I know, just curious.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:16 schreef MeNicole het volgende:
Hier nog nix!!
Maar dat zegt nix hoor
Ik ga er ook van uit dat het niet echt kwaad kan als je meteen zwanger wordt, ik slik foliumzuur, Als mijn lichaam het niet goed zou vinden, dan zorgt het lichaam daar wel voor door niet te bevruchten, denk ik!quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:39 schreef Meimeltje het volgende:
Wat gaat het snel met dit topic zeg
Spekkie sterkte en hopelijk nu echt snel duidelijkheid met wat er aan de hand is!
Nou ik zou zo nu ongeveer in mn vruchtbare periode moeten zitten (aankomende 4 dagen). We zouden het eigenlijk nog veilig doen deze dagen, maar stiekem maakt het me niet zoveel uit als het toevallig raak zou zijn dat we de preciese datum niet zouden weten
Ik geloof toch niet dat er verder echt nadelen aan zitten om gelijk na stoppen met pil zwanger te raken? niet dat ik verwacht dat het gelijk raak zou zijn hoor, maar je weet maar nooit
ik was gelijk zwanger en ben nu alweer over de helkft dusquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:39 schreef Meimeltje het volgende:
Wat gaat het snel met dit topic zeg
Spekkie sterkte en hopelijk nu echt snel duidelijkheid met wat er aan de hand is!
Nou ik zou zo nu ongeveer in mn vruchtbare periode moeten zitten (aankomende 4 dagen). We zouden het eigenlijk nog veilig doen deze dagen, maar stiekem maakt het me niet zoveel uit als het toevallig raak zou zijn dat we de preciese datum niet zouden weten
Ik geloof toch niet dat er verder echt nadelen aan zitten om gelijk na stoppen met pil zwanger te raken? niet dat ik verwacht dat het gelijk raak zou zijn hoor, maar je weet maar nooit
Vicky was ook gelijk zwanger.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:35 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik was gelijk zwanger en ben nu alweer over de helkft dus![]()
kan totaal geen kwaad hoor. Het is alleen wat lastiger te bepalen hoeveel weken je zwanger bent.. (zie de mevrouw bij de echo)quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:22 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik ga er ook van uit dat het niet echt kwaad kan als je meteen zwanger wordt, ik slik foliumzuur, Als mijn lichaam het niet goed zou vinden, dan zorgt het lichaam daar wel voor door niet te bevruchten, denk ik!
Of het kan wel kwaad. Onze vlos zei dat een miskraam wel vaker voorkwam na direct zwanger te worden als je gestopt bent met de pil. Omdat je lichaam dan niet weet wat ie met het vruchtje moet doen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
kan totaal geen kwaad hoor. Het is alleen wat lastiger te bepalen hoeveel weken je zwanger bent.. (zie de mevrouw bij de echo)
Ik ben op 31 december met de pil gestopt, werd 4 januari ongi van mijn stopweek en eind januari had ik een positieve test. Ben nu ondertussen 33 weken zwanger!
quote:Is het schadelijk voor het kind om direct na pilgebruik zwanger te worden?
Er zijn geen aanwijzingen dat het schadelijk is om direct na het stoppen met de pil zwanger te worden. Wanneer men direct na het stoppen met de pil zwanger wordt is het wel moeilijker te schatten wanneer de bevruchting heeft plaatsgevonden. Er wordt daarom wel aangeraden veilig te vrijen tot na de eerste normale menstruatie.
Bron: www.apotheekhilversum.nl
zeker dubbel gevoel? maar wat je zegt... onzekerheid weg. Ga je nog wel naar de huisarts?quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:55 schreef Spekkiemonster het volgende:
vanmorgen eindelijk ongesteld geworden, daarmee elke onzekerheid weggenomen
quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:55 schreef Spekkiemonster het volgende:
vanmorgen eindelijk ongesteld geworden, daarmee elke onzekerheid weggenomen
Heb werkelijk geen idee wanneer we de beeb kunnen verwachtenquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:40 schreef Diaan73 het volgende:
Wanneer ben je ong. uitgerekend? Dit was het wachten wel waard... en ik had ook al zo mn vermoedens...
quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:40 schreef _evenstar_ het volgende:
jishieperdepiep
geniet er van meissie en we bijten heus niet.. je komt maar kletsen wanneer je wilt
![]()
Nee lag er helemaaaal niet bovenop..quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:20 schreef Jis het volgende:
[..]
Heb werkelijk geen idee wanneer we de beeb kunnen verwachtenHm nee da's niet helemaal waar... maar omdat ik sinds de miskraam erg onregelmatig ongesteld was, weet ik niet precies wanneer mijn eisprong was. In ieder geval, laatste keer ongesteld was 12 juli
dus echt nog maar pas geleden
![]()
Mijn gevoel zegt trouwens dat het de 23e april komten ach dat zou zomaar kunnen...
Enne...![]()
wat raaaar dat je al zo je vermoedens had
't Lag er toch totaal niet dik bovenop?
![]()
Bij waarschijnlijk 11 weken.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij hoeveel weken heb je de vorige keer een miskraam gehad?
Ow okay, dus dan worden de eerste 12 weken erg spannend voor je (nog spannender dan normaal) ik heb ook een miskraam gehad en daarna weer zwanger en het maakt je toch een stukje onzekerder. Hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn. We houden je iig in de gaten...quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:38 schreef Jis het volgende:
[..]
Bij waarschijnlijk 11 weken.
Helemaal zeker is dat niet, omdat ik nog wel een keer 'ongesteld' ben geweest tussendoor, maar dat was zo minimaal en slechts 3 dagen (terwijl het normaal zeker een week duurt), dat we er eigenlijk vanuit gaan dat dat een innestelingsbloeding is geweest.
Voordat ik bij de vlos was geweest zei de dokter hetzelfde!! Omdat je lichaam nog op de hormonen van de pil is ingesteld kan je lichaam dus niet snappen wat ie met een vruchtje moet doen omdat ie dat niet kent!! en de kans word nog iets groter als je jong bentquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:10 schreef _evenstar_ het volgende:
Vind het een beetje een lullige opmerking dan van de vlos.. bedoel genoeg mensen raken zwanger met de pil nog en dan geef je iemand juist een schuldgevoel dat de miskraam jou schuld is want jij slikte de pil en met het niet wachten .. dat jij ongeduldig bent..
Zoverre ik weet en mij verteld is is het zo dat een miskraam bij de bevruchting al vaststaat omdat iets in de cellenindeling en in de chromosomen dan niet klopt.. kan het mis hebben hoor![]()
Lichamen zijn gewoon raar en spelen met vrouwenquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:23 schreef cattie het volgende:
Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
is een topic over in lif... dit topic is bedoeld voor degene die wel zwanger willen worden..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:18 schreef flutterbye het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met het gebruik van natuurlijke (anti)conceptie methodes zoals de sympto-thermale methode, de Persona of de Mini Sophia? Ik ben voorlopig op zoek naar iets om als anticonceptie methode te gebruiken, maar het gaat erom dat zo'n methode of apparaatje aan kan geven wanneer je vruchtbare dagen zijn. Misschien dat het al ooit eerder in dit topic is besproken, maar er zijn er al 67!!! Misschien dat iemand me kan vertellen waar ik dan ongeveer moet zoeken...
Komt me wel bekend voor...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:34 schreef PM-girl het volgende:
Hier alles ok, het kvk is begonnen en moet zeggen dat de motivatie hoog ligt!![]()
Of dit nu komt door het doel, of door het stoppen met de pil, dat week ik niet, maar ik sta er zelf van te kijken! (laatste kan eigenlijk niet omdat mijn lijf nog maar sinds zaterdagavond merkt dat het anders is dan anders.![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:01 schreef cattie het volgende:
[..]
Komt me wel bekend voor...![]()
Van mijn man mag ik nooit meer hormonale anticonceptie gebruiken!![]()
quote:
Hoe lang heb jij moeten klussen tot deze keer?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:13 schreef Jis het volgende:
[..]
lief dat je het vraagt!
Soms slaat de twijfel toe.. is het wel echt? (heb de testen ook steeds in de buurt liggen en kijk er steeds op
) maar dan zitten m'n borsten weer in de weg of hang ik boven de wc
dus tja het is WEL echt...
21 september naar de verloskundige![]()
(hm 't is misschien toch een beter idee om te verhuizen naar Z&G)
Hee leuk dat je meepost joequote:Op maandag 22 augustus 2005 14:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
he jammer spekkie , je maakte het dit keer wel erg spannend
van harte Jil
we praten je gewoon zwangerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hee leuk dat je meepost joe![]()
Ga ik misschien ook maar wat vaker doen..
Niet dat er al spannende dingen zijn van mij maar je weet maar nooit toch
Uhm eind maart de miskraam gehad (errug leukquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:55 schreef PM-girl het volgende:
Hoe lang heb jij moeten klussen tot deze keer?
Geniet ervan!![]()
Hmmm hopelijk is het positief voor jullie. Ik heb het ook na mijn miskraam gehad, dat ik niet ongi werd. Na 2 maand naar de huisarts voor medicijnen die ongi opwekken en ik moest van hem eerst testen.... en toen bleek ik zwanger te zijn. 4 weken later naar gyn en was ik al 12 weken zwanger... meteen naar miskraam dus weer zwanger te zijn. Ik hoop dat dit bij jullie ook het geval is.... keep onquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:18 schreef MeNicole het volgende:
Hier nog steeds nix te zien!! Hier hebben we besloten dat we niet gaan testen!! Als ik maandag over een week nog niet ongi ben dan gaan we erover nadenken![]()
Nee weet wel zeker dat ik niet zwanger ben!! Heb helemaal nergens last van enzo!! De vorige keer stonden mijn tieten op knappen en was ik moe en niet lekker enzo. Daar heb ik nu helemaal geen last van dus..... Maar in de folder van de VK stond dat het 6 tot 8 weken ongeveer kon duren dus daarom wacht ik geduldig afquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmmm hopelijk is het positief voor jullie. Ik heb het ook na mijn miskraam gehad, dat ik niet ongi werd. Na 2 maand naar de huisarts voor medicijnen die ongi opwekken en ik moest van hem eerst testen.... en toen bleek ik zwanger te zijn. 4 weken later naar gyn en was ik al 12 weken zwanger... meteen naar miskraam dus weer zwanger te zijn. Ik hoop dat dit bij jullie ook het geval is.... keep on![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm ik was er toen ook van overtuigd dat ik niet zwanger was.... maar ik wil je ook geen valse hoop geven en vind het heel verstandig van je dat het gewoon even geduldig afwacht.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:55 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Nee weet wel zeker dat ik niet zwanger ben!! Heb helemaal nergens last van enzo!! De vorige keer stonden mijn tieten op knappen en was ik moe en niet lekker enzo. Daar heb ik nu helemaal geen last van dus..... Maar in de folder van de VK stond dat het 6 tot 8 weken ongeveer kon duren dus daarom wacht ik geduldig af![]()
verschilt per persoon.. hoe iemand er op reageert..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:09 schreef flutterbye het volgende:
Ha, mijn nichtje was in het begin ook bang dat ze niet echt zwanger was, omdat ze nergens last van had. Nu is ze 4 maanden en begint de misselijkheid. En het schijnt veel heftiger te zijn als je dat in het 2de trimester meemaakt...
Nee ik sta ook niet in het lijstje!! Heb vorige maand een miskraam gehad en doe eigenlijk officieel nog niet mee voor een tweede streepje! We willen wel heel graag maar zit eigenlijk ook te wachten tot mijn menstuatie weer op gang komtquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:43 schreef lunastar het volgende:
Hoi MeNicole ik heb toch een klein vraagje... want zie dat nergens staan, wanneer is je NOD eigenlijk??
Ik duim voor je dat het toch een posi streepje is
groetjes
lunastar
Nee dat had ik na de miskraam al nagevraagt bij de vlos!! Bleh dit is echt zo vervelend hequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:47 schreef Suzziieee het volgende:
Ik hoop voor je dat het alweer raak is Nicole...![]()
Maar wat ik me afvraag kan het niet van de miskraam nog zijn?Dat je hormoonhuishouding nog niet helemaal goed is enzo
![]()
MeNicole het kan echt dat je nu al weer zwanger bent! Ik had het ook, zat te wachten op mijn menstruatie en die kwam maar niet, toch maar getest en ik was idd zwanger! Ik duim voor jullie!!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:02 schreef MeNicole het volgende:
OKe ff een update hierzo!! Wij hebben toch stiekem ff getest omdat ik rare verhalen hoorde over toch zwanger zijn enzo... En ik dacht als die test aangeeft dat ik niet zwanger ben dan word ik vandaag wel ongi!!
Maar nu geeft de test een heel dun streepje aan en ben ik dus nog nix opgeschoten![]()
En ik weet ook een dun streepje is een positieve tes maar daar geloof ik niet zo in![]()
Dus nu is het maar weer gewoon afwachten...........
Maar voelde jij je wel zwanger? Ik voel me namelijk gewoon! Nergens last van enzo. Nu hoorde ik gister op een verjaardag dat dat wel vaker is na een miskraam maar toch! Ik ben echt aan het vergelijken met de eerste zwangerschapquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:17 schreef Anitra het volgende:
[..]
MeNicole het kan echt dat je nu al weer zwanger bent! Ik had het ook, zat te wachten op mijn menstruatie en die kwam maar niet, toch maar getest en ik was idd zwanger! Ik duim voor jullie!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |