Dat verdient zo iemandquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:16 schreef DutchGooner het volgende:Ik wist dat er een topic zou komen
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:19 schreef BobRooney het volgende:
Nou de Heracles shirtjes vliegen straks over de toonbank...in Japan
Op de site van Heracles gevonden:quote:
Petrovic zat weer onder de tafelquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Jah man die commentator kreeg een orgasme.
Ik dacht dat jij geen Aziaten moestquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:27 schreef Zapper het volgende:
En het is nog een aardige jongen ook, kan ik u zeggen
Na een kwartiertje al in de topscorerslijst, wordt nog wat in Almelo
Hehe, sommigen welquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:00 schreef ASSpirine het volgende:
Ik dacht dat jij geen Aziaten moest![]()
Hoe weet je dat dan?
Trouwens, die jongen is sowieso beleefd denk ik, zit gewoon in de Japanse cultuur
Hij scoort iig meer in 15 minuten dan alle Twente spelers in 2 wedstrijdenquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:29 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Hij scoort iig meer in 15 minuten dan alle Twente spelers in 2 wedstrijden![]()
Dacht ik ook meteen aanquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:54 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Ik kan me Christopher Wreh nog goed herinneren bij Den Bosch, die scoorde ook 2 keer in zijn eerste wedstrijd, maar daarna niks meer van hem gezien....
Ik neem aan dat je weet dat dit onzin is?quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:00 schreef Cart_man het volgende:
Sota is door Feijenoord gestald bij Heracles. Komt over 1 seizoen weer terug.![]()
ahaha daar kan ik niet tegenop nuquote:Op zondag 21 augustus 2005 14:29 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Hij scoort iig meer in 15 minuten dan alle Twente spelers in 2 wedstrijden![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:00 schreef Cart_man het volgende:
Sota is door Feijenoord gestald bij Heracles. Komt over 1 seizoen weer terug.![]()
precies nu nog niet ja. Laten we maar afwachtenquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:09 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ahaha daar kan ik niet tegenop nu
Kan Fortuna hem lenen ?quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:40 schreef BobRooney het volgende:
HERACLES.NL - Sota Hirayama heeft aan het duel tegen ADO Den Haag een lichte blessure aan zijn rechterenkel overgehouden.
De aanvaller ontbrak daarom op de veldtraining in het Polman Stadion.
De topscorer was wel bezig in het krachthonk. Een eerste prognose is dat de Japanner over enkele dagen weer kan aansluiten bij de groep.
[afbeelding]
Held![]()
Juist, hij doet me denken aan die Edson van Den Haag. Die maakte ook meteen een goal na een invalbeurt en verdween toen ook langzaam van het toneel.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:58 schreef methodmich het volgende:
Nee precies, dikke kans dat ie er ook niks van kan. Twee goals is leuk en sensationeel, maar goed, die hadden wij misschien ook gemaakt.
Ja, de man wou niet in het tweede elftal meevoetballen en toen hebben ze hem er op zijn Haags uitgekankerd. Frans Adelaar heeft het niet zo op arrogantie, blijkbaar.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Juist, hij doet me denken aan die Edson van Den Haag. Die maakte ook meteen een goal na een invalbeurt en verdween toen ook langzaam van het toneel.
Precies, en die was ook niet voor niets bij PSV en Spurs te licht bevonden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Juist, hij doet me denken aan die Edson van Den Haag. Die maakte ook meteen een goal na een invalbeurt en verdween toen ook langzaam van het toneel.
Vanavond wel even natuurlijkquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:54 schreef ASSpirine het volgende:
Zapper is zijn held Bruggink al vergeten en is overgeschakeld naar Sota?
Onzin.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Net zoals hij van PSV is overgeschakeld naar Heracles.
Daar is ie gelukkig van hersteld, zit vanavond op de bankquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:17 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Speelt ie morgenavond tegen Heerenveen eigenlijk wel mee?
Dacht dat ie een enkelblessure had opgelopen tegen Groningen?
( Heracles Almelo olé olé)
Sprak de expert.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:11 schreef methodmich het volgende:
Sota zal wel niet meer scoren, denk ik. Ik vrees dat het een toevalstreffer was.
Nog veel te vroeg om over te oordelenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Nou, tegen Heerenveen zie ik hem niet direct een goaltje maken. Hij zal er dit seizoen allicht nog een paar maken, maar zie jij er een goede eredivisiespits in dan? Eerlijk zeggen.
Daar had 'ie een verklaring voor. Na het jeugd wk, de trainingen bij feyenoord gingen op een heel ander niveau, hij was helemaal kapot en heeft bij feyenoord geen bal geraakt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:19 schreef Yeahinho het volgende:
Zoals gezegd: ik heb em tegen Schijndel bezig gezien met Feyenoord, en ik vond het werkelijk 3x niks...
Het is bij Heracles Almelo op de trainingen echt heel anders, gelukkig.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:43 schreef Suijk het volgende:
Daar had 'ie een verklaring voor. Na het jeugd wk, de trainingen bij feyenoord gingen op een heel ander niveau, hij was helemaal kapot en heeft bij feyenoord geen bal geraakt.
In hoeverre dat een excuus is weet ik ook niet, maar in de AD stond wel een leuk stuk over 'em in.
Nee helaasquote:Op woensdag 28 september 2005 12:50 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Iemand nog 3 kaarten voor zondag tegen een redelijke prijs?
Dat doelpunt van de Ceulaar was ook niet erg bijzonder.quote:Op zondag 20 november 2005 21:00 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat een geweldige goal, onbegrijpelijk dat die niet bij de goal van de week was!
Je kon het publiek eindelijk eens horen ja...quote:
Vandaar het openen van dit topicquote:Op maandag 19 december 2005 18:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede clubspeler die echt een cultspits kan worden inderdaad. Gaaf om te zien hoe hij rotzooit in de zestien, om maar aan de bal te kunnen komen.
Hji regaeert dan wel fel, maar ik zou wel wilen weten wat er dan nog meer speelt. Ik heb natuurlijk alleen de beelden van Talpa gezien, en daar werden enkel deze beelden getoond, ja daar kun je dus weinig mee. (Ik ontken oevrigens niet dat het een overuidelijk overtreding was, maar wat dat betreft kwam Utrecht er slechter vanaf met Fortuné).quote:Op maandag 19 december 2005 17:10 schreef BennyNL het volgende:
hij blijft goed...die Keller kan liever bij de roteb gaan werken oid..behalve dat het een slechte voetballer is reageert hij ook als een kutkneus
1quote:Op zondag 1 januari 2006 16:48 schreef DeTolk het volgende:
Is er al een Grafiek met de goals van Sota?
quote:Hirayama: 'Ik ben goed genoeg voor het WK'
17/1/2006 22:34
Hij is net tiener af en als kind van Japan neergelaten in een verre, vreemde wereld. Toch is Sota Hirayama nu al clubtopscorer van Heracles en collectieve troetelbeer van Almelo. Over een fenomeen in ontwikkeling.
In de nieuwe Voetbal International wordt Hirayama uitgebreid belicht. De twintigjarige spits maakte direct indruk op voorzitter Jan Smit bij de eerste ontmoeting. 'Hij had een zelfverzekerde, karaktervolle blik. Ik dacht: Dit is een vent met wie je de oorlog kunt winnen.'
Hirayama zelf heeft grootse plannen, zoals spelen voor Barcelona. 'Die droom staat nog steeds overeind. Ik ben echter geen Braziliaan, maar een Japanner en dan kun je nooit vanuit het niets de stap naar de top maken. Ik moet geleidelijk mijn weg omhoog vinden. Daarom ben ik Heracles dankbaar.'
Komende zomer wil Hirayama er op het WK bij zijn. 'Ik ben goed genoeg, dus leeftijd mag geen rol spelen.' Hij zegt het zonder met zijn ogen te knipperen.
In VI nummer drie, die vanaf woensdag in de winkel ligt, kun je het hele verhaal lezen. Klik hier voor de inhoud van de nieuwe Voetbal International.
Ja, och, dat valt op zich wel mee. Wat heeft Japan voor de rest nog aan voetballers lopen hè. Stop die jongen maar in het blauw hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:04 schreef pfaf het volgende:
Haha! Hij is nog niet binnen ( de VI ), maar ik ben zeer benieuwd. Klinkt alsof het 'm naar d ekop gestegen is.
Dat was dan ook het deel wat me de koffie over het beeldscherm deed spugen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:41 schreef JAM het volgende:
Maar nee, Barcelona zie ik niet zo snel gebeuren.
Hij heeft wel een kansje denk ik. Als leerspeler, net als Ono in 1998.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:41 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, och, dat valt op zich wel mee. Wat heeft Japan voor de rest nog aan voetballers lopen hè. Stop die jongen maar in het blauw hoor.
welk stukje? in VI?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:08 schreef Breemz het volgende:
vond leuk stukje om te lezen heb echt hard op gelachen soms..
quote:Japanse media melden dat Heracles-spits Sota Hirayama door een Japanse zaakwaarnemer wordt opgelicht. De speler zou slechts de helft van zijn salaris op zijn bankrekening gestort krijgen.
De in de kranten genoemde zaakwaarnemer 'Mister A' zou de helft van het salaris van Hirayama hebben achtergehouden en slechts de andere helft hebben doorgestort op de bankrekening van de speler. De bewuste zaakwaarnemer zou Hirayama bij Heracles onder de aandacht hebben gebracht en de commerciële activiteiten van de aanvaller in Japan beheren.
Volgens 'Mister A' was er sprake van een miscommunicatie, maar die zou inmiddels zijn opgelost. Hirayama zou volgens de zaakwaarnemer inmiddels al zijn geld hebben ontvangen, maar de speler zou hebben gezegd hij nog steeds niet al zijn geld heeft geïncasseerd.
Het blijft echter de vraag wie 'Mister A' is en op welke wijze deze zaakwaarnemer aan Hirayama verbonden is. In Nederland wordt de Japanse speler namelijk gewoon zakelijk begeleid door de Nederlander Wessel Weezenberg.
Hebben ze zo veel keus dan bij Japan?quote:Op maandag 8 mei 2006 16:53 schreef methodmich het volgende:
Zal hij nog naar het WK gaan? Ik vrees toch voor hem van niet.
En zo denkt meneer Zico er dus ook over, de selectie is bekend: www.hafc.nlquote:Op maandag 8 mei 2006 17:35 schreef Zapper het volgende:
Hirayama is voor de toekomst. Het is te hopen voor Japan dat ze momenteel iets beters voor handen hebben
Klopt, de jongen werd veel en veel te weinig begeleid vanuit de club. Verder ging Brood in de voorbereiding niet bepaald netjes om met Sota en schold hij hem zelfs soms uit. Gelukkig was Bosz er trainer toen hij kwam, die gaf hem vertrouwen en ging goed met hem om en sprak ook een wat Japans. Echter buiten de trainingen, trainingskampen, wedstrijden om werd hij amper tot niet begeleid. Had zo'n jongen in een gastgezin gezet en het was stukken beter gegaan denk ik.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:21 schreef Zapper het volgende:
De reden dat Hirayama niet meer in Almelo zit, ligt toch vooral aan Heracles zelf. Hoort allemaal bij de te vele zaken van amateurisme, helaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |