Ik wacht geduldig af, heb nog 3 en/of 6 dagenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:24 schreef RB het volgende:
[..]
Startbod wordt denk ik door de verkopende partij vast gestelt, het gaat per opbod of zoiets. Lars vragen die zit geloof ik vaker op e-bay.
Die kerel verkoopt zowat een komplete zx6 in onderdelen![]()
léeeeevuunsgevaarlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:36 schreef bwt het volgende:
deze dus mss
Fok Motorclub [SC Deel 297] Fireblade 900 RR
hey greet
Niet veel gereden dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:44 schreef bwt het volgende:
was gezelig ja, met 300+ andere motoren
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig af, heb nog 3 en/of 6 dagen
En die zal hem wel in de puinpoeier hebben gereden en niet goed verzekerd zijn ofzoDan maar in onderdelen verkopen, krijg je er tenminste wat voor
. Je moet er maar net iemand voor kunnen vinden zoals ik
![]()
Maar daarom vraag ik me ook af hoe het gaat, want je kon bijvoorbeeld ook 2 velgen voor en achter voor 3 euro + verzendkosten halen en dat lijkt me sterk
Ligt eraan hoe sommigen zijn gekomen, ik was met Amsterdam gekomen en die hadden wel een leuke binnendoor route genomen. Anderen kwamen over de snelweg banjeren.quote:
De heen en terugweg naar de locatie zekerquote:
Ze waren bij almere ergens wezen kloten toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe sommigen zijn gekomen, ik was met Amsterdam gekomen en die hadden wel een leuke binnendoor route genomen. Anderen kwamen over de snelweg banjeren.Met de 300+ motoren zijn we niet meegereden, was maar goed ook anders had iemand zijn motor niet langs de weg kunnen parkeren
Dit jaar hebben ze wel zitten stunten, had ik wel willen zien. Maar vorige megameet was volgens mij niets, daarom waren we nu ook niet meegereden
![]()
dat is goed te doen dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:49 schreef bwt het volgende:
hahahaha, ja de een heeft meer gerden dan de ander.
Voor mij zo'n 200 km
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:51 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ze waren bij almere ergens wezen kloten toch?
Altijd lachen toch als er weer een overmoedig afdonderd![]()
ja, zo ongeveerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:48 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
De heen en terugweg naar de locatie zeker![]()
Ohquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:53 schreef greedkillingz het volgende:
Ik heb in september een leuk ritje op de planning staan![]()
En in september de meeting van het noordenquote:
Afgelopen zondag was het toch ook Harley Dag in Den Bosch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh
Met van die chopperts ofzo?
Ja, vraag me af waarom ze niet met al die voornamelijk SS'ers (M-F pimbforumquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Afgelopen zondag was het toch ook Harley Dag in Den Bosch?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |