Ik word hier gewoon alleen achter gelaten met Flash die alleen oog heeft voor Leonieke.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:21 schreef Walken het volgende:
Even iets eerder gekekenMerci, B
'k Ga nu echter een filmpje pakken denk ik
Leonieke is er al niet meerquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik word hier gewoon alleen achter gelaten met Flash die alleen oog heeft voor Leonieke.![]()
Veel plezier.![]()
![]()
viezerdquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leonieke is er al niet meerDie ging ergens een deel 2 van kijken
Zal ik maar ff schuin naar jou knipogen dan?![]()
Spemkeverquote:
Schuin? Recht is te opvallend?quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leonieke is er al niet meerDie ging ergens een deel 2 van kijken
Zal ik maar ff schuin naar jou knipogen dan?![]()
Ik ben vervanging?quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spemkever
Ik moet nog ff
Maar laten we Bengel niet wegjagenB
*B snel bij de kraag paktquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:59 schreef Bengeltje het volgende:
Flash, je vindt niet erg hoop ik als ik ga.![]()
Jij was net weer weg toen ik kwam.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*B snel bij de kraag pakt
hierblijven jij
sorryquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
FOK! is idd weer wat traag aan het worden.
Zal me niks verbazen als ze weer bezig zijn
Beejjjjjjjquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij was net weer weg toen ik kwam.![]()
Zal inderdaad wel.....quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nee idd daar zit ik ook aan te denkenquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Beejjjjjjj
ik wist niet dat je kwam
Nee maar toch, gezelligheid in de tentquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:13 schreef Bengeltje het volgende:
Iedereen? nee, het zijn ze nog lang niet allemaal.
Ouch.. dit klinkt niet goedquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Clijsters is gewoon een lelijk dik paard, en Henin danst als een gazelle over de baan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |