Ik ga er morgen naartoe. Ben echt onwijs benieuwd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:37 schreef ajuu het volgende:
[afbeelding]
naar HOWL'S MOVING CASTLE geweest, maar kon mij toch niet erg boeien. ja het kasteel is erg gaaf. voor de rest iets te veel gegoochel met "magie".
Wel in Tuschinski.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Howl draait niet bij ons
en mn kaart is er nog niet..
ik heb iets van anders castle-achtigs gezien (laputa?) en grave of the fireflies (erg mooi, vrij realistisch oorlogsdrama)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:57 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik ga er morgen naartoe. Ben echt onwijs benieuwd.. Studio Ghibli
. ( Heb zelf Spirited Away, Mononoke Hime en Kiki's Delivery service op DVD... en er nog wat gezien
).
I know, maar wacht even op mn MovieCard..dan is t voor noppesquote:
Laputa, Castle in the sky inderdaad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:59 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik heb iets van anders castle-achtigs gezien (laputa?) en grave of the fireflies (erg mooi, vrij realistisch oorlogsdrama)
Ik ben niet jaloers... Echt niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I know, maar wacht even op mn MovieCard..dan is t voor noppes
quote:
hoe vond je die? veel figuren duiken in gewijzigde vorm in verschillnde films op lijkt hetquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:59 schreef Timmah het volgende:
[..]
Laputa, Castle in the sky inderdaad..
Die heb ik helaas nog niet gezien.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:01 schreef ajuu het volgende:
[..]
hoe vond je die? veel figuren duiken in gewijzigde vorm in verschillnde films op lijkt het
en de fruitvliegjes? die is zielig hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:01 schreef Timmah het volgende:
[..]
Die heb ik helaas nog niet gezien..
Die wel... Vreselijk zielig.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:04 schreef ajuu het volgende:
[..]
en de fruitvliegjes? die is zielig hoor.![]()
is die maker van die films niet heel oud inmiddels? ik hoorde dat ie al vrij bejaard is.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:05 schreef Timmah het volgende:
[..]
Die wel... Vreselijk zielig..
En Totoro ook nog natuurlijk! * Wijs naar ava *
Ajuu! Mijn prins op de geruite sokkenquote:
Timmah, long time no see.quote:
* MSN-scherm wegklik *quote:
Pak? Had ik maar een Pak.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kud,...moet mn pak laten stomen voor woensdag maar ben blut
Naja heb 2 kaartjes voor een premiere, en wil met die leuke jongen gaanquote:
Alleen als ik die groen met paars geruite sokken er ook bij krijg.quote:
Welke film?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja heb 2 kaartjes voor een premiere, en wil met die leuke jongen gaan
Wedding Crashers..incl bruiloftquote:
Jammer dat ik zo'n hekel heb aan Owen Wilson.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wedding Crashers..incl bruiloft
Vince Vaughn daarentegen... of Luke Wilson..quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:29 schreef Timmah het volgende:
[..]
Jammer dat ik zo'n hekel heb aan Owen Wilson..
Oeh.. Vive La Fête nu op Ned 3..
waar heb je vandaan dat ik geruite sokken draag? ik zag trowuens in je ftbk volgens mij een trouwfoto van jou in pakquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:26 schreef Timmah het volgende:
[..]
Alleen als ik die groen met paars geruite sokken er ook bij krijg..
Jouw sokken zijn toch een begrip?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:32 schreef ajuu het volgende:
[..]
waar heb je vandaan dat ik geruite sokken draag? ik zag trowuens in je ftbk volgens mij een trouwfoto van jou in pak![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:32 schreef ajuu het volgende:
[..]
waar heb je vandaan dat ik geruite sokken draag? ik zag trowuens in je ftbk volgens mij een trouwfoto van jou in pak![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |