*Meldt*quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:52 schreef Mr-Z het volgende:
[afbeelding]
en het benodigde bier wordt ingeslagen!
Ja ik zie door de bomen het bos ook niet meerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:57 schreef B_BOY het volgende:
ey me wapen staat er wel in maar me naam niet.
Ok, laten we onze krachten sparenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Vrede?
Mag ik "FOK 1. Lt Arnold_fan" zijn?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:09 schreef steve2003 het volgende:
ik zat ook te denken, we moeten een duidelijke hierarchie hebben, zodat alles goedgeorganiseerd blijft etc.
Hey ! Mr-z for leader !quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:15 schreef Paxlie het volgende:
wat een gejank hier, als niemand leiderschap neemt kunnen jullie allemaal oprotten, ik neem leiderschap, of je het wil of niet
who wants to get some ?
Binnenkort de eerste aanval onder mijn commando !
Mr-z is al leider dus tyf op met je gejankquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:15 schreef Paxlie het volgende:
wat een gejank hier, als niemand leiderschap neemt kunnen jullie allemaal oprotten, ik neem leiderschap, of je het wil of niet
who wants to get some ?
Je zult je toch eerst moeten bewijzen. Wij nemen geen doetjes als lijers.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:15 schreef Paxlie het volgende:
who wants to get some ?
denk dat jij de leider moet worden van de stoeptegel smijt van viaduct divisie....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:53 schreef MeuL het volgende:
* MeuL Doet melden zich!
Neemt mee: Stoeptegel ( Mooi om in iemand hoofd te parkeren )
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:53 schreef MeuL het volgende:
* MeuL Doet melden zich!
Neemt mee: Stoeptegel ( Mooi om in iemand hoofd te parkeren )
open een FB topicquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:42 schreef Woldo het volgende:
Ik heb hier op me werk nog 60 oude pc's staan, kunnen we ook gebruiken om mee te gooien.
Ik wil eigenlijk wel weten waarom ik weer geunbanned ben.
Het zijn toch ook allemaal dildo's hier....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:48 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Wat moet ik me hierbij voorstellen
Een leger dildo's
Kijk maar in het vorige topic. Iets van een plaatje met ridders uit een spel ofzo was et.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:48 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Wat moet ik me hierbij voorstellen
Een leger dildo's
Dus je doet mee?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:50 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Het zijn toch ook allemaal dildo's hier....
Dus jij komt als laatste er bij en hebt de grootste bek? Eerst moet je je bewijzen voordat je in rang hoger komt. Als jij denkt het leiderschap te kunnen overnemen moet je daar klaar voor zijn. Voorlopig ben je nog een strijder en niets meer of minder als je mede knok genoten! Er is maar 1 leider en dat ben ik. Als je het daar niet mee eens bent heb je pech.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:15 schreef Paxlie het volgende:
who wants to get some ?
Waldo, wat een naam!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:09 schreef Houzer het volgende:
Ik neem mijn hond Waldo ook wel mee, die is erg braaf
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |