quote:
Jeroen --> Kunnen jullie door een waterkraan? Ja, wij kunnen door een waterkraan! zegt:quote:
Wat let je Ô^quote:
ohja toen ze me toevoegde had ik ff gekeken op d'r msn profiel. daar stond een foto op, dus ff gevraagd of ze de linker of rechter op die foto was. snappie?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jeroen --> Kunnen jullie door een waterkraan? Ja, wij kunnen door een waterkraan! zegt:
ben je de linker of de rechter op de foto?
SuSaNNe >> DonDerS GeZelLiG ->BraK zegt:
foto?
Jeroen --> Kunnen jullie door een waterkraan? Ja, wij kunnen door een waterkraan! zegt:
]http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=110962]
Dit dus
eejjjjjjjjjquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:19 schreef Khalein het volgende:
Gnaaf![]()
d_h: ik weet geen biet van regisseurs, dus dit wordt geen intikker
je kent m vastquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:19 schreef Khalein het volgende:
Gnaaf![]()
d_h: ik weet geen biet van regisseurs, dus dit wordt geen intikker
Jah maar jij geeft haar die link naar jou fotoalbumquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
ohja toen ze me toevoegde had ik ff gekeken op d'r msn profiel. daar stond een foto op, dus ff gevraagd of ze de linker of rechter op die foto was. snappie?![]()
Niet slecht toch?quote:
ze vroeg om een foto, wellicht dat ze me ergens van herkende ofzo...quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jah maar jij geeft haar die link naar jou fotoalbum
Dat blijktquote:
zwolle. ik is veendam.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Niet slecht toch?
Beetje bij jou in de buurt?
Het was me niet ontgaanquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjjjj
http://www.walken2008.com/
Aha okequote:Op zondag 21 augustus 2005 20:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
ze vroeg om een foto, wellicht dat ze me ergens van herkende ofzo...![]()
Hmmz helemaal niet slecht.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
zwolle. ik is veendam.das 2 uur.
![]()
Ze is offline, ik zal zodra ze online komt eens vragen of ze een vriendje heeft.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmz helemaal niet slecht.
Ik Dokkum![]()
![]()
Awel, go for it
Ongetwijfeldquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:21 schreef dolle_hond het volgende:
je kent m vast
Doen doen doenquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ze is offline, ik zal zodra ze online komt eens vragen of ze een vriendje heeft.![]()
Dat duurt nog heeeeel laaaang.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:27 schreef Renesite het volgende:
* Renesite heeft kaarten besteld voor De Lama's op 4 april 2006.
Al duuurt het noooog zoooo laaaang
1e óf 2e, 3e doen we niet aan.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat duurt nog heeeeel laaaang.Welke rang?
Dan post ik het hier wel.quote:
Superquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |