gewoon een keer doenquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:02 schreef TehRockstar het volgende:
Willen zijn?Ik verlang er niet naar een vagina te hebben.
Ik snap het niet zo goed, ik kan naar meisjes kijken en er opgewonden enzo van raken maar ik kan me niet voorstellen dat ik er seks mee heb.
Homodag in de efteling ofzo?quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:09 schreef creno het volgende:
laafland
nee niet geweest, ik heb nu nog een natte kont van de piraņa, en dat is het enige waar we in zijn geweest, het was onwijs druk ! En natuurlijk een hoop soortgenoten
Of niet natuurlijk. Als ie daar geen behoefte toe voelt.quote:
Details.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:11 schreef TehRockstar het volgende:
@wonderer: soort van geprobeert, lukte niet helemaal.
haar lippen kreeg je niet in je anusquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:11 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga even wat popcorn maken.
@wonderer: soort van geprobeert, lukte niet helemaal.
En Timmah was er niet?!quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:11 schreef creno het volgende:
thema-avond: songfestival
en wat komt daar op af ?
nee ik bedoel je gedragen als en meisje. zo niet-macho. ja ik weet het niet. misschien zijn dat soort meisjes gewoon grappig. zijn ze voor homo's alleen een soort komische noot (tegenover alle macho serieuze mannen). gewoon lekker domme huppelkutjes. ik verzin maar wat.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:02 schreef TehRockstar het volgende:
Willen zijn?Ik verlang er niet naar een vagina te hebben.
Ik snap het niet zo goed, ik kan naar meisjes kijken en er opgewonden enzo van raken maar ik kan me niet voorstellen dat ik er seks mee heb.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En Timmah was er niet?!.
It has Timmah Wiskundemeneer written all over it!.
En welkom in het wonderlijke hoofd van ajuu.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:13 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee ik bedoel je gedragen als en meisje. zo niet-macho. ja ik weet het niet. misschien zijn dat soort meisjes gewoon grappig. zijn ze voor homo's alleen een soort komische noot (tegenover alle macho serieuze mannen). gewoon lekker domme huppelkutjes. ik verzin maar wat.
poteto potato.quote:
Nahja.. als Wiskundemeneer er was... dan had ik wel meegegaan natuurlijk.quote:
mijn hoofd is een begrip!quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En welkom in het wonderlijke hoofd van ajuu..
hihiquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:16 schreef anne1982 het volgende:
[..]
OMG...
JIj hebt gewoon een foto van Esther hart![]()
![]()
Dat zegt het merendeel hier niks, ajuu.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:14 schreef ajuu het volgende:
gewoon een sorrt dolly dots, maar dan 20 jaar later of zo en amerikaans
Kleding. Wil weten wat (en wie) ze dragen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:16 schreef ajuu het volgende:
[..]
mijn hoofd is een begrip!
maar waarom vind JIJ dat soort vrouwen dan leuk???? jij heb daar toch wel eens last van???
Trusten crenoquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:18 schreef creno het volgende:
ik ga slapen ! moet morgen weer vroeg naar brugge
En dat noem jij vroeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:18 schreef creno het volgende:
ik ga slapen ! moet morgen weer vroeg naar brugge
mijn gezicht moet weer wel een beetje in de plooi zitten voor ik daar benquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:18 schreef anne1982 het volgende:
[..]
En dat noem jij vroeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan ga ik ook maar mee...quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:19 schreef Timmah het volgende:
Ik ga ook mijn bed eens opzoeken...Trusten allemaal!.
phew... begon me al zorgen te maken.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:20 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Dan ga ik ook maar mee...
wel naar mijn eigen bedje hoor
Ik kreeg hem er niet in dus toen hebben we het maar "afgelast"quote:
dag mijn lieve kindjesquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:20 schreef creno het volgende:
allemaal in het feeënhemelbed
Ik moest even denken maar... OMGquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:12 schreef creno het volgende:
[..]
haar lippen kreeg je niet in je anus![]()
wow!quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat zegt het merendeel hier niks, ajuu..
ik ben nog als Kleine Bever naar een concert van hun geweest..
quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:54 schreef TehRockstar het volgende:
Vertel jij es een mooi verhaaltje ofzo.
quote:Bij het derde toiletbezoek liep Peter met hem mee. Arthur vond het wel gezellig en terwijl hij zijn blaas leegde, praatte hij vrolijk verder. Dat Peter ineens geen antwoord meer gaf, viel zijn benevelde brein niet op. Hij draaide zich om zodat hij zijn handen kon wassen, maar kwam niet verder dan halverwege. Peter pakte zijn kin tussen duim en wijsvinger en keek hem doordringend aan. Verbaasd keek Arthur terug en hij opende zijn mond om te vragen wat er was. De woorden botsten tegen Peters lippen en tong. Het duurde even, hoewel in zijn beleving uren, voor Arthur doorhad dat hij gekust werd, maar toen beantwoordde hij de zoen en zijn eigen vraag. Het was heet, hard en hongerig. Even vroeg Arthur zich af wie nou wie versierd had. Toen waren er twee handen overal op zijn lichaam en brak hij de kus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |