SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben de jager met de pet.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:08 schreef Houzer het volgende:Boefje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not deaf or blind, I'm just ignoring you.
oO<
Hier kunnen we zelfsquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:06 schreef Woldo het volgende:
Als onze geliefde leider dat dan ook meteen kan toevoegen als meest dodelijkste wapen in de lijst.
Wie wil er nou geld betalen voor IJsmeis naakt foto?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:10 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Hier kunnen we zelfsgeld mee gaan verdienen en daar weer nieuwe wapens van kopen.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:08 schreef Houzer het volgende:een foto maar? heb je de hele serie niet???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar wordt echt om geknokt!suck my asshole taco bender
niemand, knokken dat willen wequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:12 schreef Woldo het volgende:
[..]
Wie wil er nou geld betalen voor IJsmeis naakt foto?
iemand die niet wel dat ze overal gepost worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:12 schreef Woldo het volgende:
[..]
Wie wil er nou geld betalen voor IJsmeis naakt foto?
Ik vond 1 foto bewaren meer dan genoeg verspilling van mijn gmail inbox.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:12 schreef Remco_h het volgende:
[..]
een foto maar? heb je de hele serie niet???
daar wordt echt om geknokt!
Heb je ze niet in je send items ofzo nog staan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:14 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ik vond 1 foto bewaren meer dan genoeg verspilling van mijn gmail inbox.![]()
heb ze bewaard voor als ik ooit een jong zusje krijg...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:14 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ik vond 1 foto bewaren meer dan genoeg verspilling van mijn gmail inbox.![]()
Nope, ik zag deze toevallig een keer in een topic staan, heb ik gesaved op me hardeschijf voor et geval hij een keer van pas kwam. Vraag me niet waarom trouwens.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:15 schreef Houzer het volgende:
[..]
Heb je ze niet in je send items ofzo nog staan?
we ain't got no papercutsquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:41 schreef Woldo het volgende:
Ik heb trouwens net een Irischeque gekregen aangezien dit mijn laatste werkdag is. Heeft nogal scherpe randen, ik ben bereid het in te leggen als wapen.
En sinds kort ook afpersing dus.quote:
bij guns 'r' us nemen ze de irischeque niet aan....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:42 schreef Rnej het volgende:
[..]
we ain't got no papercuts![]()
tom green.. gotta love 'em
kan je die cheque niet inruilen voor iets gevaarlijkers dan?
neej maar misschien de praxis... een mooi spijkerpistool?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bij guns 'r' us nemen ze de irischeque niet aan....
welke wil je hebben?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:53 schreef Arnold_fan het volgende:
Laten we dan als knokploegleden wel die foto delen... marcoberkhout at gmail punt com
Same herequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:58 schreef Rnej het volgende:
[..]
wtf .. mijn mail staat in mijn profiel
Dan zit je met 9 msn's openquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:58 schreef the_legend_killer het volgende:
we moeten dan ook allemaal bijnamen nemen en daar een msn van aanmaken
Ik hou het bij the legend killer
dan zo msn fok_knok_ploeg_tlk@hotmail.com
Moet hij zijn eigen graf gravenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:59 schreef Billekoek het volgende:
[afbeelding]
Graven, of ik schiet je neer!!
kareltje_de_grote klinkt ook wel stoer, dan ben ik de grote jongen die iedereen in een klap aan de kant maait.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:58 schreef the_legend_killer het volgende:
we moeten dan ook allemaal bijnamen nemen en daar een msn van aanmaken
Ik hou het bij the legend killer
dan zo msn fok_knok_ploeg_tlk@hotmail.com
ey, dat was ik al, ik stond al 2x in de lijstquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
kareltje_de_grote klinkt ook wel stoer, dan ben ik de grote jongen die iedereen in een klap aan de kant maait.
Of ik ga bier staan drinken terwijl jullie aan het vechten zijn, en als jullie het niet kunnen winnen kom ik helpen
Ja tuurlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Moet hij zijn eigen graf graven
Precies !quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:03 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.
Graven of ik schiet je neer!
Daarna: Je hebt gegraven en ik schiet je neer!
PANG!!
Opgelost.
Oja, en hem daarna ook zn eigen graf laten dichtgooienquote:
Ik help u wel met het nuttigen van bier.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
kareltje_de_grote klinkt ook wel stoer, dan ben ik de grote jongen die iedereen in een klap aan de kant maait.
Of ik ga bier staan drinken terwijl jullie aan het vechten zijn, en als jullie het niet kunnen winnen kom ik helpen
Dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:07 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Oja, en hem daarna ook zn eigen graf laten dichtgooien
biermeet? :-Dquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:09 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ik help u wel met het nuttigen van bier.![]()
ondertussen begint de cyanide die ik in z'n brinta heb gedaan te werkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ondertussen sta ik wel achter hem met mijn revolver![]()
je hebt mailquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:58 schreef Rnej het volgende:
[..]
wtf .. mijn mail staat in mijn profiel
ik heb en wil geen kinderen...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:13 schreef Woldo het volgende:
Zo zal onze eerst knok partij ongeveer aflopen. Aangenomen dat wij die zwarte vader zijn.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |