abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 augustus 2005 @ 19:14:00 #226
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_29966598
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 13:17 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

sorry, maar dat klinkt heel saai
Dan mis jij UPC Digital of één of andere provider die kabel-TV exploïteert. Saai klinkt mijn programma niet, er zitten dagelijks absurde vragen tussen.
pi_29966703
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 19:14 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Dan mis jij UPC Digital of één of andere provider die kabel-TV exploïteert. Saai klinkt mijn programma niet, er zitten dagelijks absurde vragen tussen.
huh? ik heb UPC digital gehad maar weer opgezegd. het was te saai

maar goed, als je absurde vragen hebt dan is het natuurlijk wel leuk
pi_29967081
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 18:23 schreef cpcpb het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er serieus naar een programma gekeken wordt, maar dat het vanaf het begin al leuk is om de programma's af te zeiken en te hopen dat er niemand naar Talpa kijkt.

Laat ik het anders zeggen.. Als Beau NSE op RTL had gepresenteerd hadden er waarschijnlijk positievere kritieken geweest en dito kijkcijfers.

Mensen vinden het blijkbaar leuk om te roepen dat Talpa bagger levert. (al voor dat ze iets gezien hebben)
Ik denk dat je dat toch echt verkeerd ziet. Als ik zelf al zappend langs Talpa kom en ik zie daar echt iets waarvan ik denk van: hee, ff blijven kijken of t wat is en t bevalt dan blijf ik zeker kijken. Als het enige wat je aantreft dan: slecht geacteerde Nederlandse "komedies", slecht gepresenteerde "show/praatprogramma's" , slechte films en slecht geprogrammeerd voetbal is dan wordt je daar niet blij van. In eerste instantie vinden mensen het vast wel leuk om tegen Talpa aan te trappen, vooral omdat het met enorm veel tamtam is gepresenteerd en er veel mensen van andere omroepen voor scheppen met geld binnen zijn gehaald en dan is het natuurlijk de mens eigen om te "hopen" dat het niet goed zal gaan. Als vervolgens dan de programma's echt enorm top zijn is dat snel voorbij en kijken de mensen wel. Maar ja, waar blijven die programma's nou toch.....
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  donderdag 25 augustus 2005 @ 19:27:02 #229
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_29967100
quote:
Marktaandelen 18:00 / 24:00
1. Ned2 / 25.4%
2. RTL4 / 12.8%
3. SBS6 / 11.6%
4. Ned1 / 10.8%
5. RTL5 / 7.1%
6. RTL7 / 4.5%
7. Veronica / 4.5%
8. NET5 / 4.3%
9. Ned3 / 3.7%
10. Talpa / 3.2%

SBS had ze niet moeten aanklagen voor de naam Tien. Tien was een gepaste naam geweest.
pi_29967263
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 19:27 schreef Notorious het volgende:

[..]

SBS had ze niet moeten aanklagen voor de naam Tien. Tien was een gepaste naam geweest.
Ai, da's vrij pijnlijk. Maar dat krijg je ook, als je zegt vernieuwend te zijn, en alleen maar recycled.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 19:31:59 #231
111382 Ofyles2
pi_29967268
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 13:19 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Het klinkt inderdaad als de zoveelste quiz
Dan ben ik iets vergeten:

Tout vu, tout lu wordt gespeeld met drie kandidaten. Deze kandidaten kunnen voor het spelen van de vraag het bod steeds verhogen, totdat de 20 seconden om zijn en iemand op een gegeven moment het hoogste bied. Hij mag de meerkeuzevraag spelen. Een goed antwoord betekent dat de tegenstanders wat geld verliezen, met een fout antwoord dupeert hij zichzelf.

In de eerste en de tweede ronde gaat dit drie vragen zo (1e ronde verhogen de kandidaten steeds met ¤ 500, in de 2e ronde ¤ 1000 en in de derde ronde ¤ 2000, daarna mag de speler met het laagste bedrag zelf een eigen bod uitbrengen om de spanning er in te houden.

In de derde ronde wordt na twee vragen de beslissende vraag gesteld, waarbij de kandidaten met elk bod het gokbedrag kunnen verhogen met ¤ 5000. Wie na deze ronde het hoogste bedrag heeft, mag de finale spelen.

De finalist krijgt in de finale een reeks van 10 vragen over 10 persoonlijkheden (uiteenlopend van BN'ers en filmsterren tot politici), waarbij hij de mogelijkheild heeft om zijn volgorde te bepalen. Van zijn zescijferig bedrag worden de laatste vier cijfers weggehaald. De weggelaten cijfers kan de finalist terugverdienen door een vraag goed te beantwoorden, een fout antwoord betekent dat hij een cijfer ziet verdwijnen. (Bijv. wanneer een finalist ¤ 108000 heeft gewonnen, gaat hij sowieso naar huis met ¤ 10). De 10 vragen moeten in 3 minuten opgelost worden.

Het is niet zomaar een zoveelste quiz, het is een quiz waarbij naast kennis ook het gokken en het bedenken van een tactiek centraal staan.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 19:33:03 #232
111382 Ofyles2
pi_29967308
quote:

[..]

En dan gaat SBS zelf verder op de kopieer-maar-raak-tour.
pi_29967340
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 19:31 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]
heel verhaal over een quiz
Als ik dit zo lees zou ik er toch niet naar gaan kijken, kwissen zijn er eigenlijk ook al weg genoeg
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_29967494
quote:

[..]

Volgende zender schijnt "Honderd" te worden.
pi_29967661
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 19:31 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Dan ben ik iets vergeten:

Tout vu, tout lu wordt gespeeld met drie kandidaten. Deze kandidaten kunnen voor het spelen van de vraag het bod steeds verhogen, totdat de 20 seconden om zijn en iemand op een gegeven moment het hoogste bied. Hij mag de meerkeuzevraag spelen. Een goed antwoord betekent dat de tegenstanders wat geld verliezen, met een fout antwoord dupeert hij zichzelf.

In de eerste en de tweede ronde gaat dit drie vragen zo (1e ronde verhogen de kandidaten steeds met ¤ 500, in de 2e ronde ¤ 1000 en in de derde ronde ¤ 2000, daarna mag de speler met het laagste bedrag zelf een eigen bod uitbrengen om de spanning er in te houden.

In de derde ronde wordt na twee vragen de beslissende vraag gesteld, waarbij de kandidaten met elk bod het gokbedrag kunnen verhogen met ¤ 5000. Wie na deze ronde het hoogste bedrag heeft, mag de finale spelen.

De finalist krijgt in de finale een reeks van 10 vragen over 10 persoonlijkheden (uiteenlopend van BN'ers en filmsterren tot politici), waarbij hij de mogelijkheild heeft om zijn volgorde te bepalen. Van zijn zescijferig bedrag worden de laatste vier cijfers weggehaald. De weggelaten cijfers kan de finalist terugverdienen door een vraag goed te beantwoorden, een fout antwoord betekent dat hij een cijfer ziet verdwijnen. (Bijv. wanneer een finalist ¤ 108000 heeft gewonnen, gaat hij sowieso naar huis met ¤ 10). De 10 vragen moeten in 3 minuten opgelost worden.

Het is niet zomaar een zoveelste quiz, het is een quiz waarbij naast kennis ook het gokken en het bedenken van een tactiek centraal staan.
zeg dit dan meteen.
dit klinkt als een heel goed idee, ik zal het morgen aan mijn baas voorleggen.
bedankt
  donderdag 25 augustus 2005 @ 19:48:40 #236
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_29967800
quote:
Volgende zender schijnt "Honderd" te worden.
quote:
En dan gaat SBS zelf verder op de kopieer-maar-raak-tour.
Talpa lijkt dan met dat kopieer virus besmet.

Allemaal oude programma's terug op de buis.

Gordon en Gerard is gewoon een The Simple Life kloon. Gooise vrouwen na wat ik heb gehoord wordt dat een Desperate Housewives kloon. NSE is een RTL Boulevard kloon maar dan met sport en nieuws erbij, Thuis is 5 uur show...
pi_29968811
Programma's zijn inderdaad helemaal niet vernieuwend, ze mixen sommige dingen op van bestaande programma's en ze noemen het dan vernieuwend, lik toch je reet.
pi_29968816
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 18:57 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

volgens mij bedoel ik iets anders dan, wat ik zag ging iig over 2 vrouwen die huizen gingen verkopen, 2 gasten die een feest wilden geven en 2 gasten die auto's in polen wilden laten repareren
oja, ze moesten ook nog hele moeilijke standaard IQ test vragen beantwoorden en daarmee konden ze geld verdienen voor hun onderneming, welke debiel verzint zulke stomme dingen?
De essentie van de TV competie is dat 5 productiemaatschappijen een format 1 keer mogen uitzenden en de minst onpopulaire wint en een hele serie op Talpa mag uitzenden. Na 3 minuten kan jij dus nooit weten dat het allemaal kut is.

tot nu toe is het allemaal wel kut, maar dat kon jij vantevoren echt niet weten
Big dick.
pi_29968922
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:17 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

De essentie van de TV competie is dat 5 productiemaatschappijen een format 1 keer mogen uitzenden en de minst onpopulaire wint en een hele serie op Talpa mag uitzenden. Na 3 minuten kan jij dus nooit weten dat het allemaal kut is.

tot nu toe is het allemaal wel kut, maar dat kon jij vantevoren echt niet weten
ja ik heb dat dus niet gezien zoals ik al aangaf.
verandert niets aan het feit dat alles wat ik tot nu toe gezien kut is
pi_29973725
Maar waneer gaat Talpa naar de beurs?
pi_29975186
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:11 schreef renesylvester het volgende:
Maar waneer gaat Talpa naar de beurs?
Vraag is meer of de Amsterdamse beurs wel zin heeft in Talpa. Ze hebben geen zin in nog een beurscrash.
pi_29986967
quote:
Johnny de Mol in nieuwe politieserie bij Talpa

Johnny de Mol gaat een rol spelen in de nieuwe politieserie Van Speijk op Talpa van papa John de Mol. De nieuwe politieserie zal later dit jaar te zien zijn op de nieuwe zender. De Mol jr. is overigens niet het enige bekende gezicht die te zien zal zijn in de serie.

Zo is ook Talpa's Thuis-presentatrice Victoria Koblenko van de partij. Acteurs als Tygo Gernandt, Peter Faber, Viktor Brand en Loes Haverkort zullen ook een vaste rol op zich gaan nemen in de nieuwe politieserie.

Van Speijk, van de makers van onder meer Meiden van de Wit, speelt zich hoofdzakelijk af in Amsterdam. Het voormalige bankgebouw van de ABN Amro aan de Admiraal de Ruijterweg is speciaal voor de nieuwe Talpa-serie in een politiebureau omgetoverd. Precieze uitzendgegevens ontbreken momenteel nog.

(Bron: Mediakrant weblog)
en verder: Uitzendschema Oktober (PDF)
pi_29986997
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 10:10 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]
Tja, kon niet uitblijven natuurlijk
pi_29987663
Kijkcijfers donderdag 25 augustus:
quote:
Thuis - 97.000
NSE - 193.000
Je leven in de stijgers - 347.000
Samen - 251.000
TV Competitie - 215.000
TV Competitie - 220.000
Joling & Gordon - 310.000
Je leven in de stijgers - 172.000
TV Competitie - 101.000
Samen - 135.000
Thuis - 82.000
NSE - 51.000
NSE - 72.000
NSE - 47.000
Thuis
NSE
pi_29988002
quote:

[..]

Dat ziet er toch wel veelbelovend uit moet ik zeggen.. Jammer dat Thuis nog niet is afgevoerd, maar dat kan nooit lang meer duren met de huidige kijkcijfers.
Big dick.
pi_29988036
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 10:40 schreef CloudStrife het volgende:
Kijkcijfers donderdag 25 augustus:
[..]

Thuis
NSE
pi_29988050
Ik zat Talpa continu te promoten. Maar sorry, het is echt gewoon helemaal niks. Maar ik gun het de presentatoren allemaal, dus ik vind het wel kut.
pi_29988077
quote:

Linda en Beau op zondag? ik krijg nu al kotsneigingen

Expeditie Robinson is wel weer leuk
pi_29988368
quote:

[..]
Johnny de Mol in nieuwe politieserie bij Talpa
Politieserie bij Talpa. Hoe origineel en vernieuwend !
pi_29988431
Met Big Brother en Expeditie Robinson hebben ze in oktober natuurlijk wel twee troeven in handen.

Maar ik denk dat dat programma van Linda & Beau nauwelijks iets toevoegt, en ook teleurstellende kijkcijfers zal krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')