In september al.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:06 schreef ThomasBerge het volgende:
Met Big Brother en Expeditie Robinson hebben ze in oktober natuurlijk wel twee troeven in handen.
Hart van Nederland besteed ook aandacht aan regionaal nieuws en "klein leed", dat willen mensen blijkbaar graag zien in plaats van de zoveelste ontruiming van de Gazastrook.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:18 schreef Crudus het volgende:
Wat een gezeik allemaal. Alsof die andere zenders goede programma's maken. Kijk, als de gemiddelde kijker Hart van Nederland een goed programma vindt, dan zegt mij dat iets over "de gemiddelde kijker". Wát een kutprogramma is dat. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat de kijkdichtheid van dit programma zo hoog is --> pauper televisiekijkers.
het is ook allemaal troep.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:18 schreef Crudus het volgende:
Wat een gezeik allemaal. Alsof die andere zenders goede programma's maken. Kijk, als de gemiddelde kijker Hart van Nederland een goed programma vindt, dan zegt mij dat iets over "de gemiddelde kijker". Wát een kutprogramma is dat. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat de kijkdichtheid van dit programma zo hoog is --> pauper televisiekijkers.
Hou toch op mensen, al die programma's zijn bullshit. Vooral die NSE en Boulevard programma's die je op een gegeven moment doen geloven dat het heel belangrijk om te weten dat de handtas van Imka Marina misschien nep is. Ik zeg maar zo:![]()
Was Joling en Gordon geen herhaling? Wat scoorden ze slecht zegquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:40 schreef CloudStrife het volgende:
Kijkcijfers donderdag 25 augustus:
[..]
Thuis![]()
NSE![]()
Voor een herhaling is dit niet slecht hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Was Joling en Gordon geen herhaling? Wat scoorden ze slecht zeg.
Ow vandaar... waarom herhalen ze die zooi op primetime? Echt een gebrek aan inspiratie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Voor een herhaling is dit niet slecht hoor..
Dat is vernieuwendquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Ow vandaar... waarom herhalen ze die zooi op primetime? Echt een gebrek aan inspiratie.
Herhalingen op primetime zijn inderdaad vernieuwendquote:
Zo geweldig scoorde Big Brother de laatste tijd ook weer niet. Zitten veel mensen er eigenlijk nog wel op te wachten? Het wordt nooit meer het succes als toen het bij Veronica begon.quote:Met Big Brother en Expeditie Robinson hebben ze in oktober natuurlijk wel twee troeven in handen.
Ik heb ook nog wel een goed idee, mag je ook aan je baas voorleggen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zeg dit dan meteen.
dit klinkt als een heel goed idee, ik zal het morgen aan mijn baas voorleggen.
bedankt![]()
qua originaliteit zou het zeker bij Talpa passen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:33 schreef Lod het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een goed idee, mag je ook aan je baas voorleggen.
Een serie die gaat over vier blauwhelmen die in Sarajevo hebben gediend maar door bepaalde oorzaak door de militaire politie zijn veroordeeld. Ze weten te ontsnappen en duiken onder ergens in Nederland.
Mensen die echt in nood zijn kunnen deze vier inhuren om mee te strijden tegen onrecht. Dit doen ze met veel inventiviteit en wapens (maar niemand raakt er gewond, zo is het ook geschikt voor kinderen).
Moet er alleen nog even een goede naam voor verzinnen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:33 schreef Lod het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een goed idee, mag je ook aan je baas voorleggen.
Een serie die gaat over vier blauwhelmen die in Sarajevo hebben gediend maar door bepaalde oorzaak door de militaire politie zijn veroordeeld. Ze weten te ontsnappen en duiken onder ergens in Nederland.
Mensen die echt in nood zijn kunnen deze vier inhuren om mee te strijden tegen onrecht. Dit doen ze met veel inventiviteit en wapens (maar niemand raakt er gewond, zo is het ook geschikt voor kinderen).
Moet er alleen nog even een goede naam voor verzinnen
Klopt, ik heb de italiaanse gezien. Maar die finale is wel dom, je kan beter eerst de moeilijke vragen (ja persoonlijkheden dan) pakken, die heb je dan fout maar je kan niet lager gaan dan waar je op begint. En dan doe je de makkelijkere en dan heb je al gauw een hoog bedrag te pakken. Maar daar schijnt nog geen kandidaat opgekomen te zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan ben ik iets vergeten:
Tout vu, tout lu wordt gespeeld met drie kandidaten. Deze kandidaten kunnen voor het spelen van de vraag het bod steeds verhogen, totdat de 20 seconden om zijn en iemand op een gegeven moment het hoogste bied. Hij mag de meerkeuzevraag spelen. Een goed antwoord betekent dat de tegenstanders wat geld verliezen, met een fout antwoord dupeert hij zichzelf.
In de eerste en de tweede ronde gaat dit drie vragen zo (1e ronde verhogen de kandidaten steeds met ¤ 500, in de 2e ronde ¤ 1000 en in de derde ronde ¤ 2000, daarna mag de speler met het laagste bedrag zelf een eigen bod uitbrengen om de spanning er in te houden.
In de derde ronde wordt na twee vragen de beslissende vraag gesteld, waarbij de kandidaten met elk bod het gokbedrag kunnen verhogen met ¤ 5000. Wie na deze ronde het hoogste bedrag heeft, mag de finale spelen.
De finalist krijgt in de finale een reeks van 10 vragen over 10 persoonlijkheden (uiteenlopend van BN'ers en filmsterren tot politici), waarbij hij de mogelijkheild heeft om zijn volgorde te bepalen. Van zijn zescijferig bedrag worden de laatste vier cijfers weggehaald. De weggelaten cijfers kan de finalist terugverdienen door een vraag goed te beantwoorden, een fout antwoord betekent dat hij een cijfer ziet verdwijnen. (Bijv. wanneer een finalist ¤ 108000 heeft gewonnen, gaat hij sowieso naar huis met ¤ 10). De 10 vragen moeten in 3 minuten opgelost worden.
Het is niet zomaar een zoveelste quiz, het is een quiz waarbij naast kennis ook het gokken en het bedenken van een tactiek centraal staan.
Die 900k haalden ze op goeie dagen...B&vD zijn namelijk zelden over het miljoen kijkers heengegaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:48 schreef pberends het volgende:
Barend en van Dorp haalden het laatste seizoen ook niet superveel kijkers meer, ik dacht zo rond de 900k. Ik vermoed dat ze na de eerste week dat getal niet vaak zullen halen.
Als ze dat nu nog halen zijn ze gelijk de helden van Talpa.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:18 schreef Notorious het volgende:
Zat meestal rond 700k.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:23 schreef Jane het volgende:
[..]
Als ze dat nu nog halen zijn ze gelijk de helden van Talpa.
Toen Spijkerman met zijn cabaret langs kwamen werd het wel goed bekeken denk ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:46 schreef Mike het volgende:
[..]
Die 900k haalden ze op goeie dagen...B&vD zijn namelijk zelden over het miljoen kijkers heengegaan.
Tsss....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:24 schreef Samson het volgende:
Ik heb horen fluisteren dat Talpa zn naam gaat veranderen in Pulpa...
![]()
Idd, dat was dus wel ff een foutje eerste klas, maar het zou erger zijn als ze al lieten zien wie zou winnen van de overgebleven kandidaten waarvoor je moet bellenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:50 schreef marky het volgende:
Ik zit net naar in de huid van te kijken en we weten na de eerste kandidaat al wie er vanavond gaat winnen omdat ze in het reclame blok na het eerste optreden al lieten zien voor wie je kon smssen voor een plaats in de halve finale. We weten nu dus dat Cher vanavond wint.
eeehh, gratis? Leef jij wel in 2005? Goeiemorgen....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:26 schreef The_Viper het volgende:
[..]
Tsss....Je krijgt gratis een zender van een paar miljard euro en dat kraak jij op deze manier af?
Neem dan satteliettelevisie of van die kanalen die je alleen achter een decoder kunt krijgen....
Als je die paar cent van het kabel-abonnement ook nog gaat meerekenen....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:04 schreef Samson het volgende:
[..]
eeehh, gratis? Leef jij wel in 2005? Goeiemorgen....
Jij moet eens een vriendinnetje zoeken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:04 schreef pberends het volgende:
Whahahahaha, die comedy is echt te triest voor woorden. Die lachsalvo's van het publiek zijn echt te nep voor woorden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
voor woordenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 08:36 schreef RoK het volgende:
[..]
Jij moet eens een vriendinnetje zoeken.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:06 schreef schatje het volgende:
Met Big Brother gaan de kijkcijfers wel omhoog.
De internet uitzendingen zijn al massaal bekeken.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:27 schreef The_Viper het volgende:
[..]
Als je die paar cent van het kabel-abonnement ook nog gaat meerekenen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrouwenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 08:36 schreef RoK het volgende:
[..]
Jij moet eens een vriendinnetje zoeken.
Lekker kinderachtig van RTL... bvd.tv is marketingtechnisch wel beter. Wel grappig dat ze een compleet format mogen meenemen naar Talpa, maar de naam nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Barend & Van Dorp wordt BVD?
De talkshow van Frits Barend en Henk van Dorp gaat wellicht BVD heten. Dit valt op te maken uit het internetadres van het programma www.bvd.tv.
Het oude adres www.barendenvandorp.nl blijft eigendom van RTL Nederland omdat deze weigerde de naam af te staan aan Talpa. Ook eiste RTL dat Barend en Van Dorp de naam van hun programma zouden aanpassen. Dus dan maar BVD? | Medialog
Bron Medialog
Verschrikkelijk slecht. Niemand kijkt ook meer naar vrijdagavondvoetbal (oke, was maar 1 wedstrijd, maar toch).quote:Thuis 148.000
NSE 148.000
Je leven in de steigers 266.000
Samen 197.000
TV Competitie 182.000
In de huid van 279.000
Je leven in de steigers 203.000
TV Competitie 162.000
De wedstrijden 90.000
Samen 71.000
Thuis 92.000
NSE 89.000
Ik, en ik denk velen anderen met mij, zaten denk ik Liverpool-CSKA Moskou te kijken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:32 schreef CloudStrife het volgende:
Kijkcijfers vrijdag
[..]
Verschrikkelijk slecht. Niemand kijkt ook meer naar vrijdagavondvoetbal (oke, was maar 1 wedstrijd, maar toch).
Dat was om half 12 al afquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik, en ik denk velen anderen met mij, zaten denk ik Liverpool-CSKA Moskou te kijken.
De meeste geinteresseerden hadden natuurlijk al op RTL5 naar de live-uitzending gekeken (999.000 kijkers), en je moet ook maar net weten dat er in een verloren kwartiertje van de talpa-programmering voetbal uitgezonden wordt...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik, en ik denk velen anderen met mij, zaten denk ik Liverpool-CSKA Moskou te kijken.
Is zeker kinderachtig !quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Lekker kinderachtig van RTL... bvd.tv is marketingtechnisch wel beter. Wel grappig dat ze een compleet format mogen meenemen naar Talpa, maar de naam niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |