Hoe dat zo.quote:
Vanavond ga ik er eentje rokenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:14 schreef Alicey het volgende:
Ik ergens ook wel. Ik ben echter bang dat het niet goed zal zijn.
Pffff de jeugd van tegenwoordig is overal bang voorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:13 schreef miss_sly het volgende:
Ik zal braaf zijn; ben veel te bang geband te worden
Ja, heel typisch weerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:57 schreef Alicey het volgende:
Oh, en als Amsterdammer vergeet ik nog liv te noemen.
ik las spinnenwerende verfquote:
die wil ikquote:
Aah, maar jij doet dat wel vaker?quote:
Je kent iedereen, behalve mij...dat zou betekenen dat ik zo afschrikwekkend benquote:
Niet mokken! Vraag is: gaan we nog meeten!quote:
en waarom ben jij er niet ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doffy durft natuurlijk niet omdat ik er niet ben.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:24 schreef het_fokschaap het volgende:
volgens mij ben ik wel in de gelegenheid a.s. dinsdag...
Het in Amsterdam komen hoeft niet zo'n probleem te zijn, maar het weer thuiskomen is lastigerquote:
daar had je toch iemand voorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga even klusserdeklus doen in mijn badkamer.
Ja zo af en toequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:03 schreef miss_sly het volgende:
Aah, maar jij doet dat wel vaker?
Wanneer?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:04 schreef miss_sly het volgende:
Niet mokken! Vraag is: gaan we nog meeten!
Neem je de notaris gewoon mee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dinsdag passeert trouwens mijn nieuwe hypotheek, dus dat wordt al niks.
ergens waar je kunt parkerenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ergens in Amsterdam
ergens na 19.00 uur
Mja, voor mij is het 10+ jaar geledenquote:
Klinkt ok!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:33 schreef het_fokschaap het volgende:
ergens in Amsterdam
ergens na 19.00 uur
Hoezo?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:54 schreef Alicey het volgende:
Ik zal nog eens iets opslaan als verklaring.doc
ik had je moeten waarschuwen natuurlijk...ik zag ook hoe de klusjesmannen bij mij thuis aan het zweten waren toen ze met het plafond bezig warenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik was even vergeten wat een kloteklusje het is om een plafond te verven.
in mijn buurt is het gratis parkeren...we kunnen hier een restaurantje in de buurt opzoeken of met de tram het centrum in gaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ergens waar je kunt parkeren
Of iemand moet een briljante ingeving hebben mbt het achterlaten van mijn auto op een goede plek zodat ik niet in Amsterdam een plekkie hoef te zoeken
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:05 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik had je moeten waarschuwen natuurlijk...ik zag ook hoe de klusjesmannen bij mij thuis aan het zweten waren toen ze met het plafond bezig waren
Kijk, dat klinkt goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:05 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
in mijn buurt is het gratis parkeren...we kunnen hier een restaurantje in de buurt opzoeken of met de tram het centrum in gaan
Ik proef een zweem van sadisme in deze post.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:05 schreef het_fokschaap het volgende:
ik had je moeten waarschuwen natuurlijk...ik zag ook hoe de klusjesmannen bij mij thuis aan het zweten waren toen ze met het plafond bezig waren
Dat had ik dus niet alleenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik proef een zweem van sadisme in deze post.
de film ken ik niet, maar toch veel plezierquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:16 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga zo dadelijk naar de film, filmfestival bij een natuurgebied hier in de buurt. Buiten dus, dus ik hoop dat het droog blijft! Maar het zonnetje schijnt inmiddels eindelijk
Ze draaien The Jacket.
ik zit vol goede bedoelingenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik proef een zweem van sadisme in deze post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |