is het al zover met mij gekomen? ik ben een begrip! dat klinkt alsof ik best wel oud ben.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:34 schreef Timmah het volgende:
[..]
Jouw sokken zijn toch een begrip?.
En dat pak in mijn fotoboek was slechts geimproviseerd... Het was een zwarte ribbroek, een zwart t-shirt, en een geleend jasje..
Ajuuquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:36 schreef ajuu het volgende:
[..]
is het al zover met mij gekomen? ik ben een begrip! dat klinkt alsof ik best wel oud ben.
all you will see is the guy you once knewquote:
Alleen je sokken, ajuu, alleen je sokkenquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:41 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja een begrip. nu voel ik me net de watersnoodramp van 1953. dat is ook een begrip.
Wat hij zegt.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alleen je sokken, ajuu, alleen je sokken.
mijn sokken zijn geel met rozequote:Op zondag 21 augustus 2005 00:47 schreef beaverhausen het volgende:
Toch blijf je m'n favoriete whatnottowear ajuu.
OMG, jij bent een slechte homo.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:51 schreef ajuu het volgende:
[..]
mijn sokken zijn geel met roze
mijn schoenen zijn paars met groen.
(adidasjes met groene strepen) maar die zijn beetje kapot aan het gaan (scheur bovenop, dus die draag ik niet zo veel meer)
heb nou van vaak van die camouflage print puma's
een slechte homo? wat is dat? klinkt goed trouwens, een slechte homo. (maar dat wist ik eiegenlijk al)quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
OMG, jij bent een slechte homo.
That's my ajuu.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:51 schreef ajuu het volgende:
[..]
mijn sokken zijn geel met roze
mijn schoenen zijn paars met groen.
(adidasjes met groene strepen) maar die zijn beetje kapot aan het gaan (scheur bovenop, dus die draag ik niet zo veel meer)
heb nou van vaak van die camouflage print puma's
liiiiiiiiindsaaaayquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:52 schreef ajuu het volgende:
leuk vriendje trowuens, ken dat blonde kind er naast trouwens toch niet.
Definieer een goede homo.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
OMG, jij bent een slechte homo.
Lindsay Lohan ajuu.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:52 schreef ajuu het volgende:
leuk vriendje trowuens, ken dat blonde kind er naast trouwens toch niet.
dit soort dignen zeggen mij echt niks. ik ben een slechte homo.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
liiiiiiiiindsaaaay [afbeelding]De enige reden dat ik me nog afvraag of ik homo of bi ben.
Sorry, het was een grapje.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:54 schreef ajuu het volgende:
[..]
een slechte homo? wat is dat? klinkt goed trouwens, een slechte homo. (maar dat wist ik eiegenlijk al)
Nee, waarom die pesthekel?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:55 schreef Timmah het volgende:
Ik heb overigens een pesthekel aan mevrouw Lohan. Ben ik nu ook een slechte homo?.
Geen idee. Ze heeft gewoon een sla-mij-gezicht. Zoals meneer Giphart dat ooit heel mooi beschreven heeft. Als ik haar zie, wil ik haar slaan.quote:
ik mis een beetje de antenne voor dat soort meisjhes/vrouwen. ik snap dat veel homo's zoiets hebben, zo'n glamour-babe maar ik snap niet waarom, misschien toch onbewust een meisje willen zijn? of meer een niet-macho willen zijn, dat zal het wel iets mee te maken hebben. of tis geil, ik weet het niet.quote:
Het Volk van Laaf heet dat.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:05 schreef TehRockstar het volgende:Efteling
Zijn jullie in laafland geweest?
Omg, dankjewelquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:05 schreef beaverhausen het volgende:
Pssst... Rocky... ken je deze site al?
Don't mention it.quote:
de foto staat in mijn fotoboekquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:03 schreef creno het volgende:
ik ben weer thuis
behalve Esther Hart, Dutch Divas en Gerard Joling heb ik ook XMN8R, vlarp en blubberzwijn gezien !
Het was weer een gezellige avond efteling ! En leuk om weer eens wat fokkers te zien.
en ik snap het best als ze me voortaan kug noemen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |