Duizenden, miljoenen, je hoort er echt bij!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:18 schreef Monidique het volgende:
Ik heb 73 notes.
Ik hoor er nooit bij. Nooit!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:25 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Duizenden, miljoenen, je hoort er echt bij!
jazeker wel, en het leest leuk he?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:24 schreef JanMichiel het volgende:
Harry, je gelooft toch niet echt dat UMTS schadelijk is voor mensen?![]()
![]()
Je begrijpt toch wel dat ik daar te autistisch voor ben?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik wil het je horen zeggen.
.
Nee Edmund, daar ben ik te autistisch voor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:29 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wel dat ik daar te autistisch voor ben?
Opgelegde namen van dieren zijn fout? Dat zijn jouw woorden mij heb je dat niet horen zeggen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:47 schreef Sidekick het volgende:
Uiteraard, opgelegde namen van dieren zijn fout, opgelegde regels laat zien dat vrije wil ook aan regels verbonden is. Ja, heel goed voorbeeld hoor.
Nou, okay, niet fout dan, maar ook geen wezenlijk verschil.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Opgelegde namen van dieren zijn fout? Dat zijn jouw woorden mij heb je dat niet horen zeggen.
Je hoeft God niet als persoon/ding of wat dan ook te definiėren om te concluderen dat er verschillen in de tekst te vinden zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:33 schreef Monidique het volgende:
Om te vergelijken, moet je definiėren. Dat is volgens mij zowat een natuurwet.
Ben je nou nog niet weg?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:36 schreef Tuana het volgende:
Hallo allen...
Jij bent dus de vriendin van Johan..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:36 schreef Tuana het volgende:
Hallo allen...
Het grootkapitaal rules the world.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:27 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
jazeker wel, en het leest leuk he?
Zeker weten.. er is geen speld tussen te krijgen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:37 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Jij bent dus de vriendin van Johan..
Dat is dan een verschil van inzicht.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:35 schreef Sidekick het volgende:
Nou, okay, niet fout dan, maar ook geen wezenlijk verschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |