*Meldt*quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:52 schreef Mr-Z het volgende:
[afbeelding]
en het benodigde bier wordt ingeslagen!
Ja ik zie door de bomen het bos ook niet meerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:57 schreef B_BOY het volgende:
ey me wapen staat er wel in maar me naam niet.
Ok, laten we onze krachten sparenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Vrede?
Mag ik "FOK 1. Lt Arnold_fan" zijn?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:09 schreef steve2003 het volgende:
ik zat ook te denken, we moeten een duidelijke hierarchie hebben, zodat alles goedgeorganiseerd blijft etc.
Hey ! Mr-z for leader !quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:15 schreef Paxlie het volgende:
wat een gejank hier, als niemand leiderschap neemt kunnen jullie allemaal oprotten, ik neem leiderschap, of je het wil of niet
who wants to get some ?
Binnenkort de eerste aanval onder mijn commando !
Mr-z is al leider dus tyf op met je gejankquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:15 schreef Paxlie het volgende:
wat een gejank hier, als niemand leiderschap neemt kunnen jullie allemaal oprotten, ik neem leiderschap, of je het wil of niet
who wants to get some ?
Je zult je toch eerst moeten bewijzen. Wij nemen geen doetjes als lijers.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:15 schreef Paxlie het volgende:
who wants to get some ?
denk dat jij de leider moet worden van de stoeptegel smijt van viaduct divisie....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:53 schreef MeuL het volgende:
* MeuL Doet melden zich!
Neemt mee: Stoeptegel ( Mooi om in iemand hoofd te parkeren )
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:53 schreef MeuL het volgende:
* MeuL Doet melden zich!
Neemt mee: Stoeptegel ( Mooi om in iemand hoofd te parkeren )
open een FB topicquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:42 schreef Woldo het volgende:
Ik heb hier op me werk nog 60 oude pc's staan, kunnen we ook gebruiken om mee te gooien.
Ik wil eigenlijk wel weten waarom ik weer geunbanned ben.
Het zijn toch ook allemaal dildo's hier....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:48 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Wat moet ik me hierbij voorstellen
Een leger dildo's
Kijk maar in het vorige topic. Iets van een plaatje met ridders uit een spel ofzo was et.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:48 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Wat moet ik me hierbij voorstellen
Een leger dildo's
Dus je doet mee?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:50 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Het zijn toch ook allemaal dildo's hier....
Dus jij komt als laatste er bij en hebt de grootste bek? Eerst moet je je bewijzen voordat je in rang hoger komt. Als jij denkt het leiderschap te kunnen overnemen moet je daar klaar voor zijn. Voorlopig ben je nog een strijder en niets meer of minder als je mede knok genoten! Er is maar 1 leider en dat ben ik. Als je het daar niet mee eens bent heb je pech.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:15 schreef Paxlie het volgende:
who wants to get some ?
Waldo, wat een naam!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:09 schreef Houzer het volgende:
Ik neem mijn hond Waldo ook wel mee, die is erg braaf
[afbeelding]
Ik moet eerst mijn handen bij de politie laten registeren als dodelijke wapens...dus ik kom laterquote:
Jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:11 schreef Woldo het volgende:
Geachte heer Mr-Z, bent u trouwens ook uwe PUB ban kwijt?
Ik zet je er vast inquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:12 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik moet eerst mijn handen bij de politie laten registeren als dodelijke wapens...dus ik kom later
Het frappante is dat wanneer ik een stok weg gooi, hij altijd terug komt met een been van iemand.quote:
Je moet em Woldo noemen, dat staat voor 'Wilde Ongecontroleerde Lieve Dildo Ofzo'quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:13 schreef Houzer het volgende:
[..]
Het frappante is dat wanneer ik een stok weg gooi, hij altijd terug komt met een been van iemand.
Ik moet hem toch beter gaan africhten, op deze manier is hij een gevaar voor iedereen die niet bij mij hoort.
Ik eis een publieke verontschuldiging voor mijn anderhalve dag hel zonder PUBquote:
check!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:18 schreef snellejelle het volgende:
ik neem mijn
[afbeelding]
mee voor als we honger hebben. en als we geen honger meer hebben kunnen we ermee gooien
Ach we hebben toch altijd honger dus gebruiken hem als bijtank puntquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:19 schreef Woldo het volgende:
Met een snackbar gooien is een beetje zonde toch? Kunnen we beter een camping plunderen en met de caravans gaan gooien.
Hij heet waldo, ik twijfel nog wel over de naam Fikkiequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:15 schreef Woldo het volgende:
[..]
Je moet em Woldo noemen, dat staat voor 'Wilde Ongecontroleerde Lieve Dildo Ofzo'
Fikkie lijkt me een zeer toepasselijke naam voor dat schattige beestje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:21 schreef Houzer het volgende:
[..]
Hij heet waldo, ik twijfel nog wel over de naam Fikkie
Okay Fikkie it is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:23 schreef Woldo het volgende:
[..]
Fikkie lijkt me een zeer toepasselijke naam voor dat schattige beestje.![]()
misschien heet die vent wel takquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:32 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik ben zijn baas dus ja
Pak tak Fikkie
[afbeelding]
Ik zei tak
oh dan zal ik dat ook hebbenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:39 schreef Woldo het volgende:
Ik kom er dus net achter dat ik wel kan kijken in de PUB maar niet kan posten.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:42 schreef Woldo het volgende:
Ik wou net in het topic over 'Borsten laten zien via webcam' wat zeggen.3 maal raden waarover.
Gewoon iets zeggen over IJsmeis der naakt foto's. Om die reden heb ik ook een ban gekregen dus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:46 schreef Houzer het volgende:
Ik ga eens een ban voor mijn zelf in PUB regelen
Heeft ijsmeis naaktfoto's?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:47 schreef Woldo het volgende:
[..]
Gewoon iets zeggen over IJsmeis der naakt foto's. Om die reden heb ik ook een ban gekregen dus.
Ik probeer ook een reactie uit te lokken, meer in de trend dat ze dr tieten niet hoeft te showen, want wat je niet hebt hoef je ook niet te showenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:47 schreef Woldo het volgende:
[..]
Gewoon iets zeggen over IJsmeis der naakt foto's. Om die reden heb ik ook een ban gekregen dus.
Ik heb er 1 opgeslagen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Heeft ijsmeis naaktfoto's?
Misschien komen die wel langs in het borsten voor de webcam topic.
post um hier maar.quote:
Ja en dan heb ik hier ook zeker een ban te pakken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
post um hier maar.
Dan sla ik um wel op.
Mijn mail staat in mijn profielquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:57 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ja en dan heb ik hier ook zeker een ban te pakken.![]()
Dan zeg je gewoon dat je niet wist dat dat ijsmeis was in die foto.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:57 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ja en dan heb ik hier ook zeker een ban te pakken.![]()
Ik zie geen mailadres?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:00 schreef Billekoek het volgende:
Ik wil em ook
Kijk in profiel voor mailadres.
Oja wel over knokken doorpraten
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:00 schreef snellejelle het volgende:
maar die foto is wel een wapen, dat jaagt de tegenstander wel weg
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:03 schreef Billekoek het volgende:
Aangepast Woldo.
Ik zie nog steeds niks.quote:MSN:
kareltje_is_cool apestaartje hotmail.comquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon dat je niet wist dat dat ijsmeis was in die foto.
maar mail maar anders.
Your message has been sent.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
kareltje_is_cool apestaartje hotmail.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben de jager met de pet.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:08 schreef Houzer het volgende:Boefje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not deaf or blind, I'm just ignoring you.
oO<
Hier kunnen we zelfsquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:06 schreef Woldo het volgende:
Als onze geliefde leider dat dan ook meteen kan toevoegen als meest dodelijkste wapen in de lijst.
Wie wil er nou geld betalen voor IJsmeis naakt foto?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:10 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Hier kunnen we zelfsgeld mee gaan verdienen en daar weer nieuwe wapens van kopen.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:08 schreef Houzer het volgende:een foto maar? heb je de hele serie niet???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar wordt echt om geknokt!suck my asshole taco bender
niemand, knokken dat willen wequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:12 schreef Woldo het volgende:
[..]
Wie wil er nou geld betalen voor IJsmeis naakt foto?
iemand die niet wel dat ze overal gepost worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:12 schreef Woldo het volgende:
[..]
Wie wil er nou geld betalen voor IJsmeis naakt foto?
Ik vond 1 foto bewaren meer dan genoeg verspilling van mijn gmail inbox.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:12 schreef Remco_h het volgende:
[..]
een foto maar? heb je de hele serie niet???
daar wordt echt om geknokt!
Heb je ze niet in je send items ofzo nog staan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:14 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ik vond 1 foto bewaren meer dan genoeg verspilling van mijn gmail inbox.![]()
heb ze bewaard voor als ik ooit een jong zusje krijg...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:14 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ik vond 1 foto bewaren meer dan genoeg verspilling van mijn gmail inbox.![]()
Nope, ik zag deze toevallig een keer in een topic staan, heb ik gesaved op me hardeschijf voor et geval hij een keer van pas kwam. Vraag me niet waarom trouwens.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:15 schreef Houzer het volgende:
[..]
Heb je ze niet in je send items ofzo nog staan?
we ain't got no papercutsquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:41 schreef Woldo het volgende:
Ik heb trouwens net een Irischeque gekregen aangezien dit mijn laatste werkdag is. Heeft nogal scherpe randen, ik ben bereid het in te leggen als wapen.
En sinds kort ook afpersing dus.quote:
bij guns 'r' us nemen ze de irischeque niet aan....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:42 schreef Rnej het volgende:
[..]
we ain't got no papercuts![]()
tom green.. gotta love 'em
kan je die cheque niet inruilen voor iets gevaarlijkers dan?
neej maar misschien de praxis... een mooi spijkerpistool?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bij guns 'r' us nemen ze de irischeque niet aan....
welke wil je hebben?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:53 schreef Arnold_fan het volgende:
Laten we dan als knokploegleden wel die foto delen... marcoberkhout at gmail punt com
Same herequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:58 schreef Rnej het volgende:
[..]
wtf .. mijn mail staat in mijn profiel
Dan zit je met 9 msn's openquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:58 schreef the_legend_killer het volgende:
we moeten dan ook allemaal bijnamen nemen en daar een msn van aanmaken
Ik hou het bij the legend killer
dan zo msn fok_knok_ploeg_tlk@hotmail.com
Moet hij zijn eigen graf gravenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:59 schreef Billekoek het volgende:
[afbeelding]
Graven, of ik schiet je neer!!
kareltje_de_grote klinkt ook wel stoer, dan ben ik de grote jongen die iedereen in een klap aan de kant maait.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:58 schreef the_legend_killer het volgende:
we moeten dan ook allemaal bijnamen nemen en daar een msn van aanmaken
Ik hou het bij the legend killer
dan zo msn fok_knok_ploeg_tlk@hotmail.com
ey, dat was ik al, ik stond al 2x in de lijstquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
kareltje_de_grote klinkt ook wel stoer, dan ben ik de grote jongen die iedereen in een klap aan de kant maait.
Of ik ga bier staan drinken terwijl jullie aan het vechten zijn, en als jullie het niet kunnen winnen kom ik helpen
Ja tuurlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Moet hij zijn eigen graf graven
Precies !quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:03 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.
Graven of ik schiet je neer!
Daarna: Je hebt gegraven en ik schiet je neer!
PANG!!
Opgelost.
Oja, en hem daarna ook zn eigen graf laten dichtgooienquote:
Ik help u wel met het nuttigen van bier.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
kareltje_de_grote klinkt ook wel stoer, dan ben ik de grote jongen die iedereen in een klap aan de kant maait.
Of ik ga bier staan drinken terwijl jullie aan het vechten zijn, en als jullie het niet kunnen winnen kom ik helpen
Dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:07 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Oja, en hem daarna ook zn eigen graf laten dichtgooien
biermeet? :-Dquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:09 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ik help u wel met het nuttigen van bier.![]()
ondertussen begint de cyanide die ik in z'n brinta heb gedaan te werkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ondertussen sta ik wel achter hem met mijn revolver![]()
je hebt mailquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:58 schreef Rnej het volgende:
[..]
wtf .. mijn mail staat in mijn profiel
ik heb en wil geen kinderen...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:13 schreef Woldo het volgende:
Zo zal onze eerst knok partij ongeveer aflopen. Aangenomen dat wij die zwarte vader zijn.
[afbeelding]
er ontbreekt een stormtrooper die met een pilsje aan de bar staatquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:13 schreef Woldo het volgende:
Zo zal onze eerst knok partij ongeveer aflopen. Aangenomen dat wij die zwarte vader zijn.
[afbeelding]
Zwarte Vader heeft een constante bier aanvoer via zijn masker.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:14 schreef Rnej het volgende:
[..]
er ontbreekt een stormtrooper die met een pilsje aan de bar staat
neh...quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:14 schreef Rnej het volgende:
[..]
er ontbreekt een stormtrooper die met een pilsje aan de bar staat
dat is niet je profiel mail adresquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:16 schreef Rnej het volgende:
[..]
nop... 20030835 at student punt hhs punt nl
![]()
Das waar. Dit gaat Merel niet leuk vinden denk ik trouwens.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:17 schreef Remco_h het volgende:
[..]
neh...
als ze er achter komen dat je fok! knok! ploeg!er bent kunnen ze je kinderen ontvoeren en je chanteren...
moeder de vrouw weer overstuur wil ze dat je er mee stopt...
alleen maar ellende
neequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:18 schreef Woldo het volgende:
[..]
Das waar. Dit gaat Merel niet leuk vinden denk ik trouwens.![]()
Nu moet ik de keuze maken tussen sex en knokken.
keb op me hotmail ook nix ontvangen, en die andere die komt uit op dezelfde.. maar daar heb k dus ook nix ontvangenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:17 schreef Remco_h het volgende:
[..]
dat is niet je profiel mail adres
En wat als ik mijn kinderen nu eens opvoed als knokkids? Kunnen ze mooi helpen en kan papa aan het bier.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:18 schreef Remco_h het volgende:
[..]
nee
tussen knokken en/of kinderen....
je hebt mailquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:18 schreef Rnej het volgende:
[..]
keb op me hotmail ook nix ontvangen, en die andere die komt uit op dezelfde.. maar daar heb k dus ook nix ontvangen
kijk...quote:
Trainen in de sportschool jah.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:12 schreef Rnej het volgende:
[..]
of een fitnessmeet.. kunnen we met z'n allen trainen
Ik wacht medestrijder .......quote:
terugkrabbelquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:23 schreef Rnej het volgende:
billekoek, hoe kom je in godsnaam aan die plaatjes? ze zijn echt hilarisch
heb je ze al of moet ik t zipfiletje ff uploaden?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:23 schreef Rnej het volgende:
billekoek, hoe kom je in godsnaam aan die plaatjes? ze zijn echt hilarisch
lol, neuh, ze zijn aangekomenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:25 schreef Remco_h het volgende:
[..]
heb je ze al of moet ik t zipfiletje ff uploaden?
Edit gedaanquote:
uhmmm kweetniet of ze dat zo op prijs stellen .... risicoooquote:
Zelfde.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zit op me werk dus ik moet wel
ontopic, dit zijn verreweg de beste wapens totnutoe
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:28 schreef Remco_h het volgende:
kwijt
tis al wegquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:29 schreef Rnej het volgende:
[..]
uhmmm kweetniet of ze dat zo op prijs stellen .... risicooo
zekersquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:36 schreef Woldo het volgende:
[..]
Zelfde.
Nog steeds op je stageplek?
Ik ook. Na me stage wilden ze dat ik bleef, voor meer geld uiteraard.quote:
meer geld? nou ik krijg nog steeds hetzelfdequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:38 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ik ook. Na me stage wilden ze dat ik bleef, voor meer geld uiteraard.![]()
Ik kreeg tijdens me stage 300 per maand. Nu 300 per week.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
meer geld? nou ik krijg nog steeds hetzelfde
ja...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:39 schreef snellejelle het volgende:
rnej, ff je quote aanpassen!
ikke eerst 225 per maand en nu 1400, ruim 500% opslagquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:40 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ik kreeg tijdens me stage 300 per maand. Nu 300 per week.
ja en hard ook...hele dag fokken...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:44 schreef Pingwingei het volgende:
Dat jullie vlegels werken voor de kost
Ik welquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:44 schreef Pingwingei het volgende:
Knokken is hard werk ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:44 schreef Pingwingei het volgende:
Ik zorg wel voor de coke. dan zijn we wat losser.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:17 schreef Mr-Z het volgende:
Ik stel inderdaad eerst een gewone bier meet voor. Dus dat we elkaar beter leren kennen en weten wat ieders specialiteit is!
Stel maar iets voorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:20 schreef R-Alph het volgende:
Zitten we hier wat slap te lullen man....
Bij welk evenement gaan we nou rellen.
Zoals ik al eerder zei....quote:
Dat lijkt me wel iets voor mij, ik neem de PR voor mijn rekening.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:22 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei....
Q-Base. Krijgen we internationale bekendheid. Duitsers...Belgen... net wat we nodig hebben.
Hebben we een woordvoerder?
geen woorden maar daden, das ons motto.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:22 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei....
Q-Base. Krijgen we internationale bekendheid. Duitsers...Belgen... net wat we nodig hebben.
Hebben we een woordvoerder?
Succes met regelen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:33 schreef Arnold_fan het volgende:
Mijn eerste actie: We moeten weg uit ONZ, we maken een eigen subforum, net als PUB
We rammen gewoon al die pubertjes weg uit PUB.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:33 schreef Arnold_fan het volgende:
Mijn eerste actie: We moeten weg uit ONZ, we maken een eigen subforum, net als PUB
Mooi jij doet de PRquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:33 schreef Arnold_fan het volgende:
Nogmaals.. we vechten niet tegen Fokkers.. iedere fokker is vrij om ons team te versterken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:36 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
We rammen gewoon al die pubertjes weg uit PUB.
IJsmeis mag blijven zij kan voor ons koken, want na een flinke vechtpartij op een braderie heb ik altijd reuze honger.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:20 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik zorg wel voor de coke. dan zijn we wat losser.
post dat es in FBquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:33 schreef Arnold_fan het volgende:
Keel Neus en Oren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:43 schreef snellejelle het volgende:
[..]
post dat es in FB
we kunnen dan KNO zijn
Nee, die mag op de FP verslag doen van onze wekelijkse knokpartijen.quote:
Nieuw forum Kom jongens een beetje support.quote:
Wat wil je verkopen? DVD's met de actie's? Maak wel de gezichten onzichtbaar, voor je het weet heb je een zeikende officier van justitie achter je aan.quote:
Hier kan je mooi de taart mee aansnijden straks..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:50 schreef Woldo het volgende:
Nog 3 uur en dan is mijn betaalde Fok! tijd vakantiewerk over!
Zo mag ik het zien, join the clubquote:
Wat een sukkel die Breulsquote:
en wel door breuls himself, das toch wel een hele eer. We krijgen nu al een speciale aanpak.quote:
Okquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:59 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Zo mag ik het zien, join the club
neuy, we hebben breuls nog nodig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:00 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Wat een sukkel die BreulsMisschien moeten we hem buiten de regel houden dat we geen Fokkers slaan.
Dus gewoon eerst Fok! kapot maken en dan beschermings geld eisen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:02 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
neuy, we hebben breuls nog nodig.
We moeten gewoon wat meer druk op Fok! zetten. Ze moeten zien dat ze onze bescherming nodig hebben omdat er anders nare dingen gebeuren.
Wel als je ze africht om te knagen waar jij wilt, in noodgevallen kun je er ook mee gooien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:59 schreef TC_Artemis het volgende:
Kunnen hamsters ook als wapen worden gebruikt
Ik ben ze nu c4 met een zender aan het voeren, dus met een druk op de knop zijn ze ook bruikbaar als organische bommenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:03 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Wel als je ze africht om te knagen waar jij wilt, in noodgevallen kun je er ook mee gooien.
Mooie aanwinstquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:02 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ok
* TC_Artemis wilt joinen
en ik doneer daarbij mijn 2 hamsters en een kapotte tl-buis van 2 meter als wapen
En zo te zien kun je zelf ook biologische bommen maken, met je dodelijke schijt (getuige je ondertitel)quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:04 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik ben ze nu c4 met een zender aan het voeren, dus met een druk op de knop zijn ze ook bruikbaar als organische bommen![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:05 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
En zo te zien kun je zelf ook biologische bommen maken, met je dodelijke schijt (getuige je ondertitel)
Cultuur en Historiequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:06 schreef Arnold_fan het volgende:
Misschien moeten we deel 3 gewoon in een ander forum openen. Dan worden we vast serieuzer genomen.
Wat dacht je van die hamsters?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:06 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Dat moet geen probleem zijn, maar dan moet ik wel iets van hulzen hebben waar ik het in kan doen. Ideeén?
Kleine bestuurbare helicopters. Eerst wat mensen een kopje kleiner maken met je wieken en daarna *boem*.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:06 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Dat moet geen probleem zijn, maar dan moet ik wel iets van hulzen hebben waar ik het in kan doen. Ideeén?
naja, kapot maken is een groot woord.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:03 schreef Woldo het volgende:
[..]
Dus gewoon eerst Fok! kapot maken en dan beschermings geld eisen?
Goed idee, dan hebben we straks een stuk of 50 Op afstand bestuurbare helikopters gevuld met dodelijke schijt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:08 schreef Woldo het volgende:
[..]
Kleine bestuurbare helicopters. Eerst wat mensen een kopje kleiner maken met je wieken en daarna *boem*.
Doet me trouwens denken aan die missie in GTA Vice City.
Ik zou zeggen post er even...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
naja, kapot maken is een groot woord.
gewoon even bang maken zodat we een eigen subforum krijgen. geld eisen is niet nodig we hebben toch de foto's? die we btw ook kunnen gebruiken om ons eigen subforum te krijgen, misschien mogen we zelfs wel een aantal topics in IJsmeis subforum openen, waarin we nieuwe leden gaan werven.
onstabiele pubertjes zijn lekker makkelijk te ronselen.
dat zou wel heel toevallig zijn inderdaad. En ervoor zorgen dat de modjes het heel druk krijgen en dat vinden ze uiteraard niet leuk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:12 schreef TC_Artemis het volgende:
Wat nou als we allemaal 'toevallig' hetzelfde topic openen?
Ghehe, toevallig allemaal om 9 uur een topic.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:12 schreef TC_Artemis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not deaf or blind, I'm just ignoring you.
oO<
Wijs plan, vanavond gewoon een topic openen in PUB met een verwijzing hiernaartoe. Niet direct ronselen, maaranders brengen. Bijvoorbeeld als mening vragen voor jongeren of dit een typisch jongeren verschijnsel is:Dquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:12 schreef TC_Artemis het volgende:
Zullen we er toch maar een Fok! F*ck! Ploeg! van maken?quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:21 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Zullen we er toch maar een Fok! F*ck! Ploeg! van maken?![]()
Dan moeten we nodig beginnen met het recruiten van vrouwelijk schoon.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:21 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Zullen we er toch maar een Fok! F*ck! Ploeg! van maken?![]()
dan moeten we maar es in US gaan neuzenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:23 schreef Woldo het volgende:
[..]
Dan moeten we nodig beginnen met het recruiten van vrouwelijk schoon.![]()
eerst vechten dan nuecken, net als bij de vikings.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:23 schreef Woldo het volgende:
[..]
Dan moeten we nodig beginnen met het recruiten van vrouwelijk schoon.![]()
Dus geen sex voor de wedstrijd?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:24 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
eerst vechten dan nuecken, net als bij de vikings.
tjah, voor de wedstrijd is eigenlijk na de vorige wedstrijd. Dus maakt niet zoveel uit hoor.quote:
Serie inderdaad.. Serie!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
succesvolle topicserie (geen reeks, want dat mag niet)
neh, daar modden ze te strengquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:27 schreef Arnold_fan het volgende:
Dan kunnen we het gelijk beginnen in SEX
Dus onze topics zijn al geschikt voor SEX, R&P (voor de nazorg), PUB (voor het ronselen), NWS (waar we regelmatig zullen verschijnen) etc.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:27 schreef Arnold_fan het volgende:
Dan kunnen we het gelijk beginnen in SEX
in deel drie staan ze er inquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:28 schreef TC_Artemis het volgende:
Er moeten nog wapens bij mrz
2 Hamsters gevuld met c4
1 TL buis van 2 meter
50 op afstand bestuurbare helicopters gevuld met dodelijke schijt.
en terechtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:29 schreef Mr-Z het volgende:
Ik ben trots op mijn topic![]()
of niet snelle?![]()
De atoombom onder de knok wapens.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en terecht
btw bij de wapens, de foto's van ijsmeis, ons grootste wapen
in de OP?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en terecht
btw bij de wapens, de foto's van ijsmeis, ons grootste wapen
IJsmeis komt toch niet meer in ONZ, ze is te druk met PUB.quote:
ik heb het gemeld.. maar de foto's zelf toch maar nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |