Yellowmagic-Firecrackerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 04:25 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
the black crows-----big yellow taxi
The Black Crowes - So hard to handlequote:
Dandy Warhols - Hard on for Jesusquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
The Black Crowes - So hard to handle
ministry - Jesus built my hotrodquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:43 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dandy Warhols - Hard on for Jesus
Jefferson Starship-We built this cityquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:10 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
ministry - Jesus built my hotrod
Abba - Summer Night Cityquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:40 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Jefferson Starship-We built this city
Donna Summer-Bad girlsquote:
Kool & the gang- Freshquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:23 schreef aloa het volgende:
[..]
DJ Jazzy Jeff & the Fresh Prince - Summertime
Drs.P. -Knolraap en lof,schorseneren en preiquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:51 schreef Berkery het volgende:
[..]
Riny Van Der Lee - Varkens Geiten Boerenkool
Def P & Beatbusters - Bubbelbadquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:14 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Drs.P. -Knolraap en lof,schorseneren en prei
Bobby Darin - Splish, splash...quote:
REM - Nightswimmingquote:Op zondag 21 augustus 2005 09:55 schreef belsen het volgende:
[..]
Bobby Darin - Splish, splash...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
...I was taking a bath.
The Lost Patrol Band - Feels like drowning.quote:
M*A*S*H - Suicide is painlessquote:Op zondag 21 augustus 2005 10:11 schreef belsen het volgende:
[..]
The Lost Patrol Band - Feels like drowning.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
S*M*A*S*H - (I want to) Kill somebodyquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:17 schreef belsen het volgende:
[..]
S*M*A*S*H - (I want to) Kill somebodyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een dubbele!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weer wat beter dan gisteren, maar nog steeds niet toppie.quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rage against the machine - Killing in de name of
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
p.s. hoest met je rug?
Peter Sarstedt-Were do you go to(my lovely)quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:43 schreef belsen het volgende:
[..]
Weer wat beter dan gisteren, maar nog steeds niet toppie.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Peter Koelewijn - Angeline (mijn blonde sexmachine).om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik moet misschien ook wat minder banaangebogen achter de computer zitten.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
James Brown - Sexmachinequote:Op zondag 21 augustus 2005 10:43 schreef belsen het volgende:
[..]
Weer wat beter dan gisteren, maar nog steeds niet toppie.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Peter Koelewijn - Angeline (mijn blonde sexmachine).om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik moet misschien ook wat minder banaangebogen achter de computer zitten.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Barend Servet - Waar moet dat heen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:46 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Peter Sarstedt-Were do you go to(my lovely)
Sexmachinequote:Op zondag 21 augustus 2005 10:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat is de associatie van Peter Koelewijn met Rage?
Hoop voor je dat het snel beter wordt!
quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:49 schreef belsen het volgende:
Sexmachineom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dank.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mieke Telkamp-Waarheen,waarvoorquote:Op zondag 21 augustus 2005 10:49 schreef belsen het volgende:
[..]
Barend Servet - Waar moet dat heen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Sexmachineom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dank.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
filter - where do we go from herequote:
Anouk - Lostquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:54 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
filter - where do we go from here
-zip-quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:54 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
filter - where do we go from here
orbital - are we herequote:
Pixies - Where is my mind?quote:
willie nelson - always on my mindquote:
The Specials-Free Wilson Mandelaquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:23 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
willie nelson - always on my mind
quote:
Beatles - Free as a birdquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:35 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.leuke versprekingJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Joe Smooth - They Want To Be Free
the trasmen - surfin birdquote:
André van Duin - De vuilnisman.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:47 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
the trasmen - surfin bird
dune - million miles from homequote:Op zondag 21 augustus 2005 14:20 schreef belsen het volgende:
[..]
André van Duin - De vuilnisman.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Miles Davis-Hearts of Firequote:Op zondag 21 augustus 2005 14:42 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
dune - million miles from home
Rancid - Corazon de oro.quote:
Anal Cunt - Rancid Sucks (And The Clash Sucked Too)quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:24 schreef belsen het volgende:
[..]
Rancid - Corazon de oro.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
outhere brothers - fuk u in the assquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:24 schreef Berkery het volgende:
[..]
Anal Cunt - Rancid Sucks (And The Clash Sucked Too)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Brothers Johnson-Stompquote:Op maandag 22 augustus 2005 09:26 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
outhere brothers - fuk u in the assom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
-zip-quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:26 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
outhere brothers - fuk u in the assom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
2 brothers on the 4th floor - never alonequote:
Everly Brothers - I'm so lonesome every dayquote:Op maandag 22 augustus 2005 09:29 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
2 brothers on the 4th floor - never alone
Biii Withers- A lovely dayquote:Op maandag 22 augustus 2005 09:32 schreef Vindaloo het volgende:
[..]
Everly Brothers - I'm so lonesome every day
akon - so lonelyquote:Op maandag 22 augustus 2005 09:32 schreef Vindaloo het volgende:
[..]
Everly Brothers - I'm so lonesome every day
front 242 - lovely dayquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop