Sister Sledge-Frankiequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Pointer Sisters - I`m So Excitedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
This Mortal Coil - You and your sisterquote:
Supersister-Present from Nancyquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:18 schreef Berkery het volgende:
[..]
This Mortal Coil - You and your sisterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Exploited - Sid Vicious was innocent.quote:
Delta Goodrem - Innocent eyesquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:42 schreef belsen het volgende:
[..]
The Exploited - Sid Vicious was innocent.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sid & Nancy...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kim Carnes-Bette davis eyesquote:
Cathedral - Carnival Bizarrequote:
Sheila E. - a Love bizarrequote:
Quoten graag !quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:32 schreef Flibble het volgende:
Radiohead - Freak
Sugababes - freak like mequote:Op zondag 28 augustus 2005 14:32 schreef Flibble het volgende:
Radiohead - Freak
Electric Six - Danger! High Voltage!quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:19 schreef Berkery het volgende:
[..]
Gary Numan - Are 'friends' Electric?
Mijn nederige excuses!quote:
Michael jackson - Dangerousquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:49 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Electric Six - Danger! High Voltage!
Manfred Mann's earth band-Blinded by the lightquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:51 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Third eye blind - Taste of Danger
Snap - Do You See The Lightquote:Op maandag 29 augustus 2005 05:10 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Manfred Mann's earth band-Blinded by the light
Billy Idol - Eyes Without a Facequote:
Limp Bizkit - Behind blue eyesquote:Op maandag 29 augustus 2005 07:28 schreef Capetown het volgende:
[..]
Billy Idol - Eyes Without a Face
Koekiemonster - Ik verloor mijn koekje in de disco!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop