Naast de Jaap Eden sporthal. Van 07.00u tot 02.00u gratis parkeren, 7 dagen per week. Tram 9 aan het einde van de straat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:33 schreef Alicey het volgende:
Schiphol. Maar dan moet je nog wel even treinen.
Ik durf niet.quote:
Een beetje actief wel. Ik heb een paar postjes gemaakt ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik durf niet.![]()
Ben jij trouwens een beetje actief in het Keldertje? Ik heb me nog altijd niet opnieuw opgegeven wegens tijdelijk gebrek aan interesse in perverse seks.
Oostquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:52 schreef Doffy het volgende:
[..]
Naast de Jaap Eden sporthal. Van 07.00u tot 02.00u gratis parkeren, 7 dagen per week. Tram 9 aan het einde van de straat.
Niet...?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:54 schreef Alicey het volgende:
Het gaat er overigens niet alleen over perverse seks
Ja, maar dat is op. En ik heb de afwas ook al gedaan.quote:
Was ik jouwquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:54 schreef Doffy het volgende:
Perverse seks is zóóó last tuesday. Ik had vandaag het eten klaar toen mijnna een dag van 12 uur uitgeput binnen kwam. Ik voel me zó geliefd nu
![]()
Groetjes terug!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Was ik jouwmaar...
Doe hem de groetjes!
quote:Wanneer gaan we naar Tusch?
is ze aan het wildpoepen ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:01 schreef Alicey het volgende:
Roosje heeft weer de bureaula gevonden als verblijfplaats.
Je baan opzeggen en hup, achter het aanrecht. Wat let je nog?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:57 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ja, maar dat is op. En ik heb de afwas ook al gedaan.
Misschien had ik toch maar huisvrouw moeten worden. Ik voel al een hormonale aandrang om de ramen te gaan lappen![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:52 schreef DutchTrain het volgende:
tagline: 'to bravely shit where no-one shitted before'
ik denk hetquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:09 schreef Doffy het volgende:
[..]
Beetje in een tegendraadse bui, schaap?
*terugloopt*quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
de grote leegloop is weer begonnen
Als ik regelmatig op de universiteit kwam deze dagen kon ik m voor je kopiëren => scannen => emailen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Meer kan ik er niet over zeggen, want het artikel stond geïndexeerd op Google, maar was alleen toegankelijk voor leden.
kunnen we nou al 24 kijken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hoi qu !
fijn dat je nog even blijft
Zo belangrijk vind ik het nou ook weer niet hoor. Maar wel liev van je.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:46 schreef Maethor het volgende:
Als ik regelmatig op de universiteit kwam deze dagen kon ik m voor je kopiëren => scannen => emailen.
lees: dat kan dus wel een keer als er echt iets belangrijks is en het niet vakantie is.
mja, op zich kan het nu wel denk ik, maar nog niet met beste kwaliteit kabel. maar een keertje afspreken dan...quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:59 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, op zich kan het nu wel denk ik, maar nog niet met beste kwaliteit kabel. maar een keertje afspreken dan...
Nou, ze zag er goed uit, schaapjequote:
Nouhou...ik vind dat best bijzonder, hoor, als plattelandsmeisje dat niets gewend isquote:jottum...de tram![]()
Dat kon ook niet anders, het was een ware kledderboelquote:
Ligt er aan waaorm hij daar nog woont en hoe hij zijn leven verder heeft ingedeeld.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik was dus nog niet helemaal weg, had een discussie elders, gooi even iets in de groep:
Wat vinden jullie van een vent die op zijn 35e nog bij pa en ma woont?
Okee, dat is dan een geval waarin ik zeg: dat kan nog.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:50 schreef miss_sly het volgende:
Ligt er aan waaorm hij daar nog woont en hoe hij zijn leven verder heeft ingedeeld.
Een vriend van me woonde ook tot die leeftijd bij zijn ouders, maa rhij was internationaal vrachtwagenchauffeur, had geen vriendin en vond het prettiger de dagen dat hij eens thuis was dan bij zijn ouders te zijn dan alleen in een huis. Verder deed hij waar hij zin in had, was heel actief enzo, geen moederskindje.
En op een dag is hij naar Canada vertrokken om daar chauffeur te spelen, want hij had Europa wel gezien
Als het een bewuste keuze is waarover nagedacht is en zo'n knul verder wel een actief leven heeft enzo, vind ik het niet per definite slecht. Maar van die jongetjes die maar niet kunnen besluiten weg te gaan, niets doen in huis, altijd samen met pa en ma zijn, dat vind ik niet echt gezond.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Okee, dat is dan een geval waarin ik zeg: dat kan nog.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, ze zag er goed uit, schaapje
De moeite waard om te kijken, ook omdat het een vage maar gave film is!
[..]
gaan we de hele avond in de tram zittenquote:Nouhou...ik vind dat best bijzonder, hoor, als plattelandsmeisje dat niets gewend is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |