Een nieuw deel openen
Vorige delen
Ik ergens ook wel. Ik ben echter bang dat het niet goed zal zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:10 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe ik nu op een joint zou reageren
Dat is ook wel prettig ja.. Maar of dat voor diegene zelf ook zo prettig is..quote:En paddo's...ik weet niet, het trekt me wel aan, maar inderdaad wel met vertrouwde mensen en ook iemand die zelf niets gebruikt op dat moment!
Ze vinden het zeker niet op een hotel lijken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oprah is wel interessant vandaag. Ze hebben drie niet-criminele keurige vrouwen naar een Max. Security gevangenis gestuurd om te ervaren hoe dat is.
Nee. Ze kwamen erachter dat criminelen gewoon mensen zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:27 schreef Alicey het volgende:
Ze vinden het zeker niet op een hotel lijken?
In de VS behandelen ze je niet als een crimineel, maar als een beest...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:29 schreef Alicey het volgende:
Zo was er ook een vrouw die daar terecht zat die vond dat ze haar daar als een crimineel behandelen.
Ook dat nog eensquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee. Ze kwamen erachter dat criminelen gewoon mensen zijn.
Mjah iddquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
In de VS behandelen ze je niet als een crimineel, maar als een beest...
Vaak vormt je gedrag je wel n.a.v. de wijze zoals je behandeld wordt ja..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oprah: "You treat people like animals, they then become animals".
GMTA
Inderdaad. Naar mijn eigen ervaring zijn de enige mensen die zich inherent misdragen juist die mensen met een duur pak en dito salaris..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Die vrouw werd ervoor gewaarschuwd dat ze kon worden bekogeld met stront of pis. Niet gebeurd. Met de bewaarders gebeuren zulke dingen wel regelmatig. Je hoeft je niet af te vragen waarom...
Ze krijgen niet zo best betaald, hoor. Maar het grootste probleem is dat ze nauwelijks opgeleid worden en dat er nauwelijks functie-eisen gesteld worden. En het systeem doet niets aan misdragingen. De bewaarder wordt altijd geloofd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:49 schreef Alicey het volgende:
Inderdaad. Naar mijn eigen ervaring zijn de enige mensen die zich inherent misdragen juist die mensen met een duur pak en dito salaris..
Ik had het meer over het algemeen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ze krijgen niet zo best betaald, hoor. Maar het grootste probleem is dat ze nauwelijks opgeleid worden en dat er nauwelijks functie-eisen gesteld worden. En het systeem doet niets aan misdragingen. De bewaarder wordt altijd geloofd.
Het hangt nogal van de gevangeniscultuur af. In NL is er weinig plaats voor uitwassen. In de VS wordt je scheef aangekeken als je de gevangenen menselijk behandelt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:56 schreef Alicey het volgende:
Ik had het meer over het algemeen.
Bewaarders wordt die gedachte geleerd, en ze zien het bij andere bewaarders gebeuren. Ik vraag me af hoeveel bewaarders vanuit een "schone" positie dat soort gedrag zouden vertonen, wanneer de groepsdrang er niet is.
Hier gaat steeds alles in de laatste fase verkeerd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:18 schreef miss_sly het volgende:
Nee, gaat hier niet fout, maar heb gewoon geen zin. Heb best veel gedaan, eigenlijk, maar nu is het op.
Welke datum dacht je aan?quote:Ik zal trouwens waarschijnljik niet meer lang in Dordrecht zitten. Dus een mini-meet zou wel leuk zijn voor de vakantie; is vanauit Dordrecht net iets gemakkelijker te doen, aangezien ik dan al in de Randstad zitMaar uit Den Bosch of desnoods uit Wijchen kom ik ook hoor
Nou, ik kan vrijdag (weliswaar uit Den Bosch, maar goed) en volgende week behalve maandag nog iedere dag volgens mijquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hier gaat steeds alles in de laatste fase verkeerd.
[..]
Welke datum dacht je aan?
Ik denk ergens in de loop van de volgende week..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, ik kan vrijdag (weliswaar uit Den Bosch, maar goed) en volgende week behalve maandag nog iedere dag volgens mij
ik dus ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk ergens in de loop van de volgende week..
De spontaniteit is inderdaad een beetje weg dan, maar ik heb deze week een beetje een drukke week.. Liever dus volgende week.
Inderdaad even kijken wie en hoe en wat. Volgende week dinsdag ben ik in de buurt van Amsterdam, dus dat zou evt. ook nog een optie zijn..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik dus ook
We moeten nog eens kijken of er volgende week uberhaupt iemand kan, anders wordt het sowieso na mijn vakantie. Zoals gezegd, ik rij er ook gerust wat verder voor hoor
Voor zover ik weet kan ik dinsdag ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Inderdaad even kijken wie en hoe en wat. Volgende week dinsdag ben ik in de buurt van Amsterdam, dus dat zou evt. ook nog een optie zijn..
tvp mag niet meer hequote:
Dinsdag in Amsterdam doen dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kan ik dinsdag ook
Miss aan de paddo's. Ze zijn natuurlijk het lekkerst als je ze zelf eventjes plukt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:10 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe ik nu op een joint zou reageren
En paddo's...ik weet niet, het trekt me wel aan, maar inderdaad wel met vertrouwde mensen en ook iemand die zelf niets gebruikt op dat moment!
ik zal kijken of ik dan ook kanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dinsdag in Amsterdam doen dan?
Schaap ? Doffy ? qu ? Niet-Amsterdammers?
schaap is in Utrechtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zou leuk zijn
En de Amsterdammers hoor ik opeens niet
Het blijft een Amsterdammer. Je wilt toch niet beweren dat als ik in Amsterdam ben dat ik een Amsterdammer ben he?quote:
hij is nu in Utrecht en kan daarom niet reageren, mutsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het blijft een Amsterdammer. Je wilt toch niet beweren dat als ik in Amsterdam ben dat ik een Amsterdammer ben he?
Of nog erger, als ik in Leeuwarden ben, dat ik dan een Fries ben?
Zeg dat danquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
hij is nu in Utrecht en kan daarom niet reageren, muts
Ik denk niet dat jij snel geband zal worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:13 schreef miss_sly het volgende:
Ik zal braaf zijn; ben veel te bang geband te worden
Ik pas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |