Ik ga er morgen naartoe. Ben echt onwijs benieuwd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:37 schreef ajuu het volgende:
[afbeelding]
naar HOWL'S MOVING CASTLE geweest, maar kon mij toch niet erg boeien. ja het kasteel is erg gaaf. voor de rest iets te veel gegoochel met "magie".
Wel in Tuschinski.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Howl draait niet bij ons
en mn kaart is er nog niet..
ik heb iets van anders castle-achtigs gezien (laputa?) en grave of the fireflies (erg mooi, vrij realistisch oorlogsdrama)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:57 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik ga er morgen naartoe. Ben echt onwijs benieuwd.. Studio Ghibli
. ( Heb zelf Spirited Away, Mononoke Hime en Kiki's Delivery service op DVD... en er nog wat gezien
).
I know, maar wacht even op mn MovieCard..dan is t voor noppesquote:
Laputa, Castle in the sky inderdaad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:59 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik heb iets van anders castle-achtigs gezien (laputa?) en grave of the fireflies (erg mooi, vrij realistisch oorlogsdrama)
Ik ben niet jaloers... Echt niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I know, maar wacht even op mn MovieCard..dan is t voor noppes
quote:
hoe vond je die? veel figuren duiken in gewijzigde vorm in verschillnde films op lijkt hetquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:59 schreef Timmah het volgende:
[..]
Laputa, Castle in the sky inderdaad..
Die heb ik helaas nog niet gezien.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:01 schreef ajuu het volgende:
[..]
hoe vond je die? veel figuren duiken in gewijzigde vorm in verschillnde films op lijkt het
en de fruitvliegjes? die is zielig hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:01 schreef Timmah het volgende:
[..]
Die heb ik helaas nog niet gezien..
Die wel... Vreselijk zielig.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:04 schreef ajuu het volgende:
[..]
en de fruitvliegjes? die is zielig hoor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |