Dus gewoon eerst Fok! kapot maken en dan beschermings geld eisen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:02 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
neuy, we hebben breuls nog nodig.
We moeten gewoon wat meer druk op Fok! zetten. Ze moeten zien dat ze onze bescherming nodig hebben omdat er anders nare dingen gebeuren.
Wel als je ze africht om te knagen waar jij wilt, in noodgevallen kun je er ook mee gooien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:59 schreef TC_Artemis het volgende:
Kunnen hamsters ook als wapen worden gebruikt
Ik ben ze nu c4 met een zender aan het voeren, dus met een druk op de knop zijn ze ook bruikbaar als organische bommenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:03 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Wel als je ze africht om te knagen waar jij wilt, in noodgevallen kun je er ook mee gooien.
Mooie aanwinstquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:02 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ok
* TC_Artemis wilt joinen
en ik doneer daarbij mijn 2 hamsters en een kapotte tl-buis van 2 meter als wapen
En zo te zien kun je zelf ook biologische bommen maken, met je dodelijke schijt (getuige je ondertitel)quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:04 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik ben ze nu c4 met een zender aan het voeren, dus met een druk op de knop zijn ze ook bruikbaar als organische bommen![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:05 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
En zo te zien kun je zelf ook biologische bommen maken, met je dodelijke schijt (getuige je ondertitel)
Cultuur en Historiequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:06 schreef Arnold_fan het volgende:
Misschien moeten we deel 3 gewoon in een ander forum openen. Dan worden we vast serieuzer genomen.
Wat dacht je van die hamsters?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:06 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Dat moet geen probleem zijn, maar dan moet ik wel iets van hulzen hebben waar ik het in kan doen. Ideeén?
Kleine bestuurbare helicopters. Eerst wat mensen een kopje kleiner maken met je wieken en daarna *boem*.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:06 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Dat moet geen probleem zijn, maar dan moet ik wel iets van hulzen hebben waar ik het in kan doen. Ideeén?
naja, kapot maken is een groot woord.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:03 schreef Woldo het volgende:
[..]
Dus gewoon eerst Fok! kapot maken en dan beschermings geld eisen?
Goed idee, dan hebben we straks een stuk of 50 Op afstand bestuurbare helikopters gevuld met dodelijke schijt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:08 schreef Woldo het volgende:
[..]
Kleine bestuurbare helicopters. Eerst wat mensen een kopje kleiner maken met je wieken en daarna *boem*.
Doet me trouwens denken aan die missie in GTA Vice City.
Ik zou zeggen post er even...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
naja, kapot maken is een groot woord.
gewoon even bang maken zodat we een eigen subforum krijgen. geld eisen is niet nodig we hebben toch de foto's? die we btw ook kunnen gebruiken om ons eigen subforum te krijgen, misschien mogen we zelfs wel een aantal topics in IJsmeis subforum openen, waarin we nieuwe leden gaan werven.
onstabiele pubertjes zijn lekker makkelijk te ronselen.
dat zou wel heel toevallig zijn inderdaad. En ervoor zorgen dat de modjes het heel druk krijgen en dat vinden ze uiteraard niet leuk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:12 schreef TC_Artemis het volgende:
Wat nou als we allemaal 'toevallig' hetzelfde topic openen?
Ghehe, toevallig allemaal om 9 uur een topic.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:12 schreef TC_Artemis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not deaf or blind, I'm just ignoring you.
oO<
Wijs plan, vanavond gewoon een topic openen in PUB met een verwijzing hiernaartoe. Niet direct ronselen, maaranders brengen. Bijvoorbeeld als mening vragen voor jongeren of dit een typisch jongeren verschijnsel is:Dquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:12 schreef TC_Artemis het volgende:
Zullen we er toch maar een Fok! F*ck! Ploeg! van maken?quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:21 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Zullen we er toch maar een Fok! F*ck! Ploeg! van maken?![]()
Dan moeten we nodig beginnen met het recruiten van vrouwelijk schoon.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:21 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Zullen we er toch maar een Fok! F*ck! Ploeg! van maken?![]()
dan moeten we maar es in US gaan neuzenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:23 schreef Woldo het volgende:
[..]
Dan moeten we nodig beginnen met het recruiten van vrouwelijk schoon.![]()
eerst vechten dan nuecken, net als bij de vikings.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:23 schreef Woldo het volgende:
[..]
Dan moeten we nodig beginnen met het recruiten van vrouwelijk schoon.![]()
Dus geen sex voor de wedstrijd?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:24 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
eerst vechten dan nuecken, net als bij de vikings.
tjah, voor de wedstrijd is eigenlijk na de vorige wedstrijd. Dus maakt niet zoveel uit hoor.quote:
Serie inderdaad.. Serie!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
succesvolle topicserie (geen reeks, want dat mag niet)
neh, daar modden ze te strengquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:27 schreef Arnold_fan het volgende:
Dan kunnen we het gelijk beginnen in SEX
Dus onze topics zijn al geschikt voor SEX, R&P (voor de nazorg), PUB (voor het ronselen), NWS (waar we regelmatig zullen verschijnen) etc.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:27 schreef Arnold_fan het volgende:
Dan kunnen we het gelijk beginnen in SEX
in deel drie staan ze er inquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:28 schreef TC_Artemis het volgende:
Er moeten nog wapens bij mrz
2 Hamsters gevuld met c4
1 TL buis van 2 meter
50 op afstand bestuurbare helicopters gevuld met dodelijke schijt.
en terechtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:29 schreef Mr-Z het volgende:
Ik ben trots op mijn topic![]()
of niet snelle?![]()
De atoombom onder de knok wapens.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en terecht
btw bij de wapens, de foto's van ijsmeis, ons grootste wapen
in de OP?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en terecht
btw bij de wapens, de foto's van ijsmeis, ons grootste wapen
IJsmeis komt toch niet meer in ONZ, ze is te druk met PUB.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |