White Stripes - 7 nation armyquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:53 schreef MadMaster het volgende:
Army Of Lovers - Crucified
Tom McRae - End of the world news (dose me up)quote:
George McCrae - Sing A Happy Songquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tom McRae - End of the world news (dose me up)
Tori Amos -- Lovesongquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:59 schreef Vindaloo het volgende:
[..]
George McCrae - Sing A Happy Song
Bob Dylan - Lovesickquote:
CocoRosie - Tahiti Rain Songquote:
Het Simplisties Verbond - Rozen, Rumbonen en Rode Wijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Andrew Sisters - Rum & Coca-Cola
UB40 - Red, Red Winequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:26 schreef Vindaloo het volgende:
[..]
Het Simplisties Verbond - Rozen, Rumbonen en Rode Wijn
Dingetje - Rubberen Kaplaarzenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Elvis Presley - Blue Suede Shoes
Snowy White - Snow Bluesquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dillinger - Cocaine In My Brain
Adriano Celentano-Per Viverequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:23 schreef freiss het volgende:
[..]
Bassie & Adriaan - Caribisch carnaval
Alexander Curly-Guus kom naar huusquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Guus Meeuwis & Vagant - Per Spoor (Kedeng Kedeng)
Lynyrd Skynyrd - Home Is Where The Heart Isquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:40 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Alexander Curly-Guus kom naar huus
Spinvis - Ronnie gaat naar huisquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:40 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Alexander Curly-Guus kom naar huus
Golden earring-Back homequote:
Frankie Valli & the four seasons - Silence is Goldenquote:
Zombies - Time of the seasonquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:59 schreef Vindaloo het volgende:
[..]
Frankie Valli & the four seasons - Silence is Golden
Prince-Sign of the timesquote:
June Lodge & Prince Mohammed - Someone loves you Honeyquote:
Faithless - Muhamed Aliquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:25 schreef Vindaloo het volgende:
[..]
June Lodge & Prince Mohammed - Someone loves you Honey
David Bowie-Diamond dogsquote:
Albert West-Ginny come latelyquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:58 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Kanye West - Diamonds from Sierra Leone
pet shop boys - west end girlsquote:
Moments & Watnauhts-Girlsquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:57 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
pet shop boys - west end girls
machinehead -from this dayquote:
Ilse de lange - Machine Peoplequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:59 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
machinehead -from this day
kraftwerk - the man machinequote:
Drukwerk - Je Loog Tegen Mijquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:06 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
kraftwerk - the man machine
black eyed peas - don't liequote:
Texas - Black eyed boyquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:15 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
black eyed peas - don't lie
Santana-Black magic womanquote:
Yellowmagic-Firecrackerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 04:25 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
the black crows-----big yellow taxi
The Black Crowes - So hard to handlequote:
Dandy Warhols - Hard on for Jesusquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
The Black Crowes - So hard to handle
ministry - Jesus built my hotrodquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:43 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dandy Warhols - Hard on for Jesus
Jefferson Starship-We built this cityquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:10 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
ministry - Jesus built my hotrod
Abba - Summer Night Cityquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:40 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Jefferson Starship-We built this city
Donna Summer-Bad girlsquote:
Kool & the gang- Freshquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:23 schreef aloa het volgende:
[..]
DJ Jazzy Jeff & the Fresh Prince - Summertime
Drs.P. -Knolraap en lof,schorseneren en preiquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:51 schreef Berkery het volgende:
[..]
Riny Van Der Lee - Varkens Geiten Boerenkool
Def P & Beatbusters - Bubbelbadquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:14 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Drs.P. -Knolraap en lof,schorseneren en prei
Bobby Darin - Splish, splash...quote:
REM - Nightswimmingquote:Op zondag 21 augustus 2005 09:55 schreef belsen het volgende:
[..]
Bobby Darin - Splish, splash...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
...I was taking a bath.
The Lost Patrol Band - Feels like drowning.quote:
M*A*S*H - Suicide is painlessquote:Op zondag 21 augustus 2005 10:11 schreef belsen het volgende:
[..]
The Lost Patrol Band - Feels like drowning.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
S*M*A*S*H - (I want to) Kill somebodyquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:17 schreef belsen het volgende:
[..]
S*M*A*S*H - (I want to) Kill somebodyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een dubbele!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weer wat beter dan gisteren, maar nog steeds niet toppie.quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rage against the machine - Killing in de name of
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
p.s. hoest met je rug?
Peter Sarstedt-Were do you go to(my lovely)quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:43 schreef belsen het volgende:
[..]
Weer wat beter dan gisteren, maar nog steeds niet toppie.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Peter Koelewijn - Angeline (mijn blonde sexmachine).om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik moet misschien ook wat minder banaangebogen achter de computer zitten.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
James Brown - Sexmachinequote:Op zondag 21 augustus 2005 10:43 schreef belsen het volgende:
[..]
Weer wat beter dan gisteren, maar nog steeds niet toppie.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Peter Koelewijn - Angeline (mijn blonde sexmachine).om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik moet misschien ook wat minder banaangebogen achter de computer zitten.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Barend Servet - Waar moet dat heen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:46 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Peter Sarstedt-Were do you go to(my lovely)
Sexmachinequote:Op zondag 21 augustus 2005 10:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat is de associatie van Peter Koelewijn met Rage?
Hoop voor je dat het snel beter wordt!
quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:49 schreef belsen het volgende:
Sexmachineom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dank.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mieke Telkamp-Waarheen,waarvoorquote:Op zondag 21 augustus 2005 10:49 schreef belsen het volgende:
[..]
Barend Servet - Waar moet dat heen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Sexmachineom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dank.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
filter - where do we go from herequote:
Anouk - Lostquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:54 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
filter - where do we go from here
-zip-quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:54 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
filter - where do we go from here
orbital - are we herequote:
Pixies - Where is my mind?quote:
willie nelson - always on my mindquote:
The Specials-Free Wilson Mandelaquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:23 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
willie nelson - always on my mind
quote:
Beatles - Free as a birdquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:35 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.leuke versprekingJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Joe Smooth - They Want To Be Free
the trasmen - surfin birdquote:
André van Duin - De vuilnisman.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:47 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
the trasmen - surfin bird
dune - million miles from homequote:Op zondag 21 augustus 2005 14:20 schreef belsen het volgende:
[..]
André van Duin - De vuilnisman.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Miles Davis-Hearts of Firequote:Op zondag 21 augustus 2005 14:42 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
dune - million miles from home
Rancid - Corazon de oro.quote:
Anal Cunt - Rancid Sucks (And The Clash Sucked Too)quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:24 schreef belsen het volgende:
[..]
Rancid - Corazon de oro.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
outhere brothers - fuk u in the assquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:24 schreef Berkery het volgende:
[..]
Anal Cunt - Rancid Sucks (And The Clash Sucked Too)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Brothers Johnson-Stompquote:Op maandag 22 augustus 2005 09:26 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
outhere brothers - fuk u in the assom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
-zip-quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:26 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
outhere brothers - fuk u in the assom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
2 brothers on the 4th floor - never alonequote:
Everly Brothers - I'm so lonesome every dayquote:Op maandag 22 augustus 2005 09:29 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
2 brothers on the 4th floor - never alone
Biii Withers- A lovely dayquote:Op maandag 22 augustus 2005 09:32 schreef Vindaloo het volgende:
[..]
Everly Brothers - I'm so lonesome every day
akon - so lonelyquote:Op maandag 22 augustus 2005 09:32 schreef Vindaloo het volgende:
[..]
Everly Brothers - I'm so lonesome every day
front 242 - lovely dayquote:
Earth & Fire - 24 Hoursquote:Op maandag 22 augustus 2005 09:44 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
front 242 - lovely dayom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pointer sisters-Firequote:
Paul Paul - Burn on the Flamesquote:
The Bangles - Eternal Flamequote:Op maandag 22 augustus 2005 11:05 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Paul Paul - Burn on the Flames
Tina Turner - Disco infernoquote:
The Beatles - Long, long, longquote:
whirlpool productions - from disco to discoquote:
Trampps-Disco infernoquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:50 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
whirlpool productions - from disco to disco
Supertramp - Give a little bitquote:
Metallica-The Unforgivenquote:
Helmut Lotti - Vergeef mequote:
Anita Ward-Ring my bellquote:
Gunther - Ding dong songquote:
Teach inn- Ding a dongquote:
Golden Earring - Dong dong diki diki dongquote:
The Stranglers - Golden brownquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:18 schreef D-FENS het volgende:
[..]
Golden Earring - Dong dong diki diki dong
The Stranglers-Golden brownquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:18 schreef D-FENS het volgende:
[..]
Golden Earring - Dong dong diki diki dong
Blackmore's Night - Diamonds And Rustquote:
Prince - Diamonds & Pearlsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:59 schreef D-FENS het volgende:
[..]
Blackmore's Night - Diamonds And Rust
Madonna - Material girlquote:
Beatles - Can't Buy Me Buy Lovequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Golden Earring -Daddy Buy Me A Girl
The New Seekers - I'm a Trainquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:34 schreef Frollo het volgende:
[..]
Electric Light Orchestra - Last train to London
Christopher Cross - Arthur's Themequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pet Shop Boys - King's Cross
in de herkansing
King - Love & Pridequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:40 schreef Vindaloo het volgende:
[..]
Christopher Cross - Arthur's Theme
Joe Jackson - Real menquote:
Neil Young - Hey Hey My Myquote:
Paul Simon - You Can Call Me Alquote:
Blondie - Call me!quote:
All Saints - Booty callquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:59 schreef belsen het volgende:
[..]
Blondie - Call me!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ricky Martin - Shake Your Bon-Bonquote:
Bon Jovi - Have a nice dayquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ricky Martin - Shake Your Bon-Bonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lou Reed - A Perfect Dayquote:
Fairground Attraction - (It's Got To Be) Perfectquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Lou Reed - A Perfect Dayom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Simply Red - Fairgroundquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fairground Attraction - (It's Got To Be) Perfect
Marcy Playground - Candyquote:
Sweet - Ballroom blitzquote:
Donna Summer - last dancequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Malcolm McLaren - Waltz Darling
Electric Six - Dance Commanderquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Sjonnies - Dans Je De Hele Nacht Met Mij
Rammstein - Ich Willquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Electric Six - Dance Commanderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Willy & Willeke Alberti - Niemand laat zijn eigen kind alleenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rammstein - Ich Willom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deep Purple - Child in timequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:52 schreef Vindaloo het volgende:
[..]
Willy & Willeke Alberti - Niemand laat zijn eigen kind alleen
The Osmonds Ook zingende broers - One bad applequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:13 schreef Berkery het volgende:
[..]
Bee Gees - How Deep Is Your Love?
Billie Holliday - Strange Fruitquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:14 schreef Frollo het volgende:
[..]
The Osmonds Ook zingende broers - One bad apple
Wendy & Lisa - Fruit at the bottomquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:25 schreef Vindaloo het volgende:
[..]
Billie Holliday - Strange Fruit
Harry Belafonte - The Banana Boat Songquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:29 schreef Frollo het volgende:
[..]
Wendy & Lisa - Fruit at the bottom
Bananarama & Fun Boy 3 - Ain't what you do...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Harry Belafonte - The Banana Boat Song
4 fun - Levenslangquote:Op woensdag 24 augustus 2005 07:58 schreef belsen het volgende:
[..]
Bananarama & Fun Boy 3 - Ain't what you do...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Killers - Mr. Brightsidequote:
Art Garfunkel - Bright Eyesquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
The Killers - Mr. Brightsideom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Art of noise - Paranomiaquote:
Queen - Radio Ga Gaquote:
The Killers - Mr. Brightsidequote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:25 schreef PPL het volgende:
[..]
The buggles - Video killed the radiostar
Grant & Forsythe - The first time ever I saw your facequote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:34 schreef Vindaloo het volgende:
[..]
Eddy Grant - Killer on the Rampage
Keane - This is the last timequote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:39 schreef PPL het volgende:
[..]
Grant & Forsythe - The first time ever I saw your face
Don Henley - New York Minutequote:
Lynyrd skynyrd - Sweet home Alabamaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:06 schreef Vindaloo het volgende:
[..]
Jim Croce - New York 's not my home
CJ Lewis - Sweets for my sweatquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:10 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Lynyrd skynyrd - Sweet home Alabama
Electric Light Orchestra - Here is the newsquote:
Tom Tom Club - Wordy Rappinghoodquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:40 schreef Vindaloo het volgende:
[..]
Electric Light Orchestra - Here is the news
MC Miker G & DJ Sven - Holiday rapquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tom Tom Club - Wordy Rappinghood
Sugarhill gang - Rappers delightquote:
The Starland Vocal Band - Afternoon Delightquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:05 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Sugarhill gang - Rappers delight
Eric Clapton - After Midnightquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:21 schreef Vindaloo het volgende:
[..]
The Starland Vocal Band - Afternoon Delight
Levellers - 4 AMquote:
Christina Milian - AM to PMquote:
The Kinks - All day and all of the nightquote:
Coldplay - Daylightquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:23 schreef Vindaloo het volgende:
[..]
The Kinks - All day and all of the night
Frank Boeijen Groep - 1 Miljoen Sterrenquote:
The Pixies - Where is my Mindquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:49 schreef Vindaloo het volgende:
[..]
Frank Boeijen Groep - 1 Miljoen Sterren
Laurie Anderson - Language is a virusquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:56 schreef Berkery het volgende:
[..]
Heather Nova - Virus of the mind
Talk Talk - It's My Lifequote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:21 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Laurie Anderson - Language is a virus
Pionter sisters - firequote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eurythmics - Sisters Are Doing It For Themselves
De Sjonnies - Bloody Maryquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:55 schreef BryanAdams het volgende:
[..]
Bloodhound Gang - Fire Water Burn
Snap - Mary Had A Little Boyquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:10 schreef BryanAdams het volgende:
[..]
Sutherland Brothers & Quiver - Lying In The Arms of Mary
Morrissey - The Last of the Famous International Playboysquote:
The Internationals-Young and in lovequote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:49 schreef Berkery het volgende:
[..]
Morrissey - The Last of the Famous International Playboys
Kinderen voor Kinderen - Op Een Onbewoond Eilandquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:47 schreef fotoloog het volgende:
[..]
The Internationals-Young and in love
fatboy slim - love islandquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kinderen voor Kinderen - Op Een Onbewoond Eiland
Harry Belafonte - Island In The Sunquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:43 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
fatboy slim - love island
Terry Jacks - Seasons in the Sunquote:Harry Belafonte - Island In The Sun
The Jackson 5 - Can You Feel Itquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:13 schreef Vindaloo het volgende:
[..]
Terry Jacks - Seasons in the Sun
Donna summer - I feel lovequote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The Jackson 5 - Can You Feel It
Kayak - wintertimequote:
Drs. P. - Heen en weerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:01 schreef Frollo het volgende:
[..]
The Hues Corporation - Rock the boat
Udo Jurgens - Merci Cheriequote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:23 schreef Berkery het volgende:
[..]
Gerry & The Pacemakers - Ferry cross the Mersey
Alanis Morisette - Thank Youquote:
The Beach Boys - You're welcomequote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:06 schreef Berkery het volgende:
[..]
Willy Alberti - Juliana Bedankt
Mase - Welcome Backquote:
O'Jays-Back stabbersquote:
Robert Palmer-Best of both worldsquote:
The Scene - Iedereen is van de wereld.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:04 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Robert Palmer-Best of both worlds
Prince-Around the world in a dayquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:42 schreef belsen het volgende:
[..]
The Scene - Iedereen is van de wereld.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Jam - All around the world.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:45 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Prince-Around the world in a day
Guys & Dolls- Youre my worldquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:46 schreef belsen het volgende:
[..]
The Jam - All around the world.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cliff Richard - Living Dollquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:49 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Guys & Dolls- Youre my worldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Toy Dolls - Queen Alexandra Road is where she said she'd be, but was she there to meet me? No chance!quote:
Dixie Chicks - A Road is Just a Roadquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:38 schreef Berkery het volgende:
[..]
Toy Dolls - Queen Alexandra Road is where she said she'd be, but was she there to meet me? No chance!
City to city - The road aheadquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 05:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Dixie Chicks - A Road is Just a Road
The spice girls - Spice up your lifequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:45 schreef The_Goaly het volgende:
[..]
Red Hot Chili Peppers - City of Angels
Moments & Whatnauts - Girlsquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:01 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
The spice girls - Spice up your life
Mocky - Catch a moment in timequote:
Cindy Lauper - Time after timequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Whitney Houston - One Moment In time
Cheap Trick - Time will let you knowquote:
Dire Straits - Your Latest Trickquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:14 schreef D-FENS het volgende:
[..]
Cheap Trick - Time will let you know
Blur - Park lifequote:
Talking heads - Once in a lifetimequote:
Michael Jackson - One Day In Your Lifequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:18 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Talking heads - Once in a lifetime
Lyndsay Lohan - A day in the lifequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Michael Jackson - One Day In Your Life
David Bowie - Day in day outquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:38 schreef zzzeester het volgende:
Simple Minds Life in a day
The hooters - Satellitequote:
Anal Cunt - Hootie & The Blowfishquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hootie & The Blowfish - Answer Man
Eminem - Ass Like Thatquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:47 schreef Berkery het volgende:
[..]
Anal Cunt - Hootie & The Blowfish
Run DMC - It's like thatquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Eminem - Ass Like Thatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alice in chains - Over nowquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:27 schreef Berkery het volgende:
[..]
Lenny Kravitz - It Ain't Over Till It's Over
Pavement - Father to a sister of thoughtquote:
Pointer Sisters - I`m So Excitedquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Pavement - Father to a sister of thought
Sister Sledge-Frankiequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Pointer Sisters - I`m So Excitedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
This Mortal Coil - You and your sisterquote:
Supersister-Present from Nancyquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:18 schreef Berkery het volgende:
[..]
This Mortal Coil - You and your sisterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Exploited - Sid Vicious was innocent.quote:
Delta Goodrem - Innocent eyesquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:42 schreef belsen het volgende:
[..]
The Exploited - Sid Vicious was innocent.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sid & Nancy...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kim Carnes-Bette davis eyesquote:
Cathedral - Carnival Bizarrequote:
Sheila E. - a Love bizarrequote:
Quoten graag !quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:32 schreef Flibble het volgende:
Radiohead - Freak
Sugababes - freak like mequote:Op zondag 28 augustus 2005 14:32 schreef Flibble het volgende:
Radiohead - Freak
Electric Six - Danger! High Voltage!quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:19 schreef Berkery het volgende:
[..]
Gary Numan - Are 'friends' Electric?
Mijn nederige excuses!quote:
Michael jackson - Dangerousquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:49 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Electric Six - Danger! High Voltage!
Manfred Mann's earth band-Blinded by the lightquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:51 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Third eye blind - Taste of Danger
Snap - Do You See The Lightquote:Op maandag 29 augustus 2005 05:10 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Manfred Mann's earth band-Blinded by the light
Billy Idol - Eyes Without a Facequote:
Limp Bizkit - Behind blue eyesquote:Op maandag 29 augustus 2005 07:28 schreef Capetown het volgende:
[..]
Billy Idol - Eyes Without a Face
Koekiemonster - Ik verloor mijn koekje in de disco!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop