Het is een voorpremiere, hij komt binnenkort in de biosquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
de film ken ik niet, maar toch veel plezier
Keira Knightleyquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is een voorpremiere, hij komt binnenkort in de bios
http://us.imdb.com/title/tt0366627/
Het schijnt een vage maar goede psychologische thriller te zijn
quote:
Schiphol. Maar dan moet je nog wel even treinen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ergens waar je kunt parkeren
Of iemand moet een briljante ingeving hebben mbt het achterlaten van mijn auto op een goede plek zodat ik niet in Amsterdam een plekkie hoef te zoeken
Ik vraag het me af. Als je er wat drank in giet ontpoppen ze zich volgens mij best wel eens tot feestbeesten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen natuurlijk, maar notarissen lijken mij geen feestelijke types.
Toen ik het plafond schilderde was mijn haar ook nat, maar niet van het zweet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn haar is letterlijk kleddernat van het zweet en ik mag niet douchen.
Hahaha, nee je droop van de verfquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Toen ik het plafond schilderde was mijn haar ook nat, maar niet van het zweet.
daar wacht ik dan opquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zal goed naar d'r kijken en je vertellen hoe mooi ze was
jottum...de tramquote:Ik zat trouwens te bedenken dat ik sinds ik een jaar of 12 was, nooit meer in een tram heb gezetenWat mij betreft gaan we met de tram naar het centrum dinsdag
Ik wist dat jij ging reageren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hahaha, nee je droop van de verf
Inderdaad.. Er is een goede reden dat je dat vanaf je 12e niet meer hebt gedaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
daar wacht ik dan op
[..]
jottum...de tram![]()
Sadisme is ook goed voor sommige mensen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik zit vol goede bedoelingen
Ah bij mij was dat andersquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb vast ook wel wat verf in m'n haar, maar het is niet te zien. Minispettertjes.
interessant niet, maar ik heb net wel gepostquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vindt nou niemand mijn wildpoeper interessant?
Ik heb het gewoon niet zo op wilde poepersquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nouja.. Ze verzinnen hier veel gekkere dingenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een echte is een grotere uitdaging.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:04 schreef het_fokschaap het volgende:
http://www.eccky.com
ik heb een beta account aangevraagd...wie wil er een baby met me opvoeden ?
hmmm...krijg een melding terug dat hun mailbox vol isquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:04 schreef het_fokschaap het volgende:
http://www.eccky.com
ik heb een beta account aangevraagd...wie wil er een baby met me opvoeden ?
Vertel!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:11 schreef Alicey het volgende:
Nouja.. Ze verzinnen hier veel gekkere dingen
op school!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik denk dat ik ook wildpoeper ga worden, het lijkt me wel wat.Wat vinden jullie nou een originele plek om wil te poepen?
op de middenstip van de Kuipquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik denk dat ik ook wildpoeper ga worden, het lijkt me wel wat.Wat vinden jullie nou een originele plek om wil te poepen?
In de tuin van de buren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
1. Op de stoel van Beatrix in de Ridderzaal op Prinsjesdagquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:23 schreef DutchTrain het volgende:
2. Op de volautomatische rondrijdende stofzuiger
Dit brengt me wel op de vraag hoe de rondrijdende stofzuiger zichzelf schoon houdt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:23 schreef DutchTrain het volgende:
2. Op de volautomatische rondrijdende stofzuiger
Vannacht droom ik vast van een fokschaap dat achtervolgd wordt door zijn automatische stofzuiger waar Lupa op zit te wildpoepen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wow! Ik heb jullie fantasie wel op hol gebracht.
dan neemt hij zij een aanloop à la The Dukes of Hazzard, slaat ze over de kop, valt alles wat boven op 'r ligt van haar af en zuigt dat vervolgens dan zelf weer op. Of is dat te simpel gedacht?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dit brengt me wel op de vraag hoe de rondrijdende stofzuiger zichzelf schoon houdt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:27 schreef Alicey het volgende:
Vannacht droom ik vast van een fokschaap dat achtervolgd wordt door zijn automatische stofzuiger waar Lupa op zit te wildpoepen.
Ik vraag me af of die stofzuiger mij houdt...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vannacht droom ik vast van een fokschaap dat achtervolgd wordt door zijn automatische stofzuiger waar Lupa op zit te wildpoepen.
het is kwaliteit hèquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die stofzuiger mij houdt...
nee, ik zeg alleen dat m'n stofzuiger het wel zou houden...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je het wel ziet zitten dat ik op je stofzuiger komt wildpoepen?
Dus het mag?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:33 schreef het_fokschaap het volgende:
nee, ik zeg alleen dat m'n stofzuiger het wel zou houden...
Tijd voor een stofzuigermeet waar we dat gaan demonstreren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Dan is schaap wel veilig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:29 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
![]()
En daarbij dus ook nog over de kop slaat
Sorry![]()
Het mag dus niet...?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Dus bij de filmmeet geen stofzuiger met poepende Lupa er op?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het mag dus niet...?
* Hevig teleurgesteld is
Dat zou toch een spektakel zijn?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:46 schreef Alicey het volgende:
Dus bij de filmmeet geen stofzuiger met poepende Lupa er op?
Ga je gang.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat zou Freud daarvan vinden?
Zullen we een topic openen over poepseks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |