Nee en alleen een blessure zou hieraan een einde kunnen maken.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:33 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Stond hierboven ook al.
Is er nou ook een einde aan zn Lampard-reeks?
Met andere woorden: in een Dirk Kuyt topic mag je alleen maar positief zijn over Dirkie...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:39 schreef Fok_you het volgende:
man zeik niet, die gozer zal net als ieder ander persoon heus wel een gedeelte uit eigenbelang handelen, maar aan zijn clubliefde twijfelen vind ik gewoon ongelooflijk zielig. als je zo nodig wil zeiken, fijn voor jou, maar dit topic heet niet voor niets dirk kuyt de helf van rotterdam, als je het er niet mee eens ben blijf je toch lekker weg ofzo....
Als hij blijft betekent dat idd dat de topclub niet gekomen is (dat gaf hij vorig seizoen immers zelf expliciet aan)...quote:als hij na deze zomer nog blijft ga je ook weer janken van nee maar dat hij niet weg wilde komt omdat hij weet dat hij het nergens beter kan doen bla bla. maar ondertussen zou je maar wat graag willen dat ie bij jou cluppie speelde![]()
't Is ook nooit echte clubliefde omdat hij geen Feyenoorder van oorsprong is, het is meer loyaliteit.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Dirk Kuijt heeft ook geen clubliefde.
Dat lijkt misschien zo door zijn gedrag !
Als hij dalijk naar een Spurs bv gaat dan zal hij ook elke wedstrijd gaan klappen met zijn handjes zodat het weer veel op clubliefde lijkt.
Bij Utrecht leek dat ook weer zo.
Ik zie hem best in staat om nooit meer om te kijken naar zijn oude clubs.
quote:Kuyt nu al meer assists dan vorig seizoen
Het Algemeen Dagblad weet te melden dat Dirk Kuyt met zijn assists in het duel tegen NAC nu al 16 assists op zijn naam heeft staan dit seizoen. Dat zijn er al drie meer dan dat hij er vorig seizoen in het hele jaar leverde.
Kuijt niet! Die moet een standbeeld krijgenquote:Op woensdag 15 februari 2006 07:20 schreef LuukBes het volgende:
Schei nou maar uit met dat aanbidden. Van de zomer is ie weg en is het weer een Judas.
Net zo bijzonder als het aantal goals i.v.m assists dit seizoen: 18 tegen 16.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij haalde wel de grens van 30 goals niet.
Toch wel bijzonder.
Dirkie breekt geen potten tegen John Terry of Alessandro Nesta. Dat is een jongen die nooit veel talent heeft gehad, maar er gekomen is door altijd keihard te werken (waar kun je alleen maar respect voor hebben natuurlijk).quote:Op maandag 20 februari 2006 18:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Een werker doe je hem wel mee tekort hoor. Voor elke topclub is het een aanwinst, ben ik van overtuigd.
Je wordt echt niet de beste spits van de eredivisie door alleen maar hard te werken hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is een jongen die nooit veel talent heeft gehad
Dat is ie dan ook niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je wordt echt niet de beste spits van de eredivisie door alleen maar hard te werken hoor.
Hij ploetert, heeft leiderschapskwaliteiten, maar is niet de man die in z'n eentje het verschil kan maken als de andere 10 ondergesneeuwd raken in een wedstrijd. Een Farfán, Messi, Ronaldinho, Rooney of Cassano kan dat wel. Kuijt countert niet in z'n eentje naar de vijandige 16, speelt geen mannetjes voorbij en heeft geen briljante aanname of pass in de benen. Wel verdedigt ie mee, geeft ie 100%, maakt ie de kansen af, legt balletjes af voor z'n mede-aanvallers en toont hij leiderschapskwaliteiten in het veld. Toch zou hij bij Barcelona, Real Madrid of Chelsea niet slagen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:41 schreef Merkie het volgende:
Onzin zeg cultheld. Hij laat het stadion geen ah's en oh's roepen maar dat wil nog niet zeggen dat hij geen techniek o.i.d. heeft. Kuyt is veel meer dan een werker.
Dat ontken ik ook allemaal niet, alhoewel het wel weer opvallend is dat je Farfan in dat rijtje zet. Maar goed, Kuijt is soms best technisch (technischer dan men denkt) vind ik, en bovendien heeft ie een killer instinct. Ik ben het met je eens dat het geen Ronaldinho is, maar hij is wel een stuk meer dan alleen hard werken.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij ploetert, heeft leiderschapskwaliteiten, maar is niet de man die in z'n eentje het verschil kan maken als de andere 10 ondergesneeuwd raken in een wedstrijd. Een Farfán, Messi, Ronaldinho, Rooney of Cassano kan dat wel. Kuijt countert niet in z'n eentje naar de vijandige 16, speelt geen mannetjes voorbij en heeft geen briljante aanname of pass in de benen. Wel verdedigt ie mee, geeft ie 100%, maakt ie de kansen af, legt balletjes af voor z'n mede-aanvallers en toont hij leiderschapskwaliteiten in het veld. Toch zou hij bij Barcelona, Real Madrid of Chelsea niet slagen.
Farfán zet ik er niet in omdat hij een PSV'er is, maar omdat hij speelt als een geweldenaar. Een Koné of Huntelaar: Heel erg duur, maar ze halen het niet bij Farfán. Als Salomon Kalou nog iets constanter zou gaan spelen, dan zou hij dezelfde klasse krijgen als Farfán (die heeft ie in potentie namelijk wel, echt aangeboren dus). De rest haalt het niet bij de klasse van Farfán in Nederland, maar wat je zegt klopt voor een deel.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook allemaal niet, alhoewel het wel weer opvallend is dat je Farfan in dat rijtje zet. Maar goed, Kuijt is soms best technisch (technischer dan men denkt) vind ik, en bovendien heeft ie een killer instinct. Ik ben het met je eens dat het geen Ronaldinho is, maar hij is wel een stuk meer dan alleen hard werken.
Nou de laatste weken, sinds PSV wel heel dramatisch en nog maar net wint, is het toch bijna elke wedstrijd Farfan die met een doelpunt het verschil maakt.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Farfan heeft tot nog toe alleen flink wat intikkertjes en een paar fraaie doelpunten laten zien, maar Farfan is geen speler die heel Psv op sleeptouw neemt, en zo ongeveer overal bij is betrokken, en Kuijt is dat wel bij Feyenoord in de meeste gevallen.
hun kwalitiet, is gewoon dat ze altijd weten wat hun positie is ten op zichte van de goal, + Dat ze op de juiste plek staan, op juiste momentquote:Op donderdag 1 september 2005 00:47 schreef twi het volgende:
Sommige spelers hebben gewoon oog voor de goal. Zoals een Makaay of een Kezman. Je kan hun echte kwaliteiten gewoon niet noemen, maar ze scoren gewoon. Inzaghi, nog zo eentje. Of Crespo, van Nistelrooij...
Nou ja, vorig seizoen 29 goals. Die ene goal is dan worst natuurlijk.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij haalde wel de grens van 30 goals niet.
Toch wel bijzonder.
Zo komt hij niet in het rijtje van de 'grote' spitsen die de 30 halenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou ja, vorig seizoen 29 goals. Die ene goal is dan worst natuurlijk.
Nesta is zo goed niet, tegen Terry hebben het er wel meer moeilijk. Beetje hypothetisch om dit zo te stellen, ik wil het nog wel eens zien.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dirkie breekt geen potten tegen John Terry of Alessandro Nesta.
Dan noem je ook een verdedigger op.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Tegen een Terry zal Kuijt geen potten breken.
Dit soort verdedigers kom je toch tegen op echt top niveauquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan noem je ook een verdedigger op.
Jij hebt het begrepenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:39 schreef Mr.Mills het volgende:
Kom op, Kuijt - Farfan is als appels met peren vergelijken. Farfan wordt een wereldtopper terwijl Kuijt hoogstens een soort van cult-status binnen Nederland zal krijgen.
Wordt misschien een klasse beter. Voorlopig is Farfàn nog echt niet beter.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zo komt hij niet in het rijtje van de 'grote' spitsen die de 30 halen
Is toch een magische grens in NL.
Maar ik ben het wel met Cult eens.
En ja Farfan is een klasse beter.
Zo! Dan moet ie wel heel hard werken wil ie ooit nog zoiets kunnen bereikenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:39 schreef Mr.Mills het volgende:
Kuijt hoogstens een soort van cult-status binnen Nederland zal krijgen.
Dat moet nog blijken. Farfán zagen we ook niet gisteren tegen Patrick Müller....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En ja Farfan is een klasse beter.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:39 schreef Mr.Mills het volgende:
Kom op, Kuijt - Farfan is als appels met peren vergelijken. Farfan wordt een wereldtopper terwijl Kuijt hoogstens een soort van cult-status binnen Nederland zal krijgen.
ow. ok.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:19 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens mij heeft ie dia al
Zo kinderachtigquote:Op zondag 23 april 2006 21:39 schreef brotherlouie98 het volgende:
hahaha, wat een jankerd is die Dirk ook he.
Wat zal het hem toch pijn doen dat ie weer van ajax verloren heeft [afbeelding]
En wat hebben we om dit beeld gelachen!
Ach man, noem je dat een held? Die gozer heeft geen knikker geraakt in beiden confrontaties.quote:Op zondag 23 april 2006 21:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een held weer.. zoveel tegenslag laatste tijd.. en gewoon zn emoties uiten.
Respect.
En die kankerjoden die om dit soort plaatjes gaan lachen.. pffffffff..
Stukken beter dan een lachende kalou na het missen van een 100 % kans
Vandaag de 2 doelpunten gemist?quote:Op zondag 23 april 2006 21:42 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Ach man, noem je dat een held? Die gozer heeft geen knikker geraakt in beiden confrontaties.
In mijn optiek ben je dan een mislukkeling en zeker geen held. En er dan nog om janken ook!
Van www.vi.nl:quote:Op zondag 23 april 2006 21:42 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Ach man, noem je dat een held? Die gozer heeft geen knikker geraakt in beiden confrontaties.
In mijn optiek ben je dan een mislukkeling en zeker geen held. En er dan nog om janken ook!
Ik denk trouwens dat ie puur jankte daar dit zijn laatste wedstrijd zal zijn geweest voor Feyenoord.
Aangezien hij al eerder aangaf dat ie alleen bij Feyenoord blijft als de voorrondes worden gehaald.
Kuijt gaat naar Barca!quote:Toch ontkende Kuijt dat zijn afscheid van Feyenoorder door het mislopen van de Champions League een feit is. 'Ik zal echt niet zo maar vertrekken bij Feyenoord. Daarvoor moet echt een heel mooie club naar me toekomen.'
2x gescoord, als één van de weinigen redelijk gespeeld. Een spits is er om kansen af te maken, het heeft niet als doel om te creeëren. En janken? Dat laat zien dat hij een winnaarsmentaliteit heeft en zijn emotie durft te tonen. Dirk is een held, ging hij maar van Utrecht naar Ajax.quote:Op zondag 23 april 2006 21:42 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Och waarom niet... Ik zie niet in waarom hij veel slechter zou zijn dan de deze zomer vertrekkende Larssonquote:
quote:Op zondag 23 april 2006 21:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
2x gescoord, als één van de weinigen redelijk gespeeld. Een spits is er om kansen af te maken, het heeft niet als doel om te creeëren. En janken? Dat laat zien dat hij een winnaarsmentaliteit heeft en zijn emotie durft te tonen. Dirk is een held, ging hij maar van Utrecht naar Ajax.
Volgens mij jankte hij ook omdat zn vader ongenezelyk kanker heeft...quote:Op zondag 23 april 2006 21:42 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat ie puur jankte daar dit zijn laatste wedstrijd zal zijn geweest voor Feyenoord.
Aangezien hij al eerder aangaf dat ie alleen bij Feyenoord blijft als de voorrondes worden gehaald.
Tottenham. Die hebben Arsenal afgetroefd van het weekend en staan nu plots 4e in de Premierleague, wat recht geeft op een CL-plaats. Martin Jol weet precies wat Kuyt kan, Tottenham heeft al herhaaldelijk voor hem op de tribune gezeten en al openlijk interesse getoond.quote:Op maandag 24 april 2006 03:46 schreef Backdoorman het volgende:
maar welke cl club zit dan op kuyt te wachten?!?! aardige gozer en voor feyenoord mischien goud waard maar je kan mij niet wijsmaken dat engelse, spaanse of italiaanse topclubs zitten te wachten op Dirk Kuyt!!! Kom op he...
Dat klinkt inderdaad aannemelijk. Maar waar ik dan bang voor ben is dat hij bij zo'n team nooit kan brengen wat hij hier doet. Zie Edgar Davids a.k.a. de pitbull. Zo'n gozer werkt zich de ziekte, en dan blijkt ineens dat dat in Engeland eerder de regel dan de uitzondering is. Wil niet zeggen dat kuyt geen geweldige speler is, en ook een stuk technischer dan veel mensen denken, maar zijn werklust is toch zijn grootste kracht en in een competitie als de Engelse valt dat nog het minste op...quote:Op maandag 24 april 2006 05:03 schreef Jenga het volgende:
[..]
Tottenham. Die hebben Arsenal afgetroefd van het weekend en staan nu plots 4e in de Premierleague, wat recht geeft op een CL-plaats. Martin Jol weet precies wat Kuyt kan, Tottenham heeft al herhaaldelijk voor hem op de tribune gezeten en al openlijk interesse getoond.
Het is voor Feyenoord te hopen dat Arsenal alsnog op de 4e plaats terechtkomt, maar zo niet, dan ben ik bang dat Kuyt naar de Spursvertrekt. Niet de topclub waar hij van had gedroomd maar dat komt wellicht vanzelf nog wel. In het Engselse hotseknots-voetbal kan ie uitstekend uit de voeten dus daar zal het niet aan liggen.
Tjah, dan moet hij op het WK Haasjan maar uit het veld houden door ons persoonlijk naar de titel te schoppenquote:Op maandag 24 april 2006 03:55 schreef soccerbrain het volgende:
ik vind het zo klote allemaal wat er gebeurd met Dirruuhkkie vlak voor het grote einddoel nml het wk lijkt alles in te storten...dat verdient hij niet.
3 jaar De Kuip. 3 jaar zonder prijzen. 3 jaar geen CL ...quote:Op maandag 24 april 2006 03:42 schreef Jenga het volgende:
Het moet raar lopen wil Kuyt volgend jaar nog in de Kuip voetballen. Niet alleen wil hij CL spelen, ik denk dat hij het ook de kracht niet meer kan/wil opbrengen om opnieuw een heel seizoen lang een compleet elftal op sleeptouw te moeten nemen (overigens gaat hierom de vergelijking met Farfan ook niet op. Die hoeft alleen maar aan te vallen, terwijl Kuijt zich het schompes moet werken om heel Feyenoord overeind te houden. Dat zijn twee totaal verschillende rollen en daarom zijn de twee onvergelijkbaar).
Kuyt wil volgens mij gewoon eindelijk weer eens lekker voetballen zonder in plaats van constant allerlei tweede- en derderangs spelers aan de praat te houden. En aangezien Kalou zo goed als zeker vertrekt (die tekent echt niet bij) is het talent bij Feyenoord volgend seizoen zeer, zeer ver te zoeken. Bosschaart, Collen, Paauwe, Hofs... ze doen hun best maar zijn lang niet goed genoeg. Ook Castelen en Vlaar zijn volgend jaar nog geen meerwaarde, Van Bronckhorst komt - als het nog doorgaat - op z'n vroegst zomer 2007.
2006/07 wordt dus, of we het nou leuk vinden of niet, opnieuw een tussenjaar, en er is helaas niets dat er op wijst dat er binnenkort veel verbetering gaat optreden bij Feyenoord. Er zit geen toptalent in de jeugd en geld voor aankopen is er nauwelijks. Nee, Kuyt gaat vertrekken. Maar als ie toch blijft en akkoord gaat met de "ik blijf de komende drie jaar bij Feyenoord"-optie, dan mag er wat mij betreft een complete tribune naar die vent genoemd worden.
Mwa hij neemt wel een beetje Van Hooijdonk achtige trekjes hoor. Men probeert hem te overtuigen te blijven en betrekt hem daarom in het beleid van Feyenoord. Daar stelt hij dan ook eisen. Tja dat is op zich wel vergaand. Zeker omdat Kuyt dit jaar niet zoals vorig jaar het hele team bij elkaar moest houden. Maar ik denk dat alleen de Feyenoorders dat zelf gezien hebben (omdat Feyenoord weinig op tv is geweest europees enzo).quote:Op zondag 23 april 2006 23:11 schreef Suijk het volgende:
Welk gedrag precies? Ik vind hem de ideale prof eigenlijk...
Ben ik het niet mee eens. Als speler moet je gewoon ook eens kritiek kunnen geven, en dat hij een beter Feyenoord 'eist' (of anders een andere club) lijkt me niet meer dan terecht. Iemand met zijn klasse hoort voor prijzen te ballen, het tekent zijn winnaarsmentaliteit. Beter dan dat hij zich neerlegt bij een gebrek aan kwaliteit, misschien schudt hij zo wat wakker en komen er toch nog wat 'grote' aankopen de Kuip binnen lopen.quote:Op maandag 24 april 2006 09:25 schreef snabbi het volgende:
[..]
Mwa hij neemt wel een beetje Van Hooijdonk achtige trekjes hoor. Men probeert hem te overtuigen te blijven en betrekt hem daarom in het beleid van Feyenoord. Daar stelt hij dan ook eisen. Tja dat is op zich wel vergaand. Zeker omdat Kuyt dit jaar niet zoals vorig jaar het hele team bij elkaar moest houden. Maar ik denk dat alleen de Feyenoorders dat zelf gezien hebben (omdat Feyenoord weinig op tv is geweest europees enzo).
Het team heeft gewoon meer pilaren gekregen in de vorm van Greene, De Guzman en wat er ook altijd al was Lodewijks.
Het gedrag wat Kuyt vertoont met dreigen te vertrekken wanneer hij zijn zin niet krijgt lijkt in mijn ogen dan ook erg op de actie van Goor. Alleen Kuyt kan het zich voorlopig nog permiteren.
Hmm als ik even open kaart speel, dan kan ik die nachtelijke praatsessie niet anders vertalen dan gehuil van Kuyt die even geen vorm heeft. Kuyt die veel kansen mist en dan het gaat zitten ventileren op castelen en kalou die niet op hem afspelenquote:Op maandag 24 april 2006 09:31 schreef _Gromit_ het volgende:
Ben ik het niet mee eens. Als speler moet je gewoon ook eens kritiek kunnen geven, en dat hij een beter Feyenoord 'eist' (of anders een andere club) lijkt me niet meer dan terecht. Iemand met zijn klasse hoort voor prijzen te ballen, het tekent zijn winnaarsmentaliteit. Beter dan dat hij zich neerlegt bij een gebrek aan kwaliteit, misschien schudt hij zo wat wakker en komen er toch nog wat 'grote' aankopen de Kuip binnen lopen.
Ik denk niet dat je het op moet vatten als dreigen. Die jongen wil gewoon het hoogste niveau halen, het liefst met Feyenoord, maar eventueel ergens anders. Dat lijkt me niet meer dan logisch/terecht. Als Feyenoord het niet kan bieden zal hij het wel ergens anders moeten zoeken, het is niet alsof hij graag weggaat ofzo hoor.quote:Op maandag 24 april 2006 09:36 schreef snabbi het volgende:
[..]
Hmm als ik even open kaart speel, dan kan ik die nachtelijke praatsessie niet anders vertalen dan gehuil van Kuyt die even geen vorm heeft. Kuyt die veel kansen mist en dan het gaat zitten ventileren op castelen en kalou die niet op hem afspelen.
Hij mag best dingen verlangen, maar het dreigende bevalt me gewoon niet zo.
quote:Op maandag 24 april 2006 09:51 schreef snabbi het volgende:
Ik zou zeggen dat hij eens contact moet leggen met Dudek. Dudek heeft ook het legioen verlaten voor een niveau hoger. Heeft hele leuke dingen meegemaakt en ook minder leuk op de bank zitten. Hij is het contact met het legioen niet kwijt geraakt en wellicht kan dirk hem overhalen om terug te komen als speler in ons nieuwe topteam voor volgend jaar
Krijg soms een beetje het idee dat hij klaagt over andere spelers. Op zich wel terecht, maar Kuijt zelf is ook vaak niet erg scherp geweest.quote:Op zondag 23 april 2006 23:11 schreef Suijk het volgende:
Welk gedrag precies? Ik vind hem de ideale prof eigenlijk...
Inderdaad. Vind het altijd zo hypocriet klinken, wanneer je spelers hoort zeggen dat ze prijzen willen winnen om vervolgens naar een subtopper, want dat is NUFC, te gaan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:26 schreef Doc het volgende:
Zou suf zijn als-ie naar NUFC zou gaan. Ik bedoel: de enige reden die hij geeft waarom hij eventueel weg zou willen bij F'noord is dat-ie prijzen wil winnen. Dan kan-ie dus maar beter niet naar Newcastle gaan ...
Nou hij kan makkelijk in Engeland mee hoor. Zo bijster slim zijn de spitsen daar niet. Het zal geen flop worden ala kezman . Hij werkt hard en is altijd nutig ook als ie niet scoort.quote:Op maandag 24 april 2006 03:46 schreef Backdoorman het volgende:
maar welke cl club zit dan op kuyt te wachten?!?! aardige gozer en voor feyenoord mischien goud waard maar je kan mij niet wijsmaken dat engelse, spaanse of italiaanse topclubs zitten te wachten op Dirk Kuyt!!! Kom op he...
Dat willen mensen nog al eens vergeten, dat een speler als Kuyt ook andere spelers in staat stelt te scoren. Weet iemand toevallig hoeveel assist 'ie op z'n naam heeft staan dit seizoen?quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:25 schreef Chadi het volgende:
Nou hij kan makkelijk in Engeland mee hoor. Zo bijster slim zijn de spitsen daar niet. Het zal geen flop worden ala kezman . Hij werkt hard en is altijd nutig ook als ie niet scoort.
Winnaarsmentaliteit. Hij kan het vaak niet verteren als de rest niet alles geeft terwijl hij dat wel doet.quote:Op maandag 24 april 2006 15:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Krijg soms een beetje het idee dat hij klaagt over andere spelers. Op zich wel terecht, maar Kuijt zelf is ook vaak niet erg scherp geweest.![]()
Groningen!quote:Op maandag 24 april 2006 03:46 schreef Backdoorman het volgende:
Dat lijkt mij alleen relevant als Keane vertrekt. Lijkt qua voetbal wel wat op Kuyt, is alleen wel een klasse beter. Zolang hij blijft lijkt er mij weinign plaats voor Kuyt bij Spurs....quote:Op maandag 24 april 2006 05:03 schreef Jenga het volgende:
[..]
Tottenham. Die hebben Arsenal afgetroefd van het weekend en staan nu plots 4e in de Premierleague, wat recht geeft op een CL-plaats. Martin Jol weet precies wat Kuyt kan, Tottenham heeft al herhaaldelijk voor hem op de tribune gezeten en al openlijk interesse getoond.
Het is voor Feyenoord te hopen dat Arsenal alsnog op de 4e plaats terechtkomt, maar zo niet, dan ben ik bang dat Kuyt naar de Spursvertrekt. Niet de topclub waar hij van had gedroomd maar dat komt wellicht vanzelf nog wel. In het Engselse hotseknots-voetbal kan ie uitstekend uit de voeten dus daar zal het niet aan liggen.
Ik denk dat KJH ook een aantal assists heeft gegeven dit seizoen. Het zijn er dan zeker geen 18, maar goed hij heeft 35 doelpunten gescoord nu, en ik denk dat ie toch wel 5 assists heeft.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:58 schreef Maikalo het volgende:
Dan is 'ie dus eigelijk verantwoordelijk voor 40 doelpunten dit seizoen. Daar kan menig spitsje nog een puntje aan zuigen
KJH heeft 3 assists gegeven dit seizoenquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:43 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Ik denk dat KJH ook een aantal assists heeft gegeven dit seizoen. Het zijn er dan zeker geen 18, maar goed hij heeft 35 doelpunten gescoord nu, en ik denk dat ie toch wel 5 assists heeft.
Kuijt en KJH zijn niet te vergelijken, beide teams spelen heel anders.
Spuit 21092321.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Newcastle past wel bij hem.
mooi gezged, kan ik me aardig in vinden, en ook wat Suijk zegt: eigenlijk is hij gewoon een model profquote:Op maandag 24 april 2006 09:33 schreef Scorpie het volgende:
Kuyt is een van de weinige feyenoorders die mijn oprechte bewondering heeft.
Tuurlijk jochie. Als Kuijt meerdere malen heeft aangegeven naar een topclub te willen en prijzen te willen pakken, en het liefst Champions League te spelen, ja, dan past Newcastle United vast en zeker bij hem...quote:
Qua ambitie en type club zijn F'noord en NUFC vergelijkbaar, qua prijzen en kans op CL voetbal kan-ie beter in R'dam blijven. De PL is een betere competitie en het geld is beter dan in NL, maar de rest is vergelijkbaar of minder. Er zijn beter PL clubs in hem geintresseerd.quote:Op donderdag 27 april 2006 08:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Hmm denk eens verder.
De club qua uitstraling past bij hem.
Maar Newcastle is een topclub waar Kuyt zo naartoe zou kunnen gaan.
Zeker met de spelers die ze daar hebben.
Ze hebben daar ook veel en veel meer ambitie dan Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |