Nog veel te vroeg om over te oordelenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Nou, tegen Heerenveen zie ik hem niet direct een goaltje maken. Hij zal er dit seizoen allicht nog een paar maken, maar zie jij er een goede eredivisiespits in dan? Eerlijk zeggen.
Daar had 'ie een verklaring voor. Na het jeugd wk, de trainingen bij feyenoord gingen op een heel ander niveau, hij was helemaal kapot en heeft bij feyenoord geen bal geraakt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:19 schreef Yeahinho het volgende:
Zoals gezegd: ik heb em tegen Schijndel bezig gezien met Feyenoord, en ik vond het werkelijk 3x niks...
Het is bij Heracles Almelo op de trainingen echt heel anders, gelukkig.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:43 schreef Suijk het volgende:
Daar had 'ie een verklaring voor. Na het jeugd wk, de trainingen bij feyenoord gingen op een heel ander niveau, hij was helemaal kapot en heeft bij feyenoord geen bal geraakt.
In hoeverre dat een excuus is weet ik ook niet, maar in de AD stond wel een leuk stuk over 'em in.
Nee helaasquote:Op woensdag 28 september 2005 12:50 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Iemand nog 3 kaarten voor zondag tegen een redelijke prijs?
Dat doelpunt van de Ceulaar was ook niet erg bijzonder.quote:Op zondag 20 november 2005 21:00 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat een geweldige goal, onbegrijpelijk dat die niet bij de goal van de week was!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |