Jij ook, met Wolffje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:19 schreef kLowJow het volgende:
Wat zijn jullie een leuk stelletje zo saampjes..
Jij bent dus toch het mannetje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik vind Wolfje enigszins denigrerend. Noem hem dan Wolf.
Dat lijkt me vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij bent dus toch het mannetje.
Dat mag je ook wel verwachten na... was het nu 8 of 9 jaar Johan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:22 schreef Tafkahs het volgende:
Pas maar op Klowjow, Johan is wel een wandelende encyclopedie, net als Balkenende
Wat, dat ik ontmaagd werd?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:24 schreef kLowJow het volgende:
was het nu 8 of 9 jaar Johan?
Dat zijn toch gewoon data die je altijd paraat hebt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat, dat ik ontmaagd werd?
Parbleu zeg ik!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat, dat ik ontmaagd werd?
Sail 2005.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:25 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon data die je altijd paraat hebt?
we houden een oogje in het zeilquote:
Dat durf ik wel te ontkennen. Hoe is het met Ype?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik sta bekend om mijn optimisme.
Ongetwijfeld goed, ik ken 'm niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat durf ik wel te ontkennen. Hoe is het met Ype?
Ik was zo optimistisch te veronderstellen dat iedereen hier met elkaar een entiteit was, behalve ik dan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ongetwijfeld goed, ik ken 'm niet.
O, maar het een sluit het ander niet uit. Ofzo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik was zo optimistisch te veronderstellen dat iedereen hier met elkaar een entiteit was, behalve ik dan.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik was zo optimistisch te veronderstellen dat iedereen hier met elkaar een entiteit was, behalve ik dan.
Mobilix dan met haar mobiele storingenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:18 schreef Tafkahs het volgende:
Asterix zit echt boordevol met flauwe geintjes he.. een van die gasten heet Malcolmix
CUquote:
Cheeky!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Naar niemand, ik wil gewoon met mijn cape zwaaien.
Daar hebben we de mythbusters voor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:02 schreef Mutant01 het volgende:
de duikplank houd dat niet.
Dat is sws enorem baggerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:35 schreef Monidique het volgende:
Nee, RTL5 is RTL5.
lolquote:
quote:Talentloze sloerie die grootaandeelhouder in Adobe Photoshop is.
Hoe bedenk je toch al die threads?quote:Misschien wel ja. Maar feit blijft dat ze een IQ van een marmot heeft. Met der Hollywood-gebit.
Omdat ik threadlocks heb.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
lol![]()
[..]
Hoe bedenk je toch al die threads?![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:16 schreef pberends het volgende:
Ik noemd er altijd Londsdale Lohan. Enge bitch.
Dat zou betekenen dat je géén threads kunt makenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:21 schreef pberends het volgende:
Omdat ik threadlocks heb.
Zij's echt eng met der rare sproeten. Daar loopt je toch gewoon voorbij als je haar op straat tegenkomt? Of kotsend, dat zou ook nog kunnen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]![]()
Ik verslikte me bijna in mijn biertje
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:22 schreef Monidique het volgende:
Ik lees alleen maar Hitler, Hitler, Hitler, MrX1982!
Ja die sproeten zijn wel een beetje overheersend en dan nu met dat magere lijf. Voor een avondje met het licht uitquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:23 schreef pberends het volgende:
Zij's echt eng met der rare sproeten. Daar loopt je toch gewoon voorbij als je haar op straat tegenkomt? Of kotsend, dat zou ook nog kunnen.
Meer een honkbalknuppel en daarna lekker slapen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja die sproeten zijn wel een beetje overheersend en dan nu met dat magere lijf. Voor een avondje met het licht uit
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:28 schreef pberends het volgende:
Meer een honkbalknuppel en daarna lekker slapen.
Ik snap sowieso niet dat iemand geïnteresseerd kan zijn in een paar drijvende stukken hout, maar ieder z'n ding, niet waar? Wat is er afgelast?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:19 schreef Tafkahs het volgende:
afgelast.... ik begin dat Sail echt goed zat te worden
waar moet ik zoeken om m te vinden?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ook eng:
Lindsay Lohan before and after:
[afbeelding]
het enige lichtpuntje aan Sail, een rollerdisco op de NDSM werf... gister was het ook, maar blijkbaar vielen de bezoekersaantallen erg tegen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat iemand geïnteresseerd kan zijn in een paar drijvende stukken hout, maar ieder z'n ding, niet waar? Wat is er afgelast?
met je traploopveer en je lolobalquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:35 schreef Sidekick het volgende:
Het is zaterdagavond, je hoort opeens dat kLowJow een gleuf heeft, en ik zit hier met mijn yogho-yogho.
Een beetje magertjes, ik heb hier 1/2 boekenkast gevult met WO2 boeken, 1 boekenkast met de documentatie van .NET, Windows en MS Office (alle versies vanaf '95, voornamelijk de resourcekits vullen lekker wat ruimte), enkele boeken over klassieke propaganda en uiteraard de bijbel, verder nog mein kampf, de koran en nog wat andere haatdragende zooi.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:45 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb even de camera op de nieuwe telefoon van mijn vader getest.
Het resultaat. Mijn boekencollectie
[afbeelding]
Ik heb gelijk en jij niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin? Zijn eerste termijn begon meteen met een aanslag op Amerikaanse bodem.
Welkom bij de officiële-lezing-ontkennigs-club.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, hoe je een aanslag in scene zet!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |