Tja, moet je maar niet zo dicht bij het centrum wonen...quote:Op zondag 21 augustus 2005 08:15 schreef DennisMoore het volgende:
Ze doen het expres! Met die bladblazers mij om 7:45 uur wakker maken..
*noteer*quote:Op zondag 21 augustus 2005 08:33 schreef Twoflower het volgende:
Tja, moet je maar niet zo dicht bij het centrum wonen...
mini-meeten!quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:03 schreef creno het volgende:
ik ben weer thuis
behalve Esther Hart, Dutch Divas en Gerard Joling heb ik ook XMN8R, vlarp en blubberzwijn gezien !
Het was weer een gezellige avond efteling ! En leuk om weer eens wat fokkers te zien.
en ik snap het best als ze me voortaan kug noemen![]()
Wie is dat mens naast anne-met-de-natte-broek?quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:31 schreef XMN8R het volgende:
en wie zit er al een half uur te lurken?!
Betrapt!quote:
Anne is natuurlijk wél kei-mega-cool !!quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:41 schreef creno het volgende:
dat mens naast anne-met-natte-broek-maar-op-foto-nog-droog is een fan van haar denk ik want ze kwam gillend hysterisch naar haar toe gerend en vroeg of ze op de foto mocht met anne
NOg heel even wachten en er komt er eentje bij.....quote:
Was jij dat????quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:46 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Anne is natuurlijk wél kei-mega-cool !!
Ik mocht haar been aanraken!!*zwijmel*
OMG!!!quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:13 schreef anne1982 het volgende:
Was jij dat????
Oh, nou ja, was volgens mij meer me kont hoor![]()
ik heb er ook aan gezetenquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:19 schreef XMN8R het volgende:
[..]
OMG!!!![]()
zeg, je gaat me toch niet vertellen dat je zomaar iedereen aan je natte broek laat voelen he?!
eeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:19 schreef XMN8R het volgende:
[..]
OMG!!!![]()
zeg, je gaat me toch niet vertellen dat je zomaar iedereen aan je natte broek laat voelen he?!
Oh!quote:
Ikke zelf meerdere malen..... ff voelen hoe nat het wasquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:22 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Oh!
My!
Goooooood!!
wie allemaal nog meer???
kuiken Eén, kuiken Twee en kuiken Drie.. drie kuikens! dat is K3!quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:12 schreef anne1982 het volgende:
NOg heel even wachten en er komt er eentje bij.....![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:23 schreef XMN8R het volgende:
[..]
kuiken Eén, kuiken Twee en kuiken Drie.. drie kuikens! dat is K3!
heyhey! het is wél een sprookje van Hans Anders hoor!quote:
ik had liever de kleine erwt op de zeemeermin gezienquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:25 schreef XMN8R het volgende:
[..]
hey!hey! het is wél een sprookje van Hans Anders hoor!
JAAA!quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:26 schreef creno het volgende:
ik had liever de kleine erwt op de zeemeermin gezien
waar ?quote:
Veel succes!!quote:
hahaha, gaan we soms slakken op zout water zoeken?quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:27 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat valt er allemaal te wrijven?
geef me nog een kans ik zal het goed maken.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:36 schreef TehRockstar het volgende:
Yay!
doen? ik kan alles garanderen. maar de gevolgen zijn voor jou een weet.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:40 schreef TehRockstar het volgende:
Doe!
er waren eerst heel veel jongens maar die hadden allemaal een verkeerd toetsenbord aangeleverd gekregen, alleen die ene jongen dus, die bomba bomba jongen zeg maar, die zat in een grot dus die had nergens last van. die wist van het bestaan niet af. en heet dat het was in die grot! zijn wimpers hingen de hele dag op half acht omdat het zo klef was. maar goed, hij had nog enooit van een toetsenbord gehoord, ja een keyboard waar hij altijd wndijngviue9fpvwuwehr op deed als hij zich verveelde (en de albert heijn zat om de hoek dus dat was ook geen van heb ik jou daar) .quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:48 schreef TehRockstar het volgende:
Nee! Nee! Vertel!
ik zei toch dat de gevolgen van doen doen niet over naar huis te emailen waren! ga je nu voor mij zingen? (we can get into the groove!)quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:10 schreef TehRockstar het volgende:
OMGDat is het meest onnavolgbaar vreemde verhaal dat ik ooit gelezen heb.
vergeleken met waxxer ben ik de jeugd van beaverhausen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:12 schreef petre86 het volgende:ajuu aan een waxxercomplex!
goeiemorgen trouwens
Excuse me?quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:19 schreef ajuu het volgende:
[..]
vergeleken met waxxer ben ik de jeugd van beaverhausen.
wat????? wtf?? zit ik me hier in het naadje te werken voor niemandalletjes! hoe moet het nu verder?? van "voor wat hoort niks" heb je blijkbaar nog nooit kaas gegeten!quote:
like a shining star!quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:28 schreef TehRockstar het volgende:
riiight
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |