De negatieve?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Toch wel de negatieve PI, hmmm?
die is wel aardig ja, maar het einde is een beetje zwakjes he? Welke moron gaat er nou met een boor in zijn kop borenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:46 schreef Monidique het volgende:
Een tijdje geleden heb ik de film PI gezien. Die vond ik mooi en eigenlijk wel boeiend. Dus.
Je medisch dossier staat daarin.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Zo'n user note, wat houdt dat nu in?
Maar wat is nou een note, n44b?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:47 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Uiteraard, opgelegde namen van dieren zijn fout, opgelegde regels laat zien dat vrije wil ook aan regels verbonden is. Ja, heel goed voorbeeld hoor.
Mijn medisch dossier ligt binnenkort op je tong, als je zo doorgaat. Dat zijn geen geintjes.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:49 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je medisch dossier staat daarin.
Kun je wel tegen een fabrieksarbeidertje?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Mijn medisch dossier ligt binnenkort op je tong, als je zo doorgaat. Dat zijn geen geintjes.
Precies, want het staat geschreven, dus het is waarquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Mijn medisch dossier ligt binnenkort op je tong, als je zo doorgaat. Dat zijn geen geintjes.
Hee Sidekick, even mano-a-mano, hoeveel hebben ze mij en de rest van pol inmiddels gegeven en wanneer is het precies gevaarlijk?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:57 schreef Sidekick het volgende:
Relevante posts, doorgaans negatieve, van de betreffende user staat in de notes, zodat alle crew, maar vooral de FA's, op de hoogte zijn van de, komma, geschiedenis van de user, zodat er beter kan worden gehandeld zoals bij het bepalen van een banduur, of (mail)discussies over het hoe en waarom bij een mod-actie, oid.
Dat je nog echt antwoord geeft ook!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:57 schreef Sidekick het volgende:
Relevante posts, doorgaans negatieve, van de betreffende user staat in de notes, zodat alle crew, maar vooral de FA's, op de hoogte zijn van de, komma, geschiedenis van de user, zodat er beter kan worden gehandeld zoals bij het bepalen van een banduur, of (mail)discussies over het hoe en waarom bij een mod-actie, oid.
Sinds ik jou ken, kan ik alles.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Kun je wel tegen een fabrieksarbeidertje?
quote:Al 40.000 boetes om ID-plicht
Vrijdag 19 augustus 2005 - DEN HAAG – De legitimatieplicht die dit jaar van kracht werd heeft al tot veertigduizend boetes en een regen van klachten geleid. De politie zou veel te snel boetes uitdelen en mensen zonder legitimatiebewijs in de cel stoppen. De Nationale Ombudsman gaat de klachten registreren.
quote:Vrouw komt moeilijker aan baan
Vrijdag 19 augustus 2005 - VOORBURG – Vrouwen komen op de huidige arbeidsmarkt een stuk moeilijker aan een baan dan mannen. Waar de werkloosheid onder mannen licht daalt, neemt die voor vrouwen juist toe. Oorzaak is de stagnatie in de zorg en het onderwijs, sectoren waarin afgelopen jaren vooral veel vrouwen werk vonden.
Zelfs samen cola drinken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Sinds ik jou ken, kan ik alles.
Desinformatie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:03 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Volgens de illuminati is een usernote is een machtsmiddel voor machtsgeile mods om gedragspatronen vast te leggen of elk geval gedrag vast te leggen zodat een user later geband kan worden voor zijn postgeschiedenis. Tenminste dit melde een mod aan de user DrWolffenstein toen hij hier nog actief was.
Samen met wie?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Zelfs samen cola drinken?
Ik gebruik ze altijd om seksuele fantasieėn waarin de betreffende fokuser figureert met anderen te delen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:03 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Volgens de illuminati is een usernote is een machtsmiddel voor machtsgeile mods om gedragspatronen vast te leggen of elk geval gedrag vast te leggen zodat een user later geband kan worden voor zijn postgeschiedenis. Tenminste dit melde een mod aan de user DrWolffenstein toen hij hier nog actief was.
Zo... daar gaat er weer één. Ik zet hem voor de zekerheid ook maar even bij JdW.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Zelfs samen cola drinken?
Hoi, sinds kort hebben we voodoopoppen in het superieure Westen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:07 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik gebruik ze altijd om seksuele fantasieėn waarin de betreffende fokuser figureert met anderen te delen.
De colafles? Lekker.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:08 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zo... daar gaat er weer in. Ik zet hem voor de zekerheid ook maar even bij JdW.
Ik wil het je horen zeggen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik had jou wel op het niveau geschat dat jij die toespeling zou snappen.
Duizenden, miljoenen, je hoort er echt bij!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:18 schreef Monidique het volgende:
Ik heb 73 notes.
Ik hoor er nooit bij. Nooit!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:25 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Duizenden, miljoenen, je hoort er echt bij!
jazeker wel, en het leest leuk he?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:24 schreef JanMichiel het volgende:
Harry, je gelooft toch niet echt dat UMTS schadelijk is voor mensen?![]()
![]()
Je begrijpt toch wel dat ik daar te autistisch voor ben?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik wil het je horen zeggen.
.
Nee Edmund, daar ben ik te autistisch voor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:29 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wel dat ik daar te autistisch voor ben?
Opgelegde namen van dieren zijn fout? Dat zijn jouw woorden mij heb je dat niet horen zeggen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:47 schreef Sidekick het volgende:
Uiteraard, opgelegde namen van dieren zijn fout, opgelegde regels laat zien dat vrije wil ook aan regels verbonden is. Ja, heel goed voorbeeld hoor.
Nou, okay, niet fout dan, maar ook geen wezenlijk verschil.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Opgelegde namen van dieren zijn fout? Dat zijn jouw woorden mij heb je dat niet horen zeggen.
Je hoeft God niet als persoon/ding of wat dan ook te definiėren om te concluderen dat er verschillen in de tekst te vinden zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:33 schreef Monidique het volgende:
Om te vergelijken, moet je definiėren. Dat is volgens mij zowat een natuurwet.
Ben je nou nog niet weg?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:36 schreef Tuana het volgende:
Hallo allen...
Jij bent dus de vriendin van Johan..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:36 schreef Tuana het volgende:
Hallo allen...
Het grootkapitaal rules the world.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:27 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
jazeker wel, en het leest leuk he?
Zeker weten.. er is geen speld tussen te krijgen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:37 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Jij bent dus de vriendin van Johan..
Dat is dan een verschil van inzicht.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:35 schreef Sidekick het volgende:
Nou, okay, niet fout dan, maar ook geen wezenlijk verschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |