Juist, hij doet me denken aan die Edson van Den Haag. Die maakte ook meteen een goal na een invalbeurt en verdween toen ook langzaam van het toneel.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:58 schreef methodmich het volgende:
Nee precies, dikke kans dat ie er ook niks van kan. Twee goals is leuk en sensationeel, maar goed, die hadden wij misschien ook gemaakt.
Ja, de man wou niet in het tweede elftal meevoetballen en toen hebben ze hem er op zijn Haags uitgekankerd. Frans Adelaar heeft het niet zo op arrogantie, blijkbaar.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Juist, hij doet me denken aan die Edson van Den Haag. Die maakte ook meteen een goal na een invalbeurt en verdween toen ook langzaam van het toneel.
Precies, en die was ook niet voor niets bij PSV en Spurs te licht bevonden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Juist, hij doet me denken aan die Edson van Den Haag. Die maakte ook meteen een goal na een invalbeurt en verdween toen ook langzaam van het toneel.
Vanavond wel even natuurlijkquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:54 schreef ASSpirine het volgende:
Zapper is zijn held Bruggink al vergeten en is overgeschakeld naar Sota?
Onzin.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Net zoals hij van PSV is overgeschakeld naar Heracles.
Daar is ie gelukkig van hersteld, zit vanavond op de bankquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:17 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Speelt ie morgenavond tegen Heerenveen eigenlijk wel mee?
Dacht dat ie een enkelblessure had opgelopen tegen Groningen?
( Heracles Almelo olé olé)
Sprak de expert.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:11 schreef methodmich het volgende:
Sota zal wel niet meer scoren, denk ik. Ik vrees dat het een toevalstreffer was.
Nog veel te vroeg om over te oordelenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Nou, tegen Heerenveen zie ik hem niet direct een goaltje maken. Hij zal er dit seizoen allicht nog een paar maken, maar zie jij er een goede eredivisiespits in dan? Eerlijk zeggen.
Daar had 'ie een verklaring voor. Na het jeugd wk, de trainingen bij feyenoord gingen op een heel ander niveau, hij was helemaal kapot en heeft bij feyenoord geen bal geraakt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:19 schreef Yeahinho het volgende:
Zoals gezegd: ik heb em tegen Schijndel bezig gezien met Feyenoord, en ik vond het werkelijk 3x niks...
Het is bij Heracles Almelo op de trainingen echt heel anders, gelukkig.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:43 schreef Suijk het volgende:
Daar had 'ie een verklaring voor. Na het jeugd wk, de trainingen bij feyenoord gingen op een heel ander niveau, hij was helemaal kapot en heeft bij feyenoord geen bal geraakt.
In hoeverre dat een excuus is weet ik ook niet, maar in de AD stond wel een leuk stuk over 'em in.
Nee helaasquote:Op woensdag 28 september 2005 12:50 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Iemand nog 3 kaarten voor zondag tegen een redelijke prijs?
Dat doelpunt van de Ceulaar was ook niet erg bijzonder.quote:Op zondag 20 november 2005 21:00 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat een geweldige goal, onbegrijpelijk dat die niet bij de goal van de week was!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |