Ga je jezelf nou prijzenquote:
bij gebrek aan opbouwende kritiek doe ik het zelf maarquote:Op maandag 22 augustus 2005 09:41 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ga je jezelf nou prijzen![]()
zeker nog last van de hersenschudding![]()
Ja het is wel stilletjes, maar ja de nachtbrakers moeten in ieder geval nu nog slapen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
bij gebrek aan opbouwende kritiek doe ik het zelf maar![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
bij gebrek aan opbouwende zelfkritiek doe ik het zelf maar![]()
Het heeft wel een hoog "opel" gehalte.quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
kijk dit is nou een mooi topic aan het worden![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Laatste post in het vorige topic.![]()
![]()
ik wist dat ik er commentaar op zou krijgenquote:Op maandag 22 augustus 2005 09:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Laatste post in het vorige topic.![]()
![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:50 schreef Rausdouwer het volgende:
Fireblades 1997:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja iemand die uit is op toeren gaat nooit onderuit, tenzij hij of zij gewoon onhandig is.quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik wist dat ik er commentaar op zou krijgen![]()
Ik had nog een mooie gevonden, maar die link werkte niet. Kon ook alleen even snel tussendoor googelen omdat er pottenkijkers achter me zitten.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:47 schreef RB het volgende:
En nou moet ik maken dat ik bij de arbo dienst kom
Moguhquote:
99 model RuleZquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:29 schreef bwt het volgende:
Dag allemaal
[afbeelding]
Deze vind ik ook nog wel geslaagd
quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:29 schreef bwt het volgende:
Dag allemaal
[afbeelding]
Deze vind ik ook nog wel geslaagd
quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:34 schreef Curver het volgende:
In navolging op Bulletcam MegaMeeting 2005 (Mei) nu dan het filmpje van deze Megameeting:
[large]Bulletcam MegaMeeting 2005[/large] (21 Augustus, lengte: 13 minuten, grootte: 74 Mb)
Enjoy!
Gaaf filmpje !quote:
Zo te zien waren het steeds dezelfde stunters die je op de foto's terug zag. En de fietsen waren ook al op het stunten voorbereid.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:57 schreef bwt het volgende:
Zijn en aantal MFers die aanwezig waren en gingen spelen - volgens mij
Volgens mij was dat idd ook de bedoeling om te gaan spelen
Ja daarom vroeg ik me af of het van te voren opgezet was.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:00 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Zo te zien waren het ook veelal dezelfde stunters die je op de foto's terug zag. En de fietsen waren ook al op het stunten voorbereid.![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:14 schreef Patrick281 het volgende:
Iemand nog een wallpaper nodig van een oud model blade?![]()
[afbeelding]
Jammer ja. Heb jouw motor wel in de gaten gehouden maar zag er nooit iemand bij staan. Wist ik veel dat jullie de hele middag op het terras bij de mac zatenquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:57 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Moguh
Jammer dat we je gemist hebben gisteren.![]()
Zonder telefoonnummer was het ook wel lastig. We hadden je anders precies kunnen zeggen waar we waren.
Hoe raad je het zoquote:Op maandag 22 augustus 2005 09:51 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja het is wel stilletjes, maar ja de nachtbrakers moeten in ieder geval nu nog slapen.![]()
Tsjah, als je grensverleggend bezig bent moet je toch wel af en toe erover heen gaanquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja iemand die uit is op toeren gaat nooit onderuit, tenzij hij of zij gewoon onhandig is.
Een enkel foutje daargelaten natuurlijk.![]()
En in alle gevallen is er toch ook niets mis mee.
Wie de bal speelt kan hem terug verwachten.![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:48 schreef Rausdouwer het volgende:
Effe een paar mooie Fireblades![]()
[afbeelding]
Jullie hadden gewoon met de Fok!MC mee moeten gaanquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:30 schreef Rausdouwer het volgende:
MM vond ik erg gaaf gisteren.![]()
En eindelijk weer een Fok meet.![]()
Misschien dat ik toch een keer met de MF-ers mee ga bij een volgende MM. Ze hebben niet zo veel gereden (maar dat is ook vrij onhandig met zo'n grote groep). Maar aan de foto's en verhalen te zien, was het daar toch wel gaaf. En het lijkt me best leuk om die stunts te zien. De brommer van een van de stunters hebben we nog bekeken toen we een soort van halve ronde deden om wat motoren te bekijken. We waren niet verder gekomen dan de plek waar eventueel de motor van Fulcrum had gestaan .![]()
Slingerende wheeliesquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:36 schreef hicham het volgende:
Die bulletcam van Curver
Ook grappig bij ongeveer 6 minuten ongeveer, haalt ie die hele sliert motorrijders in en wie/wat rijdt vooraan? Een wheelieende motorVolgens mij is dat Jeremy Freestyle ofzo
Probeer het zelf eens!!quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Slingerende wheelies
Moet nog een beetje oefenen volgens mij, want erg mooi zien die wheelies er niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |