Ik moet eerst mijn handen bij de politie laten registeren als dodelijke wapens...dus ik kom laterquote:
Jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:11 schreef Woldo het volgende:
Geachte heer Mr-Z, bent u trouwens ook uwe PUB ban kwijt?
Ik zet je er vast inquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:12 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik moet eerst mijn handen bij de politie laten registeren als dodelijke wapens...dus ik kom later
Het frappante is dat wanneer ik een stok weg gooi, hij altijd terug komt met een been van iemand.quote:
Je moet em Woldo noemen, dat staat voor 'Wilde Ongecontroleerde Lieve Dildo Ofzo'quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:13 schreef Houzer het volgende:
[..]
Het frappante is dat wanneer ik een stok weg gooi, hij altijd terug komt met een been van iemand.
Ik moet hem toch beter gaan africhten, op deze manier is hij een gevaar voor iedereen die niet bij mij hoort.
Ik eis een publieke verontschuldiging voor mijn anderhalve dag hel zonder PUBquote:
check!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:18 schreef snellejelle het volgende:
ik neem mijn
[afbeelding]
mee voor als we honger hebben. en als we geen honger meer hebben kunnen we ermee gooien
Ach we hebben toch altijd honger dus gebruiken hem als bijtank puntquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:19 schreef Woldo het volgende:
Met een snackbar gooien is een beetje zonde toch? Kunnen we beter een camping plunderen en met de caravans gaan gooien.
Hij heet waldo, ik twijfel nog wel over de naam Fikkiequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:15 schreef Woldo het volgende:
[..]
Je moet em Woldo noemen, dat staat voor 'Wilde Ongecontroleerde Lieve Dildo Ofzo'
Fikkie lijkt me een zeer toepasselijke naam voor dat schattige beestje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:21 schreef Houzer het volgende:
[..]
Hij heet waldo, ik twijfel nog wel over de naam Fikkie
Okay Fikkie it is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:23 schreef Woldo het volgende:
[..]
Fikkie lijkt me een zeer toepasselijke naam voor dat schattige beestje.![]()
misschien heet die vent wel takquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:32 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik ben zijn baas dus ja
Pak tak Fikkie
[afbeelding]
Ik zei tak
oh dan zal ik dat ook hebbenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:39 schreef Woldo het volgende:
Ik kom er dus net achter dat ik wel kan kijken in de PUB maar niet kan posten.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:42 schreef Woldo het volgende:
Ik wou net in het topic over 'Borsten laten zien via webcam' wat zeggen.3 maal raden waarover.
Gewoon iets zeggen over IJsmeis der naakt foto's. Om die reden heb ik ook een ban gekregen dus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:46 schreef Houzer het volgende:
Ik ga eens een ban voor mijn zelf in PUB regelen
Heeft ijsmeis naaktfoto's?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:47 schreef Woldo het volgende:
[..]
Gewoon iets zeggen over IJsmeis der naakt foto's. Om die reden heb ik ook een ban gekregen dus.
Ik probeer ook een reactie uit te lokken, meer in de trend dat ze dr tieten niet hoeft te showen, want wat je niet hebt hoef je ook niet te showenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:47 schreef Woldo het volgende:
[..]
Gewoon iets zeggen over IJsmeis der naakt foto's. Om die reden heb ik ook een ban gekregen dus.
Ik heb er 1 opgeslagen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Heeft ijsmeis naaktfoto's?
Misschien komen die wel langs in het borsten voor de webcam topic.
post um hier maar.quote:
Ja en dan heb ik hier ook zeker een ban te pakken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
post um hier maar.
Dan sla ik um wel op.
Mijn mail staat in mijn profielquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:57 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ja en dan heb ik hier ook zeker een ban te pakken.![]()
Dan zeg je gewoon dat je niet wist dat dat ijsmeis was in die foto.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:57 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ja en dan heb ik hier ook zeker een ban te pakken.![]()
Ik zie geen mailadres?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:00 schreef Billekoek het volgende:
Ik wil em ook
Kijk in profiel voor mailadres.
Oja wel over knokken doorpraten
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:00 schreef snellejelle het volgende:
maar die foto is wel een wapen, dat jaagt de tegenstander wel weg
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:03 schreef Billekoek het volgende:
Aangepast Woldo.
Ik zie nog steeds niks.quote:MSN:
kareltje_is_cool apestaartje hotmail.comquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon dat je niet wist dat dat ijsmeis was in die foto.
maar mail maar anders.
Your message has been sent.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
kareltje_is_cool apestaartje hotmail.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |