde mensen en ook iemand die zelf niets gebruikt op dat moment!
ik zal kijken of ik dan ook kanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dinsdag in Amsterdam doen dan?
Schaap ? Doffy ? qu ? Niet-Amsterdammers?
schaap is in Utrechtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zou leuk zijn
En de Amsterdammers hoor ik opeens niet
Het blijft een Amsterdammer. Je wilt toch niet beweren dat als ik in Amsterdam ben dat ik een Amsterdammer ben he?quote:
hij is nu in Utrecht en kan daarom niet reageren, mutsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het blijft een Amsterdammer. Je wilt toch niet beweren dat als ik in Amsterdam ben dat ik een Amsterdammer ben he?
Of nog erger, als ik in Leeuwarden ben, dat ik dan een Fries ben?
Zeg dat danquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
hij is nu in Utrecht en kan daarom niet reageren, muts
Ik denk niet dat jij snel geband zal worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:13 schreef miss_sly het volgende:
Ik zal braaf zijn; ben veel te bang geband te worden
Ik pas.quote:
Hoe dat zo.quote:
Vanavond ga ik er eentje rokenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:14 schreef Alicey het volgende:
Ik ergens ook wel. Ik ben echter bang dat het niet goed zal zijn.
Pffff de jeugd van tegenwoordig is overal bang voorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:13 schreef miss_sly het volgende:
Ik zal braaf zijn; ben veel te bang geband te worden
Ja, heel typisch weerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:57 schreef Alicey het volgende:
Oh, en als Amsterdammer vergeet ik nog liv te noemen.
ik las spinnenwerende verfquote:
die wil ikquote:
Aah, maar jij doet dat wel vaker?quote:
Je kent iedereen, behalve mij...dat zou betekenen dat ik zo afschrikwekkend benquote:
Niet mokken! Vraag is: gaan we nog meeten!quote:
en waarom ben jij er niet ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doffy durft natuurlijk niet omdat ik er niet ben.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:24 schreef het_fokschaap het volgende:
volgens mij ben ik wel in de gelegenheid a.s. dinsdag...
Het in Amsterdam komen hoeft niet zo'n probleem te zijn, maar het weer thuiskomen is lastigerquote:
daar had je toch iemand voorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga even klusserdeklus doen in mijn badkamer.
Ja zo af en toequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:03 schreef miss_sly het volgende:
Aah, maar jij doet dat wel vaker?
Wanneer?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:04 schreef miss_sly het volgende:
Niet mokken! Vraag is: gaan we nog meeten!
Neem je de notaris gewoon mee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dinsdag passeert trouwens mijn nieuwe hypotheek, dus dat wordt al niks.
ergens waar je kunt parkerenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ergens in Amsterdam
ergens na 19.00 uur
Mja, voor mij is het 10+ jaar geledenquote:
Klinkt ok!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:33 schreef het_fokschaap het volgende:
ergens in Amsterdam
ergens na 19.00 uur
Hoezo?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:54 schreef Alicey het volgende:
Ik zal nog eens iets opslaan als verklaring.doc
ik had je moeten waarschuwen natuurlijk...ik zag ook hoe de klusjesmannen bij mij thuis aan het zweten waren toen ze met het plafond bezig warenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik was even vergeten wat een kloteklusje het is om een plafond te verven.
in mijn buurt is het gratis parkeren...we kunnen hier een restaurantje in de buurt opzoeken of met de tram het centrum in gaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ergens waar je kunt parkeren
Of iemand moet een briljante ingeving hebben mbt het achterlaten van mijn auto op een goede plek zodat ik niet in Amsterdam een plekkie hoef te zoeken
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:05 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik had je moeten waarschuwen natuurlijk...ik zag ook hoe de klusjesmannen bij mij thuis aan het zweten waren toen ze met het plafond bezig waren
Kijk, dat klinkt goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:05 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
in mijn buurt is het gratis parkeren...we kunnen hier een restaurantje in de buurt opzoeken of met de tram het centrum in gaan
Ik proef een zweem van sadisme in deze post.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:05 schreef het_fokschaap het volgende:
ik had je moeten waarschuwen natuurlijk...ik zag ook hoe de klusjesmannen bij mij thuis aan het zweten waren toen ze met het plafond bezig waren
Dat had ik dus niet alleenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik proef een zweem van sadisme in deze post.
de film ken ik niet, maar toch veel plezierquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:16 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga zo dadelijk naar de film, filmfestival bij een natuurgebied hier in de buurt. Buiten dus, dus ik hoop dat het droog blijft! Maar het zonnetje schijnt inmiddels eindelijk
Ze draaien The Jacket.
ik zit vol goede bedoelingenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik proef een zweem van sadisme in deze post.
Het is een voorpremiere, hij komt binnenkort in de biosquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
de film ken ik niet, maar toch veel plezier
Keira Knightleyquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is een voorpremiere, hij komt binnenkort in de bios
http://us.imdb.com/title/tt0366627/
Het schijnt een vage maar goede psychologische thriller te zijn
quote:
Schiphol. Maar dan moet je nog wel even treinen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ergens waar je kunt parkeren
Of iemand moet een briljante ingeving hebben mbt het achterlaten van mijn auto op een goede plek zodat ik niet in Amsterdam een plekkie hoef te zoeken
Ik vraag het me af. Als je er wat drank in giet ontpoppen ze zich volgens mij best wel eens tot feestbeesten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen natuurlijk, maar notarissen lijken mij geen feestelijke types.
Toen ik het plafond schilderde was mijn haar ook nat, maar niet van het zweet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn haar is letterlijk kleddernat van het zweet en ik mag niet douchen.
Hahaha, nee je droop van de verfquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Toen ik het plafond schilderde was mijn haar ook nat, maar niet van het zweet.
daar wacht ik dan opquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zal goed naar d'r kijken en je vertellen hoe mooi ze was
jottum...de tramquote:Ik zat trouwens te bedenken dat ik sinds ik een jaar of 12 was, nooit meer in een tram heb gezetenWat mij betreft gaan we met de tram naar het centrum dinsdag
Ik wist dat jij ging reageren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hahaha, nee je droop van de verf
Inderdaad.. Er is een goede reden dat je dat vanaf je 12e niet meer hebt gedaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
daar wacht ik dan op
[..]
jottum...de tram![]()
Sadisme is ook goed voor sommige mensen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik zit vol goede bedoelingen
Ah bij mij was dat andersquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb vast ook wel wat verf in m'n haar, maar het is niet te zien. Minispettertjes.
interessant niet, maar ik heb net wel gepostquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vindt nou niemand mijn wildpoeper interessant?
Ik heb het gewoon niet zo op wilde poepersquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nouja.. Ze verzinnen hier veel gekkere dingenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een echte is een grotere uitdaging.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:04 schreef het_fokschaap het volgende:
http://www.eccky.com
ik heb een beta account aangevraagd...wie wil er een baby met me opvoeden ?
hmmm...krijg een melding terug dat hun mailbox vol isquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:04 schreef het_fokschaap het volgende:
http://www.eccky.com
ik heb een beta account aangevraagd...wie wil er een baby met me opvoeden ?
Vertel!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:11 schreef Alicey het volgende:
Nouja.. Ze verzinnen hier veel gekkere dingen
op school!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik denk dat ik ook wildpoeper ga worden, het lijkt me wel wat.Wat vinden jullie nou een originele plek om wil te poepen?
op de middenstip van de Kuipquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik denk dat ik ook wildpoeper ga worden, het lijkt me wel wat.Wat vinden jullie nou een originele plek om wil te poepen?
In de tuin van de buren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
1. Op de stoel van Beatrix in de Ridderzaal op Prinsjesdagquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:23 schreef DutchTrain het volgende:
2. Op de volautomatische rondrijdende stofzuiger
Dit brengt me wel op de vraag hoe de rondrijdende stofzuiger zichzelf schoon houdt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:23 schreef DutchTrain het volgende:
2. Op de volautomatische rondrijdende stofzuiger
Vannacht droom ik vast van een fokschaap dat achtervolgd wordt door zijn automatische stofzuiger waar Lupa op zit te wildpoepen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wow! Ik heb jullie fantasie wel op hol gebracht.
dan neemt hij zij een aanloop ā la The Dukes of Hazzard, slaat ze over de kop, valt alles wat boven op 'r ligt van haar af en zuigt dat vervolgens dan zelf weer op. Of is dat te simpel gedacht?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dit brengt me wel op de vraag hoe de rondrijdende stofzuiger zichzelf schoon houdt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:27 schreef Alicey het volgende:
Vannacht droom ik vast van een fokschaap dat achtervolgd wordt door zijn automatische stofzuiger waar Lupa op zit te wildpoepen.
Ik vraag me af of die stofzuiger mij houdt...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vannacht droom ik vast van een fokschaap dat achtervolgd wordt door zijn automatische stofzuiger waar Lupa op zit te wildpoepen.
het is kwaliteit hčquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die stofzuiger mij houdt...
nee, ik zeg alleen dat m'n stofzuiger het wel zou houden...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je het wel ziet zitten dat ik op je stofzuiger komt wildpoepen?
Dus het mag?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:33 schreef het_fokschaap het volgende:
nee, ik zeg alleen dat m'n stofzuiger het wel zou houden...
Tijd voor een stofzuigermeet waar we dat gaan demonstreren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Dan is schaap wel veilig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:29 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
![]()
En daarbij dus ook nog over de kop slaat
Sorry![]()
Het mag dus niet...?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Dus bij de filmmeet geen stofzuiger met poepende Lupa er op?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het mag dus niet...?
* Hevig teleurgesteld is
Dat zou toch een spektakel zijn?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:46 schreef Alicey het volgende:
Dus bij de filmmeet geen stofzuiger met poepende Lupa er op?
Ga je gang.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat zou Freud daarvan vinden?
Zullen we een topic openen over poepseks?
Naast de Jaap Eden sporthal. Van 07.00u tot 02.00u gratis parkeren, 7 dagen per week. Tram 9 aan het einde van de straat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:33 schreef Alicey het volgende:
Schiphol. Maar dan moet je nog wel even treinen.
Ik durf niet.quote:
Een beetje actief wel. Ik heb een paar postjes gemaakt ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik durf niet.![]()
Ben jij trouwens een beetje actief in het Keldertje? Ik heb me nog altijd niet opnieuw opgegeven wegens tijdelijk gebrek aan interesse in perverse seks.
Oostquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:52 schreef Doffy het volgende:
[..]
Naast de Jaap Eden sporthal. Van 07.00u tot 02.00u gratis parkeren, 7 dagen per week. Tram 9 aan het einde van de straat.
Niet...?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:54 schreef Alicey het volgende:
Het gaat er overigens niet alleen over perverse seks
Ja, maar dat is op. En ik heb de afwas ook al gedaan.quote:
Was ik jouwquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:54 schreef Doffy het volgende:
Perverse seks is zóóó last tuesday. Ik had vandaag het eten klaar toen mijnna een dag van 12 uur uitgeput binnen kwam. Ik voel me zó geliefd nu
![]()
Groetjes terug!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Was ik jouwmaar...
Doe hem de groetjes!
quote:Wanneer gaan we naar Tusch?
is ze aan het wildpoepen ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:01 schreef Alicey het volgende:
Roosje heeft weer de bureaula gevonden als verblijfplaats.
Je baan opzeggen en hup, achter het aanrecht. Wat let je nog?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:57 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ja, maar dat is op. En ik heb de afwas ook al gedaan.
Misschien had ik toch maar huisvrouw moeten worden. Ik voel al een hormonale aandrang om de ramen te gaan lappen![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:52 schreef DutchTrain het volgende:
tagline: 'to bravely shit where no-one shitted before'
ik denk hetquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:09 schreef Doffy het volgende:
[..]
Beetje in een tegendraadse bui, schaap?
*terugloopt*quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
de grote leegloop is weer begonnen
Als ik regelmatig op de universiteit kwam deze dagen kon ik m voor je kopiëren => scannen => emailen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Meer kan ik er niet over zeggen, want het artikel stond geïndexeerd op Google, maar was alleen toegankelijk voor leden.
kunnen we nou al 24 kijken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hoi qu !
fijn dat je nog even blijft
Zo belangrijk vind ik het nou ook weer niet hoor. Maar wel liev van je.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:46 schreef Maethor het volgende:
Als ik regelmatig op de universiteit kwam deze dagen kon ik m voor je kopiëren => scannen => emailen.
lees: dat kan dus wel een keer als er echt iets belangrijks is en het niet vakantie is.
mja, op zich kan het nu wel denk ik, maar nog niet met beste kwaliteit kabel. maar een keertje afspreken dan...quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:59 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, op zich kan het nu wel denk ik, maar nog niet met beste kwaliteit kabel. maar een keertje afspreken dan...
Nou, ze zag er goed uit, schaapjequote:
Nouhou...ik vind dat best bijzonder, hoor, als plattelandsmeisje dat niets gewend isquote:jottum...de tram![]()
Dat kon ook niet anders, het was een ware kledderboelquote:
Ligt er aan waaorm hij daar nog woont en hoe hij zijn leven verder heeft ingedeeld.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik was dus nog niet helemaal weg, had een discussie elders, gooi even iets in de groep:
Wat vinden jullie van een vent die op zijn 35e nog bij pa en ma woont?
Okee, dat is dan een geval waarin ik zeg: dat kan nog.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:50 schreef miss_sly het volgende:
Ligt er aan waaorm hij daar nog woont en hoe hij zijn leven verder heeft ingedeeld.
Een vriend van me woonde ook tot die leeftijd bij zijn ouders, maa rhij was internationaal vrachtwagenchauffeur, had geen vriendin en vond het prettiger de dagen dat hij eens thuis was dan bij zijn ouders te zijn dan alleen in een huis. Verder deed hij waar hij zin in had, was heel actief enzo, geen moederskindje.
En op een dag is hij naar Canada vertrokken om daar chauffeur te spelen, want hij had Europa wel gezien
Als het een bewuste keuze is waarover nagedacht is en zo'n knul verder wel een actief leven heeft enzo, vind ik het niet per definite slecht. Maar van die jongetjes die maar niet kunnen besluiten weg te gaan, niets doen in huis, altijd samen met pa en ma zijn, dat vind ik niet echt gezond.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Okee, dat is dan een geval waarin ik zeg: dat kan nog.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, ze zag er goed uit, schaapje
De moeite waard om te kijken, ook omdat het een vage maar gave film is!
[..]
gaan we de hele avond in de tram zittenquote:Nouhou...ik vind dat best bijzonder, hoor, als plattelandsmeisje dat niets gewend is
dat ligt aan de omstandigheden...en verder...boeien...als die vent dat nou fijn vindtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat vinden jullie van een vent die op zijn 35e nog bij pa en ma woont?
en dan af en toe uitstappen om ergens wat te drinkenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:04 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
gaan we de hele avond in de tram zitten
Speciaal voor jou goed gekeken naar Kieraquote:
Dat is wat veel van het goedequote:gaan we de hele avond in de tram zitten
En eten!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
en dan af en toe uitstappen om ergens wat te drinken
dat gaat helaas niet met de tram hequote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En eten!
Ik hoef niet veel, maar helemaal geen eten is wat weinig
Bovendien moet ik nog terugrijden
Nee, dat zal met de auto moeten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat gaat helaas niet met de tram he
bedankt bedankt...nu moet ik de film ook maar gaan kijkenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Speciaal voor jou goed gekeken naar Kiera
Ik moet toegeven dat je een goede smaak hebt
rondvaartje tussendoorquote:Dat is wat veel van het goede
Bovendien wil de rest dat vast niet
Zeker doen! Hij is wel bijzonder!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
bedankt bedankt...nu moet ik de film ook maar gaan kijken
quote:rondvaartje tussendoor
en ik ben eigenlijk een Loverboyquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:14 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben niet zo bekend met Amsterdam. Krijg echt zo'n "naief meisje trekt naar de grote stad" gevoel
Hahahahaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en ik ben eigenlijk een Loverboy
sm student!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:58 schreef livEliveD het volgende:
Als er leuke mensen naar de meet komen dan gaat me vriendin misschien mee
Slaat op afgelopen weekendquote:
*negeert laatste post*quote:
Jij zelf komt sowieso?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:58 schreef livEliveD het volgende:
Als er leuke mensen naar de meet komen dan gaat me vriendin misschien mee
Voor het geld dat jij betaald om mij op te komen laten draven kan niemand weigeren natuurlijkquote:
Neuh het is nog te versquote:
inderdaad een goede morgenquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:04 schreef het_fokschaap het volgende:
gaan we de hele avond in de tram zitten
Ja, gaat wel..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 07:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Voor het geld dat jij betaald om mij op te komen laten draven kan niemand weigeren natuurlijk![]()
Hoest ermee?![]()
Niet dat ik weet nee.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:34 schreef DutchTrain het volgende:
Niemand vreemd gedroomd van volautomatisch wildpoepende stofzuigers?
Het kwam ter sprake in een ander topic. Ik gaf aan dat ik het ongezond vind en dat ik elk geval nooit of te nimmer een relatie zou beginnen met zo iemand. Daarmee refereerde ik natuurlijk wel aan het door jou als tweede genoemde type.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als het een bewuste keuze is waarover nagedacht is en zo'n knul verder wel een actief leven heeft enzo, vind ik het niet per definite slecht. Maar van die jongetjes die maar niet kunnen besluiten weg te gaan, niets doen in huis, altijd samen met pa en ma zijn, dat vind ik niet echt gezond.
Maar waarom vroeg je het eigenlijk?
Ik vind dat je niet zomaar kunt oordelen op basis van 1 gegeven: iemand woont nog thuis. Meer wee tjeniet, je weet niet wat de omstandigheden zijn of wat de reden is. het zou ongezond kunnen zijn, maar hoeft niet per definitie zo te zijn. Om dus ook te zeggen dat ik nooit of te nimmer een relatie met zo iemand zou aangaan, vind ik te kort door de bocht.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het kwam ter sprake in een ander topic. Ik gaf aan dat ik het ongezond vind en dat ik elk geval nooit of te nimmer een relatie zou beginnen met zo iemand. Daarmee refereerde ik natuurlijk wel aan het door jou als tweede genoemde type.
Hier in de straat woont een vrouw die in de dertig is en bij haar vader woont. Ik vind het echt sneu. Ze is gewoon onvolwassen, onzelfstandig, afhankelijk.
Mooi zo Syl!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:50 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb eindelijk de uitslag van mijn uitstrijkje: alles is goed!
Ben zo blij en opgelucht
Je hebt vast en zeker gelijk, maar ik zou onmiddellijk zeer op mijn hoede zijn als ik van een man van die leeftijd hoor dat hij nog thuis woont. Dan oordeel ik maar snel, ik zie vrij weinig gezonde redenen om op die leeftijd nog bij je ouders te zitten. Als het tijdelijk is ofzo, da's wat anders, maar als je tegen die tijd nog nooit op eigen benen hebt gestaan, dan vind ik dat een veeg teken...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind dat je niet zomaar kunt oordelen op basis van 1 gegeven: iemand woont nog thuis. Meer wee tjeniet, je weet niet wat de omstandigheden zijn of wat de reden is. het zou ongezond kunnen zijn, maar hoeft niet per definitie zo te zijn. Om dus ook te zeggen dat ik nooit of te nimmer een relatie met zo iemand zou aangaan, vind ik te kort door de bocht.
Jij oordeelt snel, ik wacht er wat langer mee.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je hebt vast en zeker gelijk, maar ik zou onmiddellijk zeer op mijn hoede zijn als ik van een man van die leeftijd hoor dat hij nog thuis woont. Dan oordeel ik maar snel, ik zie vrij weinig gezonde redenen om op die leeftijd nog bij je ouders te zitten. Als het tijdelijk is ofzo, da's wat anders, maar als je tegen die tijd nog nooit op eigen benen hebt gestaan, dan vind ik dat een veeg teken...
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:56 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb een feestje nu, dus een virtueel drankje voor iedereen
In bepaalde gevallen wel ja. Dat betekent overigens doorgaans niet dat ik die persoon niet open tegemoet treed; ik kan namelijk ook heel gemakkelijk van mening veranderen. Maar als die persoon relatiemateriaal zou zijn, zou ik zeer sceptisch zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:00 schreef miss_sly het volgende:
Jij oordeelt snel, ik wacht er wat langer mee.
Klinkt erg goedquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:11 schreef Doffy het volgende:
Chocovitaal koekjes van de Aldi zijn![]()
Samen metnatuurlijk
Dank jequote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mooi zo Syl!
En toch nog voor je op vakantie gaat.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb een zere nek van het plafondschilderen.
Scheelt een hoop als je weet dat alles goed zit.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dank je
Ja, fijn he? En dan ook nog goed nieuws, anders had ik ook niet prettig op vakantie gegaan!
Zoiets. Veel te veel granen, honing en chocola. Gezond, maar foute boel, dusquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Chocovitaal? Zijn dat gezonde chocoladekoekjes?
Hoezo fout?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:25 schreef Doffy het volgende:
[..]
Zoiets. Veel te veel granen, honing en chocola. Gezond, maar foute boel, dus
Kortom, een en al koolhydraten, heel gezond.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:25 schreef Doffy het volgende:
[..]
Zoiets. Veel te veel granen, honing en chocola. Gezond, maar foute boel, dus
Vraag me af of het op die manier nog gezond is...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:32 schreef Alicey het volgende:
Gezond en lekker? Mooier kun je het toch niet hebben?
Alles met mate he.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:33 schreef Doffy het volgende:
[..]
Vraag me af of het op die manier nog gezond is...
Maar dan is je douche straks stukquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Officieel mag ik pas morgen douchen. Maar ik denk dat ik het stiekem vandaag ga doen.
en dan flikkeren straks alle tegels van je muurquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Officieel mag ik pas morgen douchen. Maar ik denk dat ik het stiekem vandaag ga doen.
Jippie!!quote:
Waarom nou meteen weer sexquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een spannende film over Schaap en zijn zuiger.
Pornofilm: High Suction.
die zie je ook in pornofilmsquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:07 schreef miss_sly het volgende:
ik dacht gewoon aan een technisch hoog standje
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
die zie je ook in pornofilms
en wat gaan we dan zien ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Misschien moet ik ook een filmpje maken van mij en mijn stofzuiger.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Misschien moet ik ook een filmpje maken van mij en mijn stofzuiger.
Misschien zijn ze wel onder de indruk van je blote lichaam.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:26 schreef het_fokschaap het volgende:
de stofzuiger zou tussen 11 en half 2 gebracht worden...nu moet ik de hele tijd zitten wachten...als ik nu ga douchen staan ze natuurlijk opeens voor de deur
Ik zie mogelijkheden voor een topic in US.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:25 schreef Alicey het volgende:
Gaan we nu allemaal filmpjes maken van onszelf met de stofzuiger?
kan ze meteen mee onder de douchequote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:26 schreef het_fokschaap het volgende:
de stofzuiger zou tussen 11 en half 2 gebracht worden...nu moet ik de hele tijd zitten wachten...als ik nu ga douchen staan ze natuurlijk opeens voor de deur
Ow, en ik heb een Daewoo 1400Wattquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:25 schreef Alicey het volgende:
misschien ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel onder de indruk van je blote lichaam.
Nee, mijn stofzuigers zijn niet interessantquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:25 schreef Alicey het volgende:
quote:
daar kan ze niet zo goed tegen begreep ik...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:28 schreef DutchTrain het volgende:
kan ze meteen mee onder de douche![]()
Ik heb geen stofzuiger...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:25 schreef Alicey het volgende:
Dat lukt dan wel weer.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dan mag jij pimpen met je stoffer en blik
[WFL-LFC#218] Pimpen met stoffer en blik.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:57 schreef iteejer het volgende:
Tijd voor nou eindelijk eens een keer stofzuigermeet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |