heumeuquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:11 schreef Johan_de_With het volgende:
Het is om moedeloos van te worden.
Dan moet je dronken zijn, want jouw leven is om van te walgen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:50 schreef Monidique het volgende:
Best time of my lihiiiiife...
Er is altijd een best time.quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan moet je dronken zijn, want jouw leven is om van te walgen.![]()
Ja die parodie was wel het oorspronkleijke idee van mij erachter maar ach deze afloop is ook wel vermakelijk. het leverde me bij lucida zelfs een mooi nazi plaatje opquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Boehoe de staat is gevaarlijk en eng, belasting is diefstal.
Zulke discussies (of preken voor eigen parochie) zijn toch altijd wat sneu (minstens!) als Wolffje er alleen voor staat en melige verwensingen naar zijn (puisten)hoofd krijgt. Het is toch bedoeld als een soort parodie op Mccarthy? Maar het wordt al snel een herhaling van zetten. Tel daarbij op dat Ollie meedoet, en het wordt eng.
Ja, ik zal even zorgen dat-ie op slot gaat.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Zulke discussies (of preken voor eigen parochie) zijn toch altijd wat sneu (minstens!) als Wolffje er alleen voor staat en melige verwensingen naar zijn (puisten)hoofd krijgt. Het is toch bedoeld als een soort parodie op Mccarthy? Maar het wordt al snel een herhaling van zetten. Tel daarbij op dat Ollie meedoet, en het wordt eng.
En dan maken we ons druk over cocaine, LSD, GHB, Crack (hoi Yvonne), THC, PCP en nog meer zooiquote:Antidepressivum Seroxat zou zelfmoordkans vergroten
LONDEN - Het antidepressivum Seroxat is in verband gebracht met een toegenomen aantal zelfmoordpogingen onder volwassenen. Het medicijn, gemaakt door de farmaceutische gigant GlaxoSmithKline, is een van de meest voorgeschreven middelen tegen ernstige neerslachtigheid in Nederland.
Een onderzoek onder meer dan 1500 patiënten liet zeven zelfmoordpogingen zien onder personen die Seroxat namen, tegen slechts een onder hen die een placebo hadden ingenomen. Het slikken van Seroxat (stofnaam paroxetine) leidde ook drie keer vaker tot suïcidale gedachten, blijkt uit nieuw onderzoek van de universiteit van Oslo, waarover Britse kranten maandag schreven.
De gegevens waren volgens de wetenschappers al bekend voordat Seroxat in 1990 op de markt werd gebracht. Experts hadden eerder al gewaarschuwd dat het antidepressivum wegens een toegenomen kans op zelfbeschadiging niet geschikt is voor kinderen en adolescenten. Ongeveer twintig miljoen mensen in de wereld hebben de afgelopen vijftien jaar Seroxat geslikt.
Ik gniffelde.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, ik zal even zorgen dat-ie op slot gaat.
Wat een trieste bedoeling.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:12 schreef Johan_de_With het volgende:
windowlicker, een van de meest geniale videoclips ooit gemaaktquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:37 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Godverdomme wat gaat fok weer baggersloom zeg.
Het is mogelijk een trieste bedoeling, maar dat bedoel je eigenlijk niet, denk ik.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat een trieste bedoeling.
Maar van Ryan3 valt weinig anders te verwachten.
ik vind het een trieste bedoeling.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:41 schreef Monidique het volgende:
Het is mogelijk een trieste bedoeling, maar dat bedoel je eigenlijk niet, denk ik.
Nee, ik denk nog steeds niet dat je dat eigenlijk bedoelt.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
ik vind het een trieste bedoeling.
Oh wat bedoel ik dan?quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:51 schreef Monidique het volgende:
Nee, ik denk steeds niet dat je dat eigenlijk bedoelt.
Triest is het iig of het nou bedoening of bedoeling isquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:06 schreef Monidique het volgende:
Trieste bedoening, hoewel de bedoeling ook triest kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |