Je kon het publiek eindelijk eens horen ja...quote:
Vandaar het openen van dit topicquote:Op maandag 19 december 2005 18:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede clubspeler die echt een cultspits kan worden inderdaad. Gaaf om te zien hoe hij rotzooit in de zestien, om maar aan de bal te kunnen komen.
Hji regaeert dan wel fel, maar ik zou wel wilen weten wat er dan nog meer speelt. Ik heb natuurlijk alleen de beelden van Talpa gezien, en daar werden enkel deze beelden getoond, ja daar kun je dus weinig mee. (Ik ontken oevrigens niet dat het een overuidelijk overtreding was, maar wat dat betreft kwam Utrecht er slechter vanaf met Fortuné).quote:Op maandag 19 december 2005 17:10 schreef BennyNL het volgende:
hij blijft goed...die Keller kan liever bij de roteb gaan werken oid..behalve dat het een slechte voetballer is reageert hij ook als een kutkneus
1quote:Op zondag 1 januari 2006 16:48 schreef DeTolk het volgende:
Is er al een Grafiek met de goals van Sota?
quote:Hirayama: 'Ik ben goed genoeg voor het WK'
17/1/2006 22:34
Hij is net tiener af en als kind van Japan neergelaten in een verre, vreemde wereld. Toch is Sota Hirayama nu al clubtopscorer van Heracles en collectieve troetelbeer van Almelo. Over een fenomeen in ontwikkeling.
In de nieuwe Voetbal International wordt Hirayama uitgebreid belicht. De twintigjarige spits maakte direct indruk op voorzitter Jan Smit bij de eerste ontmoeting. 'Hij had een zelfverzekerde, karaktervolle blik. Ik dacht: Dit is een vent met wie je de oorlog kunt winnen.'
Hirayama zelf heeft grootse plannen, zoals spelen voor Barcelona. 'Die droom staat nog steeds overeind. Ik ben echter geen Braziliaan, maar een Japanner en dan kun je nooit vanuit het niets de stap naar de top maken. Ik moet geleidelijk mijn weg omhoog vinden. Daarom ben ik Heracles dankbaar.'
Komende zomer wil Hirayama er op het WK bij zijn. 'Ik ben goed genoeg, dus leeftijd mag geen rol spelen.' Hij zegt het zonder met zijn ogen te knipperen.
In VI nummer drie, die vanaf woensdag in de winkel ligt, kun je het hele verhaal lezen. Klik hier voor de inhoud van de nieuwe Voetbal International.
Ja, och, dat valt op zich wel mee. Wat heeft Japan voor de rest nog aan voetballers lopen hč. Stop die jongen maar in het blauw hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:04 schreef pfaf het volgende:
Haha! Hij is nog niet binnen ( de VI ), maar ik ben zeer benieuwd. Klinkt alsof het 'm naar d ekop gestegen is.
Dat was dan ook het deel wat me de koffie over het beeldscherm deed spugen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:41 schreef JAM het volgende:
Maar nee, Barcelona zie ik niet zo snel gebeuren.
Hij heeft wel een kansje denk ik. Als leerspeler, net als Ono in 1998.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:41 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, och, dat valt op zich wel mee. Wat heeft Japan voor de rest nog aan voetballers lopen hč. Stop die jongen maar in het blauw hoor.
welk stukje? in VI?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:08 schreef Breemz het volgende:
vond leuk stukje om te lezen heb echt hard op gelachen soms..
quote:Japanse media melden dat Heracles-spits Sota Hirayama door een Japanse zaakwaarnemer wordt opgelicht. De speler zou slechts de helft van zijn salaris op zijn bankrekening gestort krijgen.
De in de kranten genoemde zaakwaarnemer 'Mister A' zou de helft van het salaris van Hirayama hebben achtergehouden en slechts de andere helft hebben doorgestort op de bankrekening van de speler. De bewuste zaakwaarnemer zou Hirayama bij Heracles onder de aandacht hebben gebracht en de commerciėle activiteiten van de aanvaller in Japan beheren.
Volgens 'Mister A' was er sprake van een miscommunicatie, maar die zou inmiddels zijn opgelost. Hirayama zou volgens de zaakwaarnemer inmiddels al zijn geld hebben ontvangen, maar de speler zou hebben gezegd hij nog steeds niet al zijn geld heeft geļncasseerd.
Het blijft echter de vraag wie 'Mister A' is en op welke wijze deze zaakwaarnemer aan Hirayama verbonden is. In Nederland wordt de Japanse speler namelijk gewoon zakelijk begeleid door de Nederlander Wessel Weezenberg.
Hebben ze zo veel keus dan bij Japan?quote:Op maandag 8 mei 2006 16:53 schreef methodmich het volgende:
Zal hij nog naar het WK gaan? Ik vrees toch voor hem van niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |