Volgende keer beterquote:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/104084/lastquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:54 schreef bwt het volgende:
welk topic?
Yep maandags woensdags en vrijdags met beperkingquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:15 schreef bwt het volgende:
Hey toch wel dus
Werkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:10 schreef RB het volgende:Ik hoor weer bij de werkenden
voor 3 dagen peer week
![]()
O ja?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:17 schreef RB het volgende:
Hoorde vanavond dat iemand een blade gekocht heeft![]()
Fok! lag eruit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:20 schreef bwt het volgende:
[..]
O ja?![]()
en dat wordt hier niet ff officieel gemeld?![]()
wij moeten toch een klein beetje keuren?![]()
toch?![]()
toch?![]()
Startbod wordt denk ik door de verkopende partij vast gestelt, het gaat per opbod of zoiets. Lars vragen die zit geloof ik vaker op e-bay.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Werken![]()
WerkloosKan iemand even uitleggen hoe dat nou werkt? Das E-bay zum kötzen?
Ik hier bijvoorbeeld 2 advertenties die mijn aandacht trekken en dat zijn deze en deze. Nu begrijp ik natuurlijk dat je een account moet maken en dan bieden. Maar hoe zit het met die ene euro startbod? Staat er ook ergens wat het minimale bod moet zijn of gaan die dingen echt voor niets weg als niemand meer wat bied. Hoe zit dat nou heH![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:20 schreef bwt het volgende:
[..]
O ja?![]()
en dat wordt hier niet ff officieel gemeld?![]()
wij moeten toch een klein beetje keuren?![]()
toch?![]()
toch?![]()
Je zou het haast denkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:32 schreef bwt het volgende:
of is het dan toch die laatste foto die er is geplant hier?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |