Ik kan zelf niet goed genoeg scripten om zelf zoiets in elkaar te zettenquote:
Neither can I maar het is gewoon niet geschikt waar ik het voor moet gebruikenquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik kan zelf niet goed genoeg scripten om zelf zoiets in elkaar te zetten
Dat heb ik nog nooit gezienquote:mijn site is ook een en al Mambo hoor
Ook heel veel extra's gedownload enzo hoorquote:
What 'd you thinkquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:13 schreef dikkedorus het volgende:
Wat is GC/GCSC?
Oh ja das altijd een vervelende dag.quote:
vervelend is niet t juiste woordquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ja das altijd een vervelende dag.
En allemaal verplicht...quote:
baggerquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
vervelend is niet t juiste woord
probeer opnieuw
Je koopt toch wel losse onderdelenquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:22 schreef Sjowhan het volgende:
en, wat ga je doenquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:23 schreef es70 het volgende:
Eten op, kinderen in bed, echtgenoot naar Parckpop, mijn avond is begonnen.
Niks bijzondersquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je koopt toch wel losse onderdelen
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Amd64-3500+-512kb
asus sli deluxe mobo
2x512mb ddr kingston <- Overkill?
raptor 36.4gb (wd) <- Beetje weinig, maar wel erg snel... waarom zo snel...
asus x800xl-pci-express vidkaart
Die Raptors zijn ook behoorlijk prijzig.quote:
Het rijk 'alleen' hebben is af en toe erg prettigquote:
Hoi Leoniekequote:Op zondag 21 augustus 2005 19:37 schreef leonieke het volgende:
Goeieavond![]()
HP even stilgezet voor het nieuws en straks de tennismatch Clijsters-Henin
Ja dat lijkt me in jouw geval wel fijn ja!quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Het rijk 'alleen' hebben is af en toe erg prettig.
HP is veel leuker....quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:37 schreef leonieke het volgende:
Goeieavond![]()
HP even stilgezet voor het nieuws en straks de tennismatch Clijsters-Henin
Neenee, we kijken nog even naar de 3equote:Op zondag 21 augustus 2005 19:38 schreef passie66 het volgende:
[..]
Hoi Leoniekedie HP is dat al de 4e?
"Nekloge" noem ik dat altijd...ahja die titels ook vandaar dat ik dacht dat het de vierde was...staat die vierde nou nog niet op internet?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Neenee, we kijken nog even naar de 3e
Ik denk dat ergens rond november de 4e in de bioscoop komt en dan gaan we hem waarschijnlijk rond nieuwjaar gaan bekijken.
In het begin is het toch niet te doen want ik zit niet graag helemaal voorraan in de cinema.
Daar ga ik zeker weer heen in de bios. Dat zijn zo'n beetje de enige avondjes uit voor mij en Pat in de laatste jarenquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Neenee, we kijken nog even naar de 3e
Ik denk dat ergens rond november de 4e in de bioscoop komt en dan gaan we hem waarschijnlijk rond nieuwjaar gaan bekijken.
In het begin is het toch niet te doen want ik zit niet graag helemaal voorraan in de cinema.
Nekloge?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:43 schreef passie66 het volgende:
[..]
"Nekloge" noem ik dat altijd...ahja die titels ook vandaar dat ik dacht dat het de vierde was...staat die vierde nou nog niet op internet?
Ik vind dit echt films die je (eerst) in de bios moet zien, kijkt toch heel anders.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:43 schreef passie66 het volgende:
[..]
"Nekloge" noem ik dat altijd...ahja die titels ook vandaar dat ik dacht dat het de vierde was...staat die vierde nou nog niet op internet?
Ben een regelmatige gamer (call of duty, battlefield2, call of duty 2), en ga steeds meer programma's tegelijk gebruiken..quote:Amd64-3500+-512kb
asus sli deluxe mobo
2x512mb ddr kingston <- Overkill?
raptor 36.4gb (wd) <- Beetje weinig, maar wel erg snel... waarom zo snel...
asus x800xl-pci-express vidkaart
Inderdaadquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind dit echt films die je (eerst) in de bios moet zien, kijkt toch heel anders.
Herman is okquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:44 schreef Jaguarized het volgende:
Herman Finkers - Een Gynaecologisch Praatje![]()
![]()
quote:SuSaNNe zegt:
heey wie ben jij?
Jeroen --> Kunnen jullie door een waterkraan? Ja, wij kunnen door een waterkraan! zegt:
euh jij voegde mij toe
SuSaNNe zegt:
haha neee jij mij..kreeg zo'n schermpje met die ene die wil je toevoegen
Jeroen --> Kunnen jullie door een waterkraan? Ja, wij kunnen door een waterkraan! zegt:
gossie die kreeg ik ook
SuSaNNe zegt:
hahaa vaag
ja idd
SuSaNNe zegt:
aan je naam te zien denk ik ook niet dat ik je ken..
SuSaNNe zegt:
woon je soms in zwolle?
nope,groningen
zit je op Fok?
SuSaNNe zegt:
nee
ok
SuSaNNe zegt:
haha wat is dat?
forum.fok.nl
een forum
SuSaNNe zegt:
hmm waar gaat dat over dan?
algemeen forum over allerlei dingen
SuSaNNe zegt:
ok
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:52 schreef Jaguarized het volgende:
Voegt iemand mij toe op MSN vanmiddag. Spreekt ze me zojuist aan:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
stripje van fokke en sukkequote:
Hoe vaag kan het tegenwoordig zijnquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TEquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hoe vaag kan het tegenwoordig zijn
Behoorlijk vaag, dat blijktquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
knap hoop, ik voeg haar niet toe en zij mij ook niet...quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Iddquote:
Hmmz misschien durfde het niet toe te geven?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
knap hoop, ik voeg haar niet toe en zij mij ook niet...![]()
Spooky... (of er jokt iemandquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
knap hoop, ik voeg haar niet toe en zij mij ook niet...![]()
ik zal es vragen hoe het zit.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idddit heb ik nog nooit mee gemaakt
[..]
Hmmz misschien durfde het niet toe te geven?![]()
Wat mis ik (nu weer)quote:
Ik weet van niks hoorquote:
Doe dat maar eensquote:
Bilquote:
Bahquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ALLEEN DE 1E GOED
(moet je niet verder blijven gaan met BE-woorden)
Huh oke dit volg ik niet, jullie wel?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:11 schreef Jaguarized het volgende:
wel apart dat jij mij niet toevoegt en ik jou niet maar ik wel een venstertje krijg dat jij mij toevoegt
SuSaNNe >> DonDerS GeZelLiG ->BraK zegt:
ja geldt zelfde voor mij
ben je de linker of de rechter op de foto?
foto?
]http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=110962]
welk specifiek stukje?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Huh oke dit volg ik niet, jullie wel?
Hoelang heeft dat dan geduurdquote:
Je hebt sjansquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:13 schreef Jaguarized het volgende:
ze is ook niet al te snugger:
ow haha nu snap ik welke foto..die mini op me msn dingetje zekers
uhm zoo uit me hoofd geloof de rechter
http://storage.msn.com/s1(...)ken=2599062783080809
die foto
yep rechter
maar k moet gaan..
ok toedels
doei
quote:
Jeroen --> Kunnen jullie door een waterkraan? Ja, wij kunnen door een waterkraan! zegt:quote:
Wat let je Ô^quote:
ohja toen ze me toevoegde had ik ff gekeken op d'r msn profiel. daar stond een foto op, dus ff gevraagd of ze de linker of rechter op die foto was. snappie?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
ben je de linker of de rechter op de foto?
foto?
]http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=110962]
Dit dus
eejjjjjjjjjquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:19 schreef Khalein het volgende:
Gnaaf![]()
d_h: ik weet geen biet van regisseurs, dus dit wordt geen intikker
je kent m vastquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:19 schreef Khalein het volgende:
Gnaaf![]()
d_h: ik weet geen biet van regisseurs, dus dit wordt geen intikker
Jah maar jij geeft haar die link naar jou fotoalbumquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
ohja toen ze me toevoegde had ik ff gekeken op d'r msn profiel. daar stond een foto op, dus ff gevraagd of ze de linker of rechter op die foto was. snappie?![]()
Niet slecht toch?quote:
ze vroeg om een foto, wellicht dat ze me ergens van herkende ofzo...quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jah maar jij geeft haar die link naar jou fotoalbum
Dat blijktquote:
zwolle. ik is veendam.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Niet slecht toch?
Beetje bij jou in de buurt?
Het was me niet ontgaanquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjjjj
http://www.walken2008.com/
Aha okequote:Op zondag 21 augustus 2005 20:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
ze vroeg om een foto, wellicht dat ze me ergens van herkende ofzo...![]()
Hmmz helemaal niet slecht.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
zwolle. ik is veendam.das 2 uur.
![]()
Ze is offline, ik zal zodra ze online komt eens vragen of ze een vriendje heeft.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmz helemaal niet slecht.
Ik Dokkum![]()
![]()
Awel, go for it
Ongetwijfeldquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:21 schreef dolle_hond het volgende:
je kent m vast
Doen doen doenquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ze is offline, ik zal zodra ze online komt eens vragen of ze een vriendje heeft.![]()
Dat duurt nog heeeeel laaaang.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:27 schreef Renesite het volgende:
* Renesite heeft kaarten besteld voor De Lama's op 4 april 2006.
Al duuurt het noooog zoooo laaaang
1e óf 2e, 3e doen we niet aan.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat duurt nog heeeeel laaaang.Welke rang?
Dan post ik het hier wel.quote:
Superquote:
hm?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:32 schreef dolle_hond het volgende:
hintje voor khalein en anderen
ah, het lag dus niet aan mijquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
het heeft alleen momenteel wat weg van PUB
er zit iemand in die brievenbus?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:38 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga ff naar Randstad m'n werkbriefje inleveren in de brievenbus.
ik moet zeggen dat ik het allemaal niet gelezen hebquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:40 schreef Walken het volgende:
[..]
Zou nog toffer zijn als het echt zo was, maar voor een grap is dit toch best geslaagd
Nutshell...quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik het allemaal niet gelezen heb
ach, niets is onmogelijk in de US of Aquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:43 schreef Walken het volgende:
[..]
Nutshell...
"Stepping up to the forefront of politics is a new type of leader, motivated by his love for his country, not special interest groups. His distinct image and captivating voice you already know, and now it's your chance to make him the leader of the people, for the people, by the people. That's right... Christopher Walken is running for President."
Ja, kaboutertjes.quote:
Ik wilde net vragen of je weg was aangezien ik je de hele dag al niet heb zien posten in Wat draai je nu in MUZ.quote:
quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:13 schreef es70 het volgende:
[..]Ik heb inmiddels al info opgezocht over Rhenen
.
Ja ik was wegquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of je weg was aangezien ik je de hele dag al niet heb zien posten in Wat draai je nu in MUZ.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik was wegMaar ben er nu weer
Tuul'k.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hebben jullie me een beetje gemist vandaag ja?
niet overdrijven hequote:Op zondag 21 augustus 2005 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
*springt ff op en neer!!quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
En over Vught, en over Westerbork...quote:
Nou ja ff.... 411 foto'squote:Op zondag 21 augustus 2005 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ben nog ff druk met de foto's van vandaag
Doe maar op je gemak hoorquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ben nog ff druk met de foto's van vandaag
Jaaaa want Clijsters is knap en Henin niet en dat is goed voor het imago van de sport.quote:
Hardop roepen dat 'ie doot isquote:
ahquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jaaaa want Clijsters is knap en Henin niet en dat is goed voor het imago van de sport.![]()
Niet man donder op zegquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jaaaa want Clijsters is knap en Henin niet en dat is goed voor het imago van de sport.![]()
kijkzequote:Op zondag 21 augustus 2005 21:32 schreef leonieke het volgende:
ik ga nog naar deel twee van harry potter zien
Tot later
Okee doei niekequote:Op zondag 21 augustus 2005 21:32 schreef leonieke het volgende:
ik ga nog naar deel twee van harry potter zien
Tot later
nou danquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Hardop roepen dat 'ie doot is.
Hoewel... Het heeft wel geholpen, d'r is meteen weer leven in de brouwerij.
Henin is dun mên...quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet man donder op zeg
Clijsters is gewoon een lelijk dik paard, en Henin danst als een gazelle over de baan
paard, gazelle,...quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet man donder op zeg
Clijsters is gewoon een lelijk dik paard, en Henin danst als een gazelle over de baan
En lekker.quote:
AH okee.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En lekker.Ik kan me niet voorstellen dat je d'r zou weigeren.
Je bent ookal zo gezellig,quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:08 schreef Walken het volgende:
Bengelbabe![]()
Ik check over een half uur je respons wel even
Ik word hier gewoon alleen achter gelaten met Flash die alleen oog heeft voor Leonieke.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:21 schreef Walken het volgende:
Even iets eerder gekekenMerci, B
'k Ga nu echter een filmpje pakken denk ik
Leonieke is er al niet meerquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik word hier gewoon alleen achter gelaten met Flash die alleen oog heeft voor Leonieke.![]()
Veel plezier.![]()
![]()
viezerdquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leonieke is er al niet meerDie ging ergens een deel 2 van kijken
Zal ik maar ff schuin naar jou knipogen dan?![]()
Spemkeverquote:
Schuin? Recht is te opvallend?quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leonieke is er al niet meerDie ging ergens een deel 2 van kijken
Zal ik maar ff schuin naar jou knipogen dan?![]()
Ik ben vervanging?quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spemkever
Ik moet nog ff
Maar laten we Bengel niet wegjagenB
*B snel bij de kraag paktquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:59 schreef Bengeltje het volgende:
Flash, je vindt niet erg hoop ik als ik ga.![]()
Jij was net weer weg toen ik kwam.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*B snel bij de kraag pakt
hierblijven jij
sorryquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
FOK! is idd weer wat traag aan het worden.
Zal me niks verbazen als ze weer bezig zijn
Beejjjjjjjquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij was net weer weg toen ik kwam.![]()
Zal inderdaad wel.....quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nee idd daar zit ik ook aan te denkenquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Beejjjjjjj
ik wist niet dat je kwam
Nee maar toch, gezelligheid in de tentquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:13 schreef Bengeltje het volgende:
Iedereen? nee, het zijn ze nog lang niet allemaal.
Ouch.. dit klinkt niet goedquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je legt de foto's even aan de kant?quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar toch, gezelligheid in de tent
Je hoopte dat ik nog kwam?quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat ik weet en wat ik hoop zijn 2 verschillende dingen
Maakt niet uitquote:
quote:
Ddosquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee idd daar zit ik ook aan te denken
vooral omdat het weer soms af en toe snel is
Ehmmm okeequote:Op zondag 21 augustus 2005 23:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
WOWwat ben ik god bezig
![]()
Ik spam niet meerOleee
![]()
sorry moest eruit
Sla met een hamer op de muggenbult dan komt alles goedquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:23 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik ben door een mug gestoken, weet iemand wat ik moet doen?
Wenen.. veel wenen... dan gaat de bubbel misschien weggaanquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:23 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Sorry moppy, maar "god" ben je zeker niet.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
WOWwat ben ik god bezig
![]()
Ik spam niet meerOleee
![]()
sorry moest eruit
nieke!!!quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wenen.. veel wenen... dan gaat de bubbel misschien weggaan
112 bellen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:23 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Wat lief.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sorry moppy, maar "god" ben je zeker niet.![]()
quote:
ben een stukkie gaan fietsenquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat lief.![]()
![]()
Wat heb jij vanavond dan nog gedaan?
Ik ben er toch alweer een poosje, ff is allang voorbij.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh als hij het doet is het "lief" en als ik het doe is het "Smileypost"
ja hoiquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik had al iets gezegd hoor, maar je had het niet opgemerkt denk ik![]()
Hallo![]()
Goed hoor schatquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo doe jij toch ook bij Leonieke.
![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh als hij het doet is het "lief" en als ik het doe is het "Smileypost"
quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik had al iets gezegd hoor, maar je had het niet opgemerkt denk ik![]()
Hallo![]()
hoe vaak meet jij per weekquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoiBen heel erg druk met de foto's van de LEKmeet
Lui En Kwaadaardig?quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach loop heenquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kijk zoiets zou ik dus nooit doen.![]()
De zelfde smiley bij een ander persoon.![]()
LEK, als in de rivier die tussen Nieuwegein en Vianen doorlooptquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Lui En Kwaadaardig?
L** En K**
Louter Een Koalabeer
Never mindquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een riviermeet?quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LEK, als in de rivier die tussen Nieuwegein en Vianen doorloopt
Da's een rivier, dat je dat niet weetquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Never mindHeb het hierboven net gelezen
![]()
Ik bedoel GOED!quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sorry moppy, maar "god" ben je zeker niet.![]()
modellen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
nee gewoon, een meeting met 20 fotografen en 20 modellen op een grasveldje met strandje aan de LEK. En het was dus heel gaaf
Nee hoor, je blijft lekker.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb al gedoucht hoor
Of maakt dat niet uit?
Ja ehhh prioriteitenquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Erg hoor, komt zij binnen ben ik gelijk af.
Ga ik nog moeten teruglezen? Je maakt me nieuwsgierigquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Erg hoor, komt zij binnen ben ik gelijk af.
ach, je kent Fles toch...quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ga ik nog moeten teruglezen? Je maakt me nieuwsgierig
Nee doe maar nietquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ga ik nog moeten teruglezen? Je maakt me nieuwsgierig
Goed is beter.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik bedoel GOED!![]()
![]()
![]()
Maar Flash: Weet ut niet zeker hoormja je weet maar nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |