Dan mis jij UPC Digital of één of andere provider die kabel-TV exploïteert. Saai klinkt mijn programma niet, er zitten dagelijks absurde vragen tussen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
sorry, maar dat klinkt heel saai![]()
![]()
huh? ik heb UPC digital gehad maar weer opgezegd. het was te saaiquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan mis jij UPC Digital of één of andere provider die kabel-TV exploïteert. Saai klinkt mijn programma niet, er zitten dagelijks absurde vragen tussen.
Ik denk dat je dat toch echt verkeerd ziet. Als ik zelf al zappend langs Talpa kom en ik zie daar echt iets waarvan ik denk van: hee, ff blijven kijken of t wat is en t bevalt dan blijf ik zeker kijken. Als het enige wat je aantreft dan: slecht geacteerde Nederlandse "komedies", slecht gepresenteerde "show/praatprogramma's" , slechte films en slecht geprogrammeerd voetbal is dan wordt je daar niet blij van. In eerste instantie vinden mensen het vast wel leuk om tegen Talpa aan te trappen, vooral omdat het met enorm veel tamtam is gepresenteerd en er veel mensen van andere omroepen voor scheppen met geld binnen zijn gehaald en dan is het natuurlijk de mens eigen om te "hopen" dat het niet goed zal gaan. Als vervolgens dan de programma's echt enorm top zijn is dat snel voorbij en kijken de mensen wel. Maar ja, waar blijven die programma's nou toch.....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:23 schreef cpcpb het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er serieus naar een programma gekeken wordt, maar dat het vanaf het begin al leuk is om de programma's af te zeiken en te hopen dat er niemand naar Talpa kijkt.
Laat ik het anders zeggen.. Als Beau NSE op RTL had gepresenteerd hadden er waarschijnlijk positievere kritieken geweest en dito kijkcijfers.
Mensen vinden het blijkbaar leuk om te roepen dat Talpa bagger levert. (al voor dat ze iets gezien hebben)
quote:Marktaandelen 18:00 / 24:00
1. Ned2 / 25.4%
2. RTL4 / 12.8%
3. SBS6 / 11.6%
4. Ned1 / 10.8%
5. RTL5 / 7.1%
6. RTL7 / 4.5%
7. Veronica / 4.5%
8. NET5 / 4.3%
9. Ned3 / 3.7%
10. Talpa / 3.2%
Ai, da's vrij pijnlijk. Maar dat krijg je ook, als je zegt vernieuwend te zijn, en alleen maar recycled.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:27 schreef Notorious het volgende:
[..]
![]()
SBS had ze niet moeten aanklagen voor de naam Tien. Tien was een gepaste naam geweest.![]()
Dan ben ik iets vergeten:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:19 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Het klinkt inderdaad als de zoveelste quiz
En dan gaat SBS zelf verder op de kopieer-maar-raak-tour.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:27 schreef Notorious het volgende:
[..]
![]()
SBS had ze niet moeten aanklagen voor de naam Tien. Tien was een gepaste naam geweest.![]()
Als ik dit zo lees zou ik er toch niet naar gaan kijken, kwissen zijn er eigenlijk ook al weg genoegquote:
Volgende zender schijnt "Honderd" te worden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:27 schreef Notorious het volgende:
[..]
![]()
zeg dit dan meteen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan ben ik iets vergeten:
Tout vu, tout lu wordt gespeeld met drie kandidaten. Deze kandidaten kunnen voor het spelen van de vraag het bod steeds verhogen, totdat de 20 seconden om zijn en iemand op een gegeven moment het hoogste bied. Hij mag de meerkeuzevraag spelen. Een goed antwoord betekent dat de tegenstanders wat geld verliezen, met een fout antwoord dupeert hij zichzelf.
In de eerste en de tweede ronde gaat dit drie vragen zo (1e ronde verhogen de kandidaten steeds met ¤ 500, in de 2e ronde ¤ 1000 en in de derde ronde ¤ 2000, daarna mag de speler met het laagste bedrag zelf een eigen bod uitbrengen om de spanning er in te houden.
In de derde ronde wordt na twee vragen de beslissende vraag gesteld, waarbij de kandidaten met elk bod het gokbedrag kunnen verhogen met ¤ 5000. Wie na deze ronde het hoogste bedrag heeft, mag de finale spelen.
De finalist krijgt in de finale een reeks van 10 vragen over 10 persoonlijkheden (uiteenlopend van BN'ers en filmsterren tot politici), waarbij hij de mogelijkheild heeft om zijn volgorde te bepalen. Van zijn zescijferig bedrag worden de laatste vier cijfers weggehaald. De weggelaten cijfers kan de finalist terugverdienen door een vraag goed te beantwoorden, een fout antwoord betekent dat hij een cijfer ziet verdwijnen. (Bijv. wanneer een finalist ¤ 108000 heeft gewonnen, gaat hij sowieso naar huis met ¤ 10). De 10 vragen moeten in 3 minuten opgelost worden.
Het is niet zomaar een zoveelste quiz, het is een quiz waarbij naast kennis ook het gokken en het bedenken van een tactiek centraal staan.
quote:Volgende zender schijnt "Honderd" te worden.
Talpa lijkt dan met dat kopieer virus besmet.quote:En dan gaat SBS zelf verder op de kopieer-maar-raak-tour.
De essentie van de TV competie is dat 5 productiemaatschappijen een format 1 keer mogen uitzenden en de minst onpopulaire wint en een hele serie op Talpa mag uitzenden. Na 3 minuten kan jij dus nooit weten dat het allemaal kut is.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
volgens mij bedoel ik iets anders dan, wat ik zag ging iig over 2 vrouwen die huizen gingen verkopen, 2 gasten die een feest wilden geven en 2 gasten die auto's in polen wilden laten repareren![]()
oja, ze moesten ook nog hele moeilijke standaard IQ test vragen beantwoorden en daarmee konden ze geld verdienen voor hun onderneming, welke debiel verzint zulke stomme dingen?
ja ik heb dat dus niet gezien zoals ik al aangaf.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:17 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
De essentie van de TV competie is dat 5 productiemaatschappijen een format 1 keer mogen uitzenden en de minst onpopulaire wint en een hele serie op Talpa mag uitzenden. Na 3 minuten kan jij dus nooit weten dat het allemaal kut is.
tot nu toe is het allemaal wel kut, maar dat kon jij vantevoren echt niet weten![]()
Vraag is meer of de Amsterdamse beurs wel zin heeft in Talpa. Ze hebben geen zin in nog een beurscrash.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:11 schreef renesylvester het volgende:
Maar waneer gaat Talpa naar de beurs?![]()
en verder: Uitzendschema Oktober (PDF)quote:Johnny de Mol in nieuwe politieserie bij Talpa
Johnny de Mol gaat een rol spelen in de nieuwe politieserie Van Speijk op Talpa van papa John de Mol. De nieuwe politieserie zal later dit jaar te zien zijn op de nieuwe zender. De Mol jr. is overigens niet het enige bekende gezicht die te zien zal zijn in de serie.
Zo is ook Talpa's Thuis-presentatrice Victoria Koblenko van de partij. Acteurs als Tygo Gernandt, Peter Faber, Viktor Brand en Loes Haverkort zullen ook een vaste rol op zich gaan nemen in de nieuwe politieserie.
Van Speijk, van de makers van onder meer Meiden van de Wit, speelt zich hoofdzakelijk af in Amsterdam. Het voormalige bankgebouw van de ABN Amro aan de Admiraal de Ruijterweg is speciaal voor de nieuwe Talpa-serie in een politiebureau omgetoverd. Precieze uitzendgegevens ontbreken momenteel nog.
(Bron: Mediakrant weblog)
Thuisquote:Thuis - 97.000
NSE - 193.000
Je leven in de stijgers - 347.000
Samen - 251.000
TV Competitie - 215.000
TV Competitie - 220.000
Joling & Gordon - 310.000
Je leven in de stijgers - 172.000
TV Competitie - 101.000
Samen - 135.000
Thuis - 82.000
NSE - 51.000
NSE - 72.000
NSE - 47.000
Dat ziet er toch wel veelbelovend uit moet ik zeggen.. Jammer dat Thuis nog niet is afgevoerd, maar dat kan nooit lang meer duren met de huidige kijkcijfers.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:10 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
en verder: Uitzendschema Oktober (PDF)
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:40 schreef CloudStrife het volgende:
Kijkcijfers donderdag 25 augustus:
[..]
Thuis![]()
NSE![]()
Linda en Beau op zondag? ik krijg nu al kotsneigingenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:10 schreef ItaloDancer het volgende:
Politieserie bij Talpa. Hoe origineel en vernieuwendquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:10 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Johnny de Mol in nieuwe politieserie bij Talpa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |