quote:
kruisje...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:15 schreef Ryan_R het volgende:
Zo. Ik ben weer terug uit België en meteen maar een souveniertje meegenomen![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:12 schreef creno het volgende:
degene die mee speelt met catan-online moest schijten
Ja! Belle Perez!! Mooie vrouw.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:15 schreef Ryan_R het volgende:
Zo. Ik ben weer terug uit België en meteen maar een souveniertje meegenomen![]()
[afbeelding]
gezelligquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
![]()
Mn broertje jankt t hele huis bij elkaar
![]()
nu wel !quote:
Zekerquote:
je handtas?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeker
Moet ie maar niet lopen zieken vanaf t moment dat ie binnenkomt en met dingen gaan gooien..dan gooi ik trug![]()
Een vol flesje cola wat ie eerst mijn kant opgooide (en mis gooide)quote:
Hij gooide mis? Wat een homoquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Een vol flesje cola wat ie eerst mijn kant opgooide (en mis gooide)
*slaat CDPquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:33 schreef creno het volgende:
gelijk heb je ! afslaan die kleine pokkekinderen
quote:
rocky is kleiner hoorquote:
Erg grappigquote:
Inderdaad ja, schandaligquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:55 schreef annie22 het volgende:
mijn broer moet weer eens naar de efteling is ie net met zijn vriendje aan het kletsen wel zielig hoor![]()
Hey Chipquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:50 schreef Chip90 het volgende:
hallo allemaal, bijna weer naar school
quote:I lie awake
Hesitate
Between love and hate
I know you've been feeding
My infatuation
I can see
You and me
Doing things we shouldn't be
I can't seem to stop
My imagination
I can feel your eyes
All over my body
I can read the signs
They're sexual
I can read your mind
I can see you want me
Something in your eyes is sensual
You make me feel naked
Undressing me with your eyes
You make me feel naked
Ohhh, hypnotised
(Oooooh hypnotised)
I feel naked baby
In between
You and me
There is
Sensuality
I can feel your eyes
I can feel the tension
Hurling me
To the ground
Turning me
Upside down
I can lose myself
Hun goed recht natuurlijk, het is gewoon copyright infringement, hoe die schilder ze ook voorstelt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:29 schreef ajuu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
marc chamberlain's aquarellen. de batman-uitgeverij probeert ze te laten verbieden.
Het slingertquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Nou snap k waarom Britney met m getrouwd is
Nogalquote:
quote:Laptop thief 'good for business'
The thief was caught on camera eight times
The owner of a CCTV surveillance shop which was robbed by a hooded thief has said the incident was "the biggest boost to business imaginable".
The crook was caught stealing a £700 laptop on eight separate cameras at CCTV Surveillance Solutions in Dale Street, Manchester, last Saturday.
Store owner David Arathoon said people saw his clear CCTV images in the press and wanted that for themselves.
"He's given us publicity that we could never have dreamed of," he said.
Greater Manchester Police are investigating the laptop theft.
"We already had a bit of a laugh at his expense, because it is so daft to target a CCTV shop," Mr Arathoon said.
"Now we are laughing even harder."
Da FUG!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:28 schreef Cybart het volgende:
ryan... november.... Belle, HMH...
en nu ga ik weer verder met mn slopende dag
had moeten zijn inderdaad....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Da FUG!
hoor jij niet op Lowlands te zijn?
omdat hij geen ondergoed draagt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Nou snap k waarom Britney met m getrouwd is
Ik ga er morgen naartoe. Ben echt onwijs benieuwd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:37 schreef ajuu het volgende:
[afbeelding]
naar HOWL'S MOVING CASTLE geweest, maar kon mij toch niet erg boeien. ja het kasteel is erg gaaf. voor de rest iets te veel gegoochel met "magie".
Wel in Tuschinski.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Howl draait niet bij ons
en mn kaart is er nog niet..
ik heb iets van anders castle-achtigs gezien (laputa?) en grave of the fireflies (erg mooi, vrij realistisch oorlogsdrama)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:57 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik ga er morgen naartoe. Ben echt onwijs benieuwd.. Studio Ghibli
. ( Heb zelf Spirited Away, Mononoke Hime en Kiki's Delivery service op DVD... en er nog wat gezien
).
I know, maar wacht even op mn MovieCard..dan is t voor noppesquote:
Laputa, Castle in the sky inderdaad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:59 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik heb iets van anders castle-achtigs gezien (laputa?) en grave of the fireflies (erg mooi, vrij realistisch oorlogsdrama)
Ik ben niet jaloers... Echt niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I know, maar wacht even op mn MovieCard..dan is t voor noppes
quote:
hoe vond je die? veel figuren duiken in gewijzigde vorm in verschillnde films op lijkt hetquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:59 schreef Timmah het volgende:
[..]
Laputa, Castle in the sky inderdaad..
Die heb ik helaas nog niet gezien.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:01 schreef ajuu het volgende:
[..]
hoe vond je die? veel figuren duiken in gewijzigde vorm in verschillnde films op lijkt het
en de fruitvliegjes? die is zielig hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:01 schreef Timmah het volgende:
[..]
Die heb ik helaas nog niet gezien..
Die wel... Vreselijk zielig.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:04 schreef ajuu het volgende:
[..]
en de fruitvliegjes? die is zielig hoor.![]()
is die maker van die films niet heel oud inmiddels? ik hoorde dat ie al vrij bejaard is.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:05 schreef Timmah het volgende:
[..]
Die wel... Vreselijk zielig..
En Totoro ook nog natuurlijk! * Wijs naar ava *
Ajuu! Mijn prins op de geruite sokkenquote:
Timmah, long time no see.quote:
* MSN-scherm wegklik *quote:
Pak? Had ik maar een Pak.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kud,...moet mn pak laten stomen voor woensdag maar ben blut
Naja heb 2 kaartjes voor een premiere, en wil met die leuke jongen gaanquote:
Alleen als ik die groen met paars geruite sokken er ook bij krijg.quote:
Welke film?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja heb 2 kaartjes voor een premiere, en wil met die leuke jongen gaan
Wedding Crashers..incl bruiloftquote:
Jammer dat ik zo'n hekel heb aan Owen Wilson.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wedding Crashers..incl bruiloft
Vince Vaughn daarentegen... of Luke Wilson..quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:29 schreef Timmah het volgende:
[..]
Jammer dat ik zo'n hekel heb aan Owen Wilson..
Oeh.. Vive La Fête nu op Ned 3..
waar heb je vandaan dat ik geruite sokken draag? ik zag trowuens in je ftbk volgens mij een trouwfoto van jou in pakquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:26 schreef Timmah het volgende:
[..]
Alleen als ik die groen met paars geruite sokken er ook bij krijg..
Jouw sokken zijn toch een begrip?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:32 schreef ajuu het volgende:
[..]
waar heb je vandaan dat ik geruite sokken draag? ik zag trowuens in je ftbk volgens mij een trouwfoto van jou in pak![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:32 schreef ajuu het volgende:
[..]
waar heb je vandaan dat ik geruite sokken draag? ik zag trowuens in je ftbk volgens mij een trouwfoto van jou in pak![]()
is het al zover met mij gekomen? ik ben een begrip! dat klinkt alsof ik best wel oud ben.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:34 schreef Timmah het volgende:
[..]
Jouw sokken zijn toch een begrip?.
En dat pak in mijn fotoboek was slechts geimproviseerd... Het was een zwarte ribbroek, een zwart t-shirt, en een geleend jasje..
Ajuuquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:36 schreef ajuu het volgende:
[..]
is het al zover met mij gekomen? ik ben een begrip! dat klinkt alsof ik best wel oud ben.
all you will see is the guy you once knewquote:
Alleen je sokken, ajuu, alleen je sokkenquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:41 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja een begrip. nu voel ik me net de watersnoodramp van 1953. dat is ook een begrip.
Wat hij zegt.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alleen je sokken, ajuu, alleen je sokken.
mijn sokken zijn geel met rozequote:Op zondag 21 augustus 2005 00:47 schreef beaverhausen het volgende:
Toch blijf je m'n favoriete whatnottowear ajuu.
OMG, jij bent een slechte homo.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:51 schreef ajuu het volgende:
[..]
mijn sokken zijn geel met roze
mijn schoenen zijn paars met groen.
(adidasjes met groene strepen) maar die zijn beetje kapot aan het gaan (scheur bovenop, dus die draag ik niet zo veel meer)
heb nou van vaak van die camouflage print puma's
een slechte homo? wat is dat? klinkt goed trouwens, een slechte homo. (maar dat wist ik eiegenlijk al)quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
OMG, jij bent een slechte homo.
That's my ajuu.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:51 schreef ajuu het volgende:
[..]
mijn sokken zijn geel met roze
mijn schoenen zijn paars met groen.
(adidasjes met groene strepen) maar die zijn beetje kapot aan het gaan (scheur bovenop, dus die draag ik niet zo veel meer)
heb nou van vaak van die camouflage print puma's
liiiiiiiiindsaaaayquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:52 schreef ajuu het volgende:
leuk vriendje trowuens, ken dat blonde kind er naast trouwens toch niet.
Definieer een goede homo.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
OMG, jij bent een slechte homo.
Lindsay Lohan ajuu.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:52 schreef ajuu het volgende:
leuk vriendje trowuens, ken dat blonde kind er naast trouwens toch niet.
dit soort dignen zeggen mij echt niks. ik ben een slechte homo.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
liiiiiiiiindsaaaay [afbeelding]De enige reden dat ik me nog afvraag of ik homo of bi ben.
Sorry, het was een grapje.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:54 schreef ajuu het volgende:
[..]
een slechte homo? wat is dat? klinkt goed trouwens, een slechte homo. (maar dat wist ik eiegenlijk al)
Nee, waarom die pesthekel?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:55 schreef Timmah het volgende:
Ik heb overigens een pesthekel aan mevrouw Lohan. Ben ik nu ook een slechte homo?.
Geen idee. Ze heeft gewoon een sla-mij-gezicht. Zoals meneer Giphart dat ooit heel mooi beschreven heeft. Als ik haar zie, wil ik haar slaan.quote:
ik mis een beetje de antenne voor dat soort meisjhes/vrouwen. ik snap dat veel homo's zoiets hebben, zo'n glamour-babe maar ik snap niet waarom, misschien toch onbewust een meisje willen zijn? of meer een niet-macho willen zijn, dat zal het wel iets mee te maken hebben. of tis geil, ik weet het niet.quote:
Het Volk van Laaf heet dat.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:05 schreef TehRockstar het volgende:Efteling
Zijn jullie in laafland geweest?
Omg, dankjewelquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:05 schreef beaverhausen het volgende:
Pssst... Rocky... ken je deze site al?
Don't mention it.quote:
de foto staat in mijn fotoboekquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:03 schreef creno het volgende:
ik ben weer thuis
behalve Esther Hart, Dutch Divas en Gerard Joling heb ik ook XMN8R, vlarp en blubberzwijn gezien !
Het was weer een gezellige avond efteling ! En leuk om weer eens wat fokkers te zien.
en ik snap het best als ze me voortaan kug noemen![]()
gewoon een keer doenquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:02 schreef TehRockstar het volgende:
Willen zijn?Ik verlang er niet naar een vagina te hebben.
Ik snap het niet zo goed, ik kan naar meisjes kijken en er opgewonden enzo van raken maar ik kan me niet voorstellen dat ik er seks mee heb.
Homodag in de efteling ofzo?quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:09 schreef creno het volgende:
laafland
nee niet geweest, ik heb nu nog een natte kont van de piraña, en dat is het enige waar we in zijn geweest, het was onwijs druk ! En natuurlijk een hoop soortgenoten
Of niet natuurlijk. Als ie daar geen behoefte toe voelt.quote:
Details.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:11 schreef TehRockstar het volgende:
@wonderer: soort van geprobeert, lukte niet helemaal.
haar lippen kreeg je niet in je anusquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:11 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga even wat popcorn maken.
@wonderer: soort van geprobeert, lukte niet helemaal.
En Timmah was er niet?!quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:11 schreef creno het volgende:
thema-avond: songfestival
en wat komt daar op af ?
nee ik bedoel je gedragen als en meisje. zo niet-macho. ja ik weet het niet. misschien zijn dat soort meisjes gewoon grappig. zijn ze voor homo's alleen een soort komische noot (tegenover alle macho serieuze mannen). gewoon lekker domme huppelkutjes. ik verzin maar wat.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:02 schreef TehRockstar het volgende:
Willen zijn?Ik verlang er niet naar een vagina te hebben.
Ik snap het niet zo goed, ik kan naar meisjes kijken en er opgewonden enzo van raken maar ik kan me niet voorstellen dat ik er seks mee heb.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En Timmah was er niet?!.
It has Timmah Wiskundemeneer written all over it!.
En welkom in het wonderlijke hoofd van ajuu.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:13 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee ik bedoel je gedragen als en meisje. zo niet-macho. ja ik weet het niet. misschien zijn dat soort meisjes gewoon grappig. zijn ze voor homo's alleen een soort komische noot (tegenover alle macho serieuze mannen). gewoon lekker domme huppelkutjes. ik verzin maar wat.
poteto potato.quote:
Nahja.. als Wiskundemeneer er was... dan had ik wel meegegaan natuurlijk.quote:
mijn hoofd is een begrip!quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En welkom in het wonderlijke hoofd van ajuu..
hihiquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:16 schreef anne1982 het volgende:
[..]
OMG...
JIj hebt gewoon een foto van Esther hart![]()
![]()
Dat zegt het merendeel hier niks, ajuu.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:14 schreef ajuu het volgende:
gewoon een sorrt dolly dots, maar dan 20 jaar later of zo en amerikaans
Kleding. Wil weten wat (en wie) ze dragen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:16 schreef ajuu het volgende:
[..]
mijn hoofd is een begrip!
maar waarom vind JIJ dat soort vrouwen dan leuk???? jij heb daar toch wel eens last van???
Trusten crenoquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:18 schreef creno het volgende:
ik ga slapen ! moet morgen weer vroeg naar brugge
En dat noem jij vroeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:18 schreef creno het volgende:
ik ga slapen ! moet morgen weer vroeg naar brugge
mijn gezicht moet weer wel een beetje in de plooi zitten voor ik daar benquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:18 schreef anne1982 het volgende:
[..]
En dat noem jij vroeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan ga ik ook maar mee...quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:19 schreef Timmah het volgende:
Ik ga ook mijn bed eens opzoeken...Trusten allemaal!.
phew... begon me al zorgen te maken.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:20 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Dan ga ik ook maar mee...
wel naar mijn eigen bedje hoor
Ik kreeg hem er niet in dus toen hebben we het maar "afgelast"quote:
dag mijn lieve kindjesquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:20 schreef creno het volgende:
allemaal in het feeënhemelbed
Ik moest even denken maar... OMGquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:12 schreef creno het volgende:
[..]
haar lippen kreeg je niet in je anus![]()
wow!quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat zegt het merendeel hier niks, ajuu..
ik ben nog als Kleine Bever naar een concert van hun geweest..
quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:54 schreef TehRockstar het volgende:
Vertel jij es een mooi verhaaltje ofzo.
quote:Bij het derde toiletbezoek liep Peter met hem mee. Arthur vond het wel gezellig en terwijl hij zijn blaas leegde, praatte hij vrolijk verder. Dat Peter ineens geen antwoord meer gaf, viel zijn benevelde brein niet op. Hij draaide zich om zodat hij zijn handen kon wassen, maar kwam niet verder dan halverwege. Peter pakte zijn kin tussen duim en wijsvinger en keek hem doordringend aan. Verbaasd keek Arthur terug en hij opende zijn mond om te vragen wat er was. De woorden botsten tegen Peters lippen en tong. Het duurde even, hoewel in zijn beleving uren, voor Arthur doorhad dat hij gekust werd, maar toen beantwoordde hij de zoen en zijn eigen vraag. Het was heet, hard en hongerig. Even vroeg Arthur zich af wie nou wie versierd had. Toen waren er twee handen overal op zijn lichaam en brak hij de kus.
Lamaarquote:
Vraag maar raakquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:58 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja zo komen we er niet. op dit punt voel ik al weerstand bij je.
Zeg: "Would you like a poppah?"quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:58 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja zo komen we er niet. op dit punt voel ik al weerstand bij je.
vertel DAAR dan iets over. heeft het met je jeugd te maken?quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:03 schreef TehRockstar het volgende:
Neen
Poppers voor ontspanning, tegen de weerstand die je voelt dus, als een quote uit Hannibal van Anthony Hopkins. Lamaarquote:
14? dat had ik even niet gecheckt geloof ik. nou ja who cares.quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:04 schreef TehRockstar het volgende:
Ze heeft het over een rapedrug die jij als 37jarige aan mij als 14jarige zou kunnen geven, vind ze grappig
don't mention itquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:05 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben trouwens nog bezig aan mn jeugd
Oftewel om mn reet te ontspannen, sickquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Poppers voor ontspanning, tegen de weerstand die je voelt dus, als een quote uit Hannibal van Anthony Hopkins. Lamaar
je hebt een beetje je lamaar nachtje. ik heb mijn generatiekloofje vandaag geloof ik.quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Poppers voor ontspanning, tegen de weerstand die je voelt dus, als een quote uit Hannibal van Anthony Hopkins. Lamaar
nounou daar kan zijj ook niks aan doen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oftewel om mn reet te ontspannen, sick
ga mijn weblogje maar lezen of kijken of zo.quote:
veel plezier? hahaha. met wat?quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:17 schreef TehRockstar het volgende:
Ah, die komen wel terug, iik ga anders ook zo slapenveel plezier
Tja, moet je maar niet zo dicht bij het centrum wonen...quote:Op zondag 21 augustus 2005 08:15 schreef DennisMoore het volgende:
Ze doen het expres! Met die bladblazers mij om 7:45 uur wakker maken..
*noteer*quote:Op zondag 21 augustus 2005 08:33 schreef Twoflower het volgende:
Tja, moet je maar niet zo dicht bij het centrum wonen...
mini-meeten!quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:03 schreef creno het volgende:
ik ben weer thuis
behalve Esther Hart, Dutch Divas en Gerard Joling heb ik ook XMN8R, vlarp en blubberzwijn gezien !
Het was weer een gezellige avond efteling ! En leuk om weer eens wat fokkers te zien.
en ik snap het best als ze me voortaan kug noemen![]()
Wie is dat mens naast anne-met-de-natte-broek?quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:31 schreef XMN8R het volgende:
en wie zit er al een half uur te lurken?!
Betrapt!quote:
Anne is natuurlijk wél kei-mega-cool !!quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:41 schreef creno het volgende:
dat mens naast anne-met-natte-broek-maar-op-foto-nog-droog is een fan van haar denk ik want ze kwam gillend hysterisch naar haar toe gerend en vroeg of ze op de foto mocht met anne
NOg heel even wachten en er komt er eentje bij.....quote:
Was jij dat????quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:46 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Anne is natuurlijk wél kei-mega-cool !!
Ik mocht haar been aanraken!!*zwijmel*
OMG!!!quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:13 schreef anne1982 het volgende:
Was jij dat????
Oh, nou ja, was volgens mij meer me kont hoor![]()
ik heb er ook aan gezetenquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:19 schreef XMN8R het volgende:
[..]
OMG!!!![]()
zeg, je gaat me toch niet vertellen dat je zomaar iedereen aan je natte broek laat voelen he?!
eeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:19 schreef XMN8R het volgende:
[..]
OMG!!!![]()
zeg, je gaat me toch niet vertellen dat je zomaar iedereen aan je natte broek laat voelen he?!
Oh!quote:
Ikke zelf meerdere malen..... ff voelen hoe nat het wasquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:22 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Oh!
My!
Goooooood!!
wie allemaal nog meer???
kuiken Eén, kuiken Twee en kuiken Drie.. drie kuikens! dat is K3!quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:12 schreef anne1982 het volgende:
NOg heel even wachten en er komt er eentje bij.....![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:23 schreef XMN8R het volgende:
[..]
kuiken Eén, kuiken Twee en kuiken Drie.. drie kuikens! dat is K3!
heyhey! het is wél een sprookje van Hans Anders hoor!quote:
ik had liever de kleine erwt op de zeemeermin gezienquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:25 schreef XMN8R het volgende:
[..]
hey!hey! het is wél een sprookje van Hans Anders hoor!
JAAA!quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:26 schreef creno het volgende:
ik had liever de kleine erwt op de zeemeermin gezien
waar ?quote:
Veel succes!!quote:
hahaha, gaan we soms slakken op zout water zoeken?quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:27 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat valt er allemaal te wrijven?
geef me nog een kans ik zal het goed maken.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:36 schreef TehRockstar het volgende:
Yay!
doen? ik kan alles garanderen. maar de gevolgen zijn voor jou een weet.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:40 schreef TehRockstar het volgende:
Doe!
er waren eerst heel veel jongens maar die hadden allemaal een verkeerd toetsenbord aangeleverd gekregen, alleen die ene jongen dus, die bomba bomba jongen zeg maar, die zat in een grot dus die had nergens last van. die wist van het bestaan niet af. en heet dat het was in die grot! zijn wimpers hingen de hele dag op half acht omdat het zo klef was. maar goed, hij had nog enooit van een toetsenbord gehoord, ja een keyboard waar hij altijd wndijngviue9fpvwuwehr op deed als hij zich verveelde (en de albert heijn zat om de hoek dus dat was ook geen van heb ik jou daar) .quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:48 schreef TehRockstar het volgende:
Nee! Nee! Vertel!
ik zei toch dat de gevolgen van doen doen niet over naar huis te emailen waren! ga je nu voor mij zingen? (we can get into the groove!)quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:10 schreef TehRockstar het volgende:
OMGDat is het meest onnavolgbaar vreemde verhaal dat ik ooit gelezen heb.
vergeleken met waxxer ben ik de jeugd van beaverhausen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:12 schreef petre86 het volgende:ajuu aan een waxxercomplex!
goeiemorgen trouwens
Excuse me?quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:19 schreef ajuu het volgende:
[..]
vergeleken met waxxer ben ik de jeugd van beaverhausen.
wat????? wtf?? zit ik me hier in het naadje te werken voor niemandalletjes! hoe moet het nu verder?? van "voor wat hoort niks" heb je blijkbaar nog nooit kaas gegeten!quote:
like a shining star!quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:28 schreef TehRockstar het volgende:
riiight
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |