I know, just curious.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:16 schreef MeNicole het volgende:
Hier nog nix!!
Maar dat zegt nix hoor
Ik ga er ook van uit dat het niet echt kwaad kan als je meteen zwanger wordt, ik slik foliumzuur, Als mijn lichaam het niet goed zou vinden, dan zorgt het lichaam daar wel voor door niet te bevruchten, denk ik!quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:39 schreef Meimeltje het volgende:
Wat gaat het snel met dit topic zeg
Spekkie sterkte en hopelijk nu echt snel duidelijkheid met wat er aan de hand is!
Nou ik zou zo nu ongeveer in mn vruchtbare periode moeten zitten (aankomende 4 dagen). We zouden het eigenlijk nog veilig doen deze dagen, maar stiekem maakt het me niet zoveel uit als het toevallig raak zou zijn dat we de preciese datum niet zouden weten
Ik geloof toch niet dat er verder echt nadelen aan zitten om gelijk na stoppen met pil zwanger te raken? niet dat ik verwacht dat het gelijk raak zou zijn hoor, maar je weet maar nooit
ik was gelijk zwanger en ben nu alweer over de helkft dusquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:39 schreef Meimeltje het volgende:
Wat gaat het snel met dit topic zeg
Spekkie sterkte en hopelijk nu echt snel duidelijkheid met wat er aan de hand is!
Nou ik zou zo nu ongeveer in mn vruchtbare periode moeten zitten (aankomende 4 dagen). We zouden het eigenlijk nog veilig doen deze dagen, maar stiekem maakt het me niet zoveel uit als het toevallig raak zou zijn dat we de preciese datum niet zouden weten
Ik geloof toch niet dat er verder echt nadelen aan zitten om gelijk na stoppen met pil zwanger te raken? niet dat ik verwacht dat het gelijk raak zou zijn hoor, maar je weet maar nooit
Vicky was ook gelijk zwanger.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:35 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik was gelijk zwanger en ben nu alweer over de helkft dus![]()
kan totaal geen kwaad hoor. Het is alleen wat lastiger te bepalen hoeveel weken je zwanger bent.. (zie de mevrouw bij de echo)quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:22 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik ga er ook van uit dat het niet echt kwaad kan als je meteen zwanger wordt, ik slik foliumzuur, Als mijn lichaam het niet goed zou vinden, dan zorgt het lichaam daar wel voor door niet te bevruchten, denk ik!
Of het kan wel kwaad. Onze vlos zei dat een miskraam wel vaker voorkwam na direct zwanger te worden als je gestopt bent met de pil. Omdat je lichaam dan niet weet wat ie met het vruchtje moet doen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
kan totaal geen kwaad hoor. Het is alleen wat lastiger te bepalen hoeveel weken je zwanger bent.. (zie de mevrouw bij de echo)
Ik ben op 31 december met de pil gestopt, werd 4 januari ongi van mijn stopweek en eind januari had ik een positieve test. Ben nu ondertussen 33 weken zwanger!
quote:Is het schadelijk voor het kind om direct na pilgebruik zwanger te worden?
Er zijn geen aanwijzingen dat het schadelijk is om direct na het stoppen met de pil zwanger te worden. Wanneer men direct na het stoppen met de pil zwanger wordt is het wel moeilijker te schatten wanneer de bevruchting heeft plaatsgevonden. Er wordt daarom wel aangeraden veilig te vrijen tot na de eerste normale menstruatie.
Bron: www.apotheekhilversum.nl
zeker dubbel gevoel? maar wat je zegt... onzekerheid weg. Ga je nog wel naar de huisarts?quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:55 schreef Spekkiemonster het volgende:
vanmorgen eindelijk ongesteld geworden, daarmee elke onzekerheid weggenomen
quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:55 schreef Spekkiemonster het volgende:
vanmorgen eindelijk ongesteld geworden, daarmee elke onzekerheid weggenomen
Heb werkelijk geen idee wanneer we de beeb kunnen verwachtenquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:40 schreef Diaan73 het volgende:
Wanneer ben je ong. uitgerekend? Dit was het wachten wel waard... en ik had ook al zo mn vermoedens...
quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:40 schreef _evenstar_ het volgende:
jishieperdepiep
geniet er van meissie en we bijten heus niet.. je komt maar kletsen wanneer je wilt
![]()
Nee lag er helemaaaal niet bovenop..quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:20 schreef Jis het volgende:
[..]
Heb werkelijk geen idee wanneer we de beeb kunnen verwachtenHm nee da's niet helemaal waar... maar omdat ik sinds de miskraam erg onregelmatig ongesteld was, weet ik niet precies wanneer mijn eisprong was. In ieder geval, laatste keer ongesteld was 12 juli
dus echt nog maar pas geleden
![]()
Mijn gevoel zegt trouwens dat het de 23e april komten ach dat zou zomaar kunnen...
Enne...![]()
wat raaaar dat je al zo je vermoedens had
't Lag er toch totaal niet dik bovenop?
![]()
Bij waarschijnlijk 11 weken.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij hoeveel weken heb je de vorige keer een miskraam gehad?
Ow okay, dus dan worden de eerste 12 weken erg spannend voor je (nog spannender dan normaal) ik heb ook een miskraam gehad en daarna weer zwanger en het maakt je toch een stukje onzekerder. Hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn. We houden je iig in de gaten...quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:38 schreef Jis het volgende:
[..]
Bij waarschijnlijk 11 weken.
Helemaal zeker is dat niet, omdat ik nog wel een keer 'ongesteld' ben geweest tussendoor, maar dat was zo minimaal en slechts 3 dagen (terwijl het normaal zeker een week duurt), dat we er eigenlijk vanuit gaan dat dat een innestelingsbloeding is geweest.
Voordat ik bij de vlos was geweest zei de dokter hetzelfde!! Omdat je lichaam nog op de hormonen van de pil is ingesteld kan je lichaam dus niet snappen wat ie met een vruchtje moet doen omdat ie dat niet kent!! en de kans word nog iets groter als je jong bentquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:10 schreef _evenstar_ het volgende:
Vind het een beetje een lullige opmerking dan van de vlos.. bedoel genoeg mensen raken zwanger met de pil nog en dan geef je iemand juist een schuldgevoel dat de miskraam jou schuld is want jij slikte de pil en met het niet wachten .. dat jij ongeduldig bent..
Zoverre ik weet en mij verteld is is het zo dat een miskraam bij de bevruchting al vaststaat omdat iets in de cellenindeling en in de chromosomen dan niet klopt.. kan het mis hebben hoor![]()
Lichamen zijn gewoon raar en spelen met vrouwenquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:23 schreef cattie het volgende:
Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |