Ik zeg: Aan de schandpaal!quote:Op zondag 21 augustus 2005 03:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Idd, en de TT moet nog aangepast worden... Bef!fer is fout, moet Bef!er zijn![]()
wie is dat meisje van je icon eig?quote:Op zondag 21 augustus 2005 03:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Idd, en de TT moet nog aangepast worden... Bef!fer is fout, moet Bef!er zijn![]()
Baggeren is vet.quote:
Smilieposts zijn hier niet toegestaan.quote:
dat zijn de meeste van mijn post hierquote:Op zondag 21 augustus 2005 03:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Smilieposts zijn hier niet toegestaan.![]()
Ze doet ut ook niet met mensen uit het noorden he....quote:
moet je dus wat minder doen....quote:Op zondag 21 augustus 2005 03:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat zijn de meeste van mijn post hier![]()
jammerquote:Op zondag 21 augustus 2005 03:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
moet je dus wat minder doen....![]()
Nee, maar dat is eigenlijk ook maar goed héquote:Op zondag 21 augustus 2005 03:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ze doet ut ook niet met mensen uit het noorden he....![]()
Ach ja, met 49 per dag ben je sneller dan ikquote:Op zondag 21 augustus 2005 03:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat zijn de meeste van mijn post hier![]()
JE blokt me dus welquote:
of ik zit op een ander mailadresquote:Op zondag 21 augustus 2005 03:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
neeik ben online nu maar ik zie jou niet online nu
Ja tuurlijkquote:Op zondag 21 augustus 2005 03:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
neeik ben online nu maar ik zie jou niet online nu
Oke op welke zit je nu ?quote:Op zondag 21 augustus 2005 03:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
of ik zit op een ander mailadresik heb er 6 namelijk
Je ging wel toevalig op een slecht moment onlinequote:Op zondag 21 augustus 2005 04:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
oh kom op.. waarom zou ik jou blocken? jij bent liev![]()
![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 03:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
of ik zit op een ander mailadresik heb er 6 namelijk
Tja, vrouwen... Als ze het niet kunnen winnen blocken ze je gewoon... Hun geheime wapenquote:Op zondag 21 augustus 2005 04:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
oh kom op.. waarom zou ik jou blocken? jij bent liev![]()
![]()
Voeg mij maar toequote:
shittquote:Op zondag 21 augustus 2005 04:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja.. of 9kan ff niet meer goed nadenken nu
moet zo maar es gaan slapen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |