Beatles - Can't Buy Me Buy Lovequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Golden Earring -Daddy Buy Me A Girl
The New Seekers - I'm a Trainquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:34 schreef Frollo het volgende:
[..]
Electric Light Orchestra - Last train to London
Christopher Cross - Arthur's Themequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pet Shop Boys - King's Cross
in de herkansing
King - Love & Pridequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:40 schreef Vindaloo het volgende:
[..]
Christopher Cross - Arthur's Theme
Joe Jackson - Real menquote:
Neil Young - Hey Hey My Myquote:
Paul Simon - You Can Call Me Alquote:
Blondie - Call me!quote:
All Saints - Booty callquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:59 schreef belsen het volgende:
[..]
Blondie - Call me!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ricky Martin - Shake Your Bon-Bonquote:
Bon Jovi - Have a nice dayquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ricky Martin - Shake Your Bon-Bonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop