Cindy Lauper - Time after timequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Whitney Houston - One Moment In time
Cheap Trick - Time will let you knowquote:
Dire Straits - Your Latest Trickquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:14 schreef D-FENS het volgende:
[..]
Cheap Trick - Time will let you know
Blur - Park lifequote:
Talking heads - Once in a lifetimequote:
Michael Jackson - One Day In Your Lifequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:18 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Talking heads - Once in a lifetime
Lyndsay Lohan - A day in the lifequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Michael Jackson - One Day In Your Life
David Bowie - Day in day outquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:38 schreef zzzeester het volgende:
Simple Minds Life in a day
The hooters - Satellitequote:
Anal Cunt - Hootie & The Blowfishquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hootie & The Blowfish - Answer Man
Eminem - Ass Like Thatquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:47 schreef Berkery het volgende:
[..]
Anal Cunt - Hootie & The Blowfish
Run DMC - It's like thatquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Eminem - Ass Like Thatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alice in chains - Over nowquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:27 schreef Berkery het volgende:
[..]
Lenny Kravitz - It Ain't Over Till It's Over
Pavement - Father to a sister of thoughtquote:
Pointer Sisters - I`m So Excitedquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Pavement - Father to a sister of thought
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop