abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35027467
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:33 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Stond hierboven ook al.
Is er nou ook een einde aan zn Lampard-reeks?
Nee en alleen een blessure zou hieraan een einde kunnen maken.
pi_35029293
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 15:39 schreef Fok_you het volgende:
man zeik niet, die gozer zal net als ieder ander persoon heus wel een gedeelte uit eigenbelang handelen, maar aan zijn clubliefde twijfelen vind ik gewoon ongelooflijk zielig. als je zo nodig wil zeiken, fijn voor jou, maar dit topic heet niet voor niets dirk kuyt de helf van rotterdam, als je het er niet mee eens ben blijf je toch lekker weg ofzo....
Met andere woorden: in een Dirk Kuyt topic mag je alleen maar positief zijn over Dirkie...
Lekker volwassen
quote:
als hij na deze zomer nog blijft ga je ook weer janken van nee maar dat hij niet weg wilde komt omdat hij weet dat hij het nergens beter kan doen bla bla. maar ondertussen zou je maar wat graag willen dat ie bij jou cluppie speelde
Als hij blijft betekent dat idd dat de topclub niet gekomen is (dat gaf hij vorig seizoen immers zelf expliciet aan)...
En de dag dat Dirk Kuyt zich in een Ajax shirt hult, is de dag dat ik mijn SCC opeet!
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_35029759
Dirk Kuijt heeft ook geen clubliefde.
Dat lijkt misschien zo door zijn gedrag !

Als hij dalijk naar een Spurs bv gaat dan zal hij ook elke wedstrijd gaan klappen met zijn handjes zodat het weer veel op clubliefde lijkt.
Bij Utrecht leek dat ook weer zo.
Ik zie hem best in staat om nooit meer om te kijken naar zijn oude clubs.
  maandag 13 februari 2006 @ 18:21:01 #104
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_35045404
quote:
Op maandag 13 februari 2006 11:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Dirk Kuijt heeft ook geen clubliefde.
Dat lijkt misschien zo door zijn gedrag !

Als hij dalijk naar een Spurs bv gaat dan zal hij ook elke wedstrijd gaan klappen met zijn handjes zodat het weer veel op clubliefde lijkt.
Bij Utrecht leek dat ook weer zo.
Ik zie hem best in staat om nooit meer om te kijken naar zijn oude clubs.
't Is ook nooit echte clubliefde omdat hij geen Feyenoorder van oorsprong is, het is meer loyaliteit.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_35045542
Die jongen gaat gewoon voor de club waarvoor hij speelt door het vuur. Het woord clubliefde bestaat op enkele gevallen na niet meer. Nou ja, het is eigenlijk maar hoe je het woord uitlegt.
That's all folks!
pi_35100719
quote:
Kuyt nu al meer assists dan vorig seizoen

Het Algemeen Dagblad weet te melden dat Dirk Kuyt met zijn assists in het duel tegen NAC nu al 16 assists op zijn naam heeft staan dit seizoen. Dat zijn er al drie meer dan dat hij er vorig seizoen in het hele jaar leverde.
Dirkie
pi_35100728
Schei nou maar uit met dat aanbidden. Van de zomer is ie weg en is het weer een Judas.
pi_35100736
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 07:20 schreef LuukBes het volgende:
Schei nou maar uit met dat aanbidden. Van de zomer is ie weg en is het weer een Judas.
Kuijt niet! Die moet een standbeeld krijgen
pi_35100794
En als Spurs straks CL haalt, en Feyenoord niet, is ie weg. Net zoals ie weg is voor elke andere Engelse of Spaanse subtopper die CL haalt, tenminste als F'noord het niet haalt. Net zoals ie weg is als de top zich meldt in de vorm van Liverpool of Real.
pi_35297307
Het is ook meer iemand voor een Europese sub-topper.
Bij een echte topclub zoeken ze niet gauw een werker.
pi_35297466
Een werker doe je hem wel mee tekort hoor. Voor elke topclub is het een aanwinst, ben ik van overtuigd.
That's all folks!
pi_35297840
Precies, passeert makkelijk een man, altijd aanspelbaar (zelfs met een man in z'n rug), houdt altijd het overzicht. Dirk laat eigenlijk al 3 seizoenen zien dat hij te goed is voor deze competitie. Maar laat hem maar in Rotterdam blijven, hier wordt hij op handen gedragen!

DIRRUK
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_35298036
Hij haalde wel de grens van 30 goals niet.
Toch wel bijzonder.

Maar ik denk gewoon dat echte topclubs niet zo snel een speler als hem zoeken.

Zijn spel wordt wel steeds beter !
Nu moet hij alleen dat kapsel van hem nog aanpassen.
  maandag 20 februari 2006 @ 20:07:15 #114
53267 TC03
pi_35300379
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Toch wel bijzonder.
Net zo bijzonder als het aantal goals i.v.m assists dit seizoen: 18 tegen 16.
pi_35300822
quote:
Op maandag 20 februari 2006 18:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Een werker doe je hem wel mee tekort hoor. Voor elke topclub is het een aanwinst, ben ik van overtuigd.
Dirkie breekt geen potten tegen John Terry of Alessandro Nesta. Dat is een jongen die nooit veel talent heeft gehad, maar er gekomen is door altijd keihard te werken (waar kun je alleen maar respect voor hebben natuurlijk).
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 20 februari 2006 @ 21:25:41 #116
53267 TC03
pi_35304370
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:15 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat is een jongen die nooit veel talent heeft gehad
Je wordt echt niet de beste spits van de eredivisie door alleen maar hard te werken hoor.
pi_35304424
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:25 schreef TC03 het volgende:

[..]

Je wordt echt niet de beste spits van de eredivisie door alleen maar hard te werken hoor.
Dat is ie dan ook niet.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 20 februari 2006 @ 21:41:21 #118
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_35305239
Onzin zeg cultheld. Hij laat het stadion geen ah's en oh's roepen maar dat wil nog niet zeggen dat hij geen techniek o.i.d. heeft. Kuyt is veel meer dan een werker.
2000 light years from home
pi_35305623
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:41 schreef Merkie het volgende:
Onzin zeg cultheld. Hij laat het stadion geen ah's en oh's roepen maar dat wil nog niet zeggen dat hij geen techniek o.i.d. heeft. Kuyt is veel meer dan een werker.
Hij ploetert, heeft leiderschapskwaliteiten, maar is niet de man die in z'n eentje het verschil kan maken als de andere 10 ondergesneeuwd raken in een wedstrijd. Een Farfán, Messi, Ronaldinho, Rooney of Cassano kan dat wel. Kuijt countert niet in z'n eentje naar de vijandige 16, speelt geen mannetjes voorbij en heeft geen briljante aanname of pass in de benen. Wel verdedigt ie mee, geeft ie 100%, maakt ie de kansen af, legt balletjes af voor z'n mede-aanvallers en toont hij leiderschapskwaliteiten in het veld. Toch zou hij bij Barcelona, Real Madrid of Chelsea niet slagen.
  maandag 20 februari 2006 @ 21:51:42 #120
53267 TC03
pi_35305768
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:49 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij ploetert, heeft leiderschapskwaliteiten, maar is niet de man die in z'n eentje het verschil kan maken als de andere 10 ondergesneeuwd raken in een wedstrijd. Een Farfán, Messi, Ronaldinho, Rooney of Cassano kan dat wel. Kuijt countert niet in z'n eentje naar de vijandige 16, speelt geen mannetjes voorbij en heeft geen briljante aanname of pass in de benen. Wel verdedigt ie mee, geeft ie 100%, maakt ie de kansen af, legt balletjes af voor z'n mede-aanvallers en toont hij leiderschapskwaliteiten in het veld. Toch zou hij bij Barcelona, Real Madrid of Chelsea niet slagen.
Dat ontken ik ook allemaal niet, alhoewel het wel weer opvallend is dat je Farfan in dat rijtje zet. Maar goed, Kuijt is soms best technisch (technischer dan men denkt) vind ik, en bovendien heeft ie een killer instinct. Ik ben het met je eens dat het geen Ronaldinho is, maar hij is wel een stuk meer dan alleen hard werken.
pi_35306108
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:51 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat ontken ik ook allemaal niet, alhoewel het wel weer opvallend is dat je Farfan in dat rijtje zet. Maar goed, Kuijt is soms best technisch (technischer dan men denkt) vind ik, en bovendien heeft ie een killer instinct. Ik ben het met je eens dat het geen Ronaldinho is, maar hij is wel een stuk meer dan alleen hard werken.
Farfán zet ik er niet in omdat hij een PSV'er is, maar omdat hij speelt als een geweldenaar. Een Koné of Huntelaar: Heel erg duur, maar ze halen het niet bij Farfán. Als Salomon Kalou nog iets constanter zou gaan spelen, dan zou hij dezelfde klasse krijgen als Farfán (die heeft ie in potentie namelijk wel, echt aangeboren dus). De rest haalt het niet bij de klasse van Farfán in Nederland, maar wat je zegt klopt voor een deel.

Kuijt heeft voor een werker een behoorlijke aanname vlak boven de grond of over de grond, maar in de loop niet. Hij heeft dus geen briljante aanname, maar wel een redelijke. Bovendien is Kuijt een "sociale" spits: Hij is lang niet altijd egoïstisch en denkt altijd in het teambelang. Een Johan Derksen noemt dat "mr. niceguy spelen" , maar ik denk dat Kuijt gewoon zo is. Dat is een niet te onderschatten kwaliteit. Prima hoor, maar daarmee red je het niet tegen John Terry of Ledley King. Zo was het vorig jaar ook met name Kalou die gevaarlijk was tegen PSV en niet Kuijt: Die brak maar weinig potten tegen Alex.
pi_35306185
Kuijt is echt wel beter dan Farfán hoor. 100% zeker. Wat een scheve vergelijking toch weer.

Kuijt neemt niet zelden heel het elftal op sleeptouw, zet in z'n eentje een aanval op en is vervolgens ook weer op de juiste plaats om de aanval een vervolg te geven, en evt. zelfs nog te scoren.

Hij is verantwoordelijk voor meer dan de helft van alle Feyenoord doelpunten, dat zegt toch wel wat denk ik. Dat kan geen enkele andere speler in de Eredivisie zeggen hoor.

Bovendien kan hij een man uitspelen, en is goed in de combinatie, nee ik weet geen betere spits in Nederland op dit moment.

Hooguit dat Klaas Jan Huntelaar in de toekomst een soortgelijke rol kan gaan vervullen bij Ajax. Maar dat hoop ik natuurlijk niet.

Farfan heeft tot nog toe alleen flink wat intikkertjes en een paar fraaie doelpunten laten zien, maar Farfan is geen speler die heel Psv op sleeptouw neemt, en zo ongeveer overal bij is betrokken, en Kuijt is dat wel bij Feyenoord in de meeste gevallen.

Nee, dat Kuijt de beste spits van Nederland is op dit moment in de Eredivisie is haast niet te ontkennen, dan kun je wel alles bagataliseren en ontkennen maar dat is waarschijnlijk meer een selectief geheugen, niet erg objectief bezien dan. Waarschijnlijk bekeken door een Ajax bril ofzo
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_35306668
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:59 schreef Tomatenboer het volgende:

Farfan heeft tot nog toe alleen flink wat intikkertjes en een paar fraaie doelpunten laten zien, maar Farfan is geen speler die heel Psv op sleeptouw neemt, en zo ongeveer overal bij is betrokken, en Kuijt is dat wel bij Feyenoord in de meeste gevallen.
Nou de laatste weken, sinds PSV wel heel dramatisch en nog maar net wint, is het toch bijna elke wedstrijd Farfan die met een doelpunt het verschil maakt.
  maandag 20 februari 2006 @ 22:49:15 #124
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_35308763
quote:
Op donderdag 1 september 2005 00:47 schreef twi het volgende:
Sommige spelers hebben gewoon oog voor de goal. Zoals een Makaay of een Kezman. Je kan hun echte kwaliteiten gewoon niet noemen, maar ze scoren gewoon. Inzaghi, nog zo eentje. Of Crespo, van Nistelrooij...
hun kwalitiet, is gewoon dat ze altijd weten wat hun positie is ten op zichte van de goal, + Dat ze op de juiste plek staan, op juiste moment

naast die 2 boven genoemde heeft kuyt wereldmentaliteit, speeld slim met veel inzicht. goede looppatronen ook, verder fysiek sterk en fijn schot.
pi_35327870
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Toch wel bijzonder.
Nou ja, vorig seizoen 29 goals. Die ene goal is dan worst natuurlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35335350
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:49 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nou ja, vorig seizoen 29 goals. Die ene goal is dan worst natuurlijk.
Zo komt hij niet in het rijtje van de 'grote' spitsen die de 30 halen
Is toch een magische grens in NL.

Maar ik ben het wel met Cult eens.
Tegen een Terry zal Kuijt geen potten breken.

En ja Farfan is een klasse beter.
pi_35335670
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:15 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dirkie breekt geen potten tegen John Terry of Alessandro Nesta.
Nesta is zo goed niet, tegen Terry hebben het er wel meer moeilijk. Beetje hypothetisch om dit zo te stellen, ik wil het nog wel eens zien.
That's all folks!
pi_35336130
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:50 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Dan noem je ook een verdedigger op.
pi_35336494
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dan noem je ook een verdedigger op.
Dit soort verdedigers kom je toch tegen op echt top niveau
  dinsdag 21 februari 2006 @ 19:30:34 #130
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_35339373
Uiteindelijk is het toch allemaal maar gelul in de ruimte, aangezien ze nog nooit tegenover elkaar hebben gestaan.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_35339713
Kom op, Kuijt - Farfan is als appels met peren vergelijken. Farfan wordt een wereldtopper terwijl Kuijt hoogstens een soort van cult-status binnen Nederland zal krijgen.
pi_35339801
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 19:39 schreef Mr.Mills het volgende:
Kom op, Kuijt - Farfan is als appels met peren vergelijken. Farfan wordt een wereldtopper terwijl Kuijt hoogstens een soort van cult-status binnen Nederland zal krijgen.
Jij hebt het begrepen
  dinsdag 21 februari 2006 @ 21:03:58 #133
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_35343378
quote:

[..]

Zo komt hij niet in het rijtje van de 'grote' spitsen die de 30 halen
Is toch een magische grens in NL.

Maar ik ben het wel met Cult eens.

Wordt misschien een klasse beter. Voorlopig is Farfàn nog echt niet beter.
pi_35349359
quote:
Kuijt hoogstens een soort van cult-status binnen Nederland zal krijgen.
Zo! Dan moet ie wel heel hard werken wil ie ooit nog zoiets kunnen bereiken
pi_35368984
quote:

[..]

Dat moet nog blijken. Farfán zagen we ook niet gisteren tegen Patrick Müller....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 22 februari 2006 @ 20:38:37 #136
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_35380108
quote:
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  maandag 27 maart 2006 @ 14:07:06 #137
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_36403681
Even een schopje.

Ik meen mij te herinneren dat Dirk over een aantal weken het record van meeste basisplaatsen aaneengesloten kan gaan verbreken. in april kan hij dit verbreken geloof ik.

Weet iemand meer?
pi_36404038
Volgens mij heeft ie dia al
  maandag 27 maart 2006 @ 14:20:04 #139
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_36404054
quote:
Op maandag 27 maart 2006 14:19 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens mij heeft ie dia al
ow. ok.
pi_36408788
Dacht ik ook ja, kan het niet met zekerheid zeggen eigenlijk.
pi_37225311

Dirkie Kuijt Olé Olé
  zondag 23 april 2006 @ 21:37:38 #142
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_37227272
Wat een held weer.. zoveel tegenslag laatste tijd.. en gewoon zn emoties uiten.

Respect.

En die kankerjoden die om dit soort plaatjes gaan lachen.. pffffffff..

Stukken beter dan een lachende kalou na het missen van een 100 % kans
  zondag 23 april 2006 @ 21:39:50 #143
20939 brotherlouie98
Cheri Cheri Lady
pi_37227365
hahaha, wat een jankerd is die Dirk ook he.
Wat zal het hem toch pijn doen dat ie weer van ajax verloren heeft

En wat hebben we om dit beeld gelachen!
pi_37227402
quote:
Op zondag 23 april 2006 21:39 schreef brotherlouie98 het volgende:
hahaha, wat een jankerd is die Dirk ook he.
Wat zal het hem toch pijn doen dat ie weer van ajax verloren heeft [afbeelding]

En wat hebben we om dit beeld gelachen!
Zo kinderachtig Maarja dat zijn we de laatste tijd wel gewend.
  zondag 23 april 2006 @ 21:42:23 #145
20939 brotherlouie98
Cheri Cheri Lady
pi_37227479
quote:
Op zondag 23 april 2006 21:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een held weer.. zoveel tegenslag laatste tijd.. en gewoon zn emoties uiten.

Respect.

En die kankerjoden die om dit soort plaatjes gaan lachen.. pffffffff..

Stukken beter dan een lachende kalou na het missen van een 100 % kans
Ach man, noem je dat een held? Die gozer heeft geen knikker geraakt in beiden confrontaties.
In mijn optiek ben je dan een mislukkeling en zeker geen held. En er dan nog om janken ook!

Ik denk trouwens dat ie puur jankte daar dit zijn laatste wedstrijd zal zijn geweest voor Feyenoord.
Aangezien hij al eerder aangaf dat ie alleen bij Feyenoord blijft als de voorrondes worden gehaald.
pi_37227550
quote:
Op zondag 23 april 2006 21:42 schreef brotherlouie98 het volgende:

[..]

Ach man, noem je dat een held? Die gozer heeft geen knikker geraakt in beiden confrontaties.
In mijn optiek ben je dan een mislukkeling en zeker geen held. En er dan nog om janken ook!
Vandaag de 2 doelpunten gemist?
pi_37227666
quote:

[..]

Ik denk trouwens dat ie puur jankte daar dit zijn laatste wedstrijd zal zijn geweest voor Feyenoord.
Aangezien hij al eerder aangaf dat ie alleen bij Feyenoord blijft als de voorrondes worden gehaald.
Van www.vi.nl:
quote:
Toch ontkende Kuijt dat zijn afscheid van Feyenoorder door het mislopen van de Champions League een feit is. 'Ik zal echt niet zo maar vertrekken bij Feyenoord. Daarvoor moet echt een heel mooie club naar me toekomen.'
Kuijt gaat naar Barca!
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  zondag 23 april 2006 @ 21:57:13 #148
136427 Nellid
TRAINSPOTTING
pi_37228134
Kuyt gaat niet weg.

Wat een held is die gozer. Zoveel respect voor die man!
  zondag 23 april 2006 @ 21:57:45 #149
20939 brotherlouie98
Cheri Cheri Lady
pi_37228161
quote:
Op zondag 23 april 2006 21:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Vandaag de 2 doelpunten gemist?
Dat maakt 'm nog steeds geen held! (wel een harde werker)
pi_37228251
quote:

[..]

2x gescoord, als één van de weinigen redelijk gespeeld. Een spits is er om kansen af te maken, het heeft niet als doel om te creeëren. En janken? Dat laat zien dat hij een winnaarsmentaliteit heeft en zijn emotie durft te tonen. Dirk is een held, ging hij maar van Utrecht naar Ajax.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 23 april 2006 @ 21:59:46 #151
135136 _Gromit_
LOLLEROMFG!!!!
pi_37228271
quote:
Op zondag 23 april 2006 21:47 schreef Me_Wesley het volgende:

Kuijt gaat naar Barca!
Och waarom niet... Ik zie niet in waarom hij veel slechter zou zijn dan de deze zomer vertrekkende Larsson

Yvonne is een lekker wijf, whehehehe!!
pi_37228334
Ik vind Kuijt een topgozer. Ik hoop niet dat ie vandaag z'n laatste wedstrijd op de Nederlandse velden heeft gespeeld...
  zondag 23 april 2006 @ 22:01:43 #153
135136 _Gromit_
LOLLEROMFG!!!!
pi_37228376
quote:
Op zondag 23 april 2006 21:59 schreef RayMania het volgende:

[..]

2x gescoord, als één van de weinigen redelijk gespeeld. Een spits is er om kansen af te maken, het heeft niet als doel om te creeëren. En janken? Dat laat zien dat hij een winnaarsmentaliteit heeft en zijn emotie durft te tonen. Dirk is een held, ging hij maar van Utrecht naar Ajax.

Iemand die pass gezien in de 28e minuut op Talpa net... Ik geloof op Kalou, serieus te mooie bal!
  zondag 23 april 2006 @ 22:02:48 #154
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_37228425
quote:

[..]

Volgens mij jankte hij ook omdat zn vader ongenezelyk kanker heeft...
  zondag 23 april 2006 @ 22:05:49 #155
136427 Nellid
TRAINSPOTTING
pi_37228558
Weet je wat ik ook het mooie aan Kuyt vindt: iedereen die doet die dingen die hij zegt altijd af als mediatraining, en dingen zeggen die het goed doen bij het publiek etc. Maar Kuyt is echt gewoon zo, hij meent het echt denk ik. Er is vrijwel niets van gespeeld. Prachtig. En al die t-shirts zijn niet nodig, Dirk blijft

Kuyt heeft in ieder geval weer alles gegeven: bloed, zweet en tranen!
pi_37228704
Werkelijk onmisbaar voor Feyenoord en ook echt een harde werker.
Jammer dat een groot aantal spelers wat minder zijn instelling hebben, anders had het nog een stuk beter gelopen met Fey.

Ik heb zeer veel respect voor deze man.
pi_37228888
Denk ook dat dit zn laatste wedstrijd voor feyenoord is geweest, hij wil in de CL voetballen....
AFC Ajax
  zondag 23 april 2006 @ 23:00:25 #158
53267 TC03
pi_37228980
Kuijt is zeer tof maar hij is niet zo belangrijk geweest voor Feyenoord als vorig seizoen. Daarom vond ik z'n gedrag ook wat minder af en toe...
pi_37229377
Welk gedrag precies? Ik vind hem de ideale prof eigenlijk...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 24 april 2006 @ 03:42:16 #160
9926 Jenga
maar dan anders
pi_37234961
Het moet raar lopen wil Kuyt volgend jaar nog in de Kuip voetballen. Niet alleen wil hij CL spelen, ik denk dat hij het ook de kracht niet meer kan/wil opbrengen om opnieuw een heel seizoen lang een compleet elftal op sleeptouw te moeten nemen (overigens gaat hierom de vergelijking met Farfan ook niet op. Die hoeft alleen maar aan te vallen, terwijl Kuijt zich het schompes moet werken om heel Feyenoord overeind te houden. Dat zijn twee totaal verschillende rollen en daarom zijn de twee onvergelijkbaar).

Kuyt wil volgens mij gewoon eindelijk weer eens lekker voetballen zonder in plaats van constant allerlei tweede- en derderangs spelers aan de praat te houden. En aangezien Kalou zo goed als zeker vertrekt (die tekent echt niet bij) is het talent bij Feyenoord volgend seizoen zeer, zeer ver te zoeken. Bosschaart, Collen, Paauwe, Hofs... ze doen hun best maar zijn lang niet goed genoeg. Ook Castelen en Vlaar zijn volgend jaar nog geen meerwaarde, Van Bronckhorst komt - als het nog doorgaat - op z'n vroegst zomer 2007.

2006/07 wordt dus, of we het nou leuk vinden of niet, opnieuw een tussenjaar, en er is helaas niets dat er op wijst dat er binnenkort veel verbetering gaat optreden bij Feyenoord. Er zit geen toptalent in de jeugd en geld voor aankopen is er nauwelijks. Nee, Kuyt gaat vertrekken. Maar als ie toch blijft en akkoord gaat met de "ik blijf de komende drie jaar bij Feyenoord"-optie, dan mag er wat mij betreft een complete tribune naar die vent genoemd worden.
Deze sjors is niet de enige eikel
  maandag 24 april 2006 @ 03:46:15 #161
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_37234981
maar welke cl club zit dan op kuyt te wachten?!?! aardige gozer en voor feyenoord mischien goud waard maar je kan mij niet wijsmaken dat engelse, spaanse of italiaanse topclubs zitten te wachten op Dirk Kuyt!!! Kom op he...
  maandag 24 april 2006 @ 03:55:53 #162
147174 soccerbrain
blauw zwart groen geel
pi_37235006
ik vind het zo klote allemaal wat er gebeurd met Dirruuhkkie vlak voor het grote einddoel nml het wk lijkt alles in te storten...dat verdient hij niet.
brugge-ado
  maandag 24 april 2006 @ 05:03:56 #163
9926 Jenga
maar dan anders
pi_37235095
quote:
Op maandag 24 april 2006 03:46 schreef Backdoorman het volgende:
maar welke cl club zit dan op kuyt te wachten?!?! aardige gozer en voor feyenoord mischien goud waard maar je kan mij niet wijsmaken dat engelse, spaanse of italiaanse topclubs zitten te wachten op Dirk Kuyt!!! Kom op he...
Tottenham. Die hebben Arsenal afgetroefd van het weekend en staan nu plots 4e in de Premierleague, wat recht geeft op een CL-plaats. Martin Jol weet precies wat Kuyt kan, Tottenham heeft al herhaaldelijk voor hem op de tribune gezeten en al openlijk interesse getoond.

Het is voor Feyenoord te hopen dat Arsenal alsnog op de 4e plaats terechtkomt, maar zo niet, dan ben ik bang dat Kuyt naar de Spursvertrekt. Niet de topclub waar hij van had gedroomd maar dat komt wellicht vanzelf nog wel. In het Engselse hotseknots-voetbal kan ie uitstekend uit de voeten dus daar zal het niet aan liggen.
Deze sjors is niet de enige eikel
  maandag 24 april 2006 @ 09:08:31 #164
135136 _Gromit_
LOLLEROMFG!!!!
pi_37236020
quote:
Op maandag 24 april 2006 05:03 schreef Jenga het volgende:

[..]

Tottenham. Die hebben Arsenal afgetroefd van het weekend en staan nu plots 4e in de Premierleague, wat recht geeft op een CL-plaats. Martin Jol weet precies wat Kuyt kan, Tottenham heeft al herhaaldelijk voor hem op de tribune gezeten en al openlijk interesse getoond.

Het is voor Feyenoord te hopen dat Arsenal alsnog op de 4e plaats terechtkomt, maar zo niet, dan ben ik bang dat Kuyt naar de Spursvertrekt. Niet de topclub waar hij van had gedroomd maar dat komt wellicht vanzelf nog wel. In het Engselse hotseknots-voetbal kan ie uitstekend uit de voeten dus daar zal het niet aan liggen.
Dat klinkt inderdaad aannemelijk. Maar waar ik dan bang voor ben is dat hij bij zo'n team nooit kan brengen wat hij hier doet. Zie Edgar Davids a.k.a. de pitbull. Zo'n gozer werkt zich de ziekte, en dan blijkt ineens dat dat in Engeland eerder de regel dan de uitzondering is. Wil niet zeggen dat kuyt geen geweldige speler is, en ook een stuk technischer dan veel mensen denken, maar zijn werklust is toch zijn grootste kracht en in een competitie als de Engelse valt dat nog het minste op...
  maandag 24 april 2006 @ 09:10:04 #165
135136 _Gromit_
LOLLEROMFG!!!!
pi_37236044
quote:
Op maandag 24 april 2006 03:55 schreef soccerbrain het volgende:
ik vind het zo klote allemaal wat er gebeurd met Dirruuhkkie vlak voor het grote einddoel nml het wk lijkt alles in te storten...dat verdient hij niet.
Tjah, dan moet hij op het WK Haasjan maar uit het veld houden door ons persoonlijk naar de titel te schoppen
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 april 2006 @ 09:18:14 #166
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_37236188
quote:
Op maandag 24 april 2006 03:42 schreef Jenga het volgende:
Het moet raar lopen wil Kuyt volgend jaar nog in de Kuip voetballen. Niet alleen wil hij CL spelen, ik denk dat hij het ook de kracht niet meer kan/wil opbrengen om opnieuw een heel seizoen lang een compleet elftal op sleeptouw te moeten nemen (overigens gaat hierom de vergelijking met Farfan ook niet op. Die hoeft alleen maar aan te vallen, terwijl Kuijt zich het schompes moet werken om heel Feyenoord overeind te houden. Dat zijn twee totaal verschillende rollen en daarom zijn de twee onvergelijkbaar).

Kuyt wil volgens mij gewoon eindelijk weer eens lekker voetballen zonder in plaats van constant allerlei tweede- en derderangs spelers aan de praat te houden. En aangezien Kalou zo goed als zeker vertrekt (die tekent echt niet bij) is het talent bij Feyenoord volgend seizoen zeer, zeer ver te zoeken. Bosschaart, Collen, Paauwe, Hofs... ze doen hun best maar zijn lang niet goed genoeg. Ook Castelen en Vlaar zijn volgend jaar nog geen meerwaarde, Van Bronckhorst komt - als het nog doorgaat - op z'n vroegst zomer 2007.

2006/07 wordt dus, of we het nou leuk vinden of niet, opnieuw een tussenjaar, en er is helaas niets dat er op wijst dat er binnenkort veel verbetering gaat optreden bij Feyenoord. Er zit geen toptalent in de jeugd en geld voor aankopen is er nauwelijks. Nee, Kuyt gaat vertrekken. Maar als ie toch blijft en akkoord gaat met de "ik blijf de komende drie jaar bij Feyenoord"-optie, dan mag er wat mij betreft een complete tribune naar die vent genoemd worden.
3 jaar De Kuip. 3 jaar zonder prijzen. 3 jaar geen CL ...

Ik kan me voorstellen dat-ie langzamerhand iets anders wil ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_37236325
quote:
Op zondag 23 april 2006 23:11 schreef Suijk het volgende:
Mwa hij neemt wel een beetje Van Hooijdonk achtige trekjes hoor. Men probeert hem te overtuigen te blijven en betrekt hem daarom in het beleid van Feyenoord. Daar stelt hij dan ook eisen. Tja dat is op zich wel vergaand. Zeker omdat Kuyt dit jaar niet zoals vorig jaar het hele team bij elkaar moest houden. Maar ik denk dat alleen de Feyenoorders dat zelf gezien hebben (omdat Feyenoord weinig op tv is geweest europees enzo).

Het team heeft gewoon meer pilaren gekregen in de vorm van Greene, De Guzman en wat er ook altijd al was Lodewijks.

Het gedrag wat Kuyt vertoont met dreigen te vertrekken wanneer hij zijn zin niet krijgt lijkt in mijn ogen dan ook erg op de actie van Goor. Alleen Kuyt kan het zich voorlopig nog permiteren.
  maandag 24 april 2006 @ 09:31:39 #168
135136 _Gromit_
LOLLEROMFG!!!!
pi_37236422
quote:
Op maandag 24 april 2006 09:25 schreef snabbi het volgende:

[..]

Mwa hij neemt wel een beetje Van Hooijdonk achtige trekjes hoor. Men probeert hem te overtuigen te blijven en betrekt hem daarom in het beleid van Feyenoord. Daar stelt hij dan ook eisen. Tja dat is op zich wel vergaand. Zeker omdat Kuyt dit jaar niet zoals vorig jaar het hele team bij elkaar moest houden. Maar ik denk dat alleen de Feyenoorders dat zelf gezien hebben (omdat Feyenoord weinig op tv is geweest europees enzo).

Het team heeft gewoon meer pilaren gekregen in de vorm van Greene, De Guzman en wat er ook altijd al was Lodewijks.

Het gedrag wat Kuyt vertoont met dreigen te vertrekken wanneer hij zijn zin niet krijgt lijkt in mijn ogen dan ook erg op de actie van Goor. Alleen Kuyt kan het zich voorlopig nog permiteren.
Ben ik het niet mee eens. Als speler moet je gewoon ook eens kritiek kunnen geven, en dat hij een beter Feyenoord 'eist' (of anders een andere club) lijkt me niet meer dan terecht. Iemand met zijn klasse hoort voor prijzen te ballen, het tekent zijn winnaarsmentaliteit. Beter dan dat hij zich neerlegt bij een gebrek aan kwaliteit, misschien schudt hij zo wat wakker en komen er toch nog wat 'grote' aankopen de Kuip binnen lopen.
pi_37236451
Kuyt is een van de weinige feyenoorders die mijn oprechte bewondering heeft.
pi_37236517
quote:
Op maandag 24 april 2006 09:31 schreef _Gromit_ het volgende:
Ben ik het niet mee eens. Als speler moet je gewoon ook eens kritiek kunnen geven, en dat hij een beter Feyenoord 'eist' (of anders een andere club) lijkt me niet meer dan terecht. Iemand met zijn klasse hoort voor prijzen te ballen, het tekent zijn winnaarsmentaliteit. Beter dan dat hij zich neerlegt bij een gebrek aan kwaliteit, misschien schudt hij zo wat wakker en komen er toch nog wat 'grote' aankopen de Kuip binnen lopen.
Hmm als ik even open kaart speel, dan kan ik die nachtelijke praatsessie niet anders vertalen dan gehuil van Kuyt die even geen vorm heeft. Kuyt die veel kansen mist en dan het gaat zitten ventileren op castelen en kalou die niet op hem afspelen .
Hij mag best dingen verlangen, maar het dreigende bevalt me gewoon niet zo.
  maandag 24 april 2006 @ 09:36:52 #171
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_37236522
dirk
pi_37236557
Verder vind ik het een zeer goede speler hoor, daar niet van. Alleen ik vind het niet helemaal terecht dat er net gedaan wordt alsof er zonder hem geen Feyenoord was.
  maandag 24 april 2006 @ 09:45:19 #173
135136 _Gromit_
LOLLEROMFG!!!!
pi_37236694
quote:
Op maandag 24 april 2006 09:36 schreef snabbi het volgende:

[..]

Hmm als ik even open kaart speel, dan kan ik die nachtelijke praatsessie niet anders vertalen dan gehuil van Kuyt die even geen vorm heeft. Kuyt die veel kansen mist en dan het gaat zitten ventileren op castelen en kalou die niet op hem afspelen .
Hij mag best dingen verlangen, maar het dreigende bevalt me gewoon niet zo.
Ik denk niet dat je het op moet vatten als dreigen. Die jongen wil gewoon het hoogste niveau halen, het liefst met Feyenoord, maar eventueel ergens anders. Dat lijkt me niet meer dan logisch/terecht. Als Feyenoord het niet kan bieden zal hij het wel ergens anders moeten zoeken, het is niet alsof hij graag weggaat ofzo hoor.
Ik snap je punt opzich wel, ik ben het er alleen niet mee eens
pi_37236820
Ik snap jou ook wel hoor. En aan Kuyt hebben we ook gewoon heel veel te danken, dat staat buiten kijf. Waar ik mensen wel even op wil wijzen is dat Kuyt doet wat meer spelers hebben gedaan bij Feyenoord. Spelers die het zich niet konden permiteren omdat ze het of verkeerd brachten of het op het verkeerde moment deden.

Voor Kuyt is het gewoon een zware keuze. Ik zou zeggen dat hij eens contact moet leggen met Dudek. Dudek heeft ook het legioen verlaten voor een niveau hoger. Heeft hele leuke dingen meegemaakt en ook minder leuk op de bank zitten. Hij is het contact met het legioen niet kwijt geraakt en wellicht kan hij iets brengen in zijn tweestrijd tussen gevoel en geld + prestige.
  maandag 24 april 2006 @ 09:57:29 #175
135136 _Gromit_
LOLLEROMFG!!!!
pi_37236917
quote:
Op maandag 24 april 2006 09:51 schreef snabbi het volgende:
Ik zou zeggen dat hij eens contact moet leggen met Dudek. Dudek heeft ook het legioen verlaten voor een niveau hoger. Heeft hele leuke dingen meegemaakt en ook minder leuk op de bank zitten. Hij is het contact met het legioen niet kwijt geraakt en wellicht kan dirk hem overhalen om terug te komen als speler in ons nieuwe topteam voor volgend jaar
  maandag 24 april 2006 @ 15:11:13 #176
53267 TC03
pi_37245624
quote:
Op zondag 23 april 2006 23:11 schreef Suijk het volgende:
Krijg soms een beetje het idee dat hij klaagt over andere spelers. Op zich wel terecht, maar Kuijt zelf is ook vaak niet erg scherp geweest.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 april 2006 @ 09:26:41 #177
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_37270621
Zou suf zijn als-ie naar NUFC zou gaan. Ik bedoel: de enige reden die hij geeft waarom hij eventueel weg zou willen bij F'noord is dat-ie prijzen wil winnen. Dan kan-ie dus maar beter niet naar Newcastle gaan ...
  dinsdag 25 april 2006 @ 09:35:45 #178
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_37270811
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 09:26 schreef Doc het volgende:
Zou suf zijn als-ie naar NUFC zou gaan. Ik bedoel: de enige reden die hij geeft waarom hij eventueel weg zou willen bij F'noord is dat-ie prijzen wil winnen. Dan kan-ie dus maar beter niet naar Newcastle gaan ...
Inderdaad. Vind het altijd zo hypocriet klinken, wanneer je spelers hoort zeggen dat ze prijzen willen winnen om vervolgens naar een subtopper, want dat is NUFC, te gaan.

Kuyt is Feijenoord ontgroeit. Wil hij verder, dan moet hij gaan.
A.M.A.B
pi_37272144
quote:
Nou hij kan makkelijk in Engeland mee hoor. Zo bijster slim zijn de spitsen daar niet. Het zal geen flop worden ala kezman . Hij werkt hard en is altijd nutig ook als ie niet scoort.
  dinsdag 25 april 2006 @ 10:52:20 #180
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_37272903
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:25 schreef Chadi het volgende:

Nou hij kan makkelijk in Engeland mee hoor. Zo bijster slim zijn de spitsen daar niet. Het zal geen flop worden ala kezman . Hij werkt hard en is altijd nutig ook als ie niet scoort.
Dat willen mensen nog al eens vergeten, dat een speler als Kuyt ook andere spelers in staat stelt te scoren. Weet iemand toevallig hoeveel assist 'ie op z'n naam heeft staan dit seizoen?
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_37272991
18
  dinsdag 25 april 2006 @ 10:58:39 #182
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_37273081
Dan is 'ie dus eigelijk verantwoordelijk voor 40 doelpunten dit seizoen. Daar kan menig spitsje nog een puntje aan zuigen
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:14:42 #183
146729 muhammad_ali
The world's greatest
pi_37277061
Het is en blijft een geweldenaar die Dirk Kuijt. Heel jammer dat je playoffs zo flopte maargoed. De playoffs zij toch gaar
Float like a butterfly, sting like a bee
pi_37277288
quote:
Op maandag 24 april 2006 15:11 schreef TC03 het volgende:

[..]

Krijg soms een beetje het idee dat hij klaagt over andere spelers. Op zich wel terecht, maar Kuijt zelf is ook vaak niet erg scherp geweest.
Winnaarsmentaliteit. Hij kan het vaak niet verteren als de rest niet alles geeft terwijl hij dat wel doet.
That's all folks!
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:31:37 #185
146729 muhammad_ali
The world's greatest
pi_37277561
Op het moment dat je ergens heel hard voor knokt en je ziet je droom in stukken vallen door toedoen van anderen in het team. Kan ik best begrijpen dat je soms gefrustreerd raakt idd.
Het is namelijk wel zo dat Dirk heel hard werkt voor de ploeg. Zowel als jij met de bal speelt als zonder. En zo'n aanvaller heb je niet altijd
Float like a butterfly, sting like a bee
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:42:29 #186
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37277926
Wat hij voor het team doet houdt simpelweg niemand een heel seizoen vol.
pi_37278153
quote:
Groningen!
pi_37281256
quote:
Op maandag 24 april 2006 05:03 schreef Jenga het volgende:

[..]

Dat lijkt mij alleen relevant als Keane vertrekt. Lijkt qua voetbal wel wat op Kuyt, is alleen wel een klasse beter. Zolang hij blijft lijkt er mij weinign plaats voor Kuyt bij Spurs....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_37281733
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:58 schreef Maikalo het volgende:
Dan is 'ie dus eigelijk verantwoordelijk voor 40 doelpunten dit seizoen. Daar kan menig spitsje nog een puntje aan zuigen
Ik denk dat KJH ook een aantal assists heeft gegeven dit seizoen. Het zijn er dan zeker geen 18, maar goed hij heeft 35 doelpunten gescoord nu, en ik denk dat ie toch wel 5 assists heeft.

Kuijt en KJH zijn niet te vergelijken, beide teams spelen heel anders.
pi_37282142
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:43 schreef Rhapsody het volgende:

[..]

Ik denk dat KJH ook een aantal assists heeft gegeven dit seizoen. Het zijn er dan zeker geen 18, maar goed hij heeft 35 doelpunten gescoord nu, en ik denk dat ie toch wel 5 assists heeft.

Kuijt en KJH zijn niet te vergelijken, beide teams spelen heel anders.
KJH heeft 3 assists gegeven dit seizoen
  dinsdag 25 april 2006 @ 20:57:21 #191
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_37292121
Als Kuyt weggaat, zal het hopelijk Liverpool worden (als die hem willen). NUFC zou een degradatie voor hem zijn, hoewel het net als Feyenoord een volksclub is. En de Spurs zuigen!

We wachten af....
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_37300573
Newcastle past wel bij hem.
  woensdag 26 april 2006 @ 00:58:32 #193
53267 TC03
pi_37300612
quote:
Op woensdag 26 april 2006 00:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Newcastle past wel bij hem.
Spuit 21092321.
pi_37300784
is toch zo.
  woensdag 26 april 2006 @ 10:19:23 #195
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_37304655
quote:
Op maandag 24 april 2006 09:33 schreef Scorpie het volgende:
Kuyt is een van de weinige feyenoorders die mijn oprechte bewondering heeft.
mooi gezged, kan ik me aardig in vinden, en ook wat Suijk zegt: eigenlijk is hij gewoon een model prof
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_37322490
Ik vind hem juist heel erg overdreven.
  woensdag 26 april 2006 @ 20:23:55 #197
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_37322517
Gelukkig neemt niemand jou serieus.
  woensdag 26 april 2006 @ 20:33:36 #198
53267 TC03
pi_37322948
quote:
Op woensdag 26 april 2006 01:06 schreef the_legend_killer het volgende:
is toch zo.
Tuurlijk jochie. Als Kuijt meerdere malen heeft aangegeven naar een topclub te willen en prijzen te willen pakken, en het liefst Champions League te spelen, ja, dan past Newcastle United vast en zeker bij hem...
pi_37335188
Hmm denk eens verder.

De club qua uitstraling past bij hem.
Maar Newcastle is een topclub waar Kuyt zo naartoe zou kunnen gaan.
Zeker met de spelers die ze daar hebben.

Ze hebben daar ook veel en veel meer ambitie dan Feyenoord.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 april 2006 @ 10:21:11 #200
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_37337326
quote:
Op donderdag 27 april 2006 08:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Hmm denk eens verder.

De club qua uitstraling past bij hem.
Maar Newcastle is een topclub waar Kuyt zo naartoe zou kunnen gaan.
Zeker met de spelers die ze daar hebben.

Ze hebben daar ook veel en veel meer ambitie dan Feyenoord.
Qua ambitie en type club zijn F'noord en NUFC vergelijkbaar, qua prijzen en kans op CL voetbal kan-ie beter in R'dam blijven. De PL is een betere competitie en het geld is beter dan in NL, maar de rest is vergelijkbaar of minder. Er zijn beter PL clubs in hem geintresseerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')