Vorig jaar was PSV nou ook niet echt geweldig in de voorrndequote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:59 schreef rubbereend het volgende:
als het zo al tegen Brondby gaat hoe moet dat dan strax in de CL als je die al haalt
Tegen Belgrado ofzo? Vond ik wel meevallen. En dat was echt een geheel ander team he. Dat nog maar net stond.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vorig jaar was PSV nou ook niet echt geweldig in de voorrnde
beetje beter dan dit...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
we rolden Rode Ster met dikke cijfers en grote overmacht thuis op, uit was t idd niet bestquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
De eerste wedstrijd idd. In de return revancheerden ze zich met een 6-0 overwinning. Ajax speelt nu nog slechter dan toen in Denemarken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:00 schreef Zwansen het volgende:
Beetje overdreven... Kom op zeg. Een vrij nieuw team met nieuwe trainer... Gun ze ff tijd.
Dieptriest inderdaad.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:01 schreef Dieptriest het volgende:
Mijn hemel, wat een slechte wedstrijd
zeer zeker waar, ik vrees nog een merkwaardige beslissing deze wedstrijd.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:01 schreef TheVulture het volgende:
Merk heeft ook wel eens beter gefloten....
hou je daar maar even aan vastquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:02 schreef VoreG het volgende:
Agh we gaan gewoon resultaatvoetbal spelen
We zijn nu door, geen prbleem
Ik probeer er nog iets van te maken...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hou je daar maar even aan vast
maar stilletjes zit je dus eigenlijk te huilen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik probeer er nog iets van te maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |