Tsss....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:24 schreef Samson het volgende:
Ik heb horen fluisteren dat Talpa zn naam gaat veranderen in Pulpa...
![]()
Idd, dat was dus wel ff een foutje eerste klas, maar het zou erger zijn als ze al lieten zien wie zou winnen van de overgebleven kandidaten waarvoor je moet bellenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:50 schreef marky het volgende:
Ik zit net naar in de huid van te kijken en we weten na de eerste kandidaat al wie er vanavond gaat winnen omdat ze in het reclame blok na het eerste optreden al lieten zien voor wie je kon smssen voor een plaats in de halve finale. We weten nu dus dat Cher vanavond wint.
eeehh, gratis? Leef jij wel in 2005? Goeiemorgen....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:26 schreef The_Viper het volgende:
[..]
Tsss....Je krijgt gratis een zender van een paar miljard euro en dat kraak jij op deze manier af?
Neem dan satteliettelevisie of van die kanalen die je alleen achter een decoder kunt krijgen....
Als je die paar cent van het kabel-abonnement ook nog gaat meerekenen....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:04 schreef Samson het volgende:
[..]
eeehh, gratis? Leef jij wel in 2005? Goeiemorgen....
Jij moet eens een vriendinnetje zoeken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:04 schreef pberends het volgende:
Whahahahaha, die comedy is echt te triest voor woorden. Die lachsalvo's van het publiek zijn echt te nep voor woorden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
voor woordenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 08:36 schreef RoK het volgende:
[..]
Jij moet eens een vriendinnetje zoeken.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:06 schreef schatje het volgende:
Met Big Brother gaan de kijkcijfers wel omhoog.
De internet uitzendingen zijn al massaal bekeken.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:27 schreef The_Viper het volgende:
[..]
Als je die paar cent van het kabel-abonnement ook nog gaat meerekenen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrouwenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 08:36 schreef RoK het volgende:
[..]
Jij moet eens een vriendinnetje zoeken.
Lekker kinderachtig van RTL... bvd.tv is marketingtechnisch wel beter. Wel grappig dat ze een compleet format mogen meenemen naar Talpa, maar de naam nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Barend & Van Dorp wordt BVD?
De talkshow van Frits Barend en Henk van Dorp gaat wellicht BVD heten. Dit valt op te maken uit het internetadres van het programma www.bvd.tv.
Het oude adres www.barendenvandorp.nl blijft eigendom van RTL Nederland omdat deze weigerde de naam af te staan aan Talpa. Ook eiste RTL dat Barend en Van Dorp de naam van hun programma zouden aanpassen. Dus dan maar BVD? | Medialog
Bron Medialog
Verschrikkelijk slecht. Niemand kijkt ook meer naar vrijdagavondvoetbal (oke, was maar 1 wedstrijd, maar toch).quote:Thuis 148.000
NSE 148.000
Je leven in de steigers 266.000
Samen 197.000
TV Competitie 182.000
In de huid van 279.000
Je leven in de steigers 203.000
TV Competitie 162.000
De wedstrijden 90.000
Samen 71.000
Thuis 92.000
NSE 89.000
Ik, en ik denk velen anderen met mij, zaten denk ik Liverpool-CSKA Moskou te kijken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:32 schreef CloudStrife het volgende:
Kijkcijfers vrijdag
[..]
Verschrikkelijk slecht. Niemand kijkt ook meer naar vrijdagavondvoetbal (oke, was maar 1 wedstrijd, maar toch).
Dat was om half 12 al afquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik, en ik denk velen anderen met mij, zaten denk ik Liverpool-CSKA Moskou te kijken.
De meeste geinteresseerden hadden natuurlijk al op RTL5 naar de live-uitzending gekeken (999.000 kijkers), en je moet ook maar net weten dat er in een verloren kwartiertje van de talpa-programmering voetbal uitgezonden wordt...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik, en ik denk velen anderen met mij, zaten denk ik Liverpool-CSKA Moskou te kijken.
Is zeker kinderachtig !quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Lekker kinderachtig van RTL... bvd.tv is marketingtechnisch wel beter. Wel grappig dat ze een compleet format mogen meenemen naar Talpa, maar de naam niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |