Westerpark is bekend.quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ah carpoolen, netjes![]()
We wonen in een sloppenwijk.Westerpark als dat je wat zegt, maar Martie weet de weg
![]()
En de plek voor mijn motor met de oprit ervoor staat een kruis op. Als daar niemand staat kan je hem helemaal vooraan gratis parkeren. Want d'r staat een kruis opVolgens mij
Ja klopt. Bij 2:05, 5:54 en bij 10:24quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:46 schreef hicham het volgende:
Die gast slingert idd best veel![]()
Bij 10 minuut 25 komt Fulcrum langs op de bulletcam volgens mij
In sommige delen van Amsterdam is het 8 euro per uur.quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:44 schreef hollander172 het volgende:
Martie rijdt.![]()
Die paar euro doen we niet moeilijk over toch? Welke wijk wonen jullie ook alweer?![]()
Weet ik.quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
In sommige delen van Amsterdam is het 8 euro per uur.![]()
Ik ken een aantal mensen die daar wonen, parkeervergunning kost ze in een buitenwijk 450 euro per jaar, gaat ze bij haar ouders op bezoek aan de andere kant van Amsterdam dan neem je beter maar het openbaar vervoer.![]()
Postbank is sowieso kut.quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:08 schreef Patrick281 het volgende:
Bij het overboeken via een betalingskenmerk kan je bij de Postbank geen extra info meer bijtikken.
Hoe kan ik dan 1 van mijn 3 kentekens opgeven.![]()
![]()
![]()
En pas na 00:00 vrij parkeren, in tegenstelling tot andere delen van Amsterdam waar je na 19:00 al vrij kunt parkeren. Hoerenzooiquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
In sommige delen van Amsterdam is het 8 euro per uur.![]()
Ik ken een aantal mensen die daar wonen, parkeervergunning kost ze in een buitenwijk 450 euro per jaar, gaat ze bij haar ouders op bezoek aan de andere kant van Amsterdam dan neem je beter maar het openbaar vervoer.![]()
Hoop ik ookquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Weet ik.We hoeven dat krot alleen maar even aan te duwen. hoop ik.
![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:08 schreef Patrick281 het volgende:
Bij het overboeken via een betalingskenmerk kan je bij de Postbank geen extra info meer bijtikken.
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja klopt. Bij 2:05, 5:54 en bij 10:24![]()
Anywayz, mijn ego heeft weer een flinke deuk opgelopen. Heb de hele middag weer lekker gereden, was ff naar Den Helder geweest. Nog lekker in het zonnetje gezeten op de afsluitdijk. Ik kom eindelijk thuis, wil nog even de motor keren in onze achtertuin.. je raadt het al, ga ik daar op mijn bek
Schade: linkerspiegel aan gort
Op de acceptgiro stond die ook niet, je moet namelijk ..het onderstaand aanvraagformulier volledig invullen, bij de perforatierand afscheuren en opsturen in een voldoende gefrankeerde enveloppequote:Op maandag 22 augustus 2005 20:08 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
![]()
Choke: moet dat alleen bij koud weer, of als de motor nog net koud gestart word ?quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Okee nog meer info, een motor heeft ook een choke. (soms handig, ik gebruik hem niet maar met al die automatische choke auto's tegenwoordig vergeet je dat weleens)
Achterrem gedoseerd gebruiken tenzij je op je bek wil gaan.De voorrem is je grote vriend.
De kant die je opkijkt rijdt je ook naar toe, ga dus niet als een zielig geval elke keer naar je voorwiel kijken zoals je vaak ziet met lessers. Kin omhoog, borst vooruit en kijk naar de richting waar je naar toe wil.
Speel onder het rijden lekker met het gas, remmen etc. Zo leer je de motor kennen en dat bevordert je kijkgedrag. (je kan je aandacht dan goed op de weg houden)
Jaquote:Op maandag 22 augustus 2005 20:24 schreef hicham het volgende:
Een betalingskenmerk krijg je toch juist van het bedrijf waaraan je moet betalen, dus dan weten ze waarover het gaat![]()
Ja, ik ben er inmiddels ook achter dankzij mijn online aanstaand hoofd administratie sletje.quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:32 schreef worldpimber het volgende:
Op de acceptgiro stond die ook niet, je moet namelijk ..het onderstaand aanvraagformulier volledig invullen, bij de perforatierand afscheuren en opsturen in een voldoende gefrankeerde enveloppe
En wat voor kop wil je![]()
![]()
Eh, ja.. was wat aan het spelen met het gas, in het gras. Gaf blijkbaar iets teveel gasquote:Op maandag 22 augustus 2005 20:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
What gebeurde er nou precies? Teveel vermogen op het achterwiel?![]()
Hebben jullie nu ook de kippen naar binnen gehaald?![]()
Nog net op tijd, die zullen vast nog geen vogelgriep hebben gehadquote:Op maandag 22 augustus 2005 20:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
En die kippen, die heb ik aan het spit geregen
quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:29 schreef bwt het volgende:
ehhh, BR - Man rijdt tegen benzinepomp op
wat heb je nu weer gedaan?
Volgende keer beterquote:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/104084/lastquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:54 schreef bwt het volgende:
welk topic?
Yep maandags woensdags en vrijdags met beperkingquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:15 schreef bwt het volgende:
Hey toch wel dus
Werkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:10 schreef RB het volgende:Ik hoor weer bij de werkenden
voor 3 dagen peer week
![]()
O ja?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:17 schreef RB het volgende:
Hoorde vanavond dat iemand een blade gekocht heeft![]()
Fok! lag eruit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:20 schreef bwt het volgende:
[..]
O ja?![]()
en dat wordt hier niet ff officieel gemeld?![]()
wij moeten toch een klein beetje keuren?![]()
toch?![]()
toch?![]()
Startbod wordt denk ik door de verkopende partij vast gestelt, het gaat per opbod of zoiets. Lars vragen die zit geloof ik vaker op e-bay.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Werken![]()
WerkloosKan iemand even uitleggen hoe dat nou werkt? Das E-bay zum kötzen?
Ik hier bijvoorbeeld 2 advertenties die mijn aandacht trekken en dat zijn deze en deze. Nu begrijp ik natuurlijk dat je een account moet maken en dan bieden. Maar hoe zit het met die ene euro startbod? Staat er ook ergens wat het minimale bod moet zijn of gaan die dingen echt voor niets weg als niemand meer wat bied. Hoe zit dat nou heH![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:20 schreef bwt het volgende:
[..]
O ja?![]()
en dat wordt hier niet ff officieel gemeld?![]()
wij moeten toch een klein beetje keuren?![]()
toch?![]()
toch?![]()
Je zou het haast denkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:32 schreef bwt het volgende:
of is het dan toch die laatste foto die er is geplant hier?
quote:
Zoiets jaquote:
Ik wacht geduldig af, heb nog 3 en/of 6 dagenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:24 schreef RB het volgende:
[..]
Startbod wordt denk ik door de verkopende partij vast gestelt, het gaat per opbod of zoiets. Lars vragen die zit geloof ik vaker op e-bay.
Die kerel verkoopt zowat een komplete zx6 in onderdelen![]()
léeeeevuunsgevaarlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:36 schreef bwt het volgende:
deze dus mss
Fok Motorclub [SC Deel 297] Fireblade 900 RR
hey greet
Niet veel gereden dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:44 schreef bwt het volgende:
was gezelig ja, met 300+ andere motoren
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig af, heb nog 3 en/of 6 dagen
En die zal hem wel in de puinpoeier hebben gereden en niet goed verzekerd zijn ofzoDan maar in onderdelen verkopen, krijg je er tenminste wat voor
. Je moet er maar net iemand voor kunnen vinden zoals ik
![]()
Maar daarom vraag ik me ook af hoe het gaat, want je kon bijvoorbeeld ook 2 velgen voor en achter voor 3 euro + verzendkosten halen en dat lijkt me sterk
Ligt eraan hoe sommigen zijn gekomen, ik was met Amsterdam gekomen en die hadden wel een leuke binnendoor route genomen. Anderen kwamen over de snelweg banjeren.quote:
De heen en terugweg naar de locatie zekerquote:
Ze waren bij almere ergens wezen kloten toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe sommigen zijn gekomen, ik was met Amsterdam gekomen en die hadden wel een leuke binnendoor route genomen. Anderen kwamen over de snelweg banjeren.Met de 300+ motoren zijn we niet meegereden, was maar goed ook anders had iemand zijn motor niet langs de weg kunnen parkeren
Dit jaar hebben ze wel zitten stunten, had ik wel willen zien. Maar vorige megameet was volgens mij niets, daarom waren we nu ook niet meegereden
![]()
dat is goed te doen dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:49 schreef bwt het volgende:
hahahaha, ja de een heeft meer gerden dan de ander.
Voor mij zo'n 200 km
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:51 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ze waren bij almere ergens wezen kloten toch?
Altijd lachen toch als er weer een overmoedig afdonderd![]()
ja, zo ongeveerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:48 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
De heen en terugweg naar de locatie zeker![]()
Ohquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:53 schreef greedkillingz het volgende:
Ik heb in september een leuk ritje op de planning staan![]()
En in september de meeting van het noordenquote:
Afgelopen zondag was het toch ook Harley Dag in Den Bosch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh
Met van die chopperts ofzo?
Ja, vraag me af waarom ze niet met al die voornamelijk SS'ers (M-F pimbforumquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Afgelopen zondag was het toch ook Harley Dag in Den Bosch?![]()
bredaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dan gaan we met een stel guzzi rijders naar Italiëquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh
Met van die chopperts ofzo?
Ik heb niks met Harleyquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
kijk kijkquote:
Uh we hebben een ritje rond Arnhem geloof ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:58 schreef worldpimber het volgende:
Wat is er in September in het noorden
De geplande route bedraagt 1439 KM uitgesmeerd over 3 dagenquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Uh we hebben een ritje rond Arnhem Meppel
Ik bedoelde die waar je misschien mee zou gaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Uh we hebben een ritje rond Arnhem Meppel geloof ik
Ach dat zeg ik over de randstad :pquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Breda, Den Bosch, Nijmegen...
...1 pot nat zeg ik je.
Ik ook niet maar zou wel wat voor popijn zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:01 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ik heb niks met Harley![]()
Als ik op een motor zit moet dat ding het WEL doen![]()
Ga je (ook) mee dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:07 schreef RB het volgende:
[..]
Ik bedoelde die waar je misschien mee zou gaan![]()
![]()
Juist die bedoelik
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:11 schreef RB het volgende:
[..]
Ik ook niet maar zou wel wat voor popijn zijndie houd van sleutelen
![]()
Popijn sleutelt heden tendage meer als dat hij rijdtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:14 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Voor mij is er sleutelen en sleutelen
![]()
Sleutelen is verbouwen of onderhoud![]()
& er is : Noodgedwongen reparatie's uitvoeren omdat "ze" een pokkehumeur/zwaare hartklachten heeft![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
ah jouw nick op MF is rb, ik herkende je al niet![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
"Ze" is ziek dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:16 schreef RB het volgende:
[..]
Popijn sleutelt heden tendage meer als dat hij rijdt![]()
die van mij is echt toevalligquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Laat die van mij ou toch ; greedkillingz zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:22 schreef bwt het volgende:
[..]
die van mij is echt toevallig
bwt op m-f
Als je het zo noemen wilt,quote:
en ook nog ingelogd zie ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:22 schreef bwt het volgende:
[..]
bwt op m-f
Ze willen haar dus gewoon betastenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:23 schreef RB het volgende:
[..]
Als je het zo noemen wilt,
operatie voor levensbehoud kun je het beter noemennou ze weer beter is heeft hij haar verkocht aan een andere sleutelfreak
![]()
zo hey, das gaafquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:22 schreef bwt het volgende:
[..]
bwt op m-f
Phatzakquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:23 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Laat die van mij ou toch ; greedkillingz zijn![]()
![]()
ik zou niet durvenquote:
Tis helaas een SM, dus meer een hij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:26 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ze willen haar dus gewoon betasten![]()
![]()
quote:
SMquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tis helaas een SM, dus meer een hij.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:26 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ze willen haar dus gewoon betasten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
Goed ik zal maar eens mijn nest opzoeken.. morgen eerst le moto fixen, gaat ook weer geld kosten![]()
Toedeledokie![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:39 schreef RB het volgende:
Als het doorgaat kunnen we over een paar jaar de zonnebril wel thuis laten
Medische doorbraak !
En het rubber ook![]()
oke ga al m`n post ff veranderenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:40 schreef hicham het volgende:
Hey, ik heb ook een username op MF hoor
'hicham'![]()
Zelfde icon ook nog eens
Maar mercy heeft niet die blade gekocht die hij had gepost, maar een andere. Het verslag laat ik aan hem zelf over voor morgen, weet helemaal niet of we dat hier wel mochten verklappenHij wou het posten toen ie terug was maar toen was het forum natuurlijk down
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |