hm?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:32 schreef dolle_hond het volgende:
hintje voor khalein en anderen
ah, het lag dus niet aan mijquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
het heeft alleen momenteel wat weg van PUB
er zit iemand in die brievenbus?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:38 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga ff naar Randstad m'n werkbriefje inleveren in de brievenbus.
ik moet zeggen dat ik het allemaal niet gelezen hebquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:40 schreef Walken het volgende:
[..]
Zou nog toffer zijn als het echt zo was, maar voor een grap is dit toch best geslaagd
Nutshell...quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik het allemaal niet gelezen heb
ach, niets is onmogelijk in de US of Aquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:43 schreef Walken het volgende:
[..]
Nutshell...
"Stepping up to the forefront of politics is a new type of leader, motivated by his love for his country, not special interest groups. His distinct image and captivating voice you already know, and now it's your chance to make him the leader of the people, for the people, by the people. That's right... Christopher Walken is running for President."
Ja, kaboutertjes.quote:
Ik wilde net vragen of je weg was aangezien ik je de hele dag al niet heb zien posten in Wat draai je nu in MUZ.quote:
quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:13 schreef es70 het volgende:
[..]Ik heb inmiddels al info opgezocht over Rhenen
.
Ja ik was wegquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of je weg was aangezien ik je de hele dag al niet heb zien posten in Wat draai je nu in MUZ.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik was wegMaar ben er nu weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |