quote:Nigel de Jong op tijd fit, Galasek is twijfelgeval
De Amsterdamse zender AT5 meldt dat Nigel de Jong fit genoeg is om direct in de basis te starten tegen Brøndby in het cruciale Champions League duel aanstaande woensdag. Galasek is een twijfelgeval voor het duel, zo meldt de zender. Hij moets de training voortijdig verlaten met een lichte blessure.
P.S. Ik hoop dat dit topic niet te vroeg isquote:Veel blessureleed voor Brøndby
Het Algemeen Dagblad meldt dat Brondby in de aanloop naar het treffen met Ajax grote personele problemen kent. Ankergren, Rytter, Daugaard, Skoubo en Jørgensen zouden allen waarschijnlijk niet op tijd fit geraken. Coach Laudrup spreekt al over Plan C voor zijn elftal.
Dat dacht ik ook, maar het enige topic dat ik kon vinden was van de uitwedstrijd waar al een tijd niet meer in gepost wasquote:Op maandag 22 augustus 2005 20:16 schreef Radegast het volgende:
Er was al een topic over deze wedstrijd dacht ik.
wie?quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:24 schreef 9christensen het volgende:
Hopen dat ze winnen
Teken ik voor, als we doorgaan mag tenkoste van (bijna) alles.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:39 schreef feyenoord-dude het volgende:
2-1 met moeite.
Ik vind dat als Ajax met 3-0 wint juist negatief.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:33 schreef Radegast het volgende:
Hé, wat is dat opeens voor negatief gedoe hier?
3-0 minstens.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik vind dat als Ajax met 3-0 wint juist negatief.
Hap!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:36 schreef Professor_Chaos het volgende:
Ga lekker in Denemarken wonen dan!
[..]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:49 schreef Erasmusch het volgende:
Eerste wedstrijd was een gelijkspel toch?
Elmander in de 89e minuut 0-1 uit buitenspelpositie
Klopt. Brondby was niet zozeer sterker, maar speelde wel beter. Dat kwam vooral door hun inzet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:20 schreef HeatWave het volgende:
We hebben gezien dat Brondy zelfs sterker was 2 weken terug.
Dus met doorgaan mogen ze al gewoon erg blij zijn, hoe dan ook.
RBC was toch ook al zo'n eitje??
Ik vond ze wel degelijk sterker hoor, ze zetten Ajax constant onder druk. het was niet voor niets na 3 min al weer 1-1. En ze blijven gaan. inzet was idd wel hun wapen, maar verder speelden ze ook niet zo beroerd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt. Brondby was niet zozeer sterker, maar speelde wel beter. Dat kwam vooral door hun inzet.
Los van de tegenstander moet Ajax altijd blij zijn als ze in de Champions League kunen spelen, dat geldt overigens voor elke club. Als we doorgaan zijn we allemaal hoe dan ook blij.
En inderdaad RBC was echt een eitje, maar ik denk niet dat je Brondby met RBC kunt vergelijken.
quote:Mocht Ajax zich morgenavond ten koste van Brondby IF plaatsen voor het hoofdtoernooi van de Champions League, dan wordt de Amsterdamse club bij de loting ingedeeld in pot 2.
Ajax dankt de 'promotie' naar de tweede pot door de uitschakeling van AS Monaco en Sporting Lissabon. Beiden ploegen verloren vanavond hun kwalificatieduels tegen respectievelijk Real Betis Sevilla en Udinese.
Jammer dat we Ajax niet kunnen loten, gegarandeerde 6 punten in de CL kom je niet vaak tegen... Ja of je moet een maccabi loten...quote:
Wat lul je nou stom, ploegen van hetzelfde land spelen in de eerste ronde nooit tegen elkaar, dat is een UEFA regel. Zo zullen Ajax en PSV of Real en Barcelona of Arsenal en Liverpool nooit bij elkaar in dezelfde poule terecht komen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jammer dat we Ajax niet kunnen loten, gegarandeerde 6 punten in de CL kom je niet vaak tegen... Ja of je moet een maccabi loten...
Dat is mogelijk dit jaar....know your factsquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:04 schreef Shreyas het volgende:
Arsenal en Liverpool nooit bij elkaar in dezelfde poule terecht komen.
Dat weet ik ook wel meid. Check mijn PI ff. Was geen serieuze post.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat lul je nou stom, ploegen van hetzelfde land spelen in de eerste ronde nooit tegen elkaar, dat is een UEFA regel. Zo zullen Ajax en PSV of Real en Barcelona of Arsenal en Liverpool nooit bij elkaar in dezelfde poule terecht komen.
Dat wist ik niet, waarom is dat wel mogelijk dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is mogelijk dit jaar....know your facts
Liverpool wordt niet als Engelse club gezien in deze en kan dus bij Chelsea,Arsenal of manyoo komen bij de lotingquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, waarom is dat wel mogelijk dan?
Omdat Liverpool als 5e extra Engelse club is geplaatst ofzo?
Ja,daardoor veranderd er nietsquote:En geldt dit ook als Everton wordt uitgeschakeld morgen?
In welke pot komen ze dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Liverpool wordt niet als Engelse club gezien in deze en kan dus bij Chelsea,Arsenal of manyoo komen bij de loting
[..]
Ja,daardoor veranderd er niets
In pot 1quote:
dat weet ik niet maar het lijkt mij dat ze dan gewoon naar hun coefficient kijkenquote:
Inderdaad, daar kijken ze naar.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat weet ik niet maar het lijkt mij dat ze dan gewoon naar hun coefficient kijken
Volgens mij, en ik weet het eigenlijk zeker, was die bepaling alleen voor de kwalificatie en dus niet het hoofdtoernooi/groepsronde!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:16 schreef DutchGooner het volgende:
Liverpool wordt niet als Engelse club gezien in deze en kan dus bij Chelsea,Arsenal of manyoo komen bij de loting
Is dit jaar NIET mogelijk ... know your facts.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is mogelijk dit jaar....know your facts
Niet bij SCUM of AFC want die zitten in pot 1. CFC is wel mogelijk omdat die in pot 2 zitten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
[..]
Ja,daardoor veranderd er niets
Maar United kan wel bij Ajax in komen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:36 schreef Doc het volgende:
[..]
Niet bij SCUM of AFC want die zitten in pot 1. CFC is wel mogelijk omdat die in pot 2 zitten.
dat wint ajax welquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Maar United kan wel bij Ajax in komen.
quote:
Da's dit jaar niet anders dan in andere jaren ... (fyi: AFC hierboven staat voor Arsenal)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Maar United kan wel bij Ajax in komen.
Nou, bibberen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:12 schreef 9christensen het volgende:
Christensen zit vanavond wel bij de selectie
dubbelquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:28 schreef spurs het volgende:
Denk dat Ajax wel doorgaat al zal het niet makkelijk gaan, te hopden dat de spelers er ook niet te makkelijk over denken want ik kan me nog wel wat wedstrijden herinneren waar het fout ging.......FC Kopenhagen en een Zwitsers clubje(Neuchatel geloof ik.....) bijvoorbeeld.....
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:07 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat we doorgaan, alles is vanavond geoorloofd
daar teken ik voor....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:04 schreef Dylan Dog het volgende:
0-0.
t zijn toch ook belgenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:29 schreef snellejelle het volgende:
btw ajax gaat brondby vanavond van de mat spelen met geweldig mooi voetbal, hoop ik
\quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:22 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik ga uit van een 2-1 overwinning
Veel plezierquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:45 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik vertrek nu richting a'damtot vanavond
en? waar ga je parkerenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:47 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
We gaan zegevierenwie weet wat ik kan doen, als ik moet wachten (lees: te vroeg aankomen)?
goed joh, ik hoop dat ej hem kunt vindenquote:
dat wil ik ookquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:18 schreef StarGazer het volgende:
Ik wil AJAX zien vanavond. Niet alleen winnen, maar met goed voetbal.
Precies!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:52 schreef DeTolk het volgende:
Ajax is de beste, voor altijd en eeuwig.
Amen!
Was dat niet Lausanne Sports?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:28 schreef spurs het volgende:
Denk dat Ajax wel doorgaat al zal het niet makkelijk gaan, te hopden dat de spelers er ook niet te makkelijk over denken want ik kan me nog wel wat wedstrijden herinneren waar het fout ging.......FC Kopenhagen en een Zwitsers clubje(Neuchatel geloof ik.....) bijvoorbeeld.....
goed sfeertje bij ajax?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:13 schreef justme_Jur het volgende:
ik verklap 1 ding....
het wordt een niet normaal goed sfeertje vandaag in het stadion..
zowel van Ajax als brondby kant... hehe..
en de tifo actie van 410 wordt weer lekker!
( voor de gene die niet weten wat Tifo is... JAMMER DAN!)
Agger is al volwaardig Deens international, typische Deense stopper. Beetje vergelijkbaar wel met een Laursen van Villa.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:00 schreef Doc het volgende:
Ik ben nieuwsgierig naar Agger: LFC schijnt serieuse interesse in 'm te hebben.
Het intresseert me geen flikker hoe Ajax 't flikt, als ze maar de CL halen.
Ik ben benieuwd....ken helaas niet in het stadion zijn, want dat zijn de mooiste kippenvelmomenten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:13 schreef justme_Jur het volgende:
ik verklap 1 ding....
het wordt een niet normaal goed sfeertje vandaag in het stadion..
zowel van Ajax als brondby kant... hehe..
en de tifo actie van 410 wordt weer lekker!
( voor de gene die niet weten wat Tifo is... JAMMER DAN!)
Het kan er idd best koud zijn als het dak op een kier staat!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:39 schreef SoA-Holic het volgende:
Ik ben benieuwd....ken helaas niet in het stadion zijn, want dat zijn de mooiste kippenvelmomenten.
Dat is allemaal onderdeel van het proces.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:57 schreef erikh het volgende:
Ajax gaat het verprutsen vanavond.
Sorry ik ben echt ajax fan maar ik heb echt het gevoel dat ze onderuit gaan vanavond. Heb ook niet het idee dat Blind de juiste coach is voor Ajax, hij heeft de hele zomer gehad, een deel van het vorige seizoen en bijna geen spelers die weg zijn gegaan maar toch speelt ajax niet lekker. Ik hoop echt dat ze winnen maar heb er niet veel vertrouwen in eigenlijk
Ik gun het ajax best wel. Het gaat pas pijn doen als ze verder komen dan PSVquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:45 schreef Shreyas het volgende:
Zijn alle Feyenoord-fans nu ook echt tegen Ajax, of zijn er ook enkele die ook hopen dat Ajax naar de Champions League gaat? En hoe zit het met de PSV-fans?
Iedere voetballiefhebber wet radio-1/langs de lijn te vinden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:59 schreef jojomen4 het volgende:
Wie zend de wedstrijd op de radio uit? linkje svp
www.radio1.nlquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:59 schreef jojomen4 het volgende:
Wie zend de wedstrijd op de radio uit? linkje svp
Wat een onzin. Bij die buitenlanders zitten ook blanken, dus niks racisme.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:06 schreef SCH het volgende:
Please pberends, je hebt je eigen xenofobe racisme topicjes in POL, blijf daar.
elke keer dat je in VBL komt maak je wel nutteloze opmerkingen. Nog nooit wat zinnigs van jou gehoortquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:05 schreef pberends het volgende:
Lekkere selectie heeft Ajax. 8 buitenlanders en 3 allochtonen.
Gaat erg goed met dat homegrown gedoe.
Zal mij benieuwen of ie een 2e goede wedstrijd in 1 seizoen kan laten zien.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:06 schreef ivo21 het volgende:
Boukhari in de basis
Ze moeten helemaal niks.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een onzin. Bij die buitenlanders zitten ook blanken, dus niks racisme.
Die drie allochtonen maken mij verder geen reet uit. Wel dat er maar weinig homegrown zijn. Ze moeten is in hun jeugd investeren, mafkezen bij Ajax.
Ga alsjeblieft doorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:08 schreef pberends het volgende:
Ze moeten is in hun jeugd investeren, mafkezen bij Ajax.
Wat is er nutteloos aan mijn opmerking? Dat Ajax liever miljoenen spendeert aan een paar buitenlanders en dat Ajax geen reet in eigen jeugd investeerd?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
elke keer dat je in VBL komt maak je wel nutteloze opmerkingen. Nog nooit wat zinnigs van jou gehoort....
Boukhari heeft maar 1 of 2 goede wedstrijden per seizoen, hij heeft er al 1 gehad...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:09 schreef SCH het volgende:
Boukhari is beter dan Sneijder, dus een logische keuze.
Loop dan ook eens niet zo te zaniken over die voetbalrechten.quote:
Ben liberaal-rechts geworden?quote:
Je hebt er geen ene bal verstand van, dat bewijs je keer op keer met je puberale stompzinnige posts in voetbaltopics.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:08 schreef pberends het volgende:
Wat een onzin. Bij die buitenlanders zitten ook blanken, dus niks racisme.
Die drie allochtonen maken mij verder geen reet uit. Wel dat er maar weinig homegrown zijn. Ze moeten is in hun jeugd investeren, mafkezen bij Ajax.
Als je ook maar iets van voetbal wist weet je dat Ajax de beste en eigenlijk ook de enige goede jeugdpleiding van Nederland heeft.....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat is er nutteloos aan mijn opmerking? Dat Ajax liever miljoenen spendeert aan een paar buitenlanders en dat Ajax geen reet in eigen jeugd investeerd?
Maar die doen toch heel veel flauwekul er tussendoor... ik wil gewoon 90 min voetbal horen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iedere voetballiefhebber wet radio-1/langs de lijn te vinden.
8 buitenlanders en 3 allochtonenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:05 schreef pberends het volgende:
Lekkere selectie heeft Ajax. 8 buitenlanders en 3 allochtonen.
Gaat erg goed met dat homegrown gedoe.
Da's altijd nog meer dan Sneijderquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Boukhari heeft maar 1 of 2 goede wedstrijden per seizoen, hij heeft er al 1 gehad...
Radio 1 zendt dit wel zo'n beetje integraal uit.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:11 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Maar die doen toch heel veel flauwekul er tussendoor... ik wil gewoon 90 min voetbal horen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je ook maar iets van voetbal wist weet je dat Ajax de beste en eigenlijk ook de enige goede jeugdpleiding van Nederland heeft.....
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:11 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Maar die doen toch heel veel flauwekul er tussendoor... ik wil gewoon 90 min voetbal horen.
Dat doet het wel, want elk jaar breken er veel Ajacieden door....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:13 schreef pberends het volgende:
[..]
.
Waarom werpt het zijn vruchten dan niet af?
Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nouquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je ook maar iets van voetbal wist weet je dat Ajax de beste en eigenlijk ook de enige goede jeugdpleiding van Nederland heeft.....
Nou, mogen ze er wel is wat meer opstellen. Of meer aannemen ipv buitenlanders (al dan niet blankquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat doet het wel, want elk jaar breken er veel Ajacieden door....
Die stellen zelfs als het moet het nieuws uit.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Radio 1 zendt dit wel zo'n beetje integraal uit.
Ik zie niet ergens anders veel spelers doorbreken hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou Nou nou nou
Emanuelsonquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou, mogen ze er wel is wat meer opstellen. Of meer aannemen ipv buitenlanders (al dan niet blank).
Dat vind ik zo'n flauw verhaal. Als Boukhari een heel seizoen in de basis staat, zal hij genoeg goede dingen laten zien.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Boukhari heeft maar 1 of 2 goede wedstrijden per seizoen, hij heeft er al 1 gehad...
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Emanuelson
De Jong
Maduro
Boukhari
Pienaar
Babel
Uit eigen jeugd.... en dan zitten er ook nog wat op de bank..
En weer instortenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zie niet ergens anders veel spelers doorbreken hoor
Niet bij Ajax toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die stellen zelfs als het moet het nieuws uit.
Die spelen elke keer..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:19 schreef pberends het volgende:
[..]
.
Waarom laten ze die niet wat meer spelen dan, veel goedkoper dan die dure buitenlanders.
om vervlgens ergens anders op te bloeienquote:
Ik heb toch het idee dat er bij Ajax minder spelers dan voorheen doorbreken of beter gezegd dat jeugdspelers minder snel een kans krijgen dan voorheen. Er wordt nu sneller gegrepen naar een buitenlandse aankoop.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zie niet ergens anders veel spelers doorbreken hoor
Boukhari en Pienaar zijn buitenlandersquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:19 schreef pberends het volgende:
[..].
Waarom laten ze die niet wat meer spelen dan, veel goedkoper dan die dure buitenlanders.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:20 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Boukhari en Pienaar zijn buitenlanders
Wel uit eigen jeugdquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:20 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Boukhari en Pienaar zijn buitenlanders
Klopt ook wel, maar je had in 95 enz. natuurlijk wel een hele sterke lichting.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat er bij Ajax minder spelers dan voorheen doorbreken of beter gezegd dat jeugdspelers minder snel een kans krijgen dan voorheen. Er wordt nu sneller gegrepen naar een buitenlandse aankoop.
Boukhari komt toch echt van Sparta hoor....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:22 schreef VoreG het volgende:
Wel uit eigen jeugd
Iddquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:24 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Boukhari komt toch echt van Sparta hoor....
Vuile racistquote:
Hij heeft ook de Nederlandse nationaliteit en is in Nederland geboren en dan heet je een Nederlanderquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:23 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja hij is Marokkaan en heeft marokaanse nationaliteit
Echt? ow dat wist ik nietquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:24 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Boukhari komt toch echt van Sparta hoor....
Neenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij heeft ook de Nederlandse nationaliteit en is in Nederland geboren en dan heet je een Nederlander
Aldus de knuffelkoning van Oranje.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij heeft ook de Nederlandse nationaliteit en is in Nederland geboren en dan heet je een Nederlander
Bogarde en Veldman wist ik dan weer welquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Net zoals Veldman, Bogarde en al die andere toppers die Ajax van Sparta haalde...
andre?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:32 schreef pberends het volgende:
Zo heeft Ajax een nieuwe Paus?
Blind natuurlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Net zoals Veldman, Bogarde en al die andere toppers die Ajax van Sparta haalde...
Alle 8 goals van ajax worden door een allochtoon of buitenlander gemaaktquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:33 schreef pberends het volgende:
Maar goed, nadat ik voor racist, nietsnut en dom ben uitgemaakt wil ik wel eens weten wat voor wedstrijd dit is en met welke score Ajax moet winnen?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:33 schreef pberends het volgende:
Maar goed, nadat ik voor racist, nietsnut en dom ben uitgemaakt wil ik wel eens weten wat voor wedstrijd dit is en met welke score Ajax moet winnen?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Alle 8 goals van ajax worden door een allochtoon of buitenlander gemaakt
Waaruit maar weer eens blijkt hoeveel je van voetbal afweet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:33 schreef pberends het volgende:
Dit is een wedstrijd voor de EC-4. Die Ajax volgens de regelementen van de UEFA met 4 doelpunten verschil moet winnen omdat de Eredivisie een quotent van plus 2 heeft en Denemarken van plus 6. Alleen bij een gelijke stand is er een panel van oud-internationals uit verschillende landen die cijfers geeft voor de schoonheid van de goals. Dan telt puur het verschil in het cijferaantal.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:33 schreef pberends het volgende:
Er hebben wel meer mensen een andere hobby dan voetbal hoor. En die dan wel af en toe kijken. En ik heb nog steeds geen antwoord op m'n vragenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Waaruit maar weer eens blijkt hoeveel je van voetbal afweet.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is een wedstrijd voor de EC-4. Die Ajax volgens de regelementen van de UEFA met 4 doelpunten verschil moet winnen omdat de Eredivisie een quotent van plus 2 heeft en Denemarken van plus 6. Alleen bij een gelijke stand is er een panel van oud-internationals uit verschillende landen die cijfers geeft voor de schoonheid van de goals. Dan telt puur het verschil in het cijferaantal.
Lees ff terug Vincent Bijlo.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Er hebben wel meer mensen een andere hobby dan voetbal hoor. En die dan wel af en toe kijken. En ik heb nog steeds geen antwoord op m'n vragen. Behulpzaam Tokkie-volk zijn VBL'ers.
Jij ook.quote:
Tokkies ja, dat is het meerendeel zeer zekerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Er hebben wel meer mensen een andere hobby dan voetbal hoor. En die dan wel af en toe kijken. En ik heb nog steeds geen antwoord op m'n vragen. Lekker behulpzaam Tokkie-volk zijn VBL'ers.
Sinds ik Talpa heb gezien ben ik me daar gedegen bewust van.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:41 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Tokkies ja, dat is het meerendeel zeer zeker
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:41 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Tokkies ja, dat is het meerendeel zeer zeker
dat heeft ie dan meestalquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:41 schreef VoreG het volgende:
Babel heeft verkeerde schoenen aan
buitenlander hequote:
0-0quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:48 schreef freiss het volgende:
hoeveel staat het?
dat zijn alleen de echte CL wedstrijdenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:48 schreef popolon het volgende:
Dacht dat de wedstrijden altijd om 20.45 begonnen.
Oh ok.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zijn alleen de echte CL wedstrijden
Hoe snel is livescore.com met het aanpassen van de standen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
0-0
www.radio1.nl voor liveverslag
of
www.livescore.com
Vrij aardig, vaak staat er nog niet wie er gescrd heeft maar wel dat er gescord isquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:51 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Hoe snel is livescore.com met het aanpassen van de standen?
Pagina ververst om de minuut geloof ik...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:51 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Hoe snel is livescore.com met het aanpassen van de standen?
print anders gewoon ff af en toe de tussenstand uitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Oh ok.
Nou laat ook maar, ik ga me niet haasten, ben nog aan 't werk.
Ik zit met text only layoutquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
print anders gewoon ff af en toe de tussenstand uit
bij livescore bedoel kquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zit met text only layout
Gaat nu even niet.
Rosenberg legt er zo 1 in hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik zeg het niet graag maar je ziet dat doelpunt van die Denen zometeen aankomen.... En dan kunnen we de hele tweede helft tegen een Deense muur gaan lopen knokken
Ik hoop het, want het is echt bagger...quote:
Vorig jaar was PSV nou ook niet echt geweldig in de voorrndequote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:59 schreef rubbereend het volgende:
als het zo al tegen Brondby gaat hoe moet dat dan strax in de CL als je die al haalt
Tegen Belgrado ofzo? Vond ik wel meevallen. En dat was echt een geheel ander team he. Dat nog maar net stond.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vorig jaar was PSV nou ook niet echt geweldig in de voorrnde
beetje beter dan dit...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
we rolden Rode Ster met dikke cijfers en grote overmacht thuis op, uit was t idd niet bestquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
De eerste wedstrijd idd. In de return revancheerden ze zich met een 6-0 overwinning. Ajax speelt nu nog slechter dan toen in Denemarken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:00 schreef Zwansen het volgende:
Beetje overdreven... Kom op zeg. Een vrij nieuw team met nieuwe trainer... Gun ze ff tijd.
Dieptriest inderdaad.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:01 schreef Dieptriest het volgende:
Mijn hemel, wat een slechte wedstrijd
zeer zeker waar, ik vrees nog een merkwaardige beslissing deze wedstrijd.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:01 schreef TheVulture het volgende:
Merk heeft ook wel eens beter gefloten....
hou je daar maar even aan vastquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:02 schreef VoreG het volgende:
Agh we gaan gewoon resultaatvoetbal spelen
We zijn nu door, geen prbleem
Ik probeer er nog iets van te maken...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hou je daar maar even aan vast
maar stilletjes zit je dus eigenlijk te huilen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik probeer er nog iets van te maken...
Ja.. en ik moet erg nodig naar de wcquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar stilletjes zit je dus eigenlijk te huilen?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:04 schreef Boeman het volgende:
bij talpa was er nu al 8 keer reclame geweest
als ik ga pissen wordt er altijd gescoord, mischien is dat nu bij jou oko, dus ga eens snelquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja.. en ik moet erg nodig naar de wc
Daar ben ik dus bang voorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ik ga pissen wordt er altijd gescoord, mischien is dat nu bij jou oko, dus ga eens snel
kun je je nog iets herinneren van een beetje vuurwerk op het veld vorig jaar bij Inter - AC?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:07 schreef trepper het volgende:
Waarom zit er geen publiek bij Inter? San Siro is helemaal leeg.
Dat zouden dan wel de 8 hoogtepuntjes van het wedstrijdverslag geweest zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:04 schreef Boeman het volgende:
bij talpa was er nu al 8 keer reclame geweest
Beter fluiten dan knokken..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:11 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zo zijn ze hè...loopt het niet dan gaan ze fluiten.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:11 schreef Superheld het volgende:
Hij is niet de eerste duitser die niks zag en wist![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |