Dat verdient zo iemandquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:16 schreef DutchGooner het volgende:Ik wist dat er een topic zou komen
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:19 schreef BobRooney het volgende:
Nou de Heracles shirtjes vliegen straks over de toonbank...in Japan
Op de site van Heracles gevonden:quote:
Petrovic zat weer onder de tafelquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Jah man die commentator kreeg een orgasme.
Ik dacht dat jij geen Aziaten moestquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:27 schreef Zapper het volgende:
En het is nog een aardige jongen ook, kan ik u zeggen
Na een kwartiertje al in de topscorerslijst, wordt nog wat in Almelo
Hehe, sommigen welquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:00 schreef ASSpirine het volgende:
Ik dacht dat jij geen Aziaten moest![]()
Hoe weet je dat dan?
Trouwens, die jongen is sowieso beleefd denk ik, zit gewoon in de Japanse cultuur
Hij scoort iig meer in 15 minuten dan alle Twente spelers in 2 wedstrijdenquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:29 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Hij scoort iig meer in 15 minuten dan alle Twente spelers in 2 wedstrijden![]()
Dacht ik ook meteen aanquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:54 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Ik kan me Christopher Wreh nog goed herinneren bij Den Bosch, die scoorde ook 2 keer in zijn eerste wedstrijd, maar daarna niks meer van hem gezien....
Ik neem aan dat je weet dat dit onzin is?quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:00 schreef Cart_man het volgende:
Sota is door Feijenoord gestald bij Heracles. Komt over 1 seizoen weer terug.![]()
ahaha daar kan ik niet tegenop nuquote:Op zondag 21 augustus 2005 14:29 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Hij scoort iig meer in 15 minuten dan alle Twente spelers in 2 wedstrijden![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:00 schreef Cart_man het volgende:
Sota is door Feijenoord gestald bij Heracles. Komt over 1 seizoen weer terug.![]()
precies nu nog niet ja. Laten we maar afwachtenquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:09 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ahaha daar kan ik niet tegenop nu
Kan Fortuna hem lenen ?quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:40 schreef BobRooney het volgende:
HERACLES.NL - Sota Hirayama heeft aan het duel tegen ADO Den Haag een lichte blessure aan zijn rechterenkel overgehouden.
De aanvaller ontbrak daarom op de veldtraining in het Polman Stadion.
De topscorer was wel bezig in het krachthonk. Een eerste prognose is dat de Japanner over enkele dagen weer kan aansluiten bij de groep.
[afbeelding]
Held![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |